ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Το Z4 της JetZero: το αεροσκάφος του μέλλοντος θα ταρακουνήσει τους κώδικες των αερομεταφορών

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Μια νέα άτρακτος για μια νέα γενιά αεροσκαφών

Η καλιφορνέζικη νεοφυής επιχείρηση JetZero, που ιδρύθηκε το 2021 στο Λονγκ Μπιτς, στοχεύει να επαναπροσδιορίσει την εμπορική αεροπορία με ένα ριζικά διαφορετικό σχεδιασμό αεροσκαφών. Το μοντέλο της Z4, που αναμένεται να πραγματοποιήσει τις πρώτες του πτήσεις το 2030, δεν μοιάζει σε τίποτα με τα συμβατικά αεροσκάφη. Υιοθετεί τη λεγόμενη αρχιτεκτονική BWB (Blended Wing Body): μια τριγωνική άτρακτο ενσωματωμένη στις πτέρυγες, δύο κινητήρες τοποθετημένους πάνω από την άτρακτο και όχι κάτω από τις πτέρυγες, και μια σιλουέτα που ξεφεύγει από τον μακρύ κύλινδρο των σημερινών αεροσκαφών Boeing ή Airbus.

Ικανό να μεταφέρει 250 επιβάτες σε απόσταση 9.000 χιλιομέτρων – που ισοδυναμεί με ένα ταξίδι χωρίς στάση από το Παρίσι στο Λος Άντζελες – το Z4 υπόσχεται τόσο επιδόσεις όσο και οικονομία καυσίμου.

Μια επανασχεδιασμένη εμπειρία για τους επιβάτες

Στο εσωτερικό του, το αεροσκάφος ξεχωρίζει τόσο για τη διαμόρφωσή του όσο και για το εξωτερικό του σχήμα. Αντί για έναν ή δύο κεντρικούς διαδρόμους, το Z4 προσφέρει atre, που κατανέμονται μεταξύ δεκαοκτώ θέσεων δίπλα-δίπλα στην οικονομική θέση. Η επιλογή αυτή αποσκοπεί στο να καταστήσει την επιβίβαση πιο ρευστή και να μειώσει τα σημεία συμφόρησης που παρατηρούνται στα παραδοσιακά αεροσκάφη.

Η επιχειρηματική θέση θα επωφεληθεί από ευρύτερους χώρους και μια πιο άνετη διάταξη, ενώ ακόμη και οι χώροι υγιεινής θα επανασχεδιαστούν για να προσφέρουν περισσότερο χώρο. Η JetZero συνοψίζει αυτό το όραμα σε μια απλή φόρμουλα: “Έχουμε φτάσει στα όρια της σημερινής γεωμετρίας”. Για τις αεροπορικές εταιρείες, ο στόχος είναι να προσελκύσουν επιβάτες με μεγαλύτερη άνεση χωρίς να διαταράξουν την υλικοτεχνική υποδομή των αεροδρομίων, καθώς το Z4 έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιεί τις υπάρχουσες υποδομές.

Le cockpit du Z4, l'avion futuriste développé par JetZero.
Το πιλοτήριο του Z4, του φουτουριστικού αεροσκάφους που ανέπτυξε η JetZero.

Οικονομία καυσίμου και βιομηχανική υπόσχεση

Η πραγματική πρόκληση αυτού του σχεδιασμού έγκειται στην ενεργειακή του απόδοση. Η JetZero έχει ανακοινώσει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 50% σε σύγκριση με τα συμβατικά αεροσκάφη. Σε μια εποχή που κάθε αεροπορική εταιρεία επιδιώκει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και να περιορίσει το λειτουργικό της κόστος, ένα τέτοιο ποσοστό προσελκύει την προσοχή.

Σε αντίθεση με άλλα σχέδια που βασίζονται σευδρογόνο ήηλεκτρική ενέργεια, το Z4 διατηρεί έναν κινητήρα που λειτουργεί με καύσιμα, γεγονός που του επιτρέπει να αποφύγει ορισμένους τεχνικούς συμβιβασμούς. Οι υποστηρικτές του επισημαίνουν επίσης τη μείωση του θορύβου, ένα πλεονέκτημα για αεροδρόμια που υπόκεινται σε αυστηρούς κανονισμούς.

Η JetZero στοχεύει σε μια πρώτη δοκιμαστική πτήση το 2027 και σε έναρξη λειτουργίας το 2030. Το έργο υποστηρίζεται από μια επένδυση ύψους 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, την προγραμματισμένη δημιουργία 14.500 θέσεων εργασίας στη Βόρεια Καρολίνα και το άνοιγμα ενός εργοστασίου που θα μπορεί να συναρμολογεί τρία αεροσκάφη το μήνα. Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ δεν έμειναν αδιάφορες: Η United Airlines έχει ήδη κλείσει 200 αεροσκάφη και η Delta εργάζεται άμεσα στην ανάπτυξη για την προσαρμογή των αεροσκαφών στις επιχειρησιακές ανάγκες.

Συμπέρασμα: ένα τολμηρό στοίχημα για το μέλλον των ουρανών

Το Z4 της JetZero αποτελεί μέρος μιας μακράς παράδοσης οραματικών αεροναυτικών σχεδίων. Με την ενσωματωμένη άτρακτο του και την υπόσχεση αποδοτικότητας καυσίμων, θα μπορούσε να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα για τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων έως το 2030. Μένει να δούμε αν η αρχιτεκτονική BWB, που ήδη μελετάται από το Airbus και άλλους κατασκευαστές, θα περάσει τη δοκιμασία των τακτικών εμπορικών πτήσεων.

Συνδυάζοντας την τεχνολογική φιλοδοξία, τις περιβαλλοντικές προσδοκίες και τις βιομηχανικές προκλήσεις, το JetZero προσφέρει ένα μέλλον όπου η άνεση, οι επιδόσεις και η αποδοτικότητα καυσίμου θα συνδυάζονται.

AEROAFFAIRES jetZero: ο αεροπορικός σας συνεργάτης σήμερα

Στο AEROAFFAIRESπαρακολουθούμε στενά τις καινοτομίες που αναδιαμορφώνουν το μέλλον της αεροπορίας. Αλλά από σήμερα, προσφέρουμε στους διαχειριστές, τις εταιρείες και τους ιδιώτες ταξιδιώτες συγκεκριμένες, δοκιμασμένες λύσεις:

Τα ιδιωτικά μας τζετ τελευταίας γενιάς εξασφαλίζουν ότι τα διεθνή ταξίδια σας είναι άνετα και διακριτικά. Οι μεταφορές μας με ελικόπτερο συνδέουν γρήγορα τα αεροδρόμια, τα κέντρα των πόλεων και τα χιονοδρομικά κέντρα. Η υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων για προγραμματισμένες πτήσεις συμπληρώνει το πακέτο για ομαλά, βελτιστοποιημένα ταξίδια. Τέλος, κάθε αποστολή επωφελείται από αποκλειστική υποστήριξη, με έναν ειδικό σύμβουλο και πλήρη αντιστάθμιση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στις πτήσεις μας.

Για περισσότερα από 30 χρόνια, έχουμε θέσει ταυψηλότερα πρότυπα εξυπηρέτησης και εξατομίκευσης στο επίκεντρο των δεσμεύσεών μας.

  • Τι κάνει το Z4 της JetZero να διαφέρει από τα κλασικά αεροσκάφη όπως το Boeing 737 ή τοAirbus A320

    Το Z4 υιοθετεί μια νέα σχεδίαση γνωστή ως BWB (Blended Wing Body), με μια τριγωνική άτρακτο ενσωματωμένη στις πτέρυγες και τους κινητήρες τοποθετημένους πάνω από την καμπίνα. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά αεροσκάφη σε σχήμα σωλήνα, υπόσχεται περισσότερο εσωτερικό χώρο, ομαλότερη επιβίβαση και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 50%.

  • Θα είναι το Z4 πιο φιλικό προς το περιβάλλον από τα σημερινά αεροσκάφη

    Ναι, αν και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί συμβατικά καύσιμα, η αρχιτεκτονική του προσφέρει πρωτοφανή ενεργειακή απόδοση, με την εξοικονόμηση καυσίμων να εκτιμάται στο 50%. Σε αυτό προστίθεται σημαντική μείωση του θορύβου, καθιστώντας το αεροσκάφος αυτό καταλληλότερο για τις προκλήσεις τηςβιώσιμης αεροπορίας.

  • Πότε θα είναι διαθέσιμο το Z4 για εμπορικές πτήσεις

    Η JetZero σχεδιάζει την πρώτη δοκιμή πλήρους κλίμακας το 2027, με την εμπορική της υπηρεσία να ξεκινά το 2030. Αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες όπως η United Airlines και η Delta Airlines συμμετέχουν ήδη στο έργο, επιβεβαιώνοντας τη δυνατότητα ταχείας εφαρμογής του.