ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Πώς μπορώ να αγοράσω ένα ιδιωτικό τζετ

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Έχετε αποφασίσει για ένα μοντέλο από το ιδιωτικό τζετ προς πώληση και θέλετε να το αγοράσετε Θέλετε να αγοράσετε ένα ιδιωτικό τζετ αλλά δεν ξέρετε ποιο να επιλέξετε Είστε περίεργοι για τις διατυπώσεις που πρέπει να περάσουν οι αεροπορικές εταιρείες για να προετοιμάσουν τις συμβάσεις πώλησης

Τότε έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Έχουμε όλες τις απαντήσεις και τις λεπτομέρειες που πρέπει να γνωρίζετε για την αγορά ενός ιδιωτικού τζετ.

Ποιο αεροσκάφος να αγοράσετε

Η αγορά της επαγγελματικής αεροπορίας έχει πολλά να προσφέρει. Για την ακρίβεια, υπάρχει πληθώρα αεροσκαφών που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες: πτήσεις αναψυχής, πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, επαγγελματικές πτήσεις κ.ά. Αν αποφασίσετε να αγοράσετε ένα ιδιωτικό τζετ, θα έχετε την τύχη να επιλέξετε ανάμεσα σε μεγέθη, σχεδιασμό, επιδόσεις, τεχνολογικό εξοπλισμό κ.ά . Είναι σημαντικό να προσδιορίσετε εκ των προτέρων τις ανάγκες σας για να κάνετε τη σωστή επιλογή. Γι’ αυτό επιλέξαμε τα καλύτερα αεροσκάφη της αγοράς για τις δικές σας ανάγκες:

Αγοράζετε ένα αεροσκάφος για αναψυχή

Αν θέλετε να αγοράσετε ένα ιδιωτικό τζετ για λόγους αναψυχής, εδώ είναι τα κυριότερα μοντέλα που πρέπει να σκεφτείτε:

Το Pilatus PC-12, που κατασκευάζεται στην Ελβετία, είναι ένα μονοκινητήριο αεροσκάφος με ενσωματωμένο έλικα. Τόσο ασφαλές όσο και ευέλικτο, παρέχει τα ίδια πρότυπα ασφαλείας με άλλα turboprop της κατηγορίας του. Το Pilatus PC-12 μπορεί να προσγειωθεί σε περισσότερα από 2.500 αεροδρόμια στην Ευρώπη, όπου ένα ιδιωτικό τζετ ή ένα εμπορικό αεροσκάφος δεν θα μπορούσε να προσγειωθεί. Έχει το πλεονέκτημα της εύκολης πρόσβασης στους μικρούς διαδρόμους προσγείωσης Gstaad – Saanen, Λωζάνη, Arcachon Cap Ferret , Νησί Yeu ή Saint-Tropez la Môle.

Προδιαγραφές:

ταχύτητα πλεύσης: 464 km/h

. Μέγιστη απόσταση: 2090 χλμ

. Μέγεθος καμπίνας: μήκος 5,16 μ. – ύψος 1,47 μ. – πλάτος 1,52 μ

. Κατηγορία: Turboprop – 2 πιλότοι με 6 επιβάτες

Κόστος νέο: από 3,36 εκατ. ευρώ

pilatus pc 12 volant au dessus de monument valley
Πίστωση φωτογραφίας : Pilatus

Το Phenom 100 είναι ένα πολύ ελαφρύ επαγγελματικό αεροσκάφος που παράγεται από τον βραζιλιάνικο κατασκευαστή Embraer. Το εκλεπτυσμένο, κομψό εσωτερικό του έχει σχεδιαστεί από την BMW μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Διαθέτει άφθονο χώρο για αποσκευές και υποδοχές για παλτά και υπολογιστές.

Προδιαγραφές:

. 720 km/h ταχύτητα πλεύσης

. Μέγιστη απόσταση: 2200 χλμ

. Μέγεθος καμπίνας: μήκος 3 m – ύψος 1,37 m – πλάτος 1,40 m

. Κατηγορία: Very Light Jet (LVJ) – 2 πιλότοι με 4/5 επιβάτες

Κόστος νέο: από 3,581 εκατ. ευρώ

Jet privé Phenom 100 à l'arret sur le tarmac de l'aéroport
Πίστωση φωτογραφίας : Embraer

Αγοράζοντας ένα αεροπλάνο για επαγγελματικούς σκοπούς

Για επαγγελματικές πτήσεις, ανακαλύψτε αεροσκάφη με καμπίνες που προσφέρουν τις καλύτερες συνθήκες εργασίας:

Με τις 4 πολύ άνετες θέσεις VIP, το Citation Mustang είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο εργασίας. Αυτό το εξαιρετικά ελαφρύ ιδιωτικό τζετ είναι κατάλληλο για πελάτες που αναζητούν μια πρακτική και ιδιαίτερα οικονομική λύση για τα αεροπορικά ταξίδια μικρών αποστάσεων.

Προδιαγραφές:

ταχύτητα πλεύσης: 630 km/h

. Μέγιστη απόσταση: 2160 χλμ

. Μέγεθος καμπίνας: μήκος 3 μ. – ύψος 1,37 μ. – πλάτος 1,40 μ

. Κατηγορία: Very Light Jet (LVJ) – 2 πιλότοι με 4 επιβάτες

Κόστος νέο: 2,94 εκατ. ευρώ

Jet privé Citation Mustang en vol
Πίστωση φωτογραφίας Cessna Citation

Το επαγγελματικό αεροσκάφος Citation XLS είναι ιδανικό για πτήσεις στην Ευρώπη. Είναι ενδιάμεσου μεγέθους, αλλά μπορεί να έχει πρόσβαση σε μικρά ή δύσκολα αεροδρόμια, όπως αυτά στα βουνά ή δίπλα στη θάλασσα. Μπορεί να φιλοξενήσει έως και δέκα επιβάτες και διαθέτει πολύ ευρύχωρο χώρο αποσκευών.

Προδιαγραφές:

ταχύτητα πλεύσης: 805 km/h

. Μέγιστη απόσταση: 3600 χλμ

. Μέγεθος καμπίνας: μήκος 5,79 μ. – ύψος 1,65 μ. – πλάτος 1,70 μ

. Κατηγορία: Ενδιάμεσο ιδιωτικό τζετ – 2 πιλότοι με 10 επιβάτες

Κόστος νέο: 13 εκατ. ευρώ

Jet privé Cessna XLS en vol couché de soleil
Πίστωση φωτογραφίας Cessna Citation

Αγοράζετε ένα αεροπλάνο για να ταξιδέψετε με άνεση

Ακριβώς όπως οι διευθύνοντες σύμβουλοι της CAC 40 ή οι μεγαλύτεροι ποδοσφαιριστές, μπορείτε να στραφείτε σε πιο πολυτελή μοντέλα:

Το Praetor 600 είναι ένα ιδιαίτερα τεχνολογικά προηγμένο υπερμεσαίο επιχειρηματικό αεροσκάφος. Διαθέτει σημαντική εμβέλεια, που του επιτρέπει να πετάξει σχεδόν 4 .500 χιλιόμετρα χωρίς στάση και να κάνει εύκολα το Λονδίνο-Νέα Υόρκη.

Βασικά χαρακτηριστικά: Το αεροσκάφος είναι ένα από τα μεγαλύτερα αεροσκάφη της Ευρώπης:

. Ταχύτητα πλεύσης: 850 km/h

. Μέγιστη απόσταση: 4.500 χλμ

. Μέγεθος καμπίνας: μήκος 8,20 μ. – ύψος 1,83 μ. – πλάτος 2,49 μ

. Κατηγορία: Ενδιάμεσο ιδιωτικό τζετ – 2 πιλότοι με 12 επιβάτες

Κόστος νέο: 30 εκατ. ευρώ

 praetor 600 en vol dans les nuages
Πίστωση φωτογραφίας: Praetor

Συνδυάζοντας τεχνικές δυνατότητες και πολυτελή σχεδιασμό, το Falcon 6X θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πιο απαιτητικών πελατών. Είναι ιδανικό για πτήσεις μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων χάρη στους κινητήρες PW812D της Pratt & Whitney Canada, οι οποίοι προσφέρουν απαράμιλλη ισχύ. Τέλος, είναι εξοπλισμένο με μια ζεστή και αθόρυβη καμπίνα, με μοντέρνο στυλ που μπορεί να προσαρμοστεί 100%.

Χαρακτηριστικά:

. Ταχύτητα πλεύσης: 980 km/h

. Μέγιστη απόσταση: 10.186 χλμ

. Μέγεθος καμπίνας: μήκος 12,3 μ. – ύψος 1,98 μ. – πλάτος 2,58 μ

. Κατηγορία: Ιδιωτικό τζετ μεγάλων αποστάσεων – 2 πιλότοι με 16 επιβάτες

Κόστος νέο: 38 εκατ. ευρώ

jet privé Falcon 6X en vol au-dessus de la mer
Πίστωση φωτογραφίας: Dassault Aviation

Με κομψή σχεδίαση, το Challenger 850 τροφοδοτείται από κινητήρες GECF34-3B1 που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 850 km/h. Αυτό το τζετ μεγάλων αποστάσεων εκτιμάται για την απαράμιλλη άνεση της ευρύχωρης καμπίνας του. Προσφέρει στους 16 επιβάτες που μπορούν να επιβιβαστούν διάφορους χώρους: κουζίνα, αρκετές τουαλέτες..

Χαρακτηριστικά:

. Ταχύτητα πλεύσης: 850 km/h

. Μέγιστη απόσταση: 5000 χλμ

. Μέγεθος καμπίνας: μήκος 14,7 m – ύψος 1,85 m – πλάτος 2,49 m

. Κατηγορία: Τζετ μεγάλων αποστάσεων – 2 πιλότοι με 13/16 επιβάτες

Κόστος νέο: 21 εκατ. ευρώ

Jet privé Bombardier en vol au-dessus de la mer et des nuages
Πίστωση φωτογραφίας : Bombardier

Πώς προετοιμάζουν οι αεροπορικές εταιρείες τις συμβάσεις

Οι παραγγελίες αεροσκαφών που κλείνονται κάθε χρόνο είναι το αποτέλεσμα μακρών και ταραχώδους διαπραγμάτευσης. Περιλαμβάνουν αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές ιδιωτικών τζετ και μπορεί να διαρκέσουν αρκετά χρόνια. Στην πραγματικότητα, αυτές οι παραγγελίες για αεροσκάφη αξίας εκατομμυρίων ευρώ ξεκινούν πολύ πριν αυτά εκτεθούν στην αεροπορική έκθεση του Παρισιού. Όσον αφορά την προέλευση αυτών των συμβάσεων, υπάρχουν δύο επιλογές: είτε προέρχονται από προσφορά που ξεκινούν οι κατασκευαστές αεροσκαφών, είτε είναι αποτέλεσμα διαγωνισμών που προκηρύσσουν οι αερομεταφορείς.

  • Προσφορές με πρωτοβουλία των κατασκευαστών αεροπορικών εταιρειών

Στην περίπτωση αυτή, η προσέγγιση ξεκινά από τον ίδιο τον κατασκευαστή αεροσκαφών. Με τη γνώση των αναγκών και των θέσεων των αεροπορικών εταιρειών, οι κατασκευαστές αεροσκαφών θα είναι σε θέση να υποβάλλουν τακτικές προτάσεις.

  • Εκκίνηση προσκλήσεων υποβολής προσφορών από τους αερομεταφορείς

Η δεύτερη επιλογή είναι η αποστολή “αιτήσεων υποβολής προτάσεων” προς τους κατασκευαστές. Στη συνέχεια ορίζεται εκ των προτέρων ένα ολόκληρο σχέδιο στόλου από την εταιρεία για την κάλυψη των αναγκών της όσον αφορά την ποσότητα και τον τύπο των αεροσκαφών για αρκετά χρόνια. Για τις μεγαλύτερες παραγγελίες, ορισμένες εταιρείες καταρτίζουν ακόμη και σχέδια στόλου για τα επόμενα 20 χρόνια. Λαμβάνονται υπόψη διάφορα κριτήρια: οι στόλοι και τα σχέδια των ανταγωνιστών, η προβλεπόμενη κίνηση, οι στόχοι κερδοφορίας, οι τάσεις της τιμής του πετρελαίου, ο προϋπολογισμός που θα επενδυθεί κ.ά. Επίσης, εάν ο στόχος είναι να προστεθεί ο στόλος με αεροσκάφη που είναι ήδη γνωστά ή με νέα μοντέλα στην αγορά, οι διαδικασίες δεν θα είναι οι ίδιες. Για παράδειγμα, για ένα “κλασικό” αεροσκάφος, αρκεί μια απλή σύμβαση-πλαίσιο. Από την άλλη πλευρά, τα πιο πρόσφατα μοντέλα θα απαιτήσουν μια πιο εμπεριστατωμένη τεχνική, εμπορική και οικονομική μελέτη.

Ποια είναι τα κριτήρια για την ανάληψη της σύμβασης

Μια σειρά από κριτήρια μπαίνουν στο παιχνίδι, από την αρχή της εκστρατείας. Η αξιολόγηση των επιδόσεων του αεροσκάφους αποτελεί κεντρικό στοιχείο και περιλαμβάνει την ποιότητα των κινητήρων και τον αριθμό των κατασκευαστών κινητήρων που συμμετέχουν στον εξοπλισμό του αεροσκάφους. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό: και άλλοι παράγοντες επηρεάζουν επίσης, όπως το κόστος συντήρησης και επισκευής, οι χρόνοι παράδοσης, η διαθεσιμότητα των αεροσκαφών σε πακέτα κ.ά. Αντιπροσωπεύοντας ένα υψηλό επίπεδο επένδυσης, οι περισσότερες εταιρείες καταρτίζουν ορισμένα προγράμματα για τη μείωση του κόστους και την ασφάλιση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ορισμένες συμβάσεις μπορούν εύκολα να φτάσουν σχεδόν τις 600 σελίδες.

Πώς γίνεται η διαπραγμάτευση των τιμών

Πώς λειτουργούν λοιπόν οι διαπραγματεύσεις Ενώ ορισμένες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Ryanair, θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να μειώσουν το κόστος, ο κατασκευαστής είναι συχνά ο νικητής. Μια παραγγελία που γίνεται σε έναν κατασκευαστή αεροσκαφών υπόκειται αυτόματα σε έναν τύπο διακύμανσης των τιμών. Γνωστή και ως “φόρμουλα κλιμάκωσης”, η μέθοδος αυτή συνίσταται στην αναπροσαρμογή των μεταβολών των τιμών σύμφωνα με διάφορες παραμέτρους: την τιμή της εργασίας, των πρώτων υλών, του πετρελαίου κ.λπ. Με τον τρόπο αυτό εφαρμόζεται μια φθίνουσα οικονομία κλίμακας: όσο μεγαλύτερος είναι ο στόλος, τόσο ακριβότερη είναι η παραγγελία.

Ένα άλλο στοιχείο στο οποίο οι αεροπορικές εταιρείες κερδίζουν περιθώριο κέρδους είναι οι συναφείς υπηρεσίες. Ο κύριος σκοπός αυτών των υπηρεσιών είναι η ρυθμιστική συντήρηση του αεροσκάφους, σε διάφορα επίπεδα: συντήρηση στο διάδρομο προσγείωσης, συντήρηση της δομής του αεροσκάφους, των κινητήρων, του εξοπλισμού και των εξαρτημάτων. Αυτές οι επισκευές κατανέμονται χρονικά και ταξινομούνται σε διάφορες κατηγορίες. Από την κατηγορία Α για μηνιαία συντήρηση έως την κατηγορία Δ για συντήρηση που πρέπει να πραγματοποιείται κάθε 4/5 χρόνια, το στοιχείο αυτό αποτελεί πραγματική πηγή εσόδων για την απόσβεση των εκπτώσεων των κατασκευαστών. Ο τομέας αυτός, στον οποίο αρχικά κυριαρχούσαν οι κατασκευαστές κινητήρων, παρουσιάζει έντονη ανάπτυξη και πρόσφατα επεκτάθηκε και στους κατασκευαστές αεροσκαφών. Η αγορά MRO (Maintenance Repair & Overhaul) αναμένεται να αυξηθεί κατά 20% από σήμερα έως το 2025.

Πόσο υψηλές είναι οι εκπτώσεις Ποια είναι η τελική τιμή που καταβάλλει η εταιρεία

Οι εκπτώσεις ποικίλλουν ανάλογα με το μέγεθος και τη σύνθεση της παραγγελίας. Ανάλογα με τον τύπο του αεροσκάφους που παραγγέλνεται, τον σκοπό της παραγγελίας και το μέγεθος του πελάτη, η έκπτωση μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ 40% και 55%. Στην περίπτωση πολύ μεγάλων παραγγελιών για αεροσκάφη όπως το A380, αυτό αντιπροσωπεύει σημαντική απόκλιση από τη διαφημιζόμενη τιμή καταλόγου των 400 εκατομμυρίων δολαρίων. Αν και οι αεροπορικές εταιρείες πολύ σπάνια πληρώνουν αυτή την τιμή καταλόγου, χρησιμεύει ως σημείο αναφοράς. Για παράδειγμα, είναι χρήσιμη για τον υπολογισμό των προκαταβολών. Οι πρώτες δόσεις που καταβάλλει ο αερομεταφορέας κατά την παραγγελία είναι πολύ χαμηλές και αυξάνονται προοδευτικά. Μετά από ενάμιση χρόνο, η προκαταβολή αυτή είναι γενικά γύρω στο 25%, και μόνο στο στάδιο της παράδοσης καταβάλλεται ολόκληρο το υπόλοιπο.

Πώς χρηματοδοτούν οι αεροπορικές εταιρείες τις παραγγελίες τους

Οι παραγγελίες μεγατόνων για αεροσκάφη Airbus A350 και Boeing B787 που πραγματοποιούν αεροπορικές εταιρείες όπως η AirFrance KLM μπορεί να φαίνονται αδύνατο να χρηματοδοτηθούν. Ωστόσο, οι μεγάλοι αερομεταφορείς έχουν αρκετούς στρατηγικούς μοχλούς στη διάθεσή τους για να αποφύγουν τη χρεοκοπία.

Πρώτον, το σημερινό σύστημα προκαταβολών επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να κατανέμουν το κόστος τους σε βάθος χρόνου. Το πλήρες τίμημα καταβάλλεται τη στιγμή της παράδοσης και όχι όταν γίνεται η παραγγελία. Βραχυπρόθεσμα, επομένως, η εταιρεία πληρώνει πολύ λίγα και επωφελείται από έναν βαθμό ευελιξίας. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η χρήση της χρηματοδοτικής μίσθωσης από τις αεροπορικές εταιρείες. Για μια αεροπορική εταιρεία, η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη μίσθωση των αεροσκαφών της σε μια άλλη εταιρεία για μια μέση περίοδο 6 ετών. Η Air France χρηματοδοτεί το ένα τρίτο του στόλου της με αυτόν τον τρόπο.