Η αεροπορική βιομηχανία βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων στα τέλη Ιουνίου και στην έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, αλλά για μάλλον αρνητικούς λόγους. Ενώ η ζήτηση είναι ισχυρή και η δραστηριότητα απογειώνεται και πάλι μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω της οικονομικής κρίσης, οι ακυρώσεις πτήσεων πλημμυρίζουν crise sanitaireο αριθμός των ακυρώσεων πτήσεων είναι τεράστιος. Ποιες είναι οι αιτίες και οι συνέπειες αυτών των ακυρώσεων πτήσεων για την επιχειρηματική αεροπορία; Το AEROAFFAIRES εξηγεί!
Οι αιτίες του χάους στα αεροδρόμια
Όπως και πολλά άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, η Γαλλία βιώνει χάος στα αεροδρόμιά της. Η κύρια αιτία των ακυρώσεων πτήσεων ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών είναι η έλλειψη προσωπικού. Η επανέναρξη της εναέριας κυκλοφορίας μετά από δύο χρόνια διακοπής δεν έχει ακολουθηθεί από την πρόσληψη προσωπικού, με αποτέλεσμα να έχουμε έναν καταιγισμό ακυρώσεων πτήσεων και μεγάλες ουρές στους ελέγχους ασφαλείας. Κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, η αεροπορική βιομηχανία αναγκάστηκε να μειώσει το εργατικό δυναμικό της μπροστά σε πολύ χαμηλότερη ή ακόμη και μηδενική ζήτηση σε ένα πλαίσιο εγκλωβισμού. Σύμφωνα με τον Eurocontrol, τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας, το 2020 αντιπροσώπευε απώλεια 52,6 δισεκατομμυρίων ευρώ για τους αερομεταφορείς, 1,7 δισεκατομμύρια λιγότερους επιβάτες και 6,1 εκατομμύρια λιγότερες πτήσεις. το 51% του ευρωπαϊκού στόλου αεροσκαφών καθηλώθηκε στο έδαφος.
Οι αερομεταφορείς και οι αεροπορικές εταιρείες δεν είχαν προετοιμαστεί για αυτή την ανάκαμψη της κίνησης και δεν είχαν προβλέψει την έντονη ζήτηση από την άνοιξη του 2022.
Οι περισσότερες υπηρεσίες αεροναυτιλίας επέρριψαν την ευθύνη στις κυβερνήσεις, οι οποίες δεν έκαναν τα απαραίτητα για να βοηθήσουν τα αεροδρόμια κατά τη διάρκεια της κρίσης του Covid, αναγκάζοντάς τα να απολύσουν προσωπικό σε μια περίοδο περιορισμένης κυκλοφορίας. Δεν μπόρεσαν επίσης να προβούν σε μαζικές προσλήψεις εν όψει της ανάκαμψης. Τον περασμένο Μάρτιο, τα συνδικάτα στο Roissy-Charles de Gaulle υπολόγισαν ότι είχαν χάσει 20.000 θέσεις εργασίας από το σύνολο των 94.000 θέσεων εργασίας πριν από την κρίση. Στη Γαλλία, η Aéroports de Paris προσφέρεται να προσλάβει 4.000 νέους υπαλλήλους, ενώ η Γερμανία θα καλέσει ξένους εργάτες για να ενισχύσει το εργατικό δυναμικό των αεροδρομίων της.

Από τη σκοπιά των ταξιδιωτών
Η κατάσταση αυτή ενοχλεί τους ταξιδιώτες, οι οποίοι είναι αβέβαιοι για το αν θα μπορέσουν να ταξιδέψουν όπως θα ήθελαν αυτό το καλοκαίρι. Παρόλο που οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να ενημερώνουν τους ταξιδιώτες, καθώς δικαιούνται αποζημίωση σε περίπτωση ακύρωσης, ο φόβος ότι δεν θα μπορέσουν να πάνε διακοπές είναι πολύ πραγματικός. Ειδικά καθώς οι ακυρώσεις μπορεί να συμβούν 2 ή 3 ώρες πριν από την αναχώρηση. Αυτές οι αβεβαιότητες δεν πρόκειται να βελτιωθούν και η επιστροφή στην κανονικότητα θα μπορούσε να αναμένεται το 2023. Δεδομένου του αριθμού των θέσεων εργασίας που πρέπει να καλυφθούν στα αεροδρόμια και τις αεροπορικές εταιρείες, θα χρειαστεί χρόνος για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση, καθώς χρειάζεται χρόνος για την εκπαίδευση του προσωπικού των αεροπορικών εταιρειών.
Επιπλέον, αυτή η ήδη χαοτική κατάσταση θα μπορούσε να επιδεινωθεί τις επόμενες εβδομάδες από τις εκκλήσεις για απεργιακές κινητοποιήσεις των αερομεταφορέων λόγω των εντάσεων που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία δύο χρόνια.
Σύμφωνα με τον Eurocontrol, η αεροπορική χωρητικότητα στην Ευρώπη έχει επανέλθει στο 85% με 86% του επιπέδου της πριν από την Κοβίντ και η ένωση αναμένει να φτάσει στο 95% του επιπέδου του 2019 κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2022.
Αντιμέτωποι με αυτή την έλλειψη προσωπικού και την κοινωνική αναταραχή, ορισμένοι ταξιδιώτες στρέφονται στην επαγγελματική αεροπορία, όπου οι πελάτες μπορούν να κάνουν μόνοι τους τις ταξιδιωτικές τους ρυθμίσεις.
Ο αντίκτυπος του χάους στις εμπορικές αερομεταφορές στις επιχειρηματικές αερομεταφορές
Τα ιδιωτικά αεροσκάφη αναλαμβάνουν την ευθύνη. Οι ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες βλέπουν αύξηση των αιτήσεων κράτησης από νέα προφίλ. Περισσότερο από το ένα τρίτο των αιτημάτων προέρχεται από πελάτες που δεν έχουν ξαναπετάξει ποτέ στο παρελθόν με ιδιωτικά τζετ. Εάν οι πελάτες των εμπορικών αεροπορικών εταιρειών βρεθούν στο αεροδρόμιο χωρίς άλλη επιλογή μετά την ακύρωση της πτήσης τους, μπορεί να επιλέξουν να στραφούν στην επιχειρηματική αεροπορία επειδή δεν μπορούν να κάνουν πίσω. Αυτό αυξάνει τον φόρτο εργασίας των ιδιωτικών αεροπορικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να βρουν μια λύση και να προσφέρουν μια πτήση το συντομότερο δυνατό.
Στην επαγγελματική αεροπορία, βλέπουμε αυξανόμενη ζήτηση από τους ταξιδιώτες παρά το τρέχον οικονομικό κλίμα και την hausse du prix des carburants. Στην πραγματικότητα, επιλέγοντας αυτή τη λύση, οι πελάτες φιλοδοξούν να flexibilité για τα εισιτήριά τους. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της ιδιωτικής αεροπορίας είναι επίσης η καλή ποιότητα των υπηρεσιών και η διαχείριση των καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, στοιχείο καθησυχασμού για τον πελάτη. Επιπλέον, η επαγγελματική αεροπορία δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσει μεγάλες ουρές, καθώς οι επιβάτες μπορούν να φτάσουν στο αεροδρόμιο έως και 15 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.
AEROAFFAIRES σας προσφέρει την απλότητα της κράτησης ενός ιδιωτικού αεροσκάφους σε λιγότερο από 2 ώρες, χάρη στην ομάδα εμπειρογνωμόνων της που είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο για να σας συμβουλεύσει και να σας βοηθήσει με την κράτησή σας. Για περισσότερη προσμονή, κάντε κράτηση για το επόμενο ταξίδι σας τώρα. Η ομάδα μας είναι στη διάθεσή σας στο τηλέφωνο: +33 1 44 09 91 82 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]. Μπορείτε επίσης να κάνετε το devis en ligne για να λάβετε μια εκτίμηση τιμής για την ιδιωτική σας πτήση.