Η Embraer είναι ένας κατασκευαστής αεροναυτικής βραζιλιάνικος του οποίου η έδρα βρίσκεται στο Σάο Ζοσέ ντος Κάμπος (στην πολιτεία του Σάο Πάολο).
Το όνομα του βραζιλιάνικου κατασκευαστή αεροσκαφών είναι άλλωστε η σύμπτυξη του “Empresa Brasileira de Aeronáutica”, για βραζιλιάνικη αεροπορική εταιρεία. Αυτή ιδρύθηκε το 1969 με την ανάπτυξη ενός πρώτου αεροσκάφους, του Bandeirante. Στην ηγεσία της βρίσκεται ο Διευθύνων Σύμβουλος και μηχανικός Ozires Silva.
Επιστρέφουμε σε αυτόν τον κατασκευαστή αεροσκαφών που διαθέτει μια ορισμένη ανταγωνιστικότητα, γνωστός στον τομέα της επιχειρηματικής αεροπορίας και της αεροπορικής μεταφοράς.
Embraer σήμερα:
Ορισμένα νούμερα του κατασκευαστή αεροναυτικής Embraer:
Ακολουθούν ορισμένα τρέχοντα νούμερα που χαρακτηρίζουν την βραζιλιάνικη αεροπορική εταιρεία:
8 000 : είναι ο συνολικός αριθμός αεροσκαφών που έχει παραδώσει η εταιρεία παγκοσμίως.
145 εκατομμύρια : είναι ο αριθμός επιβατών που μεταφέρονται κάθε χρόνο σε αεροσκάφη Embraer.
3η : είναι η θέση που καταλαμβάνει ο κατασκευαστής στην κατάταξη των μεγαλύτερων κατασκευαστών εμπορικών αεροσκαφών.
18 000 : είναι ο αριθμός υπαλλήλων της εταιρείας Embraer σε όλο τον κόσμο.
4,2 δισεκατομμύρια δολάρια : είναι ο τζίρος της Embraer το 2021.
Εγκατάσταση της εταιρείας Embraer στον κόσμο
Πλέον, η βραζιλιάνικη εταιρεία δραστηριοποιείται στον τομέα της αεροπορίας για περισσότερα από 50 χρόνια. Είτε πρόκειται για στρατιωτική αεροπορία, διαστημική, εμπορική, επιχειρηματική ή για ιατρικές ανάγκες ή φορτίο (φορτίο).
Η εθνική εταιρεία της Βραζιλίας ανήκει σήμερα στους μεγαλύτερους κατασκευαστές εμπορικών αεροσκαφών. Οι κύριοι ανταγωνιστές της είναι:
Dassault Falcon στη Γαλλία
Boeing στις Ηνωμένες Πολιτείες
τα επιχειρηματικά τζετ Bombardier στον Καναδά.
Τέλος, με την ανάπτυξή της, η Embraer είναι παρούσα σε όλο τον κόσμο. Διαθέτει γραφεία, εργοστάσια και κέντρα διανομής σε διάφορες ηπείρους όπως:
στην Αμερική
στην Ασία
στην Αφρική
στην Ευρώπη.
Επίσης, η αεροπορική εταιρεία διαθέτει το δικό της FBO, ιδιωτικό τερματικό, στο αεροδρόμιο του Σοροκάμπα, κοντά στο Σάο Πάολο στη Βραζιλία.
Ένας δεσμευμένος κατασκευαστής αεροσκαφών: οι δεσμεύσεις της Embraer
Η Embraer είναι σε αρμονία με τις σύγχρονες εξελίξεις και τις αλλαγές. Η εταιρεία είναι πολύ εμπλεκόμενη σε αποστολές στρατιωτικής ασφάλειας (ιδίως για τις βραζιλιάνικες αεροπορικές δυνάμεις).
Ωστόσο, είναι επίσης εμπλεκόμενη σε ιατρικές αποστολές, όπως με την επιδημία του κορονοϊού που αύξησε τις ιατρικές εκκενώσεις. Η Embraer έχει διαθέσει τα αεροσκάφη της ώστε να είναι πραγματικοί μεταφορείς ιατρικού υλικού, αλλά και εμβολίων ή για τη μεταφορά οργάνων.
Τέλος, η περιβαλλοντική επίπτωση ωθεί τους κατασκευαστές να καινοτομούν με πιο οικολογικά αεροσκάφη που εκπέμπουν λιγότερο CO2 στην ατμόσφαιρα προκειμένου να περιορίσουν τη ρύπανση. Η Embraer λαμβάνει υπόψη αυτές τις συνθήκες κατά την ανάπτυξη νέων αεροσκαφών. Αυτό ισχύει με την νέα σειρά αεροσκαφών “”Energia””, που η Embraer ανακοίνωσε τον Νοέμβριο του 2021. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα 4 αεροσκαφών που θα προωθούνται με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Αυτά τα αεροσκάφη αναμένεται να εισέλθουν στην αγορά σταδιακά από το 2030.
Πέρα από την οικολογική της επένδυση, η Embraer δημιούργησε, το 2001, ένα ίδρυμα για να επενδύσει σε τοπικά προγράμματα βοήθειας. Έτσι, έχουν ιδρυθεί δύο σχολές κατάρτισης για να επιτρέψουν σε νέους να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν επαγγελματικές δεξιότητες.
Οι αρχές του κατασκευαστή αεροναυτικής Embraer
1969 : Πριν φτάσει σε διάφορους τύπους αεροσκαφών, η εταιρεία ξεκινά με έναν άνθρωπο. Ο Ozires Silva, μηχανικός αεροναυτικής, ιδρύει την εταιρεία Embraer στο Σαν Χοσέ, προκειμένου να παράγει μαζικά το αεροσκάφος του Bandeirante. Αυτό είχε πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση το προηγούμενο έτος, είχε κατακτήσει τη χώρα και προσέφερε μια ωραία ευκαιρία για τη βελτιστοποίηση της αεροπορικής κινητικότητας της πολιτείας. Η παραγωγή του τότε ξεκίνησε.
1970-1971 : Παράλληλα με την κατασκευή των αεροσκαφών Bandeirante (σειρά EMB 110), η Embraer κατασκευάζει και εκτελεί τις πρώτες πτήσεις του γεωργικού αεροσκάφους Ipanema και του στρατιωτικού αεροσκάφους Xavante. Σήμερα, το Ipanema 203 είναι το μόνο γεωργικό αεροσκάφος που τροφοδοτείται με αιθανόλη.
1972 : Αυτή η χρονιά σηματοδοτεί την πρώτη πτήση της σειράς EMB 110 (Bandeirante), αεροσκάφη που προορίζονται για εμπορικές πτήσεις. Οι πρώτες πωλήσεις πραγματοποιούνται αυτή τη χρονιά και οι παραδόσεις ξεκινούν το 1973.
1975 : Η Embraer προχωρά στις πρώτες εξαγωγές στο εξωτερικό, στην Ουρουγουάη, για αεροσκάφη Bandeirante.
1979 : Στην προοπτική της διεθνούς εξέλιξης, ιδρύεται η Embraer Aircraft Corporation (EAC) στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Embraer εγκαθίσταται τότε στη Φλόριντα, στην πόλη Dania ακριβώς και επιβάλλεται όλο και περισσότερο στην αμερικανική αγορά.
Δεκαετία του 80 : Η Embraer παράγει διάφορα εμπορικά αλλά και στρατιωτικά αεροσκάφη. Επιπλέον, το εμπορικό τους αεροσκάφος EMB 120 Brasilia είναι γνωστό ως το πιο χρησιμοποιούμενο περιφερειακό αεροσκάφος στον κόσμο. Πράγματι, εκείνα τα χρόνια, τουλάχιστον 26 αεροπορικές εταιρείες εκμεταλλεύονται αυτό το μοντέλο, σε 14 χώρες, συμπεριλαμβανομένων γαλλικών εταιρειών.
1983 : Η Embraer Aviation International (EAI) ιδρύεται στο Παρίσι. Η εγκατάσταση της βραζιλιάνικης εταιρείας στην Ευρώπη της επιτρέπει να ανοίξει νέες προοπτικές και ευκαιρίες για τα επόμενα χρόνια. Η εταιρεία βρίσκει τότε πελάτες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Η άφιξη των περιφερειακών τζετ και η επέκταση της Embraer
1995 : Είναι η άφιξη και η πρώτη πτήση του EMB 145 (που είναι σήμερα το ERJ 145). Αναγγέλλει μια επανάσταση στη περιφερειακή αεροπορική μεταφορά. Αυτό το τζετ φιλοξενεί 50 άτομα και έχει επίσης χαμηλό κόστος λειτουργίας που επιτρέπει τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου. Αυτό έχει γοητεύσει τη βιομηχανία αεροναυτικής.
1998 : Στη συνέχεια του προκάτοχού του, το ERJ 135 πραγματοποιεί την πρώτη του πτήση.
1999 : Η Embraer συνεργάζεται με την Liebherr Aerospace, μια ελβετική αεροπορική εταιρεία και την πρώτη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που ανήκει στην ομάδα εταιρειών SAirGroup.
2000 : Η βραζιλιάνικη εταιρεία δημιουργεί γραφεία στην Κίνα, στο Πεκίνο και επίσης στη Σιγκαπούρη στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
2000-2001 : Η Embraer αποκαλύπτει νέα αεροσκάφη με την άφιξη του ERJ 140, του Legacy 600, καθώς και του ERJ 145XR και του Embraer 170.
2002-2004 : Είναι η άφιξη της οικογένειας E-JETS. Διαδοχικά, ο κατασκευαστής πραγματοποιεί τις πρώτες πτήσεις του E170, στη συνέχεια το E175, το E190 καθώς και το E195, το μεγαλύτερο αεροσκάφος που κατασκευάστηκε από την εταιρεία εκείνη την εποχή.
2004 : Η Embraer αποκτά την OGMA, πορτογαλική αεροπορική εταιρεία. Η βραζιλιάνικη εταιρεία επιβάλλεται όλο και περισσότερο στην ευρωπαϊκή ήπειρο.
Η Embraer επιβάλλεται στην αγορά της επιχειρηματικής αεροπορίας και ανοίγεται σε νέες προοπτικές
2007 και 2008 : Είναι η άφιξη δύο αποδοτικών, αποτελεσματικών και άνετων επιχειρηματικών αεροσκαφών, του Phenom 100 και του Phenom 300. Αυτό το τελευταίο έχει γίνει για 7 χρόνια το πιο πωληθέν ελαφρύ ιδιωτικό τζετ παγκοσμίως.
2009-2013 : Η οικογένεια των ιδιωτικών τζετ Legacy εμφανίζεται. Διαδοχικά εμφανίζονται το Legacy 650 το 2009, το Legacy 500 το 2012 και το Legacy 450 το 2013.
2011 και 2013 : Αντίστοιχα, αυτά τα χρόνια, η Embraer ανοίγει δύο νέες εγκαταστάσεις στη Φλόριντα (Ηνωμένες Πολιτείες). Η πρώτη στο Melbourne, η δεύτερη στο Jacksonville. Αυτές οι εγκαταστάσεις είναι αφιερωμένες στη συναρμολόγηση των αεροσκαφών Embraer.
2014 : Η Embraer εγκαινιάζει μια νέα εγκατάσταση αφιερωμένη στα τζετ της επιχειρηματικής αεροπορίας. Αυτή βρίσκεται στη Βραζιλία, στο Σοροκάμπα στο αεροδρόμιο (Bertram Luiz Leupolz).
2016 : Η Embraer παρουσιάζει μια νέα οικογένεια αεροσκαφών. Αυτή η σειρά E-JETS E2 είναι η δεύτερη γενιά των E-JETS. Ο κατασκευαστής έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στην κατασκευή αεροσκαφών που είναι πολύ λιγότερο θορυβώδη. Παρουσιάζονται τότε το E190-E2 και το E195-E2 (το 2017).
2017 : Ένα κέντρο καινοτομίας, η EmbraerX, άνοιξε στη Silicon Valley και στη Βοστώνη. Αυτά τα κέντρα έχουν ως στόχο να εμβαθύνουν την έρευνα για πιθανά E-VTOL. Αυτά θα μπορούσαν στο μέλλον να είναι μια επανάσταση στη μεταφορά αεροπορικώς στις πόλεις.
Σήμερα, η πραγματικότητα της Embraer είναι μεγαλύτερη
από ό,τι είχε αρχικά ονειρευτεί κανείς.
Ozires Silva, ιδρυτής της Embraer
Οι στόλοι αεροσκαφών της Embraer
Ο κατασκευαστής αεροσκαφών βραζιλιάνικος διαθέτει πολλές οικογένειες και τύπους αεροσκαφών.
Διαθέτει μια στόλο που προορίζεται για την εμπορική αεροπορία δηλαδή μια στόλο μακρινών πτήσεων, καθώς και ιδιωτικά τζετ για την επιχειρηματική αεροπορία. Έτσι, λειτουργούν για την πολιτική αεροπορία.
Ωστόσο, ο κατασκευαστής διαθέτει επίσης μια αεροπορική στόλο που προορίζεται για στρατιωτικές υπηρεσίες για την άμυνα και την ασφάλεια.
Πρέπει να σημειωθεί ότι αν και ένας καλός αριθμός αεροπορικών εταιρειών χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη της Embraer ως μεταφορείς μέσων αποστάσεων, είναι απολύτως χρησιμοποιήσιμα και από την επιχειρηματική αεροπορία με εξειδικευμένο προσωπικό πτήσης.
Αυτά τα διάφορα αεροσκάφη, που λειτουργούν στον αεροπορικό τομέα, επιτρέπουν να καλυφθούν οι διάφορες απαιτήσεις που είναι δυνατές μόνο στην ιδιωτική αεροπορία.
Άμεση επιβίβαση για μια παρουσίαση των διαφόρων αεροσκαφών της Embraer.
Τα E-JETS της Embraer
4 αεροσκάφη συνθέτουν αυτή την οικογένεια της εταιρείας Embraer. Πρόκειται για:
Embraer 170
Embraer 175
Embraer 190
Embraer 195.
Αυτά τα περιφερειακά αεροσκάφη διαθέτουν από 70 έως 150 θέσεις ανάλογα με τα μοντέλα.
Στην αγορά της επιχειρηματικής αεροπορίας, αυτά τα αεροσκάφη είναι ιδανικά για αεροπορικές γραμμές που πραγματοποιούν πτήσεις ομάδας, για παράδειγμα. Η άνεση είναι αυξημένη και εγγυάται ευχάριστες συνδέσεις για όλους τους επιβάτες.
Απόδειξη της αποτελεσματικότητάς της, δεν είναι λιγότερες από 80 αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν τα E-JETS.
Τέλος, αυτά τα περιφερειακά αεροσκάφη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μέσες ή ακόμα και μακρινές πτήσεις (η μέγιστη εμβέλεια του E190 είναι 4 445 χλμ, για παράδειγμα). Επιπλέον, η στόλος αεροσκαφών E-JETS της Embraer καταναλώνει περίπου 10% λιγότερο καύσιμο από άλλα παρόμοια αεροσκάφη για τις διασυνοριακές πτήσεις.
Τέλος, ο βραζιλιάνικος κατασκευαστής έχει δημιουργήσει μια πιο πρόσφατη σειρά αεροσκαφών, που είναι κάπως η εξέλιξη των E-JTS, είναι η στόλος E-JETS E2. Αυτά τα ιδιωτικά τζετ είναι πιο σιωπηλά, πιο οικονομικά σε καύσιμο και με επανασχεδιασμένο σχέδιο. Σε αυτή την εξελιγμένη σειρά, θα βρείτε τα αεροσκάφη:
E175-E2
E190-E2
E195-E2.
Τα ERJ της Embraer (Embraer Regional Jet)
Αυτή η οικογένεια περιφερειακών αεροσκαφών αποτελείται από:
ERJ 135
ERJ 140
ERJ 145
ERJ 145 XR.
Αυτά είναι μικρότερα από την οικογένεια των E-JETS του κατασκευαστή. Πράγματι, μεταφέρουν έως 50 επιβάτες ανάλογα με το μοντέλο.
Χρησιμοποιούνται επίσης για την εμπορική αεροπορία, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για πτήσεις ομάδας στην επιχειρηματική αεροπορία (όπως τα E-JETS).
Αυτά τα αεροσκάφη είναι ο συνδυασμός μεταξύ απόδοσης, προσαρμοστικότητας και άνεσης στην καμπίνα. Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα έχουν γοητεύσει πολλές και κύριες αεροπορικές εταιρείες, και αυτό, σε 26 χώρες στον κόσμο.
Τέλος, το Embraer 145 XR (για Extra Range) είναι το μοντέλο με τη μεγαλύτερη εμβέλεια αυτής της στόλου αεροσκαφών, με εμβέλεια 3 700 χλμ.
Η στόλος επιχειρηματικών αεροσκαφών της Embraer
Τέλος, για να συμπληρώσει τη στόλο της, η Embraer παράγει αυτή τη στιγμή μια οικογένεια ιδιωτικών τζετ για την επιχειρηματική αεροπορία. Ακολουθούν τα 4 κύρια αεροσκάφη:
Phenom 100 : Ανήκοντας στην κατηγορία των πολύ ελαφρών επιχειρηματικών τζετ, το Phenom 300 είναι ιδανικό, γρήγορο και ανταγωνιστικό σε κοντινές πτήσεις. Στο εσωτερικό του, 4 επιβάτες μπορούν να καθίσουν και να απολαύσουν την άνεση και το σχέδιο της καμπίνας.
Από την κυκλοφορία του, πολλές εξελίξεις και νέες εκδόσεις έχουν σημειωθεί σε αυτό το μοντέλο της θυγατρικής, όπως το Phenom 100 EV για παράδειγμα.
Παράδειγμα τιμής εισιτηρίων για μια σύνδεση : Παρίσι – Σαιν-Τροπέ : από 12 000 €.
Phenom 300 : Αυτό το μοντέλο επιχειρηματικού τζετ είναι μια παραλλαγή του Phenom 100, αλλά διαφέρει σε τεχνικό και αισθητικό επίπεδο. Στο εσωτερικό αυτού του αεροσκάφους, 6 επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν σε μέγιστη απόσταση 3 600 χλμ. Ιδανικό για τη σύνδεση κοντινών και μέσων αποστάσεων.
Παράδειγμα τιμής για μια σύνδεση : από Γενεύη έως Παρίσι : από 11 000 €.
Praetor 500 : Αυτό το μοντέλο έχει, κάπως, αντικαταστήσει το Legacy 450. Έκανε την είσοδό του στην αγορά το 2020. Αυτό το ιδιωτικό τζετ, με εξαιρετικό σχέδιο, μπορεί να φιλοξενήσει 9 επιβάτες στο εσωτερικό του σε μέγιστη απόσταση 3 700 χλμ.
Praetor 600 : Εμπνευσμένο από το Legacy 500, αυτό κυκλοφορεί στην αγορά το 2020. Είναι ένα μεσαίο ιδιωτικό τζετ. Επιτρέπει τη μεταφορά 12 επιβατών σε απόσταση 4 500 χλμ. Στο εσωτερικό του, η άνεση και το σχέδιο είναι παρόντα ώστε οι επιβάτες να είναι άνετοι κατά τη διάρκεια της πτήσης, ακόμη και με μεγάλο αποσκευές.
Παράδειγμα τιμής για μια σύνδεση : από Παρίσι έως Ίμπιζα : από 8 000 €.
Τα άλλα ιδιωτικά τζετ της Embraer
Τα άλλα επιχειρηματικά τζετ της Embraer είναι:
Embraer Legacy 450
Embraer Legacy 500
Embraer Legacy 600
Embraer Legacy 650
Embraer Lineage 1000.
Στην AEROAFFAIRES, μπορούμε να επιλέξουμε το ιδιωτικό τζετ που σας ταιριάζει. Επικοινωνήστε μαζί μας στο +33 (0)1 44 09 91 82, ή συμπληρώστε την φόρμα προσφοράς online, η ομάδα μας είναι εντελώς διαθέσιμη για να σας προτείνει πτήσεις που σας ταιριάζουν.