ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Απαλλαγή των ιδιωτικών τζετ από τον φόρο παραφίνης

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Η βελγική ΜΚΟ Transport & Environment (T&E) παρουσίασε μια μελέτη σχετικά με τις εκπομπές CO2 από την εναέρια κυκλοφορία. Η έκθεση υποδεικνύει την εισαγωγή φόρου παραφίνης στις εμπορικές πτήσεις. Ο φόρος αυτός θα εφαρμοστεί σταδιακά στις πτήσεις αυτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στα μέσα Ιουλίου του 2021, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε ότι τα επαγγελματικά αεροσκάφη (καθώς και οι πτήσεις αεροπορικών εμπορευμάτων και φορτίου) θα πρέπει να εξαιρεθούν από αυτόν τον φόρο.

Ένα μέτρο που αμφισβητείται από ορισμένες αεροπορικές εταιρείες

Στην έκθεση Τ&Ε, η φορολόγηση θα αξιολογείται με βάση τις περιβαλλοντικές και ενεργειακές επιδόσεις του καυσίμου. Στόχος είναι να ενθαρρυνθούν οι αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα καύσιμα, γνωστά ως SAF (Sustainable Aviation Fuel), ορισμένα από τα οποία περιέχουν βιοκαύσιμα, καθώς αυτά δεν φορολογούνται.

Ο φόρος πρόκειται να εισαχθεί σε διάστημα περίπου δέκα ετών και αναμένεται να αποφέρει έσοδα ύψους 325 εκατ. ευρώ ετησίως, καθώς εφαρμόζεται σε πτήσεις εντός της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Τα έσοδα αυτά θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν για την απαλλαγή των αερομεταφορών από τις ανθρακούχες εκπομπές, αναφέρει η έκθεση.

Συζητείται από τα κράτη μέλη της ΕΕ, ορισμένα είναι ήδη υπέρ της άμεσης εφαρμογής του φόρου (Αυστρία, Λουξεμβούργο και Βέλγιο). Ωστόσο, για να μπορέσει να εφαρμοστεί, πρέπει να συμφωνήσουν και τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ, και αυτό δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο.

Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, όπως η Air France και η Lufthansa, ανησυχούν ότι ο φόρος θα στρεβλώσει τον ανταγωνισμό. Δεν είναι όλοι υπέρ αυτού του μέτρου. Η Airlines For Europe εξέφρασε την ανησυχία της για το γεγονός ότι τα αεροσκάφη αυτά ενδέχεται να προμηθεύονται σκόπιμα μέρος των καυσίμων τους εκτός της ΕΕ, προκειμένου να απαλλαγούν τουλάχιστον από τον φόρο.

Jet privé blanc
Πηγή φωτογραφίας: Pixabay

Ευλογία για την επιχειρηματική αεροπορία

Τα ιδιωτικά τζετ και το αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές (πτήσεις φορτίου) εξαιρούνται επί του παρόντος από τον φόρο αυτό λόγω νομικών περιορισμών.

Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η αεροπλοΐα με επαγγελματικά τζετ πηγαίνει καλά. Το 2019, ένα στα 10 αεροσκάφη που απογειώθηκαν από τη Γαλλία ήταν ιδιωτικό τζετ. Κατά τη διάρκεια της κρίσης κρίση υγείας,, σε αντίθεση με την εμπορική αεροπορία, η οποία είδε την κυκλοφορία της να μειώνεται κατά 60%, τα business jets κατάφεραν να κρατηθούν. Αυτό όμως δεν έμεινε χωρίς συνέπειες για τις εκπομπές CO2. Η T&E αναφέρει ότι μεταξύ 2005 και 2019, οι εκπομπές από τα ιδιωτικά τζετ αυξήθηκαν κατά 31%, σε σύγκριση με 25% για την εμπορική αεροπορία.

Ωστόσο, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο τομέας της ιδιωτικής αεροπορίας θα προσφέρει ταχύτερα λιγότερο ρυπογόνα αεροσκάφη και λύσεις ταξιδιού.

Η επαγγελματική αεροπορία θα χρησιμοποιείται δύο φορές περισσότερο για σύντομα ταξίδια κάτω των 500 χιλιομέτρων. Αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα αν αναλογιστεί κανείς ότι οι πτήσεις αυτές θα είναι ιδανικές για αεροσκάφη με μηδενικές εκπομπές CO2. Πολλά σχέδια για υβριδικά ή 100% ηλεκτρικά αεροσκάφη θα δουν το φως της δημοσιότητας τα επόμενα χρόνια, με κύριο αποδέκτη την επιχειρηματική αεροπορία.

Επιπλέον, η AEROAFFAIRES έχει δρομολογήσει το SKYCO2πρωτοβουλία, η οποία σημαίνει ότι το 100% των εκπομπών CO2 που παράγονται από μια πτήση αντισταθμίζονται μέσω ενός πιστοποιημένου έργου αναδάσωσης.

Θα θέλατε να ναυλώσετε ένα ιδιωτικό τζετ Οι ειδικοί μας στις αερομεταφορές AEROAFFAIRES είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο για την ιδιωτική σας πτήση στο+33 (0) 1 44 09 91 82. Μη διστάσετε να επισκεφθείτε το απόσπασμα online για να λάβετε μια εκτίμηση τιμής για την ιδιωτική σας πτήση.