Εισαγωγή
Στηνεπιχειρηματική αεροπορία, το ίδιο ερώτημα τίθεται ξανά και ξανά, ακόμη και μεταξύ των πιο έμπειρων ταξιδιωτών: υπάρχει πραγματικά η ιδανική στιγμή για να κλείσετε μια πτήση με ιδιωτικό τζετ στην καλύτερη τιμή
Η απάντηση είναι πιο διαφοροποιημένη από ό,τι στην εμπορική αεροπορία. Μια πτήση με ιδιωτικό τζετ δεν πωλείται σύμφωνα με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης αποδόσεων. Οι ναύλοι βασίζονται σε πολύ συγκεκριμένους επιχειρησιακούς παράγοντες: πραγματική διαθεσιμότητα αεροσκαφών πιστοποιημένων με AOC, περιορισμοί στον προγραμματισμό, καιρικές συνθήκες, απαιτήσεις επανατοποθέτησης, κορεσμός αεροδρομίων, εποχικότητα.
Στην AEROAFFAIRES, βλέπουμε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα: για ένα πανομοιότυπο ταξίδι, η τιμή μπορεί να διαφέρει από ένα έως έξι ανάλογα με το πότε γίνεται η αίτηση. Όχι λόγω κάποιου αλγορίθμου, αλλά επειδή η οργάνωση του στόλου και των πληρωμάτων εξελίσσεται συνεχώς.
Αυτό το άρθρο βασίζεται στο :
– Πώς λειτουργούν στην πραγματικότητα οι εταιρείες επιχειρηματικών αερομεταφορών
– στους μηχανισμούς της επανατοποθέτησης
– τη δυναμική των κενών κληροδοτημάτων
– παρατηρήσεις από χιλιάδες πτήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί
– στην εμπειρογνωμοσύνη τηςAEROAFFAIRES, η οποία δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Πότε είναι η καλύτερη στιγμή για να κλείσετε μια ιδιωτική πτήση στην καλύτερη τιμή
Τρεις αρχές καθοδηγούν τη λογική της τιμολόγησης:
- Η καλύτερη τιμή εμφανίζεται όταν ένα αεροσκάφος είναι ήδη τοποθετημένο στη διαδρομή σας.
- Όσο νωρίτερα κάνετε κράτηση, τόσο περισσότερες επιλογές έχετε.
- Ακόμη και μια μικρή χρονική ευελιξία μπορεί να βελτιστοποιήσει την αποστολή.
Γιατί οι τιμές των ιδιωτικών πτήσεων διαφέρουν τόσο πολύ
Το πραγματικό ωριαίο κόστος ενός ιδιωτικού τζετ
Κάθε αεροσκάφος έχει ένα άμεσο κόστος λειτουργίας (καύσιμα, συντήρηση, πλήρωμα, ασφάλιση). Μερικά σημεία αναφοράς της αγοράς :
– Turboprop: 5.000 έως 8.000 ευρώ ανά ώρα.
– Ενδιάμεσο ιδιωτικό τζετ: 9.000 έως 12.000 ευρώ ανά ώρα.
– Μακρινές πτήσεις: 30.000 ευρώ ανά ώρα.
Το κόστος αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την ημερομηνία, τον αριθμό των επιβατών και τη διαθεσιμότητα του αεροσκάφους.
Επανατοποθέτηση
Εάν το αεροσκάφος δεν βρίσκεται ήδη στο αεροδρόμιο αναχώρησης, είναι απαραίτητη η επανατοποθέτηση. Αυτός είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που ανεβάζουν την τιμή. Αντίθετα, εάν το αεροσκάφος βρίσκεται ήδη στο αεροδρόμιο, ο ναύλος θα είναι πολύ χαμηλότερος.
Περιορισμοί πληρώματος (EASA)
Τα πληρώματα υπόκεινται σε μέγιστες περιόδους υπηρεσίας. Αυτό έχει αντίκτυπο στα
– νυχτερινές πτήσεις
– περιόδους ανάπαυσης
– πιθανή ανάγκη για δεύτερο πλήρωμα
Η έγκαιρη κράτηση επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να οργανώνουν αποτελεσματικότερα τα προγράμματά τους.
Κορεσμός αεροδρομίων
Olbia, Ίμπιζα, Μύκονος, Κάννες, Νίκαια, Courchevel, Γενεύη: όλα αυτά είναι αεροδρόμια όπου οι χρονοθυρίδες και οι θέσεις στάθμευσης είναι ελάχιστες. Όσο αργότερα η ζήτηση, τόσο μεγαλύτεροι οι περιορισμοί.



Κλείστε έγκαιρα την ιδιωτική σας πτήση: ο καλύτερος τρόπος για να πετύχετε τον καλύτερο δυνατό ναύλο
Περισσότερα διαθέσιμα αεροσκάφη
Όταν η αίτηση γίνεται νωρίς, ο μεσίτης μπορεί να συμβουλευτεί περισσότερους αερομεταφορείς AOC. Ο ανταγωνισμός λειτουργεί τότε φυσικά υπέρ ενός σταθεροποιημένου ναύλου.
Λιγότερες επανατοποθετήσεις
Με την πρόβλεψη, μια πτήση μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα υπάρχον δρομολόγιο, μειώνοντας τον αριθμό των κενών δρομολογίων.
Καλύτερες χρονοθυρίδες αεροδρομίου
Σε υπερπλήρη αεροδρόμια όπως της Νίκαιας, του Λινάτε, της Βέρνης, της Ίμπιζα, της Όλμπια ή της Σαντορίνης, η έγκαιρη κράτηση σας επιτρέπει να εξασφαλίσετε :
– αναχωρήσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας
– θέση στάθμευσης
– κανονική εξυπηρέτηση
Εξομάλυνση της τιμής χάρη στην αλυσιδωτή αποστολή
Ένα αεροσκάφος μπορεί να εκτελέσει πολλές διαδοχικές αποστολές. Όταν μια πτήση αποτελεί μέρος αυτού του είδους της ακολουθίας, ο προσφερόμενος ναύλος γίνεται πιο ανταγωνιστικός.
Η εκπρόθεσμη κράτηση μπορεί επίσης να είναι συμφέρουσα (αλλά όχι συστηματικά)
Όταν το αεροσκάφος επιστρέφει άδειο
Αυτή είναι η τυπική περίπτωση του άδειου σκέλους.
Όταν ο αερομεταφορέας θέλει να αποφύγει την ακριβή στάθμευση
Σε ορισμένα αεροδρόμια, η τιμή της στάθμευσης μπορεί να ενθαρρύνει τον αερομεταφορέα να αποδεχθεί μια αποστολή σε βελτιστοποιημένη τιμή.
Όταν ο καιρός αποκλείει μια περιοχή
Στις Άλπεις ή στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα προσωρινά καθηλωμένα αεροσκάφη μπορούν να δημιουργήσουν ευκαιρίες μόλις βελτιωθούν οι συνθήκες.
Κατά τη χαμηλή περίοδο
Côte d’Azur εκτός καλοκαιριού, Ίμπιζα εκτός σεζόν, Courchevel εκτός σχολικών διακοπών: λιγότερη πίεση στο στόλο, μερικές φορές πιο ευέλικτες τιμές.
Άδεια πόδια: ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε πολύ χαμηλό ναύλο
Δεν είναι ποτέ προγραμματισμένη πτήση
Ένα άδειο σκέλος εξαρτάται από μια κύρια αποστολή χωρίς επιστροφή. Μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί εάν ο αρχικός πελάτης αλλάξει το πρόγραμμά του.
Σημαντικές εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις συχνά κυμαίνονται μεταξύ 30 και 70 τοις εκατό.
Ένα αξιόπιστο άδειο σκέλος απαιτεί έναν καλό μεσίτη ο οποίος
AEROAFFAIRES ελέγχει :
– το χρονοδιάγραμμα
– το μηχάνημα
– το AOC
– τους επιχειρησιακούς κινδύνους
– περιθώρια ευελιξίας
Πώς αναγνωρίζετε ένα πραγματικά άδειο πόδι
Ένα πραγματικό κενό πόδι αποτελείται από :
– μια αναγνωρισμένη συσκευή
– πιστοποιημένο χειριστή
– ημερομηνία
– πραγματική διαδρομή επανατοποθέτησης
Μια προσφορά “ευέλικτου προορισμού” δεν είναι κενό σκέλος.
Οι καλύτερες ώρες για κρατήσεις ανάλογα με την εποχή
Άνοιξη
Σαββατοκύριακα με υψηλή ζήτηση. Συνιστάται έγκαιρη κράτηση.
Καθημερινές: ευκαιρίες για καθυστερημένες κρατήσεις.
Καλοκαίρι
Πιο πολυσύχναστη περίοδος.
Συνιστάται κράτηση: 3 έως 6 εβδομάδες νωρίτερα.
Συχνά κενά κληροδοτήματα αλλά πολύ ευμετάβλητα.
Φθινόπωρο
Πιο σταθερές τιμές.
Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής είναι μερικές φορές πιο εφικτές.
Χειμώνας
Συνέδρια, γιορτές στο τέλος του έτους, χιονοδρομικά κέντρα.
Απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση για Courchevel, Gstaad, Zermatt, Saint-Moritz.
Οι καιρικές συνθήκες καθιστούν τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής επικίνδυνες και συχνά πιο ακριβές.
Χρειάζεστε μια εκτίμηση τιμής
Πώς βελτιστοποιεί η AEROAFFAIRES την τιμή μιας ιδιωτικής πτήσης
Αναζήτηση πολλαπλών αερομεταφορέων
Διαβούλευση δεκάδων φορέων εκμετάλλευσης AOC για τον εντοπισμό του αεροσκάφους με την καλύτερη δυνατή θέση.
Ανάλυση σχεδιασμού πληρώματος
Ενσωμάτωση της πτήσης σε ένα βελτιστοποιημένο πρόγραμμα για την αποφυγή υπερφόρτωσης.
Έλεγχος χρονοθυρίδων αεροδρομίου
Πρόβλεψη χρονοθυρίδων και στάθμευσης για την αποφυγή περιορισμών της τελευταίας στιγμής.
Ενσωμάτωση σε υφιστάμενες πτήσεις
Εντοπισμός κοντινών αποστολών, επανατοποθέτηση ή αναχωρήσεις από δαπανηρά αεροδρόμια.
Παρακολούθηση των πραγματικών κενών διαδρομών
Καθημερινή ανάλυση των πραγματικών επανατοποθετήσεων για να προτείνονται αξιόπιστες ευκαιρίες.
Λίστα ελέγχου για τη μείωση του κόστους μιας ιδιωτικής πτήσης
– Χρονική ευελιξία μίας έως δύο ωρών
– Δυνατότητα απογείωσης ή προσγείωσης σε διάφορα αεροδρόμια
– Αποφυγή εποχιακών αιχμών, όποτε είναι δυνατόν
– Κάντε κράτηση νωρίς για κορεσμένους προορισμούς
– Ελέγξτε ότι οι άδειες κληρονομιές είναι πραγματικά συμβατές
Σύνοψη: η καλύτερη στιγμή εξαρτάται από τον στόχο σας
| Στόχος | Ιδανικός χρόνος | Λογική |
|---|---|---|
| Καλύτερη τιμή | 2 έως 6 εβδομάδες πριν | Διαθέσιμος περισσότερος στόλος |
| Ευελιξία | 48 έως 72 ώρες εκ των προτέρων | Επανατοποθέτηση αεροσκαφών |
| Κορεσμένος προορισμός | Έγκαιρη κράτηση | Σπάνιες χρονοθυρίδες |
| Κενό σκέλος | Τελευταία στιγμή | Αεροσκάφος που επιστρέφει άδειο |
| Επαγγελματική εκδήλωση | Μόλις γίνει γνωστή η ημερομηνία | Σταθεροί ναύλοι και διαθεσιμότητα |
Συμπέρασμα
Ένας καλός ναύλος επιχειρηματικής αεροπορίας βασίζεται σε :
– πρόβλεψη
– πραγματική τοποθέτηση του αεροσκάφους
– βελτιστοποίηση του πληρώματος
– έλεγχο των κινήσεων του στόλου
– ευκαιρίες της αγοράς, όπως κενά σκέλη
Τα ιδιωτικά αεροσκάφη είναι μια υπηρεσία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας. Το ίδιο και η τιμή.
Ιδιωτικές πτήσεις: τιμή, κράτηση, διαθεσιμότητα
Γιατί μπορεί η τιμή μιας πτήσης με ιδιωτικό τζετ να διαφέρει τόσο πολύ από τη μια μέρα στην άλλη
Η τιμή μιας πτήσης με ιδιωτικό τζετ ποικίλλει ανάλογα με πολύ λειτουργικούς παράγοντες: την πραγματική θέση του αεροσκάφους, τη διαθεσιμότητα του πληρώματος σύμφωνα με τους κανονισμούς του EASA, τις καιρικές συνθήκες, τον κορεσμό των αεροδρομίων και τις απαιτήσεις επανατοποθέτησης. Το ίδιο ταξίδι μπορεί να κοστίσει πολύ περισσότερο αν το αεροσκάφος πρέπει να έρθει άδειο ή αν οι θέσεις του αεροδρομίου είναι σπάνιες. Η τιμή δεν βασίζεται ποτέ στη λογική του μάρκετινγκ, αλλά σε μετρήσιμους περιορισμούς.
Είναι αλήθεια ότι η έγκαιρη κράτηση οδηγεί σχεδόν πάντα σε καλύτερο ναύλο
Στις περισσότερες περιπτώσεις, ναι. Η έγκαιρη κράτηση σας δίνει πρόσβαση σε περισσότερα αεροσκάφη, αποφεύγει τις περιττές επανατοποθετήσεις και σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε τις καλύτερες χρονοθυρίδες αεροδρομίου. Οι αερομεταφορείς μπορούν να ενσωματώσουν την πτήση σας σε ένα υπάρχον πρόγραμμα, γεγονός που μειώνει το κόστος των νυχτερινών πληρωμάτων ή των δεύτερων βαρδιών. Όσο πιο μακριά είναι η ημερομηνία, τόσο πιο εύκολη είναι η βελτιστοποίηση και τόσο πιο σταθερός είναι ο ναύλος.
Μπορεί να αξίζει τον κόπο να κάνετε κράτηση την τελευταία στιγμή
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η κράτηση αργά μπορεί να είναι συμφέρουσα, ιδίως όταν ένα αεροσκάφος πρέπει να επιστρέψει άδειο ή να φύγει από ένα αεροδρόμιο όπου η στάθμευση είναι ακριβή. Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής μπορούν επίσης να δώσουν πρόσβαση σε αεροσκάφη που έχουν καθηλωθεί λόγω καιρού. Ωστόσο, αυτό είναι απρόβλεπτο. Οι μειώσεις τιμών είναι δυνατές μόνο εάν το δρομολόγιό σας αντιστοιχεί ακριβώς σε μια κίνηση του στόλου που έχει ήδη προγραμματιστεί.
Τι είναι το κενό σκέλος και γιατί είναι συχνά φθηνότερο
Ένα κενό σκέλος είναι μια πτήση κατά την οποία το αεροσκάφος πρέπει να επανατοποθετηθεί χωρίς επιβάτες μετά από μια αποστολή. Καθώς η πτήση αυτή θα γινόταν οπωσδήποτε, ο αερομεταφορέας δέχεται γενικά έναν πολύ μειωμένο ναύλο για να αντισταθμίσει μέρος του κόστους. Οι εκπτώσεις μπορεί να κυμαίνονται από 30 έως 70 τοις εκατό. Ωστόσο, ένα άδειο σκέλος εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την κύρια πτήση και μπορεί να επισπευσθεί, να αλλάξει ή να ακυρωθεί.
Πώς μπορώ να καταλάβω αν μια προσφορά είναι πραγματικό κενό σκέλος ή απλώς μια εμπορική προώθηση
Ένα πραγματικό κενό δρομολόγιο περιλαμβάνει πάντοτε τέσσερα στοιχεία: ένα σαφώς προσδιορισμένο αεροσκάφος, έναν φορέα εκμετάλλευσης πιστοποιημένο με AOC, μια εκτιμώμενη ημερομηνία και ώρα και μια ακριβή διαδρομή που αντιστοιχεί σε μια πραγματική επανατοποθέτηση. Εάν η προσφορά υπονοεί ότι ο προορισμός είναι ευέλικτος ή ότι το χρονοδιάγραμμα μπορεί να επιλεγεί ελεύθερα, δεν πρόκειται για κενό δρομολόγιο αλλά για μια κλασική μεταμφιεσμένη εμπορική προσφορά.
Γιατί η επιλογή του αεροδρομίου επηρεάζει τόσο πολύ την τιμή της πτήσης
Η επιλογή του αεροδρομίου επηρεάζει τις διαθέσιμες χρονοθυρίδες, το κόστος στάθμευσης των αεροσκαφών, το μήκος του διαδρόμου προσγείωσης και την προσβασιμότητα ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες. Ορισμένα αεροδρόμια, όπως η Νίκαια, η Όλμπια, η Ίμπιζα ή η Κουρσεβέλ, γίνονται πολύ περιορισμένα κατά την περίοδο, μειώνοντας τις επιλογές και αυξάνοντας το κόστος. Αντίθετα, η αποδοχή μιας αναχώρησης ή άφιξης σε ένα εναλλακτικό αεροδρόμιο μπορεί να εξαλείψει εντελώς την ανάγκη επανατοποθέτησης.
Πόσο νωρίτερα πρέπει να κάνω κράτηση για μια μεγάλη εκδήλωση (φεστιβάλ, εμπορική έκθεση, συνέδριο)
Μόλις γίνει γνωστή η ημερομηνία. Για πολύ πολυσύχναστες εκδηλώσεις, όπως το Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, η Art Basel ή μεγάλα διεθνή συνέδρια, οι θέσεις και η χωρητικότητα στάθμευσης γεμίζουν γρήγορα. Η έγκαιρη κράτηση σημαίνει ότι θα έχετε τον καλύτερο δυνατό χρόνο, μια επιβεβαιωμένη θέση στάθμευσης και μια ευρύτερη επιλογή αεροσκαφών. Την τελευταία στιγμή, ακόμη και η διαθεσιμότητα ενός αεροσκάφους δεν εγγυάται την πρόσβαση στην πλατφόρμα.
Γιατί ο καιρός μπορεί να αυξήσει την τιμή μιας ιδιωτικής πτήσης
Ο καιρός μπορεί να καθηλώσει προσωρινά τα αεροσκάφη, ειδικά το χειμώνα στις Άλπεις, αναγκάζοντας τις αεροπορικές εταιρείες να προσαρμόσουν τα προγράμματά τους. Εάν ένα αεροσκάφος δεν είναι σε θέση να συμμετάσχει στην επόμενη αποστολή του, ο αερομεταφορέας πρέπει συχνά να αναδιοργανώσει το πλήρωμα, να αλλάξει βάση ή να ζητήσει μεγαλύτερης διάρκειας επανατοποθέτηση. Αυτές οι προσαρμογές συνεπάγονται πρόσθετο κόστος, το οποίο αντανακλάται στην προσφορά όταν το αίτημα υποβάλλεται με καθυστέρηση ή είναι άκαμπτο από άποψη χρονοδιαγράμματος.
Είναι εγγυημένο ότι μια πτήση με ιδιωτικό τζετ που κλείνεται αρκετούς μήνες νωρίτερα θα έχει το ίδιο κόστος
Ναι, εάν η πτήση επιβεβαιωθεί με σύμβαση και το αεροσκάφος είναι δεσμευμένο για την αποστολή. Η τιμή βασίζεται σε μια σταθερή δομή κόστους: καύσιμα, συντήρηση, πλήρωμα και προγραμματισμός. Μόλις υπογραφεί η προσφορά, ο αερομεταφορέας δεσμεύει το αεροσκάφος και τα πληρώματα. Διαφοροποιήσεις στην τιμή προκύπτουν μόνο εάν ο πελάτης τροποποιήσει παραμέτρους όπως το πρόγραμμα, το αεροδρόμιο ή τον αριθμό των επιβατών.
Ποιοι είναι οι καλύτεροι πρακτικοί τρόποι μείωσης του κόστους μιας πτήσης με ιδιωτικό τζετ
Οι τρεις πιο αποτελεσματικοί μοχλοί είναι: η χρονική ευελιξία μιας έως δύο ωρών, η δυνατότητα χρήσης πολλών κοντινών αεροδρομίων και η έγκαιρη κράτηση για κορεσμένους προορισμούς. Στη συνέχεια, υπάρχει η ενεργός παρακολούθηση των συμβατών κενών legacies. Αυτά είναι τα στοιχεία που επιτρέπουν στον μεσίτη να μειώσει ή να εξαλείψει την επανατοποθέτηση, η οποία αποτελεί την κύρια πηγή πραγματικής εξοικονόμησης.
Εχετε ερωτήσεις; Επικοινωνήστε με την ομάδα μας
Ιζαμπέλ ΚΛΕΡΚ
Διευθύνων Σύμβουλος AEROAFFAIRES
Φρανσουά-Ξαβιέ ΚΛΕΡΚ
Ιδρυτής AEROAFFAIRES
Οι αεροπορικοί μας ειδικοί είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουν σε κάθε βήμα της κράτησής σας.
Επικοινωνία με την AEROAFFAIRES
Για ανάλυση τιμών ή εξατομικευμένη βελτιστοποίηση, οι ειδικοί μας είναι διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο.
📞
🇫🇷 +33 (0)1 44 09 91 82
🇨🇭 +41 22 355 06 24
🇺🇸 +1 845 373 3456
🇬🇧 +44 84 4986 0547

Χρειάζεστε εκτίμηση τιμής