Όταν καλείτε τοεπιχειρηματική αεροπορίαγνωρίζετε ότι ορισμένοι προορισμοί που προσφέρονται με ιδιωτικό τζετ δεν προσφέρονται από την παραδοσιακή εμπορική αεροπορία. Έτσι, ποιες αεροπορικές εταιρείες και συνδέσεις είναι διαθέσιμες για την επιχειρηματική αεροπορία

Οι 3 αεροπορικοί κόμβοι της Γαλλίας
Η Γαλλία διαθέτει ένα πολύ εκτεταμένο αεροπορικό δίκτυο. Αυτό οφείλεται εν μέρει στα πολλά αεροδρόμιά της. Υπάρχουν τρία κύρια αεροδρόμια. Το πρώτο είναι το Roissy Charles De Gaulle. Το αεροδρόμιο Paris-Charles-de-Gaulle, κοινώς γνωστό ως “Roissy-Charles-de-Gaulle”, είναι ένα γαλλικό αεροδρόμιο που βρίσκεται στην περιοχή Île-de-France, είκοσι τρία χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Παρισιού.
Χρησιμοποιείται κυρίως για διεθνείς πτήσεις, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για πτήσεις εσωτερικού. Εγκαινιάστηκε το 1974 μετά από δικαστική διαμάχη που ξεκίνησε το 1962.
Το δεύτερο σημαντικότερο αεροδρόμιο για τη γαλλική εναέρια κυκλοφορία είναι το Αεροδρόμιο Orly.
Αεροδρόμιο Orly βρίσκεται νότια του Παρισιού και προορίζεται κυρίως για την εμπορική και όχι την επιχειρηματική αεροπορία. Είναι εξοπλισμένο για την εξυπηρέτηση ιδιωτικών τζετ, αλλά επιλέγεται μόνο εάν υπάρχει σύνδεση με αεροσκάφος.
Τέλος, το τελευταίο αεροδρόμιο του Παρισιού που φιλτράρει τις γαλλικές αεροπορικές μεταφορές είναι το αεροδρόμιο Le Bourget. Το Paris-Le Bourget είναι ένα αεροδρόμιο αφιερωμένο αποκλειστικά στην επιχειρηματική αεροπορία. Άνοιξε το 1914 και εγκαινιάστηκε το 1919, ήταν το κύριο πολιτικό αεροδρόμιο της πρωτεύουσας πριν από την άφιξη του Αεροδρόμιο Orly. Στη συνέχεια έγινε αποκλειστικός αερολιμένας για την επιχειρηματική αεροπορία.
Βρίσκεται στα βόρεια του Παρισιού, και εδώ δραστηριοποιούνται όχι λιγότερες από 75 εταιρείες που είναι αφιερωμένες στις αεροναυτικές υπηρεσίες. Σήμερα, ο αερολιμένας είναι το κορυφαίο επιχειρηματικό αεροδρόμιο της Ευρώπης. Αποτελεί σημείο αναφοράς στον κόσμο της επιχειρηματικής αεροπορίας.
Οι δύο τύποι αεροδρομίου
Στις αερομεταφορές, υπάρχουν δύο τύποι αεροδρομίων. Ο πρώτος τύπος είναι ο λεγόμενος παραδοσιακός αερολιμένας, ο οποίος επιτρέπει την προσγείωση εμπορικών αεροσκαφών. Είναι συνήθως σχετικά μεγάλα, επιτρέποντας την προσγείωση όλων των τύπων αεροσκαφών. Υπάρχουν 120 αεροδρόμια αυτού του τύπου στη Γαλλία.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν αεροδρόμια και μικρά αεροδρόμια. Αυτά είναι πολύ πιο χρήσιμα από ό,τι νομίζετε. Παρέχουν συνδέσεις μεταξύ ορισμένων πολύ απομακρυσμένων πόλεων. Εξοικονομούν χρόνο και αποφεύγουν τις μεταφορές όπου τα χρονοδιαγράμματα δεν είναι ευέλικτα. Διαθέτουν διαδρόμους προσγείωσης που μπορούν να φιλοξενήσουν κυρίως ιδιωτικά τζετ.
Για παράδειγμα, το Courchevel αεροδρόμιο χρησιμοποιείται πολύ συχνά από την ιδιωτική αεροπορία. Μόνο μικρά ιδιωτικά αεροσκάφη μπορούν να προσγειωθούν στον διάδρομο του αεροδρομίου αυτού, καθώς βρίσκεται στα βουνά και, ως εκ τούτου, είναι δύσκολη η πρόσβαση για μεγαλύτερα αεροσκάφη.
Αυτές οι απομακρυσμένες περιοχές είναι επομένως δύσκολα προσβάσιμες για ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, και τα μικρά αεροδρόμια εξασφαλίζουν μια συνεχή ροή αεροπορικής κίνησης προς αυτούς τους προορισμούς.
Μια νέα πελατειακή βάση
Πάνω απ’ όλα, το προφίλ των μεταφερόμενων επιβατών έχει αλλάξει. Για χρόνια, οι θυγατρικές της Air France προσέφεραν δρομολόγια σε υψηλές τιμές που ήταν διαθέσιμα μόνο σεεπαγγελματίες ταξιδιώτες .Η τιμή ήταν συχνά αποτέλεσμα του πολύ υψηλού κόστους των θέσεωνκαι επιδεινωνόταν από τη χρήση μικρών αεροσκαφών. Αυτό άλλαξε πριν από μερικά χρόνια με την έλευσηξένων αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, όπως η easyJet, η Volotea και η Ryanair. Μεγαλύτερα αεροσκάφη μεχαμηλότερο λειτουργικό κόστος και μεγαλύτερη χωρητικότητα θέσεων (100-150 θέσεις ή 188 θέσεις για τη Ryanair ) μείωσαν την τιμή των αεροπορικών ταξιδιών μεταξύ των τοπικών πόλεων. Πάνω απ’ όλα, έχουν αποκτήσει νέους πελάτες που δεν είχαν πετάξει ποτέ στο παρελθόν.
Δεν είναιτουρίστες, αλλά όλο και περισσότεροιτουρίστες επισκέπτονται φίλους και συγγενείς. Αυτές οι αεροπορικές εταιρείες έχουν πλέον μεγάλο μερίδιο αγοράς και ανταγωνίζονται άλλα μέσα μεταφοράς, όπως το αυτοκίνητο ή το τρένο. Σήμερα, το ταξίδι στο Λονδίνο είναι συχνά φθηνότερο αεροπορικώς από ό,τι με το Eurostar. Ωστόσο, στο μυαλό των καταναλωτών, αυτή η πραγματικότητα δεν είναι ακόμη δεδομένη, καθώς τα αεροπορικά ταξίδια θεωρούνταν πάντα ένα μέσο μεταφοράς πολυτελείας.
Οι αεροπορικές εταιρείες
Στον σημερινό κατάλογο των αεροπορικών εταιρειών, οι καλύτερες προσφορές είναι αυτές των εταιρειών χαμηλού κόστους όπου τα αεροπορικά εισιτήρια είναι φθηνότερα. Σε αυτές τις αεροπορικές εταιρείες, δεν υπάρχουν business class. Τις περισσότερες φορές, οι πελάτες δικαιούνται μία χειραποσκευή και μία χειραποσκευή , αλλά όχι δωρεάν παραδοτέες αποσκευές. Σε γενικές γραμμές, δεν πρόκειται για απευθείας πτήσεις. Είναι προτιμότερο να γίνεται ενδιάμεσος σταθμός στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, προκειμένου να προσφέρονται φτηνές πτήσεις. Επιπλέον, διάφορες τακτικές αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν πρόγραμμα τακτικών επιβατών, το οποίο σας επιτρέπει να ταξιδεύετε με χαμηλότερο κόστος. Υπάρχει επίσης ένα νέο εργαλείο σύγκρισης πτήσεων που σας βοηθά να βρείτε την καλύτερη αεροπορική εταιρείαανάμεσα στις διάφορες προσφερόμενεςτακτικές αεροπορικές εταιρείες, και πάλι με στόχο τη μείωση των τιμών.
Γαλλία: μια συγκεντρωτική χώρα
Η Γαλλία είναι μια χώρα που κυβερνάται από τις ενέργειες της πρωτεύουσάς της. Η χώρα είναι σε μεγάλο βαθμό συγκεντρωτική, ιδίως όσον αφορά τις μεταφορές. Για να πάτε από το Α στο Β, πρέπει γενικά να περάσετε από το Παρίσι.
Η πιο δημοφιλής διαδρομή στη Γαλλία είναι η διαδρομή Παρίσι-Νις, καθώς τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αποτελούν συχνά τον μεγαλύτερο όγκο της αεροπορικής κίνησης.
Χάρη στις αερομεταφορές και το γεγονός ότι είναι πλέον πιο προσιτές. Είναι πλέον δυνατό για τους ανθρώπους να ταξιδέψουν σε οποιαδήποτε περιοχή της Γαλλίας χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από το Παρίσι. Ωστόσο, τα αεροδρόμια βρίσκονται στις μεγάλες πόλεις, όχι στις μικρές πόλεις. Η ιδιωτική αεροπορία είναι υπεύθυνη για τη σύνδεση μικρών, μεσαίων και μεγάλων πόλεων.
Συμπερασματικά, μπορούμε να αμφισβητήσουμε το σύστημα. Το γεγονός ότι όλα είναι συγκεντρωμένα στο Παρίσι καθιστά το γαλλικό σύστημα αεροπορικών μεταφορών πολύ πιο πολύπλοκο. Οι εσωτερικές διαδρομές θα πρέπει σίγουρα να ανοίξουν ευρύτερα, έτσι ώστε το δίκτυο να είναι λιγότερο κορεσμένο. Ο στόχος είναι επίσης να μειωθεί το κόστος για τους πελάτες. Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν με αεροπλάνο αναμένεται να διπλασιαστούν τα επόμενα χρόνια, οπότε πρέπει να προβλέψουμε αυτό το πρόβλημα.
AEROAFFAIRES και η ομάδα εμπειρογνωμόνων της είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, οπότε κάντε κράτηση για την επόμενη πτήση σας τώρα. Η ομάδα μας είναι στη διάθεσή σας στο τηλέφωνο: +33 1 44 09 91 82 ή μέσω e-mail: [email protected]. Μπορείτε επίσης να κάνετε απόσπασμα online για να λάβετε μια εκτίμηση τιμής για την ιδιωτική σας πτήση.