ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Πώς ανακυκλώνετε ένα ιδιωτικό τζετ

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Γνωρίζατε ότι η διάρκεια ζωής ενός ιδιωτικού τζετ είναι 50 χρόνια Δεν είναι λιγότερα από 200 εμπορικά αεροσκάφη που αποσύρονται κάθε χρόνο. Και εκτιμάται ότι μέχρι το 2030, περισσότερα από 20.000 ιδιωτικά τζετ θα πρέπει να ανακυκλωθούν παγκοσμίως. Πώς λοιπόν ανακυκλώνετε ένα ιδιωτικό τζετ Ποιος αναλαμβάνει την αποσυναρμολόγηση Τι συμβαίνει με τα εξαρτήματα Πόσο κοστίζει η ανακύκλωση ενός ιδιωτικού τζετ

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα που απαντά η AEROAFFAIRES σε αυτό το άρθρο για την ανακύκλωση ιδιωτικών τζετ.

Ανακύκλωση αεροσκαφών: μερικά στοιχεία

Γνωρίζατε ότι :

  • το 92% ενός αεροσκάφους μπορεί να ανακυκλωθεί.
  • το10% ενός αεροσκάφους μετατρέπεται σε πολύτιμα μέταλλα (τιτάνιο, χάλυβας, αλουμίνιο)
  • ένας ανακυκλωμένος, “μεταχειρισμένος” κινητήρας αεροσκάφους μπορεί να κοστίσει έως και 3 εκατομμύρια ευρώ.
  • 1 .000 εξαρτήματα μπορούν να ανακυκλωθούν και να τεθούν ξανά σε κυκλοφορία.
  • μόνο το 13% των εξαρτημάτων των αεροσκαφών είναι μη επαναχρησιμοποιήσιμα απόβλητα.
  • ότι από ένα μεγάλο αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων μπορούν να κατασκευαστούν έως και 5.000 κονσερβοκούτια.

Ανακύκλωση ενός ιδιωτικού τζετ: τα διάφορα στάδια

Περίπου το 90% του αεροσκάφους θα ανακυκλωθεί. Ποια είναι λοιπόν τα στάδια που περιλαμβάνει η ανακύκλωση ενός αεροσκάφους Αυτό είμαστε εδώ για να σας εξηγήσουμε.

Το πρώτο βήμα είναι η μεταφορά του αεροσκάφους στο χώρο αποσυναρμολόγησης: είτε στην Tarbes είτε στο Châteauroux.

Στη συνέχεια, οι ειδικοί αφαιρούν τον κινητήρα, το βασικό εξάρτημα του αεροσκάφους με υψηλή προστιθέμενη αξία.

Ακολουθεί η επιχείρηση “πρασίνισμα της συσκευής“. Αυτή περιλαμβάνει την αποσυναρμολόγηση και τον τεμαχισμό της συσκευής.

Σε αυτό το στάδιο, οι ειδικοί αδειάζουν τη συσκευή από τα υγρά της και την απογυμνώνουν πλήρως από τα εξαρτήματά της. Αφαιρούνται όλα τα εξαρτήματα του αεροσκάφους: τα καθίσματα, το πιλοτήριο, τα όργανα, τα παράθυρα και οι μοκέτες.

Το αεροσκάφος αδειάζει επίσης πλήρως από τα “υγρά” του: λάδια, βενζίνη, υδραυλικά και ηλεκτρικά κυκλώματα.

Τα εξαρτήματα που σχετίζονται με επικίνδυνα υλικά ανατίθενται σε εταιρείες που διαθέτουν την τεχνογνωσία για τη διαχείρισή τους.

Χρειάζονται τουλάχιστον 6 εβδομάδες για τον τεμαχισμό της συσκευής, που αποτελεί το τελικό στάδιο, και περισσότεροι από 3 μήνες για την ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευής.

Ποιος ανακυκλώνει ιδιωτικά τζετ

Τα αεροδρόμια και οι εταιρείες που τα αποσυναρμολογούν:

Δύο αεροδρόμια είναι γνωστά στον κόσμο της ανακύκλωσης ιδιωτικών τζετ και αεροσκαφών γενικότερα. Φιλοξενούν επιχειρήσεις αποσυναρμολόγησης και ανακύκλωσης αεροσκαφών. Πρόκειται για το αεροδρόμιο Tarbes και το αεροδρόμιο Châteauroux.

Η κορυφαία εταιρεία στην αγορά ανακύκλωσης αεροσκαφών είναι η Tarmac Aerosave. Είναι θυγατρική των Airbus, Safran και Suez. Η Tarmac Aerosave αποθηκεύει το 20% των ευρωπαϊκών αεροσκαφών που κινητοποιούνται επειδή έχουν φτάσει στο τέλος της ζωής τους, ενώ βρίσκονται σε διαδικασία ανακύκλωσης.

Εκκίνηση της AC Dismantling: ένας νέος παίκτης στην αγορά ανακύκλωσης ιδιωτικών αεροσκαφών.

Ο Anthony Chamarty βρίσκεται πίσω από αυτό το καινοτόμο σχέδιο, το οποίο είναι απόλυτα εναρμονισμένο με την εποχή. Ο στόχος Να προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες μια λύση για την απόρριψη των ιδιωτικών τζετ που δεν χρησιμοποιούνται πλέον, και να ανακυκλώσει και ενίοτε να δώσει μια δεύτερη ζωή στα ανταλλακτικά των αεροσκαφών: καθίσματα, μαγειρεία, υλικά, πιλοτήρια και κινητήρες. Αυτή η φιλόδοξη εταιρεία έχει ως στόχο να γίνει η “μάντρα” για τα ιδιωτικά αεροσκάφη.

Πόσο κοστίζει η ανακύκλωση ενός ιδιωτικού τζετ

Το εκτιμώμενο κόστος ανακύκλωσης ενός αεροσκάφους στην Ευρώπη ανέρχεται σε 150.000 ευρώ. Το υψηλό αυτό κόστος δικαιολογείται από το κόστος της εξειδικευμένης εργασίας. Η αποθήκευση παροπλισμένων αεροσκαφών είναι η πιο επικερδής για τις εταιρείες του τομέα της ανακύκλωσης.

Πόσο κοστίζει η ανακύκλωση ενός ιδιωτικού τζετ

Υπολογίζεται ότι ένα αεροσκάφος που έχει αποσυναρμολογηθεί αξίζει το 10% της νέας τιμής αγοράς του.

Η τιμή ποικίλλει ανάλογα με την τιμή των πρώτων και δευτερογενών υλών.

Τι συμβαίνει με τα εξαρτήματα του ιδιωτικού τζετ μετά την ανακύκλωση

Πολλά εξαρτήματα θα έχουν μια δεύτερη ζωή. Τα μέρη που ανακυκλώνονται είναι :

  • καλώδια
  • πλαστικά μέρη
  • κινητήρες
  • άτρακτος, ατρακτίδια, πτέρυγες και κινητήρες
  • Ανταλλακτικά: παράθυρα, διαφάνειες, πόρτες ασφαλείας, χειριστήρια πτήσης, μαύρα κουτιά, υπολογιστές επί του σκάφους.
  • μέρη που περιέχουν επικίνδυνα υλικά: μπαταρίες, αμίαντος, πυροσβεστήρες κ.λπ

Ο κόσμος της εσωτερικής διακόσμησης ενδιαφέρεται πολύ για τα φινιστρίνια. Πολλά από τα πλαστικά εξαρτήματα θα χρησιμοποιηθούν στην κλωστοϋφαντουργία.

Ανακύκλωση αεροσκαφών: μια ανεξέλεγκτη αγορά

Σήμερα, η αγορά ανακύκλωσης αεροσκαφών, αν και ανθεί, αγωνίζεται να ρυθμιστεί. Ως αποτέλεσμα, μερικές φορές βλέπουμε τοπικούς εμπόρους σκραπ να αποσυναρμολογούν ένα αεροσκάφος στο τέλος ενός διαδρόμου με απροσδιόριστες και μη επιλεκτικές μεθόδους. Δεν γίνεται καμία διαλογή ή ανακύκλωση. Πρόκειται για μια επιχείρηση “μάντρα αεροσκαφών”, όπως αυτή που συναντάμε στον κόσμο των αυτοκινήτων.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η AFRA, η διεθνής ένωση ανακύκλωσης, εργάζεται για τη ρύθμιση του τομέα, καθορίζοντας έναν κώδικα ορθής πρακτικής. Αυτό θα διασφαλίσει ότι τα μεταχειρισμένα εξαρτήματα ελέγχονται σωστά και είναι ανιχνεύσιμα. Η νομιμοποίηση αυτής της δραστηριότητας έχει επίσης ως στόχο να διασφαλίσει ότι λαμβάνεται υπόψη το περιβάλλον.

Η ανακύκλωση αεροσκαφών είναι μια μακρά και δαπανηρή διαδικασία, η οποία όμως είναι απαραίτητη για το περιβάλλον. Η διαλογή και το να δοθεί μια δεύτερη ζωή στα μέρη αεροσκαφών, είτε πρόκειται για εμπορικά είτε για ιδιωτικά, είναι απαραίτητα βήματα για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προκλήσεων. Ο τομέας αυτός πρόκειται να εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια και να αποτελέσει ένα ουσιαστικό, ολοκληρωμένο στάδιο στον κύκλο ζωής ενός αεροσκάφους.