“
Η Embraer είναι μια κατασκευαστής αεροναυπηγικής βραζιλιάνικη εταιρεία με έδρα το Σάο Ζοσέ ντος Καμπος (στην πολιτεία του Σάο Πάουλο).
Ονόμα της βραζιλιάνικης εταιρείας αεροσκαφών είναι μάλιστα η σύγχυση του “Empresa Brasileira de Aeronáutica”, για βραζιλιάνικη αεροναυτική εταιρεία. Αυτή η τελευταία ιδρύθηκε το 1969 με την ανάπτυξη ενός πρώτου αεροσκάφους, του Bandeirante. Στην ηγεσία της βρίσκεται ο Διευθύνων Σύμβουλος και μηχανικός Ozires Silva.
Αναφερόμαστε σε αυτήν την εταιρεία αεροσκαφών που διαθέτει ορισμένο ανταγωνισμό, διάσημη στον τομέα της επιχειρηματικής αεροπορίας και του αεροπορικού μεταφορών.
Embraer σήμερα:
Ορισμένα αριθμητικά στοιχεία του κατασκευαστή αεροναυτικής Embraer:
Ακολουθούν ορισμένα τρέχοντα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την βραζιλιάνικη αεροναυτική εταιρεία:
- 8 000 : είναι ο συνολικός αριθμός αεροσκαφών που έχει παραδώσει η εταιρεία παγκοσμίως.
- 145 εκατομμύρια : είναι ο αριθμός επιβατών που μεταφέρονται κάθε χρόνο σε αεροσκάφη Embraer.
- 3η : είναι η θέση που κατέχει η εταιρεία στον κατάλογο των μεγαλύτερων κατασκευαστών εμπορικών αεροσκαφών.
- 18 000 : είναι ο αριθμός υπαλλήλων της εταιρείας Embraer στον κόσμο.
- 4,2 δισεκατομμύρια δολάρια : είναι ο κύκλος εργασιών της Embraer το 2021.
Εγκατάσταση της εταιρείας EMbraer στον κόσμο
Αυτό συμβαίνει τώρα περισσότερα από 50 χρόνια που η βραζιλιάνικη εταιρεία λειτουργεί στον τομέα των αερομεταφορών. Είτε πρόκειται για στρατιωτική αεροπορία, αεροδιαστημική, εμπορική, επιχειρηματική ή ακόμα και για ιατρικές ανάγκες ή φορτίο (φορτίο).
Η εθνική εταιρεία Βραζιλίας ανήκει σήμερα στους μεγαλύτερους κατασκευαστές εμπορικών αεροσκαφών. Οι κύριοι ανταγωνιστές της είναι:
- Dassault Falcon στη Γαλλία
- Boeing στις Ηνωμένες Πολιτείες
- τα τζετ επιχειρήσεων Bombardier στον Καναδά.
Τέλος, ενισχυμένη από την ανάπτυξή της, η Embraer είναι παρουσία σε όλο τον κόσμο. Διαθέτει γραφεία, εργοστάσια ή ακόμα και κέντρα διανομής σε διάφορες ηπείρους όπως:
- στην Αμερική
- στην Ασία
- στην Αφρική
- στην Ευρώπη.
Επιπλέον, η αεροναυτική εταιρεία διαθέτει επίσης το δικό της FBO, ιδιωτικό τερματικό, στο αεροδρόμιο του Σοροκάμπα, κοντά στο Σάο Πάολο στη Βραζιλία.
Μια δεσμευμένη εταιρεία αεροσκαφών: οι δεσμεύσεις της Embraer
Η Embraer συμμετέχει στην τρέχουσα κατάσταση και στις αλλαγές. Η εταιρεία είναι πολύ εμπλεκόμενη σε αποστολές στρατιωτικής ασφάλειας (κυρίως για τις βραζιλιάνικες αεροπορικές δυνάμεις).
Ωστόσο, είναι επίσης για ιατρικές αποστολές, όπως με την επιδημία του κορονοϊού που έχει οδηγήσει σε αύξηση των ιατρικών εκκενώσεων. Η Embraer έχει διαθέσει τα αεροσκάφη της ώστε να είναι πραγματικοί μεταφορείς ιατρικού υλικού, αλλά και εμβολίων ή/και μεταφοράς οργάνων.
Τέλος, η περιβαλλοντική επίδραση ωθεί τους κατασκευαστές να καινοτομήσουν σε πιο οικολογικά αεροσκάφη που εκπέμπουν λιγότερο CO2 στον αέρα, προκειμένου να περιοριστεί η ρύπανση. Η Embraer λαμβάνει υπόψη αυτές τις συνθήκες κατά την ανάπτυξη νέων αεροσκαφών. Αυτό ισχύει με την νέα στόλο αεροσκαφών “”Energia””, που ανακοίνωσε η Embraer τον Νοέμβριο του 2021. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα 4 αεροσκαφών που θα προωθούνται μέσω της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Αυτά τα αεροσκάφη θα εισαχθούν στην αγορά διαδοχικά από το 2030.
Πέρα από την οικολογική της επένδυση, η Embraer ίδρυσε, το 2001, ένα ίδρυμα για να επενδύσει σε τοπικά προγράμματα βοήθειας. Έτσι, δύο σχολές εκπαίδευσης έχουν ιδρυθεί για να επιτρέψουν στους νέους να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν επαγγελματικές δεξιότητες.
Τα πρώτα βήματα του κατασκευαστή αεροναυτικής Embraer
- 1969 : Πριν φτάσει σε πολλούς τύπους αεροσκαφών, η εταιρεία αρχίζει με έναν άνθρωπο. Ο Ozires Silva, μηχανικός αεροναυτικής, ιδρύει την εταιρεία Embraer στο Σαν Χοσέ, προκειμένου να παράγει σε σειρά το αεροσκάφος του Bandeirante. Αυτό έκανε την πρώτη πτήση το προηγούμενο έτος, έχει κατακτήσει τη χώρα και προσέφερε μια ωραία ευκαιρία να βελτιώσει τη διακίνηση αέρα της πολιτείας. Η παραγωγή του τότε ξεκίνησε.
- 1970-1971 : Παράλληλα με την κατασκευή των αεροσκαφών Bandeirante (σειρά EMB 110), η Embraer κατασκευάζει και πραγματοποιεί τις πρώτες πτήσεις του γεωργικού αεροσκάφους Ipanema και του στρατιωτικού αεροσκάφους Xavante. Σήμερα, το Ipanema 203 είναι το μοναδικό γεωργικό αεροσκάφος που εφοδιάζεται με αιθανόλη.
- 1972 : Αυτή η χρονιά σηματοδοτεί την πρώτη πτήση της σειράς EMB 110 (Bandeirante), των αεροσκαφών που προορίζονται για εμπορικές πτήσεις. Οι πρώτες πωλήσεις πραγματοποιούνται αυτή τη χρονιά και οι παραδόσεις ξεκινούν το 1973.
- 1975 : Η Embraer προχωρά στις πρώτες εξαγωγές στο εξωτερικό, στην Ουρουγουάη, για τα αεροσκάφη Bandeirante.
- 1979 : Στην προοπτική της διεθνοποίησης, ιδρύεται η Embraer Aircraft Corporation (EAC) στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Embraer εγκαθίσταται στη Φλόριντα, στην πόλη Dania ακριβώς και επιβάλει όλο και περισσότερο στην αμερικανική αγορά.
- 80s : Η Embraer παράγει διάφορα εμπορικά αλλά και στρατιωτικά αεροσκάφη. Παράλληλα, το εμπορικό της αεροσκάφος EMB 120 Brasilia είναι γνωστό ως το πιο χρησιμοποιούμενο περιφερειακό αεροσκάφος στον κόσμο. Πράγματι, σε αυτές τις εποχές, όχι λιγότερα από 26 αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν αυτό το μοντέλο, σε 14 χώρες, κυρίως γαλλικές εταιρείες.
- 1983 : Η Embraer Aviation International (EAI) ιδρύεται στο Παρίσι. Η παρουσία της βραζιλιάνικης εταιρείας στην Ευρώπη της ανοίγει νέες προοπτικές και ευκαιρίες για τα επόμενα χρόνια. Η εταιρεία βρίσκει πελάτες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Η άφιξη των περιφερειακών τζετ και η επέκταση της Embraer
- 1995 : Είναι η άφιξη και η πρώτη πτήση του EMB 145 (που είναι σήμερα το ERJ 145). Ανακοινώνει μια επανάσταση στην περιοχή των αεροπορικών μεταφορών. Αυτό το τζετ μπορεί να υποδεχθεί 50 άτομα και έχει επίσης χαμηλό κόστος λειτουργίας που επιτρέπει τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου. Αυτό έχει γοητεύσει τη βιομηχανία αεροναυτικής.
- 1998 : Στην κληρονομιά του προγόνου του, το ERJ 135 πραγματοποιεί την πρώτη του πτήση.
- 1999 : Η Embraer συνεργάζεται με την Liebherr Aerospace, μια ελβετική αεροναυτική εταιρεία και την πρώτη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που ανήκει στον όμιλο εταιρειών SAirGroup.
- 2000 : Η βραζιλιάνικη εταιρεία ιδρύει γραφεία στην Κίνα, στο Πεκίνο και επίσης στη Σιγκαπούρη στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
- 2000-2001 : Η Embraer αποκαλύπτει νέα αεροσκάφη με την άφιξη του ERJ 140, του Legacy 600, καθώς και του ERJ 145XR και του Embraer 170.
- 2002-2004 : Είναι η άφιξη της οικογένειας E-JETS. Διαδοχικά, ο κατασκευαστής πραγματοποιεί τις πρώτες πτήσεις του E170, έπειτα το E175, το E190 καθώς και το E195, το μεγαλύτερο αεροσκάφος που κατασκευάστηκε από την εταιρεία εκείνη την εποχή.
- 2004 : Η Embraer αποκτά την OGMA, πορτογαλική αεροναυτική εταιρεία. Η βραζιλιάνικη εταιρεία αποκτά όλο και περισσότερο έδαφος στην ευρωπαϊκή ήπειρο.
Η Embraer επιβάλλει την παρουσία της στην αγορά της επιχειρηματικής αεροπορίας και ανοίγει σε νέες προοπτικές
- 2007 και 2008 : Είναι η άφιξη των δύο επιχειρηματικών αεροσκαφών, αποδοτικών, αποτελεσματικών και με όλη την άνεση, του Phenom 100 και του Phenom 300. Αυτό το τελευταίο έχει γίνει για 7 χρόνια το πιο πωλούμενο ελαφρύ ιδιωτικό τζετ σε όλο τον κόσμο.
- 2009-2013 : Η οικογένεια των ιδιωτικών τζετ Legacy εμφανίζεται. Διαδοχικά, εμφανίζονται τα φτερά τους, το Legacy 650 το 2009, το Legacy 500 το 2012 και το Legacy 450 το 2013.
- 2011 και 2013 : Αντίστοιχα τις χρονιές αυτές, η Embraer ανοίγει δύο νέα εργοστάσια στη Φλόριντα (Ηνωμένες Πολιτείες). Το πρώτο στο Melbourne, το δεύτερο στο Jacksonville. Αυτά τα εργοστάσια είναι αφιερωμένα στην κατασκευή των αεροσκαφών Embraer.
- 2014 : Η Embraer εγκαινιάζει ένα νέο εργοστάσιο αφιερωμένο στα επιχειρηματικά τζετ. Αυτό βρίσκεται στη Βραζιλία, στο Σοροκάμπα στο αεροδρόμιο (Bertram Luiz Leupolz).
- 2016 : Η Embraer παρουσιάζει μια νέα οικογένεια αεροσκαφών. Αυτή η σειρά E-JETS E2 είναι η δεύτερη γενιά των E-JETS. Ο κατασκευαστής έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στην κατασκευή αεροσκαφών που είναι πολύ λιγότερο θορυβώδη. Έτσι παρουσιάζονται τα E190-E2 και E195-E2 (το 2017).
- 2017 : Ένα κέντρο καινοτομίας, η EmbraerX, ανοίγει στη Silicon Valley καθώς και στη Βοστώνη. Αυτά τα κέντρα έχουν ως στόχο να προχωρήσουν στην έρευνα για πιθανές E-VTOL. Αυτά θα μπορούσαν στο μέλλον να είναι μια επανάσταση στη μεταφορά αεροπορικού τύπου στην πόλη.
Σήμερα, η πραγματικότητα της Embraer είναι μεγαλύτερη
από αυτήν που ο καθένας είχε αρχικά ονειρευτεί.
Ozires Silva, ιδρυτής της Embraer
Οι στόλοι αεροσκαφών της Embraer
Ο κατασκευαστής αεροσκαφών βραζιλιάνικος διαθέτει πολλές οικογένειες και τύπους αεροσκαφών.
Διαθέτει μια στόλο προορισμένο για εμπορική αεροπορία λοιπόν μια στόλο μακρινών πτήσεων, καθώς και ιδιωτικά τζετ για την επιχειρηματική αεροπορία. Επομένως λειτουργούν για την πολιτική αεροπορία.
Ωστόσο, ο κατασκευαστής διαθέτει επίσης μια αεροπορική στόλο που προορίζεται για στρατιωτικές υπηρεσίες για την άμυνα και την ασφάλεια.
Είναι γνωστό ότι αν και αρκετές αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη της Embraer ως μεταφορείς μέσων αποστάσεων, είναι απολύτως χρησιμοποιούμενα και για την επιχειρηματική αεροπορία με επαγγελματικό πιλότο.
Αυτά τα διάφορα αεροσκάφη, που λειτουργούν στον τομέα των αερομεταφορών, επιτρέπουν να ανταποκριθούν στις διάφορες απαιτήσεις που είναι δυνατές μόνο στην ιδιωτική αεροπορία.
Άμεση επιβίβαση για μια παρουσίαση των διαφόρων αεροσκαφών της Embraer.
Τα E-JETS της Embraer
4 αεροσκάφη αποτελούν αυτήν την οικογένεια της εταιρείας Embraer. Πρόκειται για:
- Embraer 170
- Embraer 175
- Embraer 190
- Embraer 195.
Αυτά τα περιφερειακά αεροσκάφη διαθέτουν από 70 έως 150 θέσεις ανάλογα με τα μοντέλα.
Στην αγορά της επιχειρηματικής αεροπορίας, αυτά τα αεροσκάφη είναι ιδανικά για αεροπορικές γραμμές που πραγματοποιούν ομαδικές πτήσεις, για παράδειγμα. Η άνεση έχει αυξηθεί και εξασφαλίζει ευχάριστες συνδέσεις για όλους τους επιβάτες.
Δείγμα της απόδοσής της, είναι ότι δεν είναι λιγότερες από 80 αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν τα E-JETS.
Τέλος, αυτά τα περιφερειακά αεροσκάφη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ένα μέσο ή ακόμα και μακρύμεταφορά (η μέγιστη εμβέλεια του E190 είναι 4 445 χιλιόμετρα, για παράδειγμα). Επιπλέον, η στόλος αεροσκαφών E-JETS της Embraer καταναλώνει περίπου 10% λιγότερη καύσιμη ύλη από άλλα παρόμοια αεροπλάνα για τη διεθνή πτήση.
Τέλος, ο βραζιλιάνικος κατασκευαστής έχει δημιουργήσει μια πιο πρόσφατη σειρά αεροπλάνων, που βρίσκεται σε μια κάποιον τρόπο η εξέλιξη των E-JTS, είναι η νέα στόλος E-JETS E2. Αυτά τα ιδιωτικά τζετ είναι κυρίως πιο σιωπηλά, πιο οικονομικά σε καύσιμο και με αναθεωρημένο σχέδιο. Σε αυτήν την εξελιγμένη σειρά, θα βρείτε τα αεροσκάφη:
- E175-E2
- E190-E2
- E195-E2.
Πηγή φωτογραφίας: Embraer
Οι ERJ της Embraer (Embraer Regional Jet)
Αυτή η οικογένεια περιφερειακών αεροσκαφών περιλαμβάνει:
Αυτά τα τελευταία είναι μικρότερα από την οικογένεια E-JETS του κατασκευαστή. Πράγματι, μεταφέρουν έως 50 επιβάτες ανάλογα με το μοντέλο.
Χρησιμοποιούνται επίσης για την εμπορική αεροπορία, μπορούν επίσης να είναι χρησιμοποιούμενα για πτήσεις ομάδας στην επιχειρηματική αεροπορία (όπως και τα E-JETS).
Αυτά τα αεροσκάφη συνδυάζουν απόδοση, προσαρμοστικότητα και άνεση στην καμπίνα. Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα έχουν γοητεύσει πολλές και κυριότερες αεροπορικές εταιρείες, και αυτό, σε 26 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Τέλος, το Embraer 145 XR (για Extra Range) είναι το μοντέλο με τη μεγαλύτερη εμβέλεια από αυτή τη στόλος αεροσκαφών, με εμβέλεια 3 700 χιλιομέτρων.
Embraer 145 – Πηγή φωτογραφίας: Embraer
Η στόλος αεροσκαφών επιχειρήσεων της Embraer
Τέλος, για να ολοκληρωθεί η στόλος της, η Embraer παράγει αυτή τη στιγμή μια οικογένεια ιδιωτικών τζετ για την επιχειρηματική αεροπορία. Ακολουθούν τα 4 κύρια αεροσκάφη:
- Phenom 100 : Κάνοντας μέρος της κατηγορίας ελαφρών επιχειρηματικών τζετ, το Phenom 300 είναι ιδανικό, γρήγορο και ανταγωνιστικό σε κοντινές πτήσεις. Στο εσωτερικό του, 4 επιβάτες μπορούν να καθίσουν και να επωφεληθούν από την άνεση και το σχέδιο της καμπίνας.
Από την κυκλοφορία του, έχουν σημειωθεί πολλές εξελίξεις και νέες εκδόσεις σε αυτό το μοντέλο της θυγατρικής, όπως το Phenom 100 EV για παράδειγμα.
Παράδειγμα τιμής εισιτηρίου για μια σύνδεση : Παρίσι – Σαιν-Τροπέ : από 12 000 €.
- Phenom 300 : Αυτό το μοντέλο επιχειρηματικού τζετ είναι ένα παρακλάδι του Phenom 100, αλλά διαφέρει σε τεχνικό και αισθητικό επίπεδο. Στο εσωτερικό αυτού του αεροσκάφους, 6 επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν σε μέγιστη απόσταση 3 600 χιλιομέτρων. Ιδανικό για τη σύνδεση κοντών και μέσων πτήσεων.
Παράδειγμα τιμής για μια σύνδεση : από Γενεύη έως Παρίσι : από 11 000 €.
Phenom 300 – Πηγή Φωτογραφίας : Embraer
- Praetor 500 : Αυτό το μοντέλο έχει, με κάποιο τρόπο, αντικαταστήσει το Legacy 450. Έκανε την είσοδό του στην αγορά το 2020. Αυτό το ιδιωτικό τζετ, με αξιοσημείωτη σχεδίαση, μπορεί να φιλοξενήσει 9 επιβάτες στο εσωτερικό του σε μέγιστη απόσταση 3 700 χιλιομέτρων.
- Praetor 600 : Εμπνευσμένο από το Legacy 500, αυτό προωθείται στην αγορά το 2020. Είναι ένα μεσαίου μεγέθους ιδιωτικό τζετ. Επιτρέπει τη μεταφορά 12 επιβατών σε απόσταση 4 500 χιλιομέτρων. Στο εσωτερικό του, όλη η άνεση και ο σχεδιασμός είναι παρών, έτσι ώστε οι επιβάτες να είναι άνετοι κατά τη διάρκεια της πτήσης, ακόμα και με σημαντική αποσκευή.
Παράδειγμα τιμής για μια σύνδεση : από Παρίσι προς Ίμπιζα : από 8 000 €.
Οι άλλοι ιδιωτικοί τζετ της Embraer
Οι άλλοι επιχειρηματικοί τζετ της Embraer είναι :
Στην AEROAFFAIRES, μπορούμε να επιλέξουμε το ιδιωτικό τζετ που σας αντιστοιχεί. Επικοινωνήστε μαζί μας στο +33 (0)1 44 09 91 82, ή συμπληρώστε την online φόρμα που προσφοράς, η ομάδα μας είναι απολύτως διαθέσιμη για να σας προτείνει πτήσεις που σας ταιριάζουν.
“