ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Συνέντευξη με αεροσυνοδό

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Συνέντευξη με μια αεροσυνοδό ιδιωτικού τζετ(Ouarda M.)

  • Πόσο καιρό είστε αεροσυνοδός

Ξεκίνησα την καριέρα μου το 1996 για να είμαι ακριβής, οπότε έχουν περάσει περίπου 22 χρόνια.

  • Τι περιλαμβάνει η δουλειά σας

Πολύ απλά, υποδεχόμαστε τους επιβάτες μας στο αεροσκάφος και φροντίζουμε για την ασφάλειά τους και την ομαλή διεξαγωγή της πτήσης- φροντίζουμε για την άνεση και την ασφάλειά τους.

  • Ήθελες πάντα να κάνεις αυτή τη δουλειά ή, αν όχι, πώς κατέληξες να γίνεις αεροσυνοδός

Ναι, ακούστε, από πολύ μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός. Πραγματικά το ήθελα. Στο σχολείο, όταν μας έδιναν ένα μικρό φύλλο που μας ρωτούσε τι θέλαμε να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε, πάντα απαντούσα αεροσυνοδός- όταν ήμουν πολύ μικρή έδειχνα τα αεροπλάνα και έλεγα στους γονείς μου ότι μου άρεσαν οι πτήσεις. Και όταν έμπαινα στο αεροπλάνο, παρακολουθούσα όλα όσα συνέβαιναν γύρω μου και δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί ήμουν τόσο γοητευμένη. Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά πάντα ήξερα ότι ήθελα να κάνω αυτή τη δουλειά και να δουλέψω σε αεροπλάνο.

  • Τι είδους εκπαίδευση είχατε

Όταν τελείωσα το σχολείο, οι γονείς μου με έγραψαν σε μια τουριστική σχολή στο Παρίσι. Στη συνέχεια πήγα στο Λονδίνο για δύο χρόνια για να τελειοποιήσω τα αγγλικά μου. Αυτό έγινε για να μεγιστοποιήσω τις πιθανότητές μου να με προσλάβουν- εκείνη την εποχή στόχευα στην Air France. Αλλά οι προσλήψεις στην Air France είχαν παγώσει για πέντε χρόνια και τελικά προσλήφθηκα από μια ξένη εμπορική αεροπορική εταιρεία και έκανα εντατική εκπαίδευση για εμπορικά αεροσκάφη. Έμεινα στο Παρίσι για έξι μήνες πριν ενταχθώ στο τμήμα VIP. Στη συνέχεια, η NetJets με προσέλαβε και με υπέβαλε σε ένα διεξοδικό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, το οποίο πραγματικά απογείωσε την καριέρα μου. Έχω εκτεταμένη διεθνή εμπειρία σε πτήσεις VVIPS σε διάφορους τύπους ιδιωτικών τζετ. Τώρα εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας και επρόκειτο να υπογράψω συμβόλαιο με ένα VIP που εδρεύει στην Αφρική, αλλά δυστυχώς ήταν κατά την έναρξη του covid, οπότε αυτό δεν συνέβη. Αυτή τη στιγμή ψάχνω για δουλειά και μπορεί να βρεθεί κάποια ευκαιρία- ελπίζω να συμβεί, διότι όλες οι εμπειρίες μου έχουν ενισχύσει την ικανότητά μου να προσαρμόζομαι.

  • Είναι δυνατόν να εργαστείς απευθείας ως αεροσυνοδός στον ιδιωτικό τομέα ή πρέπει να ξεκινήσεις δουλεύοντας για εμπορικές αεροπορικές εταιρείες

Στις ιδιωτικές αερομεταφορές, χρειάζεται τουλάχιστον τριετής εμπειρία σε business class. Μετά από αυτό, είναι πραγματικά με την πάροδο του χρόνου που μαθαίνεις τη δουλειά σου όταν εργάζεσαι στον ιδιωτικό τομέα. Είναι πραγματικά μια συνεχής διαδικασία μάθησης, αλλά είναι ένα πλεονέκτημα.

  • Εξακολουθείτε να παρακολουθείτε μαθήματα κατάρτισης

Θα ήθελα να πω ναι. Υπάρχει εκπαίδευση ανανέωσης όπου πάντα αναβαθμίζουμε, βελτιώνουμε την υπηρεσία. Πρέπει επίσης να ενημερωνόμαστε για τον εξοπλισμό ασφαλείας.

Επιχειρηματική αεροπορία

  • Πώς αλλάζει το επάγγελμα

Υπάρχουν αλλαγές με βάση τα χρόνια εμπειρίας. Στα ιδιωτικά αεροσκάφη, είμαστε συνήθως δύο και μπορούμε να ανεβούμε στη θέση της επικεφαλής αεροσυνοδού και στη συνέχεια της επικεφαλής αεροσυνοδού. Πολλοί από τους συναδέλφους μου έχουν επίσης εξελιχθεί σε εκπαιδευτές.

  • Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ της εμπορικής και της ιδιωτικής αεροπορίας

Το να εργάζεσαι ως αεροσυνοδός VIP είναι πολύ πιο διασκεδαστικό, για να είμαι ειλικρινής, επειδή έχεις μεγάλη υλικοτεχνική διαχείριση του αεροσκάφους. Ένα άλλο πολύ σημαντικό σημείο είναι ότι η επαφή μεταξύ μιας αεροσυνοδού VIP και των επιβατών της είναι πιο προσωπική, επειδή, με την πάροδο του χρόνου, τους γνωρίζει, γεγονός που της επιτρέπει να τους παρέχει υπηρεσίες που ξεπερνούν τις προσδοκίες τους. Όσον αφορά εμένα, το να έχεις μάτι για τη λεπτομέρεια είναι το κλειδί για να εγγυηθείς άριστες υπηρεσίες. Μου αρέσει πραγματικά η ιδιωτική αεροπορία, είναι ένας άλλος κόσμος. Αλλά πρέπει να είσαι πολύ οργανωτικός και δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη. Τα καθήκοντά μου είναι επίσης πολύ ευμετάβλητα σε σύγκριση με εκείνα μιας εμπορικής αεροσυνοδού και είναι πολύ σπάνιο να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τους προορισμούς μας.

  • Τι σας αρέσει περισσότερο και τι λιγότερο στη δουλειά σας

Μου αρέσει η πρόκληση και για μένα κάθε πτήση είναι μια πρόκληση. Είναι μια πραγματικά ασυνήθιστη δουλειά και προσπαθώ πάντα να διασφαλίζω ότι οι πτήσεις μου θα είναι επιτυχείς. Σας υπόσχομαι ότι είμαι εξαιρετικά ειλικρινής όταν λέω ότι αγαπώ τα πάντα στη δουλειά μου. Μερικές φορές τα ωράρια είναι δύσκολα, αλλά όταν αγαπάς τη δουλειά σου αποδέχεσαι την ευελιξία και τη συνηθίζεις.

  • Μπορείτε να μας πείτε για μια τυπική ημέρα

Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στην ιδιωτική αεροπορία. Μπορώ να σας πω πόσο γρήγορα συμβαίνουν τα πράγματα. Την ημέρα πριν από τις πτήσεις μου ετοιμάζω τις παραγγελίες τροφοδοσίας ανάλογα με το προφίλ των επιβατών μου, φροντίζω να είναι καθαρά τα σεντόνια (είμαι λίγο σχολαστικός). Το μάτι για τη λεπτομέρεια είναι εξαιρετικά σημαντικό, είναι αυτό που κάνει τη διαφορά μεταξύ καλής και εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Αν χρειαστεί, πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ για να πάρουμε τα τελευταία είδη που λείπουν, αντιβακτηριδιακό τζελ ή ένα λεμόνι για παράδειγμα.

  • Ποιες δεξιότητες πιστεύετε ότι χρειάζονται για να είναι κανείς καλός αεροσυνοδός (VIP)

Έχω πολλά να σας πω. Έτσι, κατά τη γνώμη μου, αν θέλει να διαπρέψει στις επαγγελματικές αερομεταφορές, μια αεροσυνοδός πρέπει πάνω απ’ όλα να είναι ανιδιοτελής και διακριτική και γενικά να συμπαθεί τους ανθρώπους. Θα έλεγα επίσης ότι το να είναι καλός ακροατής και να ξέρει να μαγειρεύει είναι σημαντικά προσόντα. Το μεγαλύτερο μέρος του φαγητού που σερβίρουμε στο αεροσκάφος είναι γκουρμέ, και σύμφωνα με την εμπειρία μου, πρέπει να ξέρεις τι σερβίρεις, και το γαστρονομικό λεξιλόγιο είναι ένα πλεονέκτημα. Θα έλεγα επίσης ότι πρέπει να μπορείτε να σκέφτεστε μπροστά, να είστε πολύ ανεξάρτητος και να έχετε μάτι για τη λεπτομέρεια. Και τέλος, αν βοηθάει καθόλου άλλες οικοδέσποινες, έχω να πω μερικά ακόμη σημεία: να είσαι συνεπής, δυναμική, σε εγρήγορση, πάντα θετική και φιλόξενη με άψογη παρουσίαση και να έχεις γνώση των εκλεκτών προϊόντων (κρασί, γαστρονομία, καλλυντικά, διακόσμηση υψηλής ποιότητας). Εν ολίγοις, πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ δράσης και διακριτικότητας και να είμαστε σε θέση να εκτελούμε διάφορες λειτουργίες. Πρέπει να είμαστε οξυδερκείς για να ανταποκριθούμε σε τυχόν ειδικά αιτήματα των επιβατών.

Προσωπικές ερωτήσεις

  • Σας είναι δύσκολο να συνδυάσετε την επαγγελματική και την προσωπική σας ζωή

Ειλικρινά, καθόλου. Αυτή είναι πραγματικά η προσωπική μου άποψη, αλλά νομίζω ότι βοηθάει στην αναζωπύρωση της σχέσης μου με τον σύντροφό μου. Είναι αλήθεια ότι δεν είναι πολύ συνηθισμένο, αλλά είμαστε πάντα χαρούμενοι που συναντιόμαστε ξανά και κάθε φορά που επιστρέφουμε από μια πτήση έχουμε πολλά πράγματα να συζητήσουμε.

  • Ποια πτήση σας εντυπωσίασε περισσότερο

Αυτή με τον βασιλιά. Για λόγους εμπιστευτικότητας, δεν μπορώ να πω περισσότερα, αλλά μου έκανε εντύπωση η ταπεινότητά του, η ανθρώπινη πλευρά του και η προσιτότητά του.

  • Ποιες αλλαγές θα θέλατε να δείτε στην ιδιωτική αεροπορία

Θα ήθελα να δω κάποιες αλλαγές, ειδικά τα τελευταία 4-5 χρόνια. Οι εργοδότες θα πρέπει να αποδίδουν μεγαλύτερη σημασία στην εργασία μας, διότι συμβάλλει πραγματικά στην επιτυχία μιας πτήσης. Οι υπηρεσίες που προσφέρει η αεροσυνοδός όχι μόνο κατά τη διάρκεια της πτήσης αλλά και πριν και μετά είναι πολύ σημαντικές. Οι αεροσυνοδοί συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αφοσίωσης των πελατών εκπροσωπώντας την εταιρεία, ιδίως επειδή η προφορική επικοινωνία είναι πολύ σημαντική σε αυτόν τον τομέα.

  • Έχετε κάποιο μήνυμα να περάσετε ή κάποια συμβουλή να δώσετε σε μελλοντικές αεροσυνοδούς

Πολύ απλά, η μόνη συμβουλή που μπορώ να δώσω είναι να είστε παθιασμένοι με αυτό που κάνετε και να πιέζετε τον εαυτό σας στα όρια αν θέλετε να παραμείνετε σε αυτό το πολύ ασυνήθιστο αλλά μαγικό επάγγελμα.