ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Προσβασιμότητα για άτομα με μειωμένη κινητικότητα σε ιδιωτικά τζετ

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Όταν είσαι άτομο με κινητικά προβλήματα, δεν σκέφτεσαι την προσβασιμότητα των χώρων που επισκέπτεσαι. Το ίδιο ισχύει και για τις μεταφορές. Παίρνοντας ένα τρένο, ένα ταξί ή ένα αεροπλάνο. Όλα αυτά τα πράγματα φαίνονται απλά και ξεκάθαρα, αλλά τι γίνεται με τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα; Στην περίπτωσή μας, σε ένα ιδιωτικό τζετ, η προσβασιμότητα είναι απλή ή σύνθετη

Accessibilité des handicapés en jet privé

Προσβασιμότητα για τα ΜΑΜ επί αεροσκάφους

Εμείς κάνουμε πράγματα χωρίς να κάνουμε ερωτήσεις στον εαυτό μας, αλλά για κάποιον με αναπηρία είναι διαφορετικά. Η πτήση είναι μια οργανωτική πρόκληση που μπορεί να προκαλέσει άγχος.

Κρατήσεις για άτομα με αναπηρία

Σήμερα είναι εύκολο να έχετε πρόσβαση σε εισιτήρια μέσω εφαρμογών και ιστότοπων. Η κράτηση ενός ιδιωτικού τζετ δεν διαφέρει, με το πρόσθετο πλεονέκτημα της πρόσβασης σε μια υπηρεσία υψηλής ποιότητας που μειώνει το άγχος και την ταλαιπωρία.

Ανάλογα με την αναπηρία, η οργάνωση είναι διαφορετική. Ένας κωφός θα δυσκολευτεί λιγότερο να επιβιβαστεί σε ένα αεροπλάνο από έναν τετραπληγικό.

Για ένα άτομο με αναπηρία που εξακολουθεί να έχει έναν βαθμό αυτονομίας, όπως ένας κωφάλαλος ή ένας μουγκός, οι κρατήσεις γίνονται με τον ίδιο τρόπο όπως και για ένα άτομο με ικανή σωματική διάπλαση. Εάν το επιθυμούν, μπορούν να λάβουν βοήθεια για να επιβιβαστούν στην πτήση τους.

Η κατάσταση είναι διαφορετική για τα άτομα με σοβαρή αναπηρία που δεν τους παρέχει επαρκή αυτονομία για να ταξιδέψουν μόνα τους ή χωρίς βοήθεια. Η αεροπορική εταιρεία πρέπει να γνωρίζει την κατάσταση και να έχει τις απαραίτητες πληροφορίες για την κατάσταση του επιβάτη.

Τύπος αναπηρίας

Για τα άτομα των οποίων η αναπηρία απαιτεί τη χρήση αναπηρικού αμαξιδίου, υπάρχει ταξινόμηση για τις αεροπορικές εταιρείες:

  • WCHR: επιβάτες με μειωμένη αναπηρία, ικανοί να περπατούν μικρές αποστάσεις και να ανεβαίνουν σκάλες. Μεταφέρονται στο αεροδρόμιο με αναπηρικό αμαξίδιο.
  • WCHS: επιβάτες με μέτρια αναπηρία, οι οποίοι είναι σε θέση να περπατούν μικρές αποστάσεις. Μεταφέρονται με αναπηρικό αμαξίδιο μέχρι την είσοδό τους στο αεροσκάφος.
  • WCHC: επιβάτες με βαριά αναπηρία που δεν μπορούν να περπατήσουν. Μεταφέρονται με αναπηρικό αμαξίδιο μέχρι τη θέση τους στο αεροσκάφος.

Πηγή: handicap-info

Η μεταφορά ενός ατόμου με μειωμένη κινητικότητα απαιτεί τη σύμφωνη γνώμη της ιατρικής υπηρεσίας κάθε αεροπορικής εταιρείας πριν από την επιβίβαση, μετά την υποβολή ενός διεθνούς εντύπου, του INCAD.

Κατά την κράτηση, πρέπει να αναφέρεται η κατάσταση μειωμένης κινητικότητας του επιβάτη. Ευτυχώς, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα επωφελούνται από τη βοήθεια.

Accessibilité des handicapés en jet privé

Ταξίδι με ιδιωτικό τζετ ως άτομο με μειωμένη κινητικότητα

Τα πλεονεκτήματα ενός ιδιωτικού τζετ για ένα άτομο με μειωμένη κινητικότητα

Το πλεονέκτημα ενός ιδιωτικού τζετ για τα άτομα με αναπηρία είναι η άνεση και η ευκολία πρόσβασης. Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες της επαγγελματικής αεροπορίας είναι ιδανικές σε αυτή την περίπτωση.

Όταν λοιπόν στρέφεστε στην ιδιωτική αεροπορία, το πρώτο πράγμα για το οποίο θέλετε να είστε σίγουροι είναι :

  • Να φτάσετε στην ώρα σας, με πολύ λιγότερες καθυστερήσεις.
  • Να ξοδέψετε πολύ λίγο χρόνο μεταξύ της άφιξης στο αεροδρόμιο και της επιβίβασης.
  • Να επωφεληθείτε από μια βέλτιστη υπηρεσία που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας.
  • Λιγότερο άγχος και κόπωση.

Επιβίβαση σε ιδιωτικό τζετ

Ο στόχος κατά τη μεταφορά ενός ατόμου με αναπηρία είναι να διασφαλιστεί ότι η απόσταση μεταξύ του ιδιωτικού τζετ και του τόπου άφιξης είναι μικρή. Μερικές φορές ζητείται επιπλέον προσωπικό για να βοηθήσει τον επιβάτη να επιβιβαστεί. Σε μικρά αεροδρόμια, συχνά είναι οι πυροσβέστες που βοηθούν στη μεταφορά του επιβάτη. Έτσι, όταν ο επιβάτης σηκώνεται από το κάθισμά του για να τακτοποιηθεί, υπάρχει κάποιος εκεί για να τον βοηθήσει και να μην κάνει αυτή τη στιγμή δύσκολη.

Όταν η αναπηρία του επιβάτη του επιτρέπει να στέκεται όρθιος για περιορισμένο χρονικό διάστημα, υπάρχει διαθέσιμη ράμπα για να τον βοηθήσει, εκτός από το προσωπικό. Μια πλατφόρμα μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τους επιβάτες να επιβιβαστούν. Η εκπαίδευση FBO για τους φροντιστές παρέχει τις δεξιότητες που απαιτούνται για αυτού του είδους τις εκδηλώσεις.

Μεταφορά με ηλεκτρικό αναπηρικό αμαξίδιο

Ωστόσο, δεν είναι δυνατή η μεταφορά αναπηρικού αμαξιδίου σε ορισμένα μικρά μηχανήματα. Η καλύτερη λύση είναι να επιλέξετε μεγαλύτερα μοντέλα που μεταφέρονται εύκολα. Αυτά περιλαμβάνουν το Dassault Falcon 900X, το Cessna Citation Latitude, το Ceessna Citation Cj3, το Legacy 500 και το Challenger 300.

Επιπλέον, ανάλογα με το αναπηρικό αμαξίδιο, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Για παράδειγμα, κατά τη μεταφορά ενός ηλεκτρικού αναπηρικού αμαξιδίου, είναι αδύνατη η μεταφορά της μπαταρίας. Σε αντίθεση με μια πτήση με αεροπλάνο, δεν υπάρχει χώρος αναμονής για να διαχωριστεί η μπαταρία από το υπόλοιπο αεροσκάφος. Πρόκειται για ένα επικίνδυνο εξάρτημα, πολύ ισχυρό για να μεταφερθεί. Επομένως, είναι αδύνατη η μεταφορά του ηλεκτρικού αναπηρικού αμαξιδίου.

Ομοίως, όταν βρίσκεστε σε αναπηρικό αμαξίδιο, εκτός εάν το αεροσκάφος διαθέτει ειδικές λειτουργίες, πρέπει να βγείτε από αυτό για να μπείτε σε ένα κάθισμα και να δεθείτε, σύμφωνα με τα βασικά πρότυπα ασφαλείας. Φυσικά, η αεροπορική εταιρεία θα αποθηκεύσει το αναπηρικό σας αμαξίδιο σε ασφαλές μέρος. Τέλος, αν αυτό ισχύει για εσάς, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία με την οποία ταξιδεύετε για να μάθετε περισσότερα. Επίσης, αν ταξιδεύετε με έναν μεσίτη, όπως το AEROAFFAIRES, θα έχει τις πληροφορίες που αναζητάτε.

Στο AEROAFFAIRES, είμαστε στη διάθεσή σας για να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση έχετε σχετικά με τα ταξίδια με ιδιωτικό τζετ. Για όλα τα αιτήματα τσάρτερ, επικοινωνήστε μαζί μας στο + 33 (0) 1 44 09 91 82, στο e-mail: [email protected] ή συμπληρώστε την ηλεκτρονική προσφορά μας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.