Ντασσό : αεροναυπηγικός κατασκευαστής

Falcon 8X au décollage

Η Dassault Aviation είναι μια γαλλική αεροναυτική κατασκευαστική εταιρεία. Αυτή η βιομηχανική ομάδα ιδρύθηκε το 1929. Ιδρύθηκε από τον Μαρσέλ Ντασσό. Στον τομέα της αεροναυτικής βιομηχανίας, ειδικεύεται στη μεταφορά αεροπορικών επιβατών και κατασκευάζει κυρίως στρατιωτικά αεροπλάνα, αλλά και ιδιωτικά τζετ για επαγγελματική αεροπορία.

Σας λέμε τα πάντα για την ιστορία και τις επιτυχίες αυτής της γαλλικής εταιρείας: από τα πρώτα αεροπλάνα μέχρι το πιο πρόσφατο Falcon 10X.
Η Dassault Aviation σήμερα:
Ορισμένα νούμερα:
Σήμερα, η Dassault Aviation, με κύκλο εργασιών 7,2 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2021, απασχολεί 12.371 εργαζόμενους. Το 75% από αυτούς εργάζονται στη Γαλλία.

Η αεροναυτική κατασκευαστική εταιρεία ανακοινώνει 2.100 Falcon και 1.000 μαχητικά αεροπλάνα σε υπηρεσία.

Η εταιρεία περιλαμβάνεται στη λίστα του 2023 με τις 100 πιο κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες. (πηγή Ινστιτούτο Statista)
Μια αφοσιωμένη κατασκευαστική εταιρεία Falcon:
Η εταιρεία είναι αφοσιωμένη σε πολλαπλά επίπεδα:

Κλιματική και περιβαλλοντική δέσμευση: Η Dassault Aviation είναι μέλος της επιτροπής για την προστασία του περιβάλλοντος της ICAO (Οργάνωση της Διεθνούς Πολιτικής Αεροπορίας). Στο πλαίσιο αυτό, δεσμεύονται να εργαστούν για την επίτευξη της ουδετερότητας ως το 2050. Η αεροναυτική κατασκευαστική εταιρεία δεσμεύεται να χρησιμοποιεί βιώσιμα καύσιμα (SAF). Η εταιρεία Dassault συμμετέχει επίσης στο πρόγραμμα έρευνας Clean Sky, προκειμένου να βρει εναλλακτικές λύσεις για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Κοινωνική: Ο κατασκευαστής αεροπλάνων προάγει την ισότητα ευκαιριών και την ποικιλομορφία. Η εταιρεία επιθυμεί να διατηρήσει τους εργαζομένους της μέσω ενός ελκυστικού και κινητοποιητικού κοινωνικού μοντέλου.

Η ιστορία της Dassault Aviation
Η Dassault Aviation είναι ένα τμήμα που ανήκει στην ομάδα Dassault (όπως η Dassault-Systèmes ή η Immobilière Dassault για παράδειγμα). Ο ιδρυτής της, Μαρσέλ Ντασσό, γεννήθηκε ως Μαρσέλ Φερντινάν Μπλοχ. Για την ιστορία, άλλαξε το επώνυμό του από “Μπλοχ” σε “Ντασσό” το 1949. Αυτό το όνομα προήλθε από τον κωδικό “chardasso” που χρησιμοποιούσε ο αδελφός του, στρατηγός κατά τη διάρκεια της Αντίστασης. Επιπλέον, η εταιρεία Dassault Aviation υιοθέτησε αυτή την ονομασία μόνο το 1990 (προτού ονομαζόταν AMD-BA).

Πηγή φωτογραφίας: Dassault Aviation
Οι ρίζες της Dassault από το 1918

1918: στο τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Μαρσέλ Ντασσό (ακόμα ονομαζόμενος Μπλοχ εκείνη την εποχή) ιδρύει την SEA: Société d’études aéronautiques. Εκείνη την εποχή, πραγματοποιούν παραδόσεις 300 διθέσιων αεροπλάνων (πολεμικά αεροπλάνα) που προορίζονται για την γαλλική αεροπορία.
1930: γίνεται αλλαγή ομάδας και μαζί δημιουργούν μια νέα σειρά αεροπλάνων: πολεμικά αεροπλάνα για τον γαλλικό στρατό:

ένα τριπλό αεροπλάνο ταχυδρομείου
ένα βαρύ βομβαρδιστικό
ένα αεροπλάνο προορισμένο για μεταφορά που είναι τετρακινητήριο,
ένα μονοθέσιο μαχητικό

Όλα αυτά τα αεροπλάνα ονομάζονται MB, ακολουθούμενα από έναν αριθμό ανάλογα με το μοντέλο.

1938: Πριν βρεθεί κάτω από τις ριπές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Μαρσέλ Ντασσό ιδρύει ένα νέο εργοστάσιο στο Σεν-Κλου, στην περιοχή του Παρισιού. Αυτό είναι σήμερα το κύριο γραφείο μελετών του βιομηχανικού ομίλου. Σε αυτό το εργοστάσιο, θα δημιουργήσει έλικες, καθώς και κινητήρες.

Η ιστορία της Dassault Aviation συνεχίζεται μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

1945: Αυτή η χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εγκατάσταση και επέκταση των εργοστασίων του Μαρσέλ Ντασσό. Ένα εργοστάσιο στο Μπουλόν θα μετονομαστεί σε “Boulogne Avions Marcel Bloch” και ένα εργοστάσιο στο Ταλένς (Νέα Ακουιτανία) ονομάζεται με τον ίδιο τρόπο. Τέλος, το κύριο εργοστάσιό του στο Σεν-Κλου υιοθετεί την ίδια ονοματολογία, σημάδι ενότητας του αεροναυτικού ομίλου.
1947: Νέες αεροναυτικές δημιουργίες βλέπουν το φως, συμπεριλαμβανομένης της οικογένειας Mystère-Étendard. Ορισμένα μοντέλα εξάγονται στο Ισραήλ και στην Ινδία. Αυτές είναι οι πρώτες γαλλικές εξαγωγές στον τομέα της αεροναυτικής.

Επιπλέον, αυτή την περίοδο το Mystère II, που δημιουργήθηκε από τον αεροναυπηγό, γίνεται το πρώτο αεροπλάνο που σπάει το φράγμα του ήχου. Αυτό προκαλεί ενδιαφέρον, καθώς οι Ηνωμένες Πολιτείες (μετά από συμφωνία με το ΝΑΤΟ) παραγγέλνουν περισσότερα από 220 αεροπλάνα.

Από το 1949 έως το 1952: νέα εργοστάσια ανοίγουν, κυρίως στο Μεριγνιάκ (Νέα Ακουιτανία), αλλά και στο Βιγκαρότζ (Ιλ-ντε-Φρανς).
1955 : Ο Μαρσέλ Ντασσό κρίνει σκόπιμο να συγκεντρώσει όλες τις επιχειρήσεις του στο Σεν-Κλου, της οποίας ο διευθυντής θα είναι ο Μπενό Κλοντ Βαλιέρ.
1956: Η οικογένεια των αεροπλάνων Mirage αρχίζει σιγά-σιγά να διαμορφώνεται και αυξάνει τις εξαγωγές της. Αυτά τα αεροπλάνα είναι πραγματικά εξελίξεις στον τομέα της αεροναυτικής και της μηχανικής. Το Mirage III φτάνει τότε την υπερηχητική ταχύτητα Mach 2.

Η Dassault Aviation εισέρχεται στην αγορά της επαγγελματικής αεροπορίας

1960: Είναι η έναρξη των παραδόσεων πολιτικών αεροπλάνων. Προερχόμενο από τις τεχνολογίες που εφαρμόστηκαν στα στρατιωτικά αεροπλάνα, το Mystère-Falcon εισέρχεται στην αγορά. Είναι το πρώτο διπλό τζετ της Dassault. Αυτό θα κατακτήσει γρήγορα την αμερικανική αγορά, καθώς αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες όπως η “Pan Am” σπεύδουν να παραγγείλουν αεροσκάφη.
1971: Μετά την απόκτηση της εταιρείας Bréguet Aviation, η Dassault επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε πολλά προγράμματα ανάπτυξης στρατιωτικών αεροπλάνων, όπως:

αεροπλάνα για θαλάσσιες περιπολίες
τα Alpha Jet (τα τζετ της Πατρόνας της Γαλλίας)
τα μαχητικά αεροπλάνα όπως το Mirage 2000 που επωφελείται από την συναρμολόγηση πραγματικών προηγμένων τεχνολογιών.

1974: Στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Λιτλ Ροκ του Αρκάνσας, ανοίγει το εργοστάσιο Dassault Falcon Jet. Αυτό είναι εντελώς αφιερωμένο στην οικογένεια των επαγγελματικών τζετ Falcon.

Η διαδοχή της εταιρείας

Απρίλιος 1986: Ο Μαρσέλ Ντασσό πεθαίνει και αφήνει ως κληρονόμο τον Σερζ Ντασσό, τον γιο του, ο οποίος αναλαμβάνει την ηγεσία της εταιρείας του.
1987 – 1996: Κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας, λόγω της παγκόσμιας πτώσης του τομέα της αεροναυτικής, η Dassault αναγκάζεται να αναδιοργανωθεί και να μειώσει το προσωπικό της. Σε αυτά τα χρόνια, σχεδόν το 60% των υπαλλήλων αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν από την εταιρεία.
1993 και 1995: αντίστοιχα, πραγματοποιούνται οι πρώτες πτήσεις του Falcon 2000 και του Falcon 900EX.
1999: Σημαντική ημερομηνία καθώς η Dassault Aviation, τότε ειδικός στην στρατιωτική αεροπορία, βλέπει τον κύκλο εργασιών της να φτάνει το 68% στον τομέα της πολιτικής αεροπορίας.

Πηγή φωτογραφίας: Dassault Aviation – Rafale
Η άφιξη και η χρήση υπολογιστών στην κατασκευή των αεροπλάνων Dassault

2000: Ο Σερζ Ντασσό αποχωρεί από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, ο Σαρλ Εντελστέν τον διαδέχεται.
2000 – 2015 : Η τεχνολογική εξέλιξη με την άφιξη της πληροφορικής επιτρέπει στον κατασκευαστή να μοντελοποιεί τα μοντέλα τους απευθείας σε εικονικό περιβάλλον. Αυτό επιτρέπει ταυτόχρονη εργασία των ομάδων, και έτσι σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και αυξημένη παραγωγικότητα. Αυτή την περίοδο (το 2005) κατασκευάζεται και τίθεται σε λειτουργία το πρωτότυπο του Falcon 7X, τριπλού κινητήρα, χωρίς να γίνουν οποιεσδήποτε τροποποιήσεις.
2013: Ο Ερίκ Τραπιέ γίνεται ο νέος (και τρέχων) Διευθύνων Σύμβουλος της Dassault Aviation.
2016: Το Dassault Falcon 8X πραγματοποιεί την πρώτη του πτήση στην αγορά της επαγγελματικής αεροπορίας. Παράλληλα, το Rafale, μαχητικό αεροπλάνο, εξάγεται και πωλείται διεθνώς. Σύμβολο της αεροπορικής μάχης. 36 Rafales έχουν παραδοθεί και η προσγείωσή τους γίνεται στην Ινδία εκείνη τη χρονιά.
2021: Το Falcon 6X απογειώνεται για πρώτη φορά (μετά την ακύρωση του έργου Falcon 5X). Αυτή η χρονιά χαρακτηρίζεται επίσης από έναν εντυπωσιακό κύκλο εργασιών 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, κυρίως από πολλές παραγγελίες Rafale. Στις 6 Μαΐου 2021, η Dassault Aviation παρουσιάζει το Falcon 10X.
2025: Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το 2025 ελπίζουμε να δούμε στην αγορά την άφιξη του Falcon 10X.

Η δημόσια εμφάνιση της Dassault Aviation
Τα γαλλικά αεροπλάνα της Dassault έχουν καλή φήμη και έχουν ήδη κάνει πολλές δημόσιες εμφανίσεις. Πράγματι, για τις παρελάσεις της 14ης Ιουλίου, έχουν ήδη εμφανιστεί κατά τη διάρκεια των ετών:

το Dassault Mirage 2000
το Dassault Falcon 50
το Dassault Super-Etendard
το Dassault Rafale.

Τα παρακολουθούμε να περνούν κάθε χρόνο από το ροτόντα των Ηλυσίων Πεδίων μέχρι την πλατεία Κονκόρντ. (Κατά τη διάρκεια ορισμένων ετών, αυτή η παρέλαση μπορούσε να πραγματοποιηθεί από την πλατεία των Αναπήρων στο Παρίσι προς την πλατεία Κονκόρντ, όπως το 1913 ή το 1930 για παράδειγμα).

Έτσι, θα έχετε παρατηρήσει ότι ο αεροναυτικός όμιλος της Dassault δραστηριοποιείται σε πολλούς τομείς και βιομηχανίες. Ασχολείται ταυτόχρονα με αεροναυτική δραστηριότητα στον πολιτικό και στρατιωτικό τομέα, αλλά και στον διαστημικό τομέα.
Η διαστημική δραστηριότητα της Dassault Aviation
Η γαλλική εταιρεία διαχειρίζεται ταυτόχρονα μια δραστηριότητα στη δημιουργία διαστημικών οχημάτων αλλά και αποστολών πυροτεχνίας. Τα 3 διαστημικά οχήματα που έχουν δημιουργηθεί έχουν διαφορετικούς σκοπούς.

Καταρχάς, επιθυμούν να μελετήσουν τη δυνατότητα μεταφοράς προκειμένου να μπορέσουν να εκτοξεύσουν σε χαμηλή τροχιά έναν δορυφόρο. Αυτό, χάρη κυρίως σε μια αεροπορική εκτόξευση.

Άλλες πτυχές όπως η αεροδυναμική και η θερμοδυναμική μελετώνται σε διαστημικά σκάφη που βρίσκονται ήδη στο διάστημα.

Στο επίπεδο των πυροτεχνικών δραστηριοτήτων, η Dassault Aviation είναι ένας πραγματικός προμηθευτής αεροναυτικής. Κατασκευάζει πολλά εξαρτήματα, καθώς και συστήματα και εξοπλισμό που προορίζονται για αεροσκάφη. Επιπλέον, αφού περάσουν οι φάσεις δοκιμών, αυτές οι κατασκευές χρησιμοποιούνται σε δορυφόρους για παράδειγμα. Αλλά, είναι επίσης σε εκτοξευτές όπως οι Vega ή Ariane, και ακόμη και σε εκτοξευτές εκτός Ευρώπης.

nEUROn, Rafale και Falcon 8X. Πηγή φωτογραφίας: Dassault Aviation
Η στρατιωτική αεροναυτική δραστηριότητα της Dassault Aviation
Το Rafale, διπλό μαχητικό αεροπλάνο
Δεσμευμένο για την εθνική άμυνα με αυτά τα αεροναυτικά προγράμματα, ο αεροναυπηγός κατασκευάζει, εδώ και καιρό, το εμβληματικό του μαχητικό αεροπλάνο: το Rafale Dassault.

Αυτό το κόσμημα της στρατιωτικής αεροπορίας πραγματοποίησε την πρώτη του επιχειρησιακή πτήση το 1986. Εξαιρετικό, αυτό το στρατιωτικό αεροπλάνο είναι πολυλειτουργικό και μπορεί επίσης να εκτελεί πολλές αποστολές ταυτόχρονα, όλα κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Είναι ικανό, για παράδειγμα, να εκτελεί αποστολές άμυνας, ενώ πραγματοποιεί αεροπορική αναγνώριση αλλά και επιθέσεις επιφανείας. Οι πιλότοι δεν έχουν περιθώριο λάθους. Αυτό συμβαίνει όταν απογειώνονται από ένα αεροπλανοφόρο του οποίου η πίστα είναι πολύ μικρή. Ευτυχώς, το αεροπλάνο διαθέτει καθίσματα εκτίναξης.

Πραγματική αστυνομία του ουρανού σε περίπτωση σύγκρουσης, το Rafale επιβεβαιώνει την ικανότητά του για επιβίωση και μυστικότητα σε κάθε στιγμή. Διαθέτει, επιπλέον, εργαλεία αυτοπροστασίας καθώς και μια εμπλουτισμένη γκάμα όπλων, απαραίτητων σε επικίνδυνες περιοχές. Είναι η ελίτ του γαλλικού μαχητικού αεροπλάνου.

Τέλος, οι επιδόσεις αυτού του στρατιωτικού αεροπλάνου παρατηρούνται επίσης στην υπερηχητική ταχύτητα που φτάνει το Rafale. Με μέγιστη ταχύτητα 2223 χλμ/ώρα, δηλαδή Mach 1,8.
Η Dassault και η αποστολή στρατιωτικής υποστήριξης
Αυτή είναι μια αποστολή που ο κατασκευαστής αεροπλάνων εκτελεί στον τομέα της άμυνας. Πράγματι, παρέχει βοήθεια σε πολλές πτυχές, είτε είναι λογιστικές είτε τεχνικές.

Η παρακολούθηση των ενεργειών τους πραγματοποιείται σε περίπου 1000 στρατιωτικά αεροπλάνα που λειτουργούν στην γαλλική αεροπορία, αλλά και στο εξωτερικό. Η Dassault δεσμεύεται να υποστηρίζει τα αεροσκάφη κατά τη διάρκεια της διάρκειας ζωής τους, η οποία είναι περίπου 40 χρόνια. Η εταιρεία συνοδεύει διάφορους τύπους αεροπλάνων που παραδίδονται όπως:

το Rafale
τα Alpha Jets (αεροπλάνα της Πατρόνας της Γαλλίας)
τα διάφορα μοντέλα της σειράς Mirage

Πηγή φωτογραφίας: Dassault Aviation
Το πρόγραμμα Neuron
Η γαλλική εταιρεία διαχειρίζεται από το 2006 το πρόγραμμα Neuron (nEUROn).

Αυτό είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα που στοχεύει στη δημιουργία ενός στρατιωτικού αεροπλάνου που δεν θα έχει κανέναν πιλότο ή πλήρωμα. Οι πρώτοι στόχοι του βασίζονται κυρίως σε προκλήσεις καινοτομίας και τεχνολογίας.

Προς το παρόν, ο αεροναυπηγός επιθυμεί να επιβεβαιώσει την αεροναυτική τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί για τον έλεγχο και την ενεργοποίηση ενός αυτόνομου στρατιωτικού αεροπλάνου, χωρίς κανέναν επιβάτη.

Πολλοί στόχοι έχουν ήδη επιτευχθεί κατά τις πτήσεις επίδειξης. Μεταξύ άλλων, το αεροσκάφος είναι ικανό αυτόνομα να αξιολογεί τις απειλές τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα, καθώς και να εντοπίζει, να τοποθετεί κ.λπ.

Αυτό το έργο εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου και προσπαθεί να επεκτείνει το πεδίο των τεχνολογικών του ικανοτήτων, ώστε αυτό το αυτόνομο στρατιωτικό αεροπλάνο να είναι στην αιχμή της καινοτομίας.
Τα Falcon πολλαπλών αποστολών
Τα ονομάζουμε Falcon πολλαπλών αποστολών γιατί μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για στρατιωτικές αποστολές, όσο και για πολιτικές λειτουργίες. Αυτά τα αεροπλάνα διαθέτουν μεγάλη εμβέλεια.

Σε αυτή την κατηγορία θα βρείτε:

τα Falcon-Marine
τα Falcon 2000MRA
Falcon 900MPA

Αυτά τα αεροσκάφη διαθέτουν ευρύ αεροδυναμικό σχήμα. Οι δυνατότητες για διάφορες διαρρυθμίσεις, καθώς και η προσαρμογή σε όλους τους τύπους αποστολών γίνονται πιο βέλτιστες. Κάθε αεροσκάφος προσαρμόζεται και εκτελεί διαφορετικές αποστολές όπως:

παρακολούθηση
μεταφορά στρατιωτικού υλικού
θαλάσσιες παρεμβάσεις
ρυμούλκηση
ιατρικές εκκενώσεις

Η πολιτική αεροναυτική δραστηριότητα της Dassault Aviation
Η οικογένεια Falcon
Όταν ακούτε το όνομα Falcon, σίγουρα αναφέρεστε σε μια οικογένεια πολιτικών αεροπλάνων που προορίζονται για την επαγγελματική αεροπορία. Όχι, δεν θα βρείτε κανένα αεροπλάνο γραμμής στη Dassault. Από περίπου πενήντα χρόνια, αυτή η παραγωγή αεροπλάνων επαγγελματικής αεροπορίας πληροί πολλαπλά κριτήρια και προσφέρει μια εκτενή γκάμα σε όρους μεταφοράς. Αυτή η οικογένεια τζετ επαγγελματικής αεροπορίας είναι μάλιστα από τους ηγέτες στον τομέα των τζετ ιδιωτικής χρήσης με ευρύ θάλαμο.
Ορισμένα βασικά νούμερα της Dassault Falcon:
Η μεγάλη οικογένεια των Falcon υπογράφει ταυτόχρονα ένα σήμα ποιότητας, ασφάλειας, της οποίας η φήμη είναι πλέον καθιερωμένη στην αγορά αεροναυτικής. Αυτά τα λίγα νούμερα το αποδεικνύουν:

2500: είναι ο αριθμός των αεροπλάνων Falcon που κυκλοφορούν σήμερα.
80: αντιπροσωπεύει τον αριθμό των χωρών στον κόσμο που διαθέτουν ένα τζετ επαγγελματικής αεροπορίας Falcon.
16 εκατομμύρια: είναι οι συνολικές ώρες πτήσης για τα 2500 Falcon (για ενημέρωση, αυτό αντιπροσωπεύει σχεδόν 8 μήνες πτήσης χωρίς διακοπή ανά τζετ!)

Για τη συντήρηση όλων αυτών των αεροσκαφών, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την Υπηρεσία Falcon Dassault, μία από τις πιο σημαντικές τοποθεσίες συντήρησης που βρίσκεται στο Παρίσι Λε Μπουρζέ. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να επισκεφθείτε την έκθεση του Μπουρζέ για να το δείτε με τα μάτια σας.
Τα κοινά σημεία και τα πλεονεκτήματα των διαφόρων Falcon
Η οικογένεια των Falcon διαθέτει ένα σημαντικό πλεονέκτημα καθώς ωφελείται από τις αποκτήσεις που έγιναν στα στρατιωτικά αεροπλάνα που κατασκεύασε η Dassault στο παρελθόν.
Ιδιωτικά τζετ με υψηλό επίπεδο τεχνολογικών καινοτομιών
Πράγματι, αυτό αντιπροσωπεύει σημαντικές προόδους στον τομέα της τεχνολογικής καινοτομίας. Αυτές οι εξελίξεις είναι αξιοσημείωτες κυρίως στα συστήματα που υπάρχουν στο πιλοτήριο, αλλά και στο επίπεδο της αεροδυναμικής των επαγγελματικών αεροπλάνων ή στην βελτίωση της ποιότητας πτήσης.
Τα αεροπλάνα Dassault Falcon εκπέμπουν λιγότερο CO²
Επιπλέον, με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2, όλα τα επαγγελματικά τζετ Falcon πιστοποιούν ότι καταναλώνουν κατά μέσο όρο 30 έως 50% λιγότερο από τους ανταγωνιστές τους. Τα Falcon Dassault είναι επομένως από τα λιγότερο ρυπογόνα αεροπλάνα (με τις λιγότερες εκπομπές CO2) στην αγορά της επαγγελματικής αεροπορίας.
Τα ιδιωτικά τζετ Falcon έχουν αναγνωρίσιμο σχεδιασμό και άνεση
Πέρα από την απόδοση, είναι επίσης στο επίπεδο της αισθητικής, της λειτουργικότητας και του σχεδιασμού που το Falcon ξεχωρίζει. Πράγματι, οι καμπίνες αυτών των ιδιωτικών αεροπλάνων προσφέρουν σημαντική και αξιοσημείωτη άνεση.

Σημειώνεται η σταθερή προσαρμογή της Dassault Aviation για να προσφέρει και να ανανεώνει τα εσωτερικά της προκειμένου να ανταποκριθεί στις πιο απαιτητικές ανάγκες. Αυτό ισχύει, για παράδειγμα, για το Falcon 8X του οποίου η καμπίνα έχει επανασχεδιαστεί και επανασταθεί 5 χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία.
Ο στόλος επαγγελματικών αεροπλάνων Falcon της Dassault Aviation
Σας προσκαλούμε να ανακαλύψετε στο τέλος αυτού του άρθρου περισσότερες πληροφορίες και τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με τα διάφορα αεροπλάνα της οικογένειας Falcon. Αλλά, εδώ είναι ήδη μια παρουσίαση του στόλου επαγγελματικών τζετ της Dassault.
Falcon 900LX :
Στη συνέχεια των Falcon 900, αυτό είναι πιστοποιημένο το 2010. Με αυτονομία ανώτερη από τους προκάτοχούς του, αυτό το επαγγελματικό τζετ μπορεί να συνδέσει τη Μόσχα με τη Νέα Υόρκη, ή το Πεκίνο με το Παρίσι.

Αυτό το τριπλό κινητήρα μεταφέρει 6 επιβάτες σε απαράμιλλη άνεση καμπίνας.

Πηγή Φωτογραφίας: Dassault Aviation
Falcon 2000 (μοντέλα S και XLS) :
Αφού έλαβαν την πιστοποίησή τους το 2013, αυτά τα αεροπλάνα είναι από τους ηγέτες της κατηγορίας “Super Midsize jets.

Ικανά να φιλοξενήσουν μεταξύ 8 και 12 επιβατών, αυτά τα αεροπλάνα πραγματοποιούν, χωρίς στάση, διαδρομές Παρίσι-Μαρακές για παράδειγμα. Έχουν εμβέλεια περίπου 6000 έως 7000 χλμ.

Πηγή Φωτογραφίας: Dassault Aviation
Falcon 7X :
Εισήχθη το 2005, υπάρχουν ήδη περισσότερα από 270 Falcon 7X σε κυκλοφορία σήμερα. Με αυτονομία άνω των 11000 χλμ, αυτό το επαγγελματικό αεροπλάνο μεταφέρει έως 14 επιβάτες σε μεγάλες αποστάσεις.

Πολυτελές ιδιωτικό τζετ, συνδυάζοντας ταχύτητα και άνεση, όλα έχουν σχεδιαστεί ώστε να έχετε μια ευχάριστη διαδρομή.

Πηγή Φωτογραφίας: Dassault Aviation
Falcon 8X :
Εισήχθη το 2016, αυτό το αεροπλάνο έχει ανανεωθεί όσον αφορά την καμπίνα. Η Dassault Aviation επιβεβαιώνει τότε την επιθυμία της να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών της. Το Falcon 8X μπορεί να ταξιδέψει σε μακρινές αποστάσεις σχεδόν 12000 χλμ. Σας προσφέρει το Παρίσι – Χονγκ Κονγκ χωρίς στάσεις.

Πηγή φωτογραφίας: Dassault Falcon
Falcon 6X :
Το τελευταίο αεροπλάνο της οικογένειας Falcon εισήλθε στην αγορά το 2021 πραγματοποιώντας την πρώτη του πτήση.

Στην αιχμή της τεχνολογίας, έχει γίνει μια πρωτοπορία στον τομέα της επαγγελματικής αεροπορίας. Προσφέρει προηγμένες εκδόσεις, κυρίως σε επίπεδο πτήσης. Σας προσφέρει, επίσης, μια μακρινή διαδρομή σε απόλυτη άνεση με χωρητικότητα 16 ατόμων.

Πηγή Φωτογραφίας: Dassault Aviation
Falcon 10X :
Αυτό ανακοινώθηκε για άφιξη το 2025. Το Falcon 10X είναι η υπόσχεση πολλών καινοτομιών. Η πιο ευρύχωρη καμπίνα της επαγγελματικής αεροπορίας, ή εμβέλεια σχεδόν 14000 χλμ, είναι αυτό που θα επιτύχει αυτό το ιδιωτικό αεροπλάνο τα επόμενα χρόνια.

Πηγή Φωτογραφίας: Dassault Aviation
Οι κύριες προκλήσεις και αξίες της Dassault Falcon στην επαγγελματική αεροπορία
Με σχεδόν 17.000 ιδιωτικά τζετ σε κυκλοφορία παγκοσμίως σήμερα, είναι σημαντικό να μπορείς να ξεχωρίζεις. Και, αυτό που κάνει η Dassault είναι να προβάλλει αξίες που είναι χαρακτηριστικές της επαγγελματικής αεροπορίας.

Ευελιξία: Ταξιδέψτε όπου θέλετε, όποτε το επιθυμείτε! Η επαγγελματική αεροπορία προσαρμόζεται σε κάθε τύπο καταστάσεων και περιορισμών.
Εξοικονόμηση χρόνου: σύμφωνα με μελέτες, κατά μέσο όρο κερδίζετε 2,5 ώρες σε μια διαδρομή με ιδιωτικό τζετ (σε σύγκριση με τις εμπορικές πτήσεις). Αυτή η εξοικονόμηση χρόνου φτάνει μερικές φορές τις 5 ώρες. Σε έναν κόσμο όπου ο χρόνος είναι χρήμα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η επαγγελματική αεροπορία είναι η λύση. Η Dassault δίνει μεγάλη σημασία στο να είναι αυτά τα αεροπλάνα λειτουργικά σε ελάχιστο χρόνο.
Ένα βέλτιστο εργασιακό περιβάλλον: γιατί να προσφέρετε καμπίνες τόσο σχεδιασμένες, ήσυχες και συνδεδεμένες; Διότι είναι μερικές φορές πραγματικοί χώροι εργασίας. Να κάνετε μια συνάντηση σε ένα ιδιωτικό τζετ; Είναι απολύτως εφικτό. Η βελτιστοποίηση του χρόνου σχετίζεται με τη βελτιστοποίηση και την άνεση των επιβατών στην καμπίνα. Γι’ αυτό η Dassault Aviation ανανεώνει τα εσωτερικά των ιδιωτικών τζετ της (όπως για το Falcon 8X που ανακαινίστηκε πρόσφατα).
Εργαλείο παραγωγικότητας: όπως αναφέρθηκε παραπάνω, στην επαγγελματική αεροπορία, ο χρόνος είναι πολύτιμος. Χάρη σε όλα όσα προσφέρουν τα ιδιωτικά τζετ σε επίπεδο τεχνολογίας και άνεσης, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η συγκέντρωση και η απόδοση είναι εξασφαλισμένες.

Στην AEROAFFAIRES, κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να επιλέξουμε τα επαγγελματικά τζετ που σας ταιριάζουν. Εάν επιθυμείτε να κάνετε κράτηση για την ιδιωτική σας πτήση με ένα ιδιωτικό αεροπλάνο Dassault Aviation, επικοινωνήστε μαζί μας στο +33 (0) 1 44 09 91 82, ή συμπληρώστε την φόρμα προσφοράς online. Οι αεροπορικοί μας ειδικοί θα απαντήσουν στο αίτημά σας.

  • Ποια είναι τα πιο δημοφιλή ιδιωτικά τζετ της Dassault Aviation;

    Τα πιο δημοφιλή ιδιωτικά τζετ της Dassault Aviation είναι:

    • Falcon 2000
    • Falcon 900
    • Falcon 7X

     

  • Ποιο είναι το τελευταίο επιχειρηματικό αεροπλάνο της Dassault Aviation;

    Το Falcon 10X είναι το τελευταίο επιχειρηματικό αεροπλάνο του κατασκευαστή Dassault Aviation. Παρουσιάστηκε στις 6 Μαΐου 2021, με αφορμή την EBACE. Θα τεθεί σε υπηρεσία το 2025.

  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός ιδιωτικού τζετ Dassault Falcon;

    Τα ιδιωτικά τζετ Dassault Falcon, όπως το Falcon 2000 ή το Falcon 7X, εκτιμώνται ιδιαίτερα για:
    – την μεγάλη τους άνεση: ευρύχωρες άνετες και πολυτελείς καμπίνες
    – την μεγάλη τους αυτονομία
    – την πολυπλοκότητά τους
    – την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.