Μπόινγκ είναι μια αεροναυπηγική αμερικανική εταιρεία. Ο αεροναυπηγικός όμιλος είναι ένας από τους κύριους κατασκευαστές παγκοσμίως, όπως η Airbus, Dassault και Bombardier. Η αεροναυτική εταιρεία ιδρύθηκε το 1916 στο Σιάτλ των Η.Π.Α. από τον William Edward Boeing, ο οποίος ήταν και πιλότος και επιχειρηματίας. Η Μπόινγκ εκτελεί διάφορες αποστολές σχεδίασης και κατασκευής αεροπλάνων, τόσο σε αμυντική αεροναυτική, στρατιωτική, διαστημική όσο και σε πολιτική αεροπορία ή για την κατασκευή διαφορετικών αεροναυτικών εξοπλισμών. Ας δούμε μαζί την ιστορία και τις δράσεις αυτής της εταιρείας, πραγματικού πρωτοπόρου στον κόσμο της αεροπορίας.

Μπόινγκ σήμερα
Ορισμένα νούμερα:
Ο όμιλος Μπόινγκ είναι παρών σε περισσότερες από 150 χώρες και έχει 150.000 συνεργάτες.
Ο τζίρος, για το 2021, της Μπόινγκ είναι
Ο όμιλος εστιάζει σε διάφορες δραστηριότητες:
- η εμπορική αεροπορία
- η άμυνα
- το διάστημα και η ασφάλεια
- οι παγκόσμιες υπηρεσίες
Μπόινγκ: μια εταιρεία δεσμευμένη
Η Μπόινγκ δεσμεύεται! Πράγματι, η αεροναυτική εταιρεία αναλαμβάνει τις ευθύνες της και επενδύει σε διάφορες δράσεις:
- πολίτες: κάθε χώρα, στο πλαίσιο του Boeing Global Engagement, επιλέγει έναν τομέα δέσμευσης στον οποίο η εταιρεία θα επενδύσει τοπικά, υποστηρίζοντας μια αιτία ή μια πρωτοβουλία. Στη Γαλλία, για παράδειγμα, η εταιρεία υποστηρίζει τη Fédération Léo Lagrange. Στόχος είναι η υποστήριξη των πρωτοβουλιών ή η ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
- κοινωνικές : ο όμιλος Μπόινγκ δίνει μεγάλη σημασία στην ισότητα ευκαιριών στους εργαζόμενούς του. Ο όμιλος προάγει την ποικιλομορφία, μια ισχυρή αξία της εταιρείας Μπόινγκ. Η Μπόινγκ αναζητά κάθε χρόνο ταλέντα.
- περιβαλλοντικές : Η Μπόινγκ έχει συνάψει συνεργασίες με διάφορους παράγοντες για την εργασία στη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος της εταιρείας. Έτσι, η εταιρεία μειώνει την ταφή των αποβλήτων της κατά 910 τόνους ανθρακικών ινών κάθε χρόνο. Ο όμιλος Μπόινγκ εργάζεται επίσης για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου καυσίμου από ερημικές φυτικές πρώτες ύλες.
Η ιστορία του κατασκευαστή αεροναυτικής Μπόινγκ
Η ίδρυση και οι αρχές της Μπόινγκ από το 1916 έως το 1930:
- 15 Ιουλίου 1916 : είναι η ίδρυση της αεροναυτικής εταιρείας Μπόινγκ από δύο συνεργάτες τον William Edward Boeing και τον George Conrad. Η εταιρεία αρχικά ονομαζόταν B&W, αλλά σύντομα προσαρμόστηκε στο όνομα Boeing Airplane Company.
- 1917 : Σε ένα παγκόσμιο πόλεμο, οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ναυτικό πρέπει να προμηθευτούν στρατιωτικά αεροπλάνα για να δημιουργήσουν μια ισχυρή και αποτελεσματική περιπολία. Αυτό είναι το πρώτο παραγγελία για την αμερικανική αεροναυτική εταιρεία, η οποία θα πρέπει να παραδώσει τουλάχιστον 50 υδροπλάνα Model C παραγγέλθηκαν για την εκπαίδευση των περιπολιών αεροπορίας του αμερικανικού στρατού.
- 1923 : Ο αεροναυπηγός κατασκευάζει ένα αεροσκάφος για εκτέλεση ταχυδρομικών μεταφορών. Αυτό το αεροπλάνο, το Model 40A, θα εκτελεί από το 1927 τις ανταλλαγές στη τακτική γραμμή μεταξύ του Σικάγο και του Σαν Φρανσίσκο.
- Τέλη της δεκαετίας του 1920: έτσι, μετά από αυτό, η εταιρεία θέλει να ξεκινήσει τη σχεδίαση αεροπλάνων για τη μεταφορά επιβατών. Δημιουργείται το αεροναυτικό τμήμα: Boeing Air Transport. Στη συνέχεια, αρχίζουν να κατασκευάζονται τα πρώτα αεροπλάνα για τη μεταφορά επιβατών, συμπεριλαμβανομένου του Model 80.
Η Μπόινγκ σταδιακά ενώνεται με πολλές εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή αεροπλάνων, καθώς και με κάθε εξαρτημάτων που σχετίζονται με αυτά, όπως οι κινητήρες. Ομοίως, ο αεροναυπηγός πλησιάζει επίσης τις αεροπορικές εταιρείες με τις οποίες πιστεύει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει τα αεροπλάνα του. - 1929: Η Μπόινγκ αλλάζει όνομα για να γίνει: United Aircraft and Transport Corporation.
Η ίδρυση και οι αρχές του αεροναυπηγού Μπόινγκ από το 1930 έως το 1955:
- 1934: Η Μπόινγκ αποκτά και διαχειρίζεται πολλούς τομείς της αεροναυτικής δραστηριότητας. Καθώς κατασκευάζει αεροπλάνα και κινητήρες, η εταιρεία Μπόινγκ έχει επίσης ρόλο στα αεροδρόμια και σε αεροπορικές γραμμές. Αυτή τη στιγμή, οι ώρες πτήσης της εταιρείας αυξάνονται κατακόρυφα. Ωστόσο, ψηφίστηκε ένας νόμος που απαγορεύει στους κατασκευαστές αεροναυτικής να εκμεταλλεύονται αεροπορικές γραμμές. Έτσι, η εταιρεία Μπόινγκ χωρίζεται σε 3 θυγατρικές για να διασφαλίσει ξεχωριστά τις διάφορες αποστολές.
- 1938 : μετά από μια συνεργασία με μια αμερικανική αεροπορική εταιρεία (Pan American World Airways), ο αεροναυπηγός Μπόινγκ κατασκευάζει ένα αεροσκάφος για να εκτελεί διασυνδέσεις διηπειρωτικές αλλά και διατλαντικές. Τότε η εταιρεία αποφασίζει να modernize τη στόλο της και κυκλοφορεί το Boeing 314 Clipper που πραγματοποίησε την πρώτη του δοκιμαστική πτήση τον Ιούνιο του έτους αυτού. Αυτό το πολιτικό αεροπλάνο είναι το πιο σημαντικό της εποχής. Πράγματι, έχει χωρητικότητα 90 επιβατών (ή 40 άτομα στις πτήσεις που γίνονται τη νύχτα).
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Μπόινγκ κυκλοφορεί επίσης το μοντέλο της 307 Stratoliner. Αυτό τελευταίο μπορεί να πετάξει σε υψηλότερα υψόμετρα, περιορίζοντας την επιρροή του καιρού στις πτήσεις αυτές και αυξάνοντας την αεροπορική ασφάλεια. Επιπλέον, είναι ένα από τα πρώτα αεροπλάνα που διατίθεται με πιεσμένη καμπίνα. - 1939 – 1945: Κατά τη διάρκεια του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου, Η Μπόινγκ ανακτά εξυπηρετήσεις για την αμερικανική αεροπορία, παράγοντας μοντέλα βομβαρδιστικών B-17 Flying για την πολεμική αεροπορία.
- 1955: Με το επιτυχία της στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Μπόινγκ προσελκύει αεροπορικές εταιρείες μη αμερικανικές, ιδιαίτερα την Air France. Αυτή είναι μια από τις κύριες αεροπορικές εταιρείες της Γαλλίας. Αυτή η εταιρεία είναι τότε η πρώτη που παραγγέλνει ένα αεροπλάνο εκτός Η.Π.Α., αυτό είναι ένα Μπόινγκ 707. Αυτό θα κληθεί “Château de Versailles”, η πρώτη του δοκιμαστική πτήση το 1957 με τη πλήρη ομάδα του.

Η ιστορία της Μπόινγκ μετά τα χρόνια ’90
- 1996 – 1997 : επηρεαζόμενη από την ανάπτυξη του τομέα της αεροναυτικής και του διαστήματος, κυρίως στον τομέα της αμερικανικής άμυνας, η Μπόινγκ εξαγοράζει πολλές εταιρείες με σημαντική στόλο αεροσκαφών. Για το ποσό των 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η αμερικανική αεροναυτική εταιρεία εξαγοράζει την Rockwell International, ειδικευμένη στον τομέα της άμυνας και του διαστήματος. Στη συνέχεια, η Μπόινγκ γίνεται ιδιοκτήτης της McDonnell Douglas, για 13 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό τελευταίο ήταν τότε ένας από τους ηγέτες στον τομέα της κατασκευής αμυντικού υλικού για την αεροπορική μάχη.
- 2002 : με αρκετές παραγγελίες αεροπλάνων Boeing από τη Γαλλία (μέσω της Air France και του στρατού της Γαλλίας), η εταιρεία αποφασίζει να ανοίξει νέα γραφεία στο Παρίσι, που ονομάζονται Boeing France.
- 2004 : μετά από μια ισχυρή περίοδο παραγγελιών αεροπλάνων (620 το 1999 για παράδειγμα), η Μπόινγκ βλέπει μια σημαντική μείωση στον αριθμό των παραγγελιών και επομένως και της παράδοσης των αεροσκαφών. Αυτός τη στιγμή προσπερνάται από έναν από τους κύριους ανταγωνιστές του: η Airbus. Θα αφήσει πίσω αυτόν το τελευταίο το 2006 με σχεδόν 200 παραγγελίες περισσότερες για τη Μπόινγκ.
- 2005: Η Μπόινγκ ανακτά τις δυνάμεις της και καταγράφει 1005 παραγγελίες εκείνη τη χρονιά. Κυρίως είναι φημισμένα μοντέλα όπως:
- το Boeing 737
- το Boeing 787
- το Boeing 777
Στο τέλος αυτής της χρονιάς, η εταιρεία καταγράφει τουλάχιστον 1809 παραγγελίες αεροπλάνων προς παράδοση κατά τα επόμενα 7 χρόνια.
- 2009: Η Μπόινγκ καταγράφει μια αύξηση 28% στις παραδόσεις αεροπλάνων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με συνολικό αριθμό 481 εμπορικών αεροπλάνων που παραδόθηκαν.
- 2010: Η Air France καταγράφει σύνολο 200 αεροπλανών Μπόινγκ στη στόλο της.
Η ιστορία του κατασκευαστή Μπόινγκ τα τελευταία χρόνια
- 2011 : μετά από πολλές παραγγελίες αεροπλάνων από την Κίνα, η ταχύτητα αυξάνεται. Η σειρά έρχεται από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με την αεροπορική εταιρεία Emirates να παραγγέλλει αεροπλάνα. Ζητούν την παραγωγή 50 Boeing 777, μεγάλα αεροπλάνα με μεγάλες αποστάσεις, για το ποσό των 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Lion Air, μια ινδονησιακή εταιρεία, παραγγέλλει λίγο αργότερα 230 Boeing 737, μεσαία αεροπλάνα τύπου βραχέων πτήσεων για το ποσό των 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
- 2014: είναι μια χρονιά που σηματοδοτεί ένα εμπορικό ρεκόρ στην ιστορία της αμερικανικής αεροναυτικής. Πράγματι, κατάφερε 1432 παραγγελίες και παρέδωσε 723 αεροσκάφη.
- 2016: Η Air France προμηθεύει:
- ένα πρώτο Boeing 787
- ένα 70ο αεροσκάφος Boeing 777 για τη συμπλήρωση της στολής της.
- 2017: Η Μπόινγκ συνδέεται με την Dassault Systèmes. Μαζί, υπογράφουν μια σύμβαση αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων για χρονικό διάστημα 30 ετών. Η Dassault τους παρέχει το λογισμικό 3Dexperience. Αυτό επιτρέπει στη Μπόινγκ μια πλήρη έρευνα στα ζητήματα αεροναυτικής και να βελτιώσει το σύστημα παραγωγής αεροπλάνων τους.
- 2019: μετά από 2 ατυχήματα με αεροσκάφη Boeing 737 Max, κάποια κράτη και αεροπορικές εταιρείες αναστέλλουν τα μοντέλα αυτά από το να πετάξουν. Ορισμένοι που διαθέτουν αρκετές τέτοιες αεροπλάνα στη στόλο τους ζητούν αποζημιώσεις από τον κατασκευαστή. Η εταιρεία την υλοποιεί, παρέχοντας επίσης οικονομικούς αποζημιώσεων στις οικογένειες των θυμάτων αυτών των δύο συντριβών.
- 2020 : η υγειονομική κρίση λόγω του Covid 19 επηρεάζει τον τομέα της αεροπορίας με πολύ έντονο τρόπο. Μετά την κρίση του κορονοϊού, η Μπόινγκ πρέπει να περιορίσει τον αριθμό των υπαλλήλων της. Η αεροναυτική εταιρεία καταργεί ολοένα και περισσότερες θέσεις εργασίας και μειώνεται σε 130.000 υπαλλήλους (σε σχέση με 160.000 πριν από την κρίση). Το ίδιο ισχύει και για την εταιρεία, τα έσοδα της οποίας έπεσαν κατά 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το 2019.
Την ίδια χρονιά, οι αναστολές για το αεροπλάνο Boeing 737 max αίρονται σταδιακά. - 2021: ο απολογισμός αυτής της χρονιάς ανέρχεται σε παράδοση 340 συσκευών για τη Μπόινγκ, ένα αποτέλεσμα χαμηλού υψομέτρου για την εταιρεία.
Τα βασικά στοιχεία της Μπόινγκ
Σήμερα, η έδρα της Μπόινγκ βρίσκεται στο Σικάγο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είναι ο Dave Calhoun. Η Μπόινγκ χαρακτηρίζεται επίσης απόρισμένα στοιχεία:
- 150.000: είναι ο αριθμός των ατόμων που απασχολούνται από τον γίγαντα της αεροναυτικής βιομηχανίας.
- 65: είναι ο αριθμός των χωρών στις οποίες ο κατασκευαστής αεροπλάνων είναι παρών.
- 150: είναι ο αριθμός των χωρών στις οποίες η αεροναυτική εταιρεία δραστηριοποιείται. Τόσο με κυβερνήσεις όσο και με αεροπορικές εταιρείες.
- 340: είναι ο αριθμός αεροπλάνων που παραδόθηκαν από τη Μπόινγκ όλη τη χρονιά 2021.
Πηγή Φωτογραφίας: Boeing
Οι δράσεις της Μπόινγκ
Η Μπόινγκ είναι ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην αγορά του αεροναυτικής, του διαστήματος αλλά και στην άμυνα και ασφάλεια. Δραστηριοποιείται για στρατιωτικά αεροσκάφη, δορυφόρους ή ελικοδρόμια. Τέλος, είναι επίσης μεγάλος ειδικός στην κατασκευή πολιτικών αεροπλάνων αλλά και ιδιωτικών.
Αυτός ο γίγαντας της αεροναυτικής δίνει τον καλύτερο εαυτό του για διάφορες δράσεις που είναι τόσο κοινωνικές όσο και περιβαλλοντικές.
Οι κοινωνικές δράσεις της Μπόινγκ
Η αμερικανική αεροναυτική εταιρεία είναι δεσμευμένη με οργανισμούς και ενώσεις που προάγουν την απασχόληση των τοπικών κοινοτήτων. Πραγματοποιεί πολλές δράσεις υποστηρίζοντας διάφορα προγράμματα όπως η βοήθεια για την εκπαίδευση των νεαρών παιδιών έως το γυμνάσιο. Παρόμοια, η Μπόινγκ εμπλέκεται στην προώθηση της κουλτούρας και της πρόσβασης στην τέχνη.
Επιπλέον, στηρίζει επίσης μέσω των δράσεών της, τις υπηρεσίες υγείας και τις κοινωνικές υπηρεσίες που προορίζονται για τον λεγόμενο ευάλωτο πληθυσμό.
Η Μπόινγκ δεσμεύεται επίσης με τους πολίτες για να τους εμπλέξει στις τρέχουσες συζητήσεις της κοινωνίας όποιες κι αν είναι αυτές.
Θα δούμε επίσης την τελευταία δράση της Μπόινγκ που σχετίζεται με το περιβάλλον.
Οι περιβαλλοντικές δράσεις του κατασκευαστή Μπόινγκ
Ανησυχώντας για περιβαλλοντικά ζητήματα, η Μπόινγκ εργάζεται για την κατασκευή και παραγωγή αεροπλάνων πιο καθαρών και πιο οικονομικών στην κατανάλωση καυσίμου.
Επιπλέον, η αεροναυτική βιομηχανία βρίσκει λύσεις για την ανακύκλωση ορισμένων πόρων. Αυτή ενθαρρύνει επίσης τους υπαλλήλους της να εργάζονται σύμφωνα και για τη βιώσιμη ανάπτυξη μέχρι το 2025.
Πολλές περιβαλλοντικές δράσεις πραγματοποιούνται από τη Μπόινγκ.
Πρώτον, η αεροναυτική εταιρεία συνεργάζεται με ανακυκλωτικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό αποτρέπει τις συσσωρεύσεις ανθρακικών ινών, ελαχιστοποιώντας την είσοδο τους σε χώρους ταφής.
Επιπλέον, η Μπόινγκ τροφοδοτεί τους κύριους παραγωγικούς της χώρους με ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Παρόμοια, η αεροναυτική εταιρεία διευκολύνει όλο και περισσότερο τη χρήση βιοκαυσίμων (SAF) στα αεροσκάφη της. Αυτές είναι πολλές δράσεις που πραγματοποιεί η Μπόινγκ από περιβαλλοντικές ανησυχίες με στόχο τη μείωση της ρύπανσης από αέρια του θερμοκηπίου ιδιαίτερα.
Η Μπόινγκ και η Γαλλία: μια μακροχρόνια συνεργασία:
Η προέλευση αυτής της ευεργετικής και μακροχρόνιας συνεργασίας:
Η Μπόινγκ, ένας γίγαντας της αεροναυτικής σε στενή συνεργασία με γαλλικές εταιρείες για την ανάπτυξη του 787 Dreamliner:
Η αμερικανική αεροναυτική εταιρεία Μπόινγκ έχει συνεργαστεί με τις καλύτερες εταιρείες, αναφορικά με την τεχνολογία, για να αναπτύξει το 787 Dreamliner. Πολλοί μεγάλοι γάλλοι παίκτες συμμετείχαν στην ανάπτυξη αυτού του τεχνολογικού επιτεύγματος.
Μεταξύ αυτών, βρίσκουμε:
- Dassault Systèmes που έχει διαθέσει τα εργαλεία σχεδίασης και παραγωγής του για το 787 Dreamliner
- Latécoère που κατασκεύασε τις πόρτες της συσκευής
- Michelin που προμήθευσε τα ραδιοκάλληλα του αεροπλάνου
- Safran Landing System που έχει παρέχει τα συστήματα προσγείωσης και φρένων.
- Thales που έχει σχεδιάσει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου και τα εργαλεία και παραμέτρους πλοήγησης καθώς και τις ψυχαγωγίες.
Η στόλος αεροπλάνων του κατασκευαστή αεροναυτικής Μπόινγκ
Από την ίδρυσή του το 1916, η Μπόινγκ έχει εργαστεί στην δημιουργία μιας πληθώρας νέων αεροπλάνων για την αεροπορική μεταφορά ή τη στρατιωτική δύναμη.
Από στρατιωτικά, πολιτικά ή ακόμα και ιδιωτικά, αυτά τα αεροπλάνα έχουν πράγματι υιοθετηθεί από πολλές μεγάλες αεροπορικές εταιρείες. Μεταξύ άλλων, η Μπόινγκ έχει εξοπλίσει τη στόλο:
- της Air France
- Corsair
- Air Austral
- XL Airways.
Σήμερα, κυκλοφορούν τουλάχιστον 12.000 εμπορικά αεροπλάνα της Μπόινγκ στον κόσμο.
Έτσι, θα σας παρουσιάσουμε 2 από τα κύρια αεροπλάνα του κατασκευαστή αεροναυτικής Μπόινγκ. Θα βρείτε παρακάτω, ολόκληρη τη στόλο των εμπορικών αεροπλάνων της Μπόινγκ.
Μπόινγκ 747 – Πηγή Φωτογραφίας: Commons Wikimedia
Boeing 747:
Αυτό το αεροσκάφος είναι ένα μεγάλο αεροπλάνο μακρινών πτήσεων που μεταφέρει έναν πολύ μεγάλο αριθμό επιβατών.
Πράγματι, αυτό μπορεί να μεταφέρει μέχρι 450 άτομα σε μια διηπειρωτική απόσταση 13.450 χλμ.. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα τζετ στον κόσμο.
Και μάλιστα, παρέμεινε στην υψηλότερη θέση της κατηγορίας των μεγαλύτερων αεροπλάνων με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα υποδοχής. Ανατράπηκε από την είσοδο του A380 μετά από 37 χρόνια στην πρώτη θέση.
Αυτό το μοντέλο αεροπλάνου μπορεί επίσης να τροποποιηθεί σε φορτηγό αεροπλάνο για αεροπορικό μεταφορών.
Από την πρώτη του πτήση το 1969, αυτό το μοντέλο αεροπλάνου θα έχει μεταφέρει τουλάχιστον 3,5 δισεκατομμύρια επιβάτες σε απόσταση 77,8 δισεκατομμυρίων χιλιομέτρων.
Τέλος, αυτό το αεροπλάνο είναι αναγνωρίσιμο από το προεξέχον τμήμα του εμπρός, το λεγόμενο διπλό κατάστρωμα. Αυτός μάλιστα είναι μερικές φορές αποκαλούμενος Jumbo Jet. Πωλείται στην αγορά για 250 εκατομμύρια ευρώ.
Boeing BBJ B737-7BC s/n 30327 N721UF φωτογραφημένο στο LAS στις 25 Ιουνίου 2013
Boeing BBJ:
Το Boeing Business Jet, ή BBJ, είναι ένα μοντέλο Μπόινγκ 737 αλλά διαμορφωμένο για επαγγελματική αεροπορία και υπηρεσίες πολυτελείας. Πράγματι, αντί να βρείτε εκεί μια διάταξη με εκατοντάδες καθίσματα, στο BBJ, μπορούν να ταξιδεύουν 20 επιβάτες.
Το εσωτερικό διαμορφώνεται ως ένα πολυτελές ξενοδοχείο. Δημιουργούνται διάφοροι χώροι όπως:
- κρεβατοκάμαρες
- τραπεζαρία
- μπάνια
- πολυμέσα με κινηματογράφο
- αίθουσα συνεδριάσεων εξοπλισμένη με συνδεδεμένες συσκευές.
Το BBJ μπορεί να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις των επιβατών και υπόσχεται μια πολυτελή υπηρεσία και εμπειρία. Είναι το επιχειρηματικό αεροπλάνο που μπορεί να συγκριθεί με το Lineage 1000 του κατασκευαστή Embraer ή το A319 της Airbus. Αυτό το αεροσκάφος πωλείται στην αγορά για 130 εκατομμύρια ευρώ.
Ταξίδι με ένα αεροπλάνο BOEING με AEROAFFAIRES:
Γνωρίζετε πλέον περισσότερα για τον κατασκευαστή αεροναυτικής Μπόινγκ. Στην AEROAFFAIRES, μπορούμε να κάνουμε κράτηση για κάθε τύπο αεροπλάνου! Για όλες τις αιτήσεις συμπληρώστε την online προσφορά ή επικοινωνήστε με τους αεροπορικούς ειδικούς μας 24/7 στο +33 (0)1 44 09 91 82.