Η αεροπορία αποτελεί πυλώνα της γαλλικής οικονομίας, και όχι άδικα. Τα τελευταία χρόνια, η αεροπορική βιομηχανία έχει επαναπροσδιοριστεί για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής μας. Σήμερα, η βιώσιμη ανάπτυξη και η κλιματική αλλαγή είναι οι δύο σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αεροπορία. Σήμερα, εκτιμάται ότι οι αερομεταφορές ευθύνονται για το 2% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Συνεπώς, η αεροπορική βιομηχανία πρέπει να διαδραματίσει ρόλο στη μείωση των εκπομπών CO2. Ποια έργα βρίσκονται σε εξέλιξη για την αντιμετώπιση αυτών των νέων προκλήσεων Ποια είναι τα ιδιωτικά τζετ του αύριοΑνακαλύψτε τα 10 κορυφαία καινοτόμα έργα για τα ιδιωτικά τζετ του αύριο.
Ηλεκτρικά αεροσκάφη:
ALICE από την EVIATION
Το Alice είναι ένα ισραηλινό σχέδιο ηλεκτρικού αεροσκάφους. Το αεροσκάφος μπορεί να φιλοξενήσει περίπου 9 επιβάτες και είναι πλήρως ηλεκτρικό. Το Alice πραγματοποίησε πρόσφατα την πρώτη του πτήση, μια 8λεπτη πτήση σε υψόμετρο 3.500 μέτρων. Το Alice είναι ένα έργο της Eviation Aircraft που ανοίγει ένα λαμπρό μέλλον για τα ηλεκτρικά αεροσκάφη και την επαγγελματική αεροπορία.
“Αυτό το επαναστατικό βήμα θα οδηγήσει στην καινοτομία στις βιώσιμες αερομεταφορές και θα διαμορφώσει τόσο τα ταξίδια επιβατών όσο και τα ταξίδια εμπορευμάτων στο μέλλον. “, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Aviation, Gregory Davis
Μάθετε περισσότερα για το έργο στο άρθρο μας στο Alice.
Πόλη Airbus
Όπως και το AAM (Advanced Aerial Mobility), αυτό το έργοAirbus θα μπορούσε να γίνει μέρος της ιστορίας του πολιτισμού μας και του τρόπου με τον οποίο μετακινούμαστε. Ο στόχος αυτού του έργου είναι να πετάξει κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024. Το έργο City Airbus, από τον γίγαντα της αεροναυπηγικής Airbus, είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό αεροσκάφος που μπορεί να μεταφέρει 4 επιβάτες και να αναπτύξει ταχύτητα 120 km/h.
Το μηχάνημα ανακοινώθηκε το 2015 και έχει ήδη έναν διάδοχο, που ονομάζεται City Airbus NextGen. Φιλοδοξία της είναι να αναπτύξει όλο και περισσότερες ηλεκτρικές λύσεις για ταξίδια και να κερδίσει μελλοντικά μερίδιο αγοράς στην ηλεκτρική αεροναυπηγική, η οποία σύντομα θα φτάσει σε μαζική κατανάλωση.
eVTOL
Το eVTOL είναι ένας τύπος αεροσκάφους του οποίου το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι η κάθετη απογείωση και προσγείωσή του. Ο όρος αυτός αναφέρεται σε ολόκληρη την οικογένεια αεροσκαφών που αναπτύσσεται επί του παρόντος, ιδίως χάρη στο Airbus και το έργο City Airbus που αναφέρθηκε παραπάνω. Τα αεροσκάφη αυτά έχουν σχεδιαστεί για να ζουν στον κόσμο του μέλλοντος και λειτουργούν 100% ηλεκτρικά. Τα αεροσκάφη αυτά αποτελούν μέρος της AAM ή της προηγμένης εναέριας κινητικότητας.
Pipistrel Velis electro
Πρόκειται για το πρώτο πιστοποιημένο ηλεκτρικό αεροσκάφος στην Ευρώπη. Το Velis Electro είναι ένα διθέσιο αεροσκάφος σχεδιασμένο κυρίως για την εκπαίδευση πιλότων. Το Pipistrel Velis Electro μπορεί να χρησιμοποιηθεί εμπορικά και είναι πλήρως εγκεκριμένο για την εκπαίδευση πιλότων. Η εταιρεία σχεδιάζει να παραδώσει περισσότερα από 30 παραδείγματα φέτος σε πελάτες σε επτά χώρες.
AURA AERO
Αυτή η εταιρεία με έδρα την Τουλούζη κατασκευάζει ηλεκτρικά περιφερειακά αεροσκάφη για την επιχειρηματική και ιδιωτική αεροπορία, τις αερομεταφορές και την εμπορική αεροπορία. Στόχος της Aura Aero είναι να προσφέρει μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών αεροσκαφών για όλες τις εφαρμογές και να μην περιορίσει την πρόοδο της ηλεκτρικής τεχνολογίας σε ένα μόνο μοντέλο αεροσκάφους.
Ιδιωτικά αεροσκάφη με κινητήρα υδρογόνου
Beyond aero
Beyond aero είναι το πρώτο αεροσκάφος που λειτουργεί με υδρογόνο. Ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ήταν αυτός που ήθελε το πρώτο αεροσκάφος που θα κινείται με υδρογόνο για το μέλλον της Γαλλίας. Αυτό λοιπόν έκανε η Beyond aero. Το έργο ιδρύθηκε από την Eloa Guillotin, μια λάτρης της αεροπορίας που ονειρευόταν να ακολουθήσει το πάθος της, σεβόμενη παράλληλα τις περιβαλλοντικές της αξίες.
Airbus και τοπρόγραμμα αεροσκαφών ZEROe
Μέχρι το 2035, ο κατασκευαστής αεροσκαφών Airbus θέλει να έχει στον αέρα αεροσκάφη που θα κινούνται πλήρως με υδρογόνο και θα είναι ουδέτερα από CO2.
Μέχρι το 2025, ο κατασκευαστής αεροσκαφών δημιουργεί ένα σύστημα για την τροφοδοσία ενός από τους 4 κινητήρες του αεροσκάφους με υδρογόνο. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το έργο θα “καθορίσει τις προδιαγραφές για το σύστημα προώθησης υδρογόνου, θα επιβλέψει τις πτητικές δοκιμές και θα παρέχει στο A380 ένα δοκιμαστικό πεδίο για τη δοκιμή του κινητήρα υδρογόνου σε φάση πτήσης”.
Οι άλλοι 4 κινητήρες που βρίσκονται κάτω από τις πτέρυγες εξακολουθούν να λειτουργούν κανονικά κατά τη διάρκεια των φάσεων δοκιμής του κινητήρα υδρογόνου.
Υβριδικά ιδιωτικά τζετ
Voltaero
Η Voltaero είναι μια εταιρεία με στόχο την ανάπτυξη των αεροσκαφών του αύριο. Η εταιρεία επέλεξε να σχεδιάσει ένα μοντέλο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη γενική αεροπορία και για όλους τους τύπους δραστηριοτήτων, αλλά κυρίως για τη μεταφορά επιβατών.
Το κύριο πρωτότυπό τους είναι το σύστημα πρόωσης cassio. Το μοντέλο τους προσφέρει μια πληθώρα επιλογών.
- Για σύντομες απογειώσεις και προσγειώσεις, 100% ηλεκτρική πρόωση.
- Ελαφριά υβριδική πρόωση για πτήσεις μικρών αποστάσεων και περιφερειακές πτήσεις
- Για περιφερειακές πτήσεις μεσαίων αποστάσεων, ένα βαρύ υβριδικό σύστημα πρόωσης
E-Fan X
Το έργο E-Fan X είναι μια κοινοπραξία μεταξύ 3 γνωστών εταιρειών: Airbus, Rolls-Royce και Siemens. Στόχος του έργου τους είναι η δημιουργία ενός υβριδικού ηλεκτρικού επιβατικού αεροσκάφους. Η συνεργασία αυτή είναι ένας τρόπος για να εκπαιδευτούν οι μελλοντικοί μηχανικοί στην κατασκευή ηλεκτρικών αεροσκαφών και να γίνει η κατασκευή τους κοινός τόπος. Πρόκειται για ένα πραγματικό tour de force για αυτούς τους βιομηχάνους και τον καλύτερο τρόπο για να διασφαλιστεί ότι η ηλεκτρική ενέργεια θα αφήσει εποχή.
Cessna 337 skymaster hybrid
Το Cessna 337 skymaster δεν κατασκευάζεται κανονικά ως ηλεκτρικό αεροσκάφος. Ωστόσο, η εταιρεία Ampaire, προκειμένου να πραγματοποιήσει εμπορικές πτήσεις, τροποποίησε το μοντέλο σε ένα υβριδικό-ηλεκτρικό αεροσκάφος που λειτουργεί εξίσου καλά με ένα κανονικό αεροσκάφος στις πρώτες δοκιμές του και το οποίο θα ενταχθεί στο στόλο της τοπικής αεροπορικής εταιρείας. Η τροποποίηση αυτή μας ανοίγει τα μάτια για τη δυνατότητα να κάνουμε τα πράγματα διαφορετικά για αυτόν τον τύπο αεροσκάφους και στις πτήσεις μικρών αποστάσεων.
Παρά την τάση για jet bashing, το ιδιωτικό τζετ έχει μέλλον και τα επόμενα χρόνια. Για άλλη μια φορά, η αεροναυπηγική βιομηχανία δείχνει ότι ξέρει πώς να κινείται με την εποχή και να επανεφεύρει τον εαυτό της για να προσαρμόζεται στις προκλήσεις του σήμερα και να προβλέπει εκείνες του αύριο.
Στο AEROAFFAIRES, είμαστε διαθέσιμοι 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων και των αργιών. Ανταποκρινόμαστε γρήγορα στο αίτημά σας στο απόσπασμα online, ή τηλεφωνικά στο +33 1 44 09 91 82, ή μέσω e-mail: [email protected].