Η Βασιλική Πολεμική Αεροπορία αποτελεί τον βρετανικό στρατό μαζί με τον Βασιλικό Στρατό και το Βασιλικό Ναυτικό. Το σύνθημά της είναι Per Arduaad Astra, που σημαίνει “μέσα από τις αντιξοότητες στα αστέρια”. Η Βασιλική Πολεμική Αεροπορία συγκροτήθηκε την 1η Απριλίου 1918 ως η πρώτη ανεξάρτητη αεροπορική δύναμη στον κόσμο με την ενσωμάτωση του Βασιλικού Ιπτάμενου Σώματος και της Βασιλικής Αεροπορικής Υπηρεσίας του Πολεμικού Ναυτικού.
Ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος
Η Βασιλική Πολεμική Αεροπορία ήταν ο διάδοχος του Βασιλικού Ιπτάμενου Σώματος, το οποίο άλλαξε το όνομά του τον Απρίλιο του 1918. Όταν δημιουργήθηκε, υπερασπίστηκε 20.000 αεροσκάφη και 300.000 στρατιώτες και έλαβε μέροςστην τελική επιχείρηση του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η απομόνωση του νησιού αποτέλεσε τη βάση για το μελλοντικό δόγμα των στρατηγικών βομβαρδισμών.
Μεταξύ των δύο πολέμων
Μετά τον πόλεμο, οι δημοσιονομικοί περιορισμοί δημιούργησαν έντονο ανταγωνισμό για τους πόρους. Μεταξύ υπηρεσιών όπως ο στρατός, το ναυτικό και η αεροπορία. Η ίδια η ύπαρξη της Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας θα μπορούσε να τεθεί υπό αμφισβήτηση. Για να αποδείξει τη χρησιμότητά της, η RAF λειτούργησε ως αστυνομική δύναμη της Βασιλικής Αεροπορίας. Για την υποστήριξη των μικρών βρετανικών στρατευμάτων που ήταν διασκορπισμένα σε όλο τον κόσμο. Η Βασιλική Πολεμική Αεροπορία λειτουργούσε σύμφωνα με ένα δόγμα που ονομαζόταν Air Control. Τον Μάιο του 1919, κατά τη διάρκεια του Τρίτου Αγγλοαφγανικού Πολέμου, ένας μεγάλος αριθμός βομβών έπεφτε καθημερινά στο Αφγανιστάν. Κυρίως στην πόλη Τζαλαλαμπάντ, αλλά το Αφγανιστάν δεν είχε την ευκαιρία να αντιδράσει. Μέχρι και 2 τόνοι βομβών έπεφταν κάθε μέρα. Η Καμπούλ βομβαρδίστηκε επίσης στις 24 Μαΐου 1919. Το βασιλικό παλάτι χτυπήθηκε εν μέρει και ο πόλεμος τελείωσε.
Η Βασιλική Αεροπορία στην Αφρική
Το 1920 ξέσπασε εξέγερση στο Ιράκ, το οποίο βρισκόταν υπό τη βρετανική εντολή της Κοινωνίας των Εθνών. Υγροποιήθηκε με αέρα. Η Βασιλική Αεροπορία χρησιμοποίησε 97 τόνους βομβών και 183.000 πυρομαχικά κατά τη διάρκεια πολυάριθμων αποστολών. Συνολικά καταγράφηκαν 4.000 ώρες πτήσης , με εννέα νεκρούς, επτά τραυματίες και την καταστροφή 11 αεροσκαφών. Περίπου 9.000 αντάρτες σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης. Ορισμένοι ήταν θύματα τοξικών αερίων και όπλων φωσφόρου, όπως η μουστάρδα.
Από τον Δεκέμβριο του 1928 έως τον Φεβρουάριο του 1929, η Βασιλική Πολεμική Αεροπορία πραγματοποίησε την πρώτη μεγάλη εκκένωση κατά την αερομεταφορά της Καμπούλ. Ως αποτέλεσμα, 586 ξένοι και άνθρωποι εκδιώχθηκαν από την αφγανική πρωτεύουσα κατά τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου. Επιπλέον, τη δεκαετία του 1920, ιδιαίτερα υπό την επιρροή του Trenchard, η RAF έπρεπε να αναπτύξει και να αξιοποιήσει το θέμα της γαλλικής απειλής 8 . Και να αναπτύξει ένα στρατηγικό σχέδιο για μια πολύ εικονική προοπτική πολέμου με τη Γαλλία. Το 1938, η RAF αριθμούσε 35.000μέλη.
Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος
Κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου , ιδίως κατά τη Μάχη της Βρετανίας, η αντίσταση που ενισχύθηκε από τα τεχνικά πλεονεκτήματα των βρετανικών ραντάρ σήμαινε ότι η Βρετανία έχασε τον έλεγχο της Βέρμαχτ σε μια απόπειρα κλεμμένης επίθεσηςστα βρετανικά νησιά . Εκατοντάδες Πολωνοί, Τσέχοι, Γάλλοι και Βέλγοι πιλότοι που είχαν καταφύγει στη Βρετανία έλαβαν μέρος στηΜάχη της Βρετανίας.Στη συνέχεια πολέμησαν με διάφορους τρόπους, κυρίως στην Ευρώπη και την Αφρική.
Μετά τη νίκη στη Μάχη της Βρετανίας, η Βασιλική Πολεμική Αεροπορία βοήθησε να ασκηθεί πίεση στις προσβάσιμες περιοχέςτης Γερμανίας. Οι πιο έντονοι βομβαρδισμοί κατέστρεψαν τις πόλεις Hambourg (Επιχείρηση Γόμορρα), Berlin και Dresde. Το βρετανικόπυροβολικό επιχειρούσε κυρίως τη νύχτα. Πήρε τη σκυτάλη από την αμερικανική μοίρα, η οποία επιχειρούσε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εκείνη την εποχή, η Βασιλική Πολεμική Αεροπορία χωριζόταν σε τρεις κύριες διοικήσεις. Τη Διοίκηση Μαχητικών, τη Διοίκηση Βομβαρδιστικών και την Παράκτια Διοίκηση.
Η άλλη πλευρά του πολέμου
Από την άλλη πλευρά, το Fleet Air Arm ανήκεστο Βασιλικό Ναυτικό αντί για τη Βασιλική Αεροπορία. Η βασική μονάδαμαχητικών και πυροβολικού ήταν η μοίρα που αντιστοιχούσε στη γαλλική ομάδα. Οι μοίρες χωρίζονταν συχνά σε πτέρυγες (escadors) ή ομάδες (regiments ) στις κύριες βάσεις. Η μοίρα μάχης χωριζόταν σε πτήσεις (escadrons) και οι πτήσεις χωρίζονταν σε τρεις περιπολίες. Στη συνέχεια σε τέσσερις περιπόλους. Κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης, δημιουργήθηκαν τρεις τακτικές αεροπορικές δυνάμεις. Για την υποστήριξη των χερσαίων δυνάμεων, συμπεριλαμβανομένης μιας δεύτερης τακτικής αεροπορικής δύναμης.
Στο αποκορύφωματης επιχείρησης, ένας διοικητής αερόστατου με πάνω από 33.000 άνδρες διοικούσε ένα πλοίο της RAF με 2.000 διασυνδεδεμένους αντιαεροπορικούς πυραύλους που αιωρούνταν γύρω από τη Βρετανία από το 19410 και ένα αεροπλάνο για να φέρει πίσω τους Βορειοαμερικανούς. Το σύνολο των απωλειών της γερμανικής Βασιλικής Αεροπορίας στο θέατρο επιχειρήσεων της Ευρώπης και της Μεσογείου στις 8 Μαΐου 1945 κατέστρεψε 11.968 βομβαρδιστικά και 10.061 μαχητικά, ενώ 79.281 αγνοούνταν. Το 1940, υπηρεσιακός πρωθυπουργός ήταν ο Ουίνστον Τσόρτσιλ. Ο ίδιος συνόψισε τη σημασία του ρόλου της Βασιλικής Αεροπορίας γράφοντας παραδοσιακά.
Η δύναμη της Βασιλικής Αεροπορίας
Όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, η RAF είχε 31.250 υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης την 1η Οκτωβρίου 2015 και αναμένεται να έχει 31.750 υπαλλήλους μέχρι το 202019 κατά την ημερομηνία αυτή. Τοκόστος της εκπαίδευσης των πιλότων έχει αυξηθεί δραματικά από 15.000 λίρες κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου σε μερικές φορές πάνω από 1 λίρα. Από 4 εκατομμύρια το 2011, ο αριθμός των πιλότων που εκπαιδεύονται στο Royaume-Uni έχει μειωθεί από χιλιάδες τη δεκαετία του 1940 σε 300 τη δεκαετία του 2010. Έχει πολεμήσει στο Αφγανιστάν από το 2002, στο Ιράκ το 2003 και στη Λιβύη στο γύρισμα του αιώνα . Συνολικά 4.215 βόμβες και ρουκέτεςέπεσαν στο Ιράκ και τη Συρία από τον Σεπτέμβριο του 2014 έως τον Σεπτέμβριο του 2019 στο πλαίσιο της συγκάλυψης του ΟΗΕ .
AEROAFFAIRES είναι διαθέσιμος για να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε. Οι ειδικοί μας στις αερομεταφορές είναι στη διάθεσή σας στο +33 (0) 1 44 09 91 82, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, και θα ανταποκριθούν το συντομότερο δυνατό στην ηλεκτρονική σας προσφορά για να σας βρουν το ιδιωτικό τζετ που ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]