Η απόκτηση ενός ιδιωτικού αεροσκάφους δεν είναι “must”: είναι μια πatrιμονική απόφαση που γενικά μπαίνει στο παιχνίδι όταν η συστηματική χρήση του τσάρτερ φτάνει σε ένα οροπέδιο 250 έως 300 ωρών ετησίως, ή όταν η εταιρεία θέλει ένα αεροσκάφος διαμορφωμένο ακριβώς για τη χρήση της (καμπίνα, εμβέλεια, branding).
Πέρα από την τιμή αγοράς, το βασικό ζήτημα είναι η συνεχής διαχείριση: πρόσληψη πληρώματος, συντήρηση, κανονιστική συμμόρφωση, παρακολούθηση του προϋπολογισμού, διαθεσιμότητα για ναύλωση κ.λπ. Με άλλα λόγια, ένα τεχνικό περιουσιακό στοιχείο που έχει μετατραπεί σε κέντρο κόστους που πρέπει να διαχειρίζεται με την ίδια αυστηρότητα όπως ένας στόλος logistics.
Μαζί με τους συνεργάτες του, τοAEROAFFAIRES θα σας υποστηρίξει από το πρώτο ερώτημα του προϋπολογισμού μέχρι την καθημερινή ζωή του αεροσκάφους και θα παραμείνει το μοναδικό σημείο επαφής σας για κάθε πτήση.

Κατανόηση της συνολικής αγοράς
Η διαδικασία αγοράς περιλαμβάνει έξι στάδια:
1) καθορισμός των αναγκών σας
2) έρευνα εκτός αγοράς
3) τεχνική επιθεώρηση
4) διαπραγμάτευση
5) φορολογικό κλείσιμο
6) Θέση σε λειτουργία
Μέσος χρόνος παράδοσης: τρεις έως έξι μήνες για ένα μεταχειρισμένο αεροσκάφος, ένα έως δύο έτη για ένα αεροσκάφος εργοστασιακής κατασκευής.
Για δέκα χρόνια, ο συνολικός ετήσιος προϋπολογισμός κυμαίνεται από 0,9 εκατ. ευρώ (ελαφρύ αεροσκάφος) έως 2,3 εκατ. ευρώ (αεροσκάφος μεγάλης εμβέλειας).
Μεριζόμενη ιδιοκτησία: η ευέλικτη εναλλακτική λύση
Η αρχή
Αγοράζετε ένα τυποποιημένο κλάσμα – για παράδειγμα 1/8 – και έχετε ένα εγγυημένο ποσοστό ωρών. Το πρόγραμμα συγκεντρώνει το πλήρωμα, τη συντήρηση και το υπόστεγο, καθιστώντας τα πάγια έξοδά σας προβλέψιμα.
Βασικά σημεία
- Η επένδυση διαιρείται από το 8 έως το 16.
- Τυποποιημένη καμπίνα και πρόγραμμα- περιορισμένη προσαρμογή.
- Μέσο κόστος: ~5.700 €/ώρα για πέντε έτη για ένα ελαφρύ αεροσκάφος (100 ώρες/έτος).
Για ποιον προορίζεται
Στελέχη που πετούν 80-200 ώρες με τακτικά δρομολόγια στην Ευρώπη/Μέση Ανατολή. Συγκρίνουμε αυτό το μοντέλο με την πλήρη ιδιοκτησία και τη ναύλωση κατά παραγγελία για να σας βοηθήσουμε να πάρετε τη σωστή απόφαση.
Υποστήριξη σε 3 απλές φάσεις
- Ανάλυση και συμβουλές
- Προφίλ αποστολής, εμβέλεια, αριθμός επιβατών.
- Προβλέψεις προϋπολογισμού 10 ετών (σταθερό + μεταβλητό κόστος).
- Έρευνα και συναλλαγή
- Επιλογή νέου ή μεταχειρισμένου εξοπλισμού εκτός αγοράς.
- Τεχνικοί έλεγχοι (ημερολόγια, κινητήρες, ιστορικό επισκευών).
- Διαπραγμάτευση, φορολόγηση, immatriculation και παράδοση με το κλειδί στο χέρι.
- Θέση σε λειτουργία & διαχείριση
- Πρόσληψη πληρώματος, συμβάσεις συντήρησης, υπόστεγα.
- Μηνιαία παρακολούθηση του προϋπολογισμού, ψηφιακές αναφορές σε πραγματικό χρόνο.
- Επιλογή ναύλωσης για τη δημιουργία εσόδων και τη μείωση του κόστους.
Διαχείριση με συγκεκριμένους όρους
Η ανάθεση της διαχείρισης του τζετ σας σημαίνει εξοικονόμηση ωρών πτήσης… αλλά κυρίως ωρών ψυχικής ηρεμίας.
Αφαιρείτε την τεχνική πολυπλοκότητα.
Όταν ένα Falcon 2000 υποβάλλεται σε μη προγραμματισμένη επιθεώρηση του συστήματος προσγείωσης, η ομάδα διαχείρισης ενεργοποιεί αμέσως ένα δίκτυο σύμφωνα με το Μέρος 145 που είναι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, ναυλώνει ένα αεροσκάφος αντικατάστασης και ενημερώνει τον ιδιοκτήτη με μια αναφορά με χρονοσήμανση.
Αποτέλεσμα: Συνεχίζετε να πετάτε σύμφωνα με το αρχικό σας πρόγραμμα, χωρίς να δεσμεύετε το ημερολόγιό σας ή να απορροφάτε λογιστικό άγχος.
Σταθεροποιείτε το κόστος σας.
Σε ένα Embraer Legacy 650 , ο διαχειριστής διαπραγματεύεται την τιμή των καυσίμων σε ετήσια βάση για δέκα επαναλαμβανόμενους κόμβους και συγκεντρώνει την ασφάλεια γάστρας, μειώνοντας το ασφάλιστρο κατά 12%.
Αποτέλεσμα: Ο προϋπολογισμός σας δεν είναι πλέον μια σειρά από εκπλήξεις- γίνεται μια προβλέψιμη γραμμή που προστατεύει τις ταμειακές σας ροές και τις επενδυτικές σας αποφάσεις.
Διατηρείτε την αξία μεταπώλησής σας.
Η προσφυγή σε έναν καλό διαχειριστή σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε την αξία του τζετ σας.
Ένα Global 6000 που συντηρείται στο πλαίσιο του προγράμματος “Smart Parts” και παρακολουθείται από ένα μοναδικό CAMO διατηρεί έως και 15% μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης μετά από επτά χρόνια.
Αποτέλεσμα: Την ημέρα που αλλάζετε το αεροσκάφος σας, παίρνετε πίσω ένα περιουσιακό στοιχείο με καλύτερη αξία, ενώ επιταχύνετε τη συναλλαγή χάρη σε ένα άψογο τεχνικό ιστορικό.
| Τι διαχειριζόμαστε | Τι βλέπετε |
|---|---|
| Σχεδιασμός πληρωμάτων, εκπαίδευση τύπου αξιολόγησης | Σαφές ημερολόγιο διαθεσιμότητας |
| Έλεγχοι CAMO* & ασφάλειας | Έγκαιρες ειδοποιήσεις συντήρησης |
| Ασφάλιση γάστρας και αστικής ευθύνης | Εγγυημένη κάλυψη χωρίς θραύση |
| Βελτιστοποίηση κενών πτήσεων | Απλοποιημένος πίνακας P&L |
* Συνεχής οργάνωση διαχείρισης της αξιοπλοΐας
Πόσα πρέπει να προϋπολογίσετε; (τάξη μεγέθους 250 h/έτος)
- Ελαφρύ αεριωθούμενο αεροσκάφος: ~ 0,9 εκατ. ευρώ/έτος
- Σούπερ μεσαίο αεροσκάφος: ~ 1,3 εκατ. ευρώ / έτος
- Μεγάλης εμβέλειας: ~ 2,3 εκατ. ευρώ / έτος
Τα ποσά αυτά περιλαμβάνουν το πλήρωμα, τη συντήρηση, το υπόστεγο και τα καύσιμα. Τα έσοδα από ναύλωση μπορούν να καλύψουν έως και το 40% των σταθερών δαπανών, ανάλογα με τη ζήτηση.
Πλήρωμα
Το πλήρωμά σας είναι κάτι περισσότερο από δύο πιστοποιημένους πιλότους: είναι μια ολοκληρωμένη ομάδα, επιλεγμένη για την τεχνική της εξειδίκευση και την αίσθηση της εξυπηρέτησης. Τακτική εκπαίδευση σε προσομοιωτή, εξοικείωση με ευαίσθητους προορισμούς, προγραμματισμένη διαθεσιμότητα για περίοδο δώδεκα μηνών: κάθε πτήση ξεκινά με γνωστά πρόσωπα και δοκιμασμένες διαδικασίες, εξασφαλίζοντας ακρίβεια και ηρεμία στο αεροσκάφος.
Συντήρηση
Ένα ιδιωτικό τζετ δεν πρέπει απλώς να συντηρείται- πρέπει να είναι έτοιμο. Συνεργαζόμαστε με ένα μοναδικό CAMO που παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τους κύκλους του κινητήρα, τα δελτία σέρβις και τις προγραμματισμένες επιθεωρήσεις. Η προληπτική συντήρηση μπορεί να πραγματοποιηθεί τη νύχτα ή μεταξύ των πτήσεων, αποφεύγοντας αιφνιδιαστικές διακοπές λειτουργίας και παρατείνοντας την αξία μεταπώλησης του αεροσκάφους.
Υπόστεγο
Η στάθμευση σε υπόστεγο προστατεύει την επένδυσή σας από την υπεριώδη ακτινοβολία, τις κακές καιρικές συνθήκες και τη σκόνη που επιταχύνει τη διάβρωση. Οι συμφωνίες προτεραιότητάς μας στους κύριους ευρωπαϊκούς κόμβους εγγυώνται έναν ασφαλή, θερμαινόμενο χώρο υπό 24ωρη επιτήρηση, για μια αναχώρηση χωρίς αποπαγοποίηση ή απρόβλεπτες καθυστερήσεις, ακόμη και στη μέση του χειμώνα.
Καύσιμα
Το κόστος των καυσίμων αυξομειώνεται ανάλογα με την τιμή ανά βαρέλι, αλλά όχι για εσάς: συγκεντρώνοντας τον ανεφοδιασμό σας μέσω συμβάσεων-πλαισίων για τα πιο συχνά λιμάνια προσέγγισης, καθορίζουμε μια τιμή ανά γαλόνι και εξαλείφουμε τις ξαφνικές αυξήσεις. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να διατηρήσετε το ωριαίο κόστος σας υπό έλεγχο, μειώνοντας παράλληλα το αποτύπωμα άνθρακα, βελτιστοποιώντας τα σχέδια πτήσης και χρησιμοποιώντας τις διαθέσιμες SAF.
Πρέπει να καταχωρηθεί το αεροσκάφος στην Ευρώπη;
Αναλύουμε τη φορολογία (ΦΠΑ, τελωνεία) και τους κανονισμούς της EASA. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να είναι σκόπιμη η καταχώρηση εκτός ΕΕ.
Μπορώ να διατηρήσω το τρέχον πλήρωμά μου;
Ναι, ενσωματώνουμε το πλήρωμά σας ή προσλαμβάνουμε επιλεγμένους πιλότους με πιστοποιημένη συνεχή εκπαίδευση.
Είναι υποχρεωτική η ναύλωση;
Όχι, ποτέ. Προτείνουμε ένα σχέδιο αποκόμισης εσόδων μόνο αν το επιθυμείτε και εντός των ορίων που ορίζετε.