Από το 2019 έως το 2022, ο τομέας της επαγγελματικής αεροπορίας έχει απολαύσει μερικά ιστορικά χρόνια. Η ιδιωτική αεροπορία προσέλκυσε νέους πελάτες κατά τη διάρκεια της Covid. Τα στοιχεία για τον τομέα της επαγγελματικής αεροπορίας το 2023 δείχνουν πρωτοφανή επίπεδα. Μετά από μια περίοδο αναταραχής και επιβράδυνσης της δραστηριότητας στο τέλος του 2022, όλοι οι παράγοντες της αγοράς της επαγγελματικής αεροπορίας έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στις τάσεις για το 2023. θα είναι το 2023 μια χρονιά απογείωσης για την επιχειρηματική αεροπορία ή μια χρονιά συνεχιζόμενης ανάπτυξης Ποιο είναι το αποτέλεσμα του 2022 για αυτή την εξειδικευμένη αγορά Ποιες είναι οι προκλήσεις για τους κατασκευαστές αεροσκαφών, τις αεροπορικές εταιρείες και τους μεσίτες στο μέλλον; ΤοAEROAFFAIRES κάνει μια αναδρομή στο 2022 και μοιράζεται τις τάσεις για την επιχειρηματική αεροπορία το 2023.
Το 2022 ήταν μια άτυπη χρονιά για τον τομέα της επιχειρηματικής αεροπορίας:
Ρεκόρ ζήτησης για ιδιωτικές πτήσεις το 2022.
Η WingX, ειδικός στα αεροπορικά δεδομένα, μόλις αποκάλυψε τα παγκόσμια στοιχεία για τις επαγγελματικές αερομεταφορές. Στο τέλος του 2022, η παγκόσμια αγορά της επαγγελματικής αεροπορίας θα αυξηθεί κατά 10%. Στην Ευρώπη, η αγορά της επαγγελματικής αεροπορίας τα πήγε πολύ καλά. Πράγματι, ηEBAA (Ευρωπαϊκή Ένωση Επιχειρηματικής Αεροπορίας) ανακοίνωσε αύξηση 11,8% σε σχέση με το 2021. Συνολικά 793.152 πτήσεις καταγράφηκαν φέτος στην Ευρώπη. Παρά τις καλές αυτές επιδόσεις, οι φορείς του κλάδου (μεσίτες αερομεταφορών και αεροπορικές εταιρείες) διαπιστώνουν μια επιβράδυνση. Αυτή εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο 13,6% από τον Οκτώβριο του 2022. Αυτή η επιβράδυνση δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Πρόκειται για ένα φαινόμενο κοινό για τα 3 προηγούμενα έτη. Όχι, το ιδιωτικό τζετ δεν έχει πεθάνει.
Το αεροδρόμιο Le Bourget του Παρισιού βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των πιο δυναμικών αεροδρομίων στην Ευρώπη. Σύμφωνα με το EBAA, κατέγραψε αύξηση της κίνησης κατά 24,1%. Το Λονδίνο (Farnborough και Luton) και η Ελβετία (Geneva Cointrin και Zurich) συγκαταλέγονται επίσης μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων αεροδρομίων για το 2022. Τέλος, το αεροδρόμιο Istanbul-Ataturk βρίσκεται στη 10η θέση, με αύξηση της κίνησης κατά 17,6% το 2022.
Η αγορά των επιχειρηματικών αερομεταφορών κλονίζεται από το “jet bashing”:
Ενώ το καλοκαίρι βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στην Ευρώπη, το jet bashing έχει προσκληθεί στο πάρτι αυτό το καλοκαίρι του 2022. Η διαμάχη γύρω από τη χρήση των ιδιωτικών τζετ έχει ξεσπάσει χωρίς προειδοποίηση. Ορισμένοι πολιτικοί έχουν ανάψει τις φλόγες προτείνοντας τη ρύθμιση, τη φορολόγηση ή ακόμη και την απαγόρευση των ιδιωτικών τζετ. Παράγοντες του τομέα των επιχειρηματικών αερομεταφορών πήραν το λόγο για να υπερασπιστούν αυτό το εργαλείο παραγωγής. Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να εξηγήσουν τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου αερομεταφορών και να πουν όχι στο “Flygskam”, τη ντροπή της πτήσης. Αυτή ήταν η περίπτωση τουIsabelle Clerc, Διευθύνοντος Συμβούλου τηςAEROAFFAIRES ο οποίος προσκλήθηκε από τα μεγαλύτερα μέσα ενημέρωσης. Το λόγο της έδωσαν το M6, το TF1 και το BFM. Μπόρεσε να εξηγήσει την ανάγκη να συνεχιστεί η επαγγελματική αεροπορία ως πηγή παραγωγικότητας για όσους τη χρησιμοποιούν.
Το jet bashing συνίσταται στην κριτική της χρήσης ιδιωτικών αεροσκαφών, συνήθως για περιβαλλοντικούς λόγους. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι η υπερβολική χρήση των ιδιωτικών αεροσκαφών συμβάλλει στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και στην ατμοσφαιρική ρύπανση και ότι αυτό είναι ιδιαίτερα ανεύθυνο σε μια εποχή που οι περιβαλλοντικές ανησυχίες αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία.
Ένα τεταμένο οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο, πηγή αναταράξεων στο τέλος του 2022:
- Σύγκρουση στην Ουκρανία, με αρνητικές επιπτώσεις στον κλάδο των αερομεταφορών:
Η καταστροφή τηςAntonov-225θρυλικού και στρατηγικού ουκρανικού φορτηγού αεροσκάφους, οδήγησε σε σειρά κυρώσεων κατά της Ρωσίας.
Από τον Φεβρουάριο του 2022, οι απαγορεύσεις υπερπτήσεων έχουν πολλαπλασιαστεί. Με πρωτοβουλία των Βρετανών, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τον Καναδά, ο εναέριος χώρος έκλεισε σταδιακά για όλα τα ρωσικά αεροσκάφη. σε αντάλλαγμα των κυρώσεων, τους απαγορεύτηκε να πετάξουν πάνω από αυτές τις χώρες και ηπείρους. Η Ρωσία έσπευσε να ανταποδώσει απαγορεύοντας τις υπερπτήσεις πάνω από το έδαφός της.
Αυτός ο ανοιχτός πόλεμος στον εναέριο χώρο γίνεται πραγματικός πονοκέφαλος για τις εταιρείες επιχειρηματικής αεροπορίας. Χρειάζεται συνεχώς να αναπροσαρμόζουν τα δρομολόγια των πτήσεών τους. Ορισμένα δρομολόγια επιμηκύνονται, οδηγώντας σε αύξηση της τιμής των ταξιδιών με ιδιωτικά τζετ.
- Οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών δεν είναι καλές για την επιχειρηματική αεροπορία.
Οι αεροπορικές εταιρείες είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένες στις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Έχουν κόστος σε ξένο νόμισμα και έσοδα σε τοπικό νόμισμα. Το κόστος καυσίμων, το κόστος αγοράς αεροσκαφών και το κόστος συντήρησης είναι όλα παραδείγματα. Οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο κόστος και τα περιθώρια κέρδους των αεροπορικών εταιρειών.
Φέτος, το 2022, η συναλλαγματική ισοτιμία ήταν δυσμενής για τις αεροπορικές εταιρείες. Ως αποτέλεσμα, είδαν τα λειτουργικά τους έξοδα να αυξάνονται, μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους τους.
- Μια εξαιρετική αύξηση των τιμών των καυσίμων το 2022.
Τα καύσιμα αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% του κόστους λειτουργίας των αεροπορικών εταιρειών. Το 2022, ο τομέας της επαγγελματικής αεροπορίας είδε την τιμή της παραφίνης να εκτοξεύεται στα ύψη. Όπως και με την εμπορική αεροπορία, θα είναι αδύνατο για τον τομέα αυτό να αποφύγει τον αντίκτυπο αυτής της αύξησης στην τιμή των πτήσεων με ιδιωτικά τζετ.
Εκτιμάται ότι η τιμή του πετρελαίου θα αυξηθεί κατά 80% μέχρι το 2022. Η τιμή ενός βαρελιού πετρελαίου έχει αυξηθεί από τα 75 δολάρια στα 135 δολάρια στο υψηλότερο επίπεδό της. Σε αυτό προστίθεται και το ευρωπαϊκό εμπάργκο στα ρωσικά βαρέλια, το οποίο ανεβάζει τις τιμές των καυσίμων. Και αυτή η τάση θα μπορούσε να συνεχιστεί και το 2023.
Το 2023, η επαγγελματική αεροπορία αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις:
Να κερδίσει ξανά τις καρδιές του κοινού εστιάζοντας σε καινοτόμα έργα:
Το jet bashing και η ντροπή της πτήσης έχουν πλήξει την αγορά των αερομεταφορών, και ειδικότερα την ιδιωτική αεροπορία. Ως αποτέλεσμα, ένας ολόκληρος τομέας έπρεπε να δικαιολογήσει τη θέση του και να ξανακερδίσει ένα κοινό που δεν είναι το πελατολόγιό του. Πρόκειται για μια επικίνδυνη άσκηση ύφους, η οποία μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της επικοινωνίας και του παραδείγματος.
Το ευρύ κοινό δεν είναι το πελατολόγιο της επαγγελματικής αεροπορίας. Ωστόσο, έχει τη δύναμη, μέσω της πίεσης που ασκεί, να επηρεάσει τη συμπεριφορά των επιχειρηματικών και ιδιωτικών πελατών. Οι μεσίτες αερομεταφορών, όπως το AEROAFFAIRES και οι αεροπορικές εταιρείες, το γνωρίζουν καλά αυτό. Isabelle Clerc ο διευθύνων σύμβουλος τηςAEROAFFAIRES μας λέει ότι “η κατοχή ιδιωτικού τζετ δεν είναι πλέον στον αέρα. Βλέπουμε μια νέα τάση. Ορισμένοι ιδιοκτήτες εγκαταλείπουν τα αεροσκάφη τους και προτιμούν τη χρηματοδοτική μίσθωση για μεγαλύτερη εμπιστευτικότητα ”
Για να ξανακερδίσουν το ευρύ κοινό, οι φορείς της αεροπορικής βιομηχανίας δεν τσιγκουνεύονται τις επικοινωνίες τους. Με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύονται οι πρωτοβουλίες και οι δεσμεύσεις των κατασκευαστών αεροσκαφών για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα. Ολόκληρη η αεροναυπηγική βιομηχανία ενισχύει την εικόνα της επενδύοντας σε προγράμματα αναδάσωσης και επαναγοράς διοξειδίου του άνθρακα. AEROAFFAIRES υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα αυτό, δημιουργώντας μια ισχυρή συνεργασία με το EcoTree.
Υπάρχει μια ευεργετική πτυχή του jet bashing, και αυτή είναι η επιτάχυνση της καινοτομίας. Τα αεροσκάφη του μέλλοντος κάνουν την εμφάνισή τους. Πολυάριθμα σχέδια “πράσινων αεροσκαφών”, όπως το σχέδιο eVtol, αποδεικνύονται δημοφιλή ή 10 άλλα καινοτόμα έργα. Η πράσινη ανάπτυξη και η μείωση των εκπομπών CO2 είναι οι μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές αεροσκαφών το 2023 και μετά.
Η σημασία της επιτάχυνσης της χρήσης των SAF για τις αερομεταφορές το 2023.
Το SAF (συνθετικό αεροπορικό καύσιμο) είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο. Παρασκευάζεται από ανανεώσιμες πηγές όπως φυτά, φύκια και οργανικά απόβλητα. Παράγεται με τη μετατροπή της βιομάζας σε καύσιμο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει στάδια όπως η ζύμωση, η απόσταξη και η κατάλυση. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του FAS είναι ότι μειώνει σημαντικά τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με τα παραδοσιακά καύσιμα που χρησιμοποιούνται στις αερομεταφορές.
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους η χρήση του SAF βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Θεωρείται ιδανική λύση για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αερομεταφορών. Όλος ο κλάδος εναποθέτει τις ελπίδες του σε αυτή τη νέα ενέργεια. Πρώτα απ’ όλα, η SAF μπορεί να παραχθεί από ανανεώσιμες πηγές. Αυτό σημαίνει ότι δεν συμβάλλει στις εκπομπές CO² που συνδέονται με την εξόρυξη και τη διύλιση των παραδοσιακών καυσίμων. Επιπλέον, το FAS θεωρείται καύσιμο αντικατάστασης που είναι συμβατό με τους υπάρχοντες κινητήρες. Επομένως, δεν χρειάζεται να επενδύσετε σε ακριβή τεχνολογία για να το χρησιμοποιήσετε. Οι κατασκευαστές αεροσκαφών το εκτιμούν αυτό.
Εκτιμάται ότιμέχρι το 2050, το 63% των καυσίμων θα είναι με βάση το SAF. Η αύξηση αυτή οφείλεται στις υποχρεώσεις που επιβάλλει στον τομέα των αερομεταφορών η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η παραγωγή FAS δεν είναι ακόμη αρκετά ανεπτυγμένη ώστε να αντικαταστήσει πλήρως τα παραδοσιακά καύσιμα. Το κόστος παραγωγής εξακολουθεί να είναι υψηλότερο από ό,τι για τα παραδοσιακά καύσιμα. Επομένως, είναι σημαντικό να συνεχιστούν οι επενδύσεις στην έρευνα και την ανάπτυξη. Στόχος είναι να αυξηθεί η παραγωγή FAS και να καταστεί η εναλλακτική αυτή λύση πιο προσιτή και ανταγωνιστική.
Η ανάγκη στροφής προς την πράσινη αεροπορία: διασφάλιση του μέλλοντος της επαγγελματικής αεροπορίας.
Η χρήση ιδιωτικών αεροσκαφών για επαγγελματικά ταξίδια συμβάλλει στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Οι εταιρείες και οι ιδιώτες που χρησιμοποιούν ιδιωτικά αεροσκάφη συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο τις επιπτώσεις αυτές. Επιδιώκουν να μειώσουν το αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα χρησιμοποιώντας πιο οικολογικά αεροσκάφη και περιορίζοντας τον αριθμό των περιττών πτήσεων. Γι’ αυτό ο κλάδος των αερομεταφορών πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτή την πρόκληση, προσφέροντας “πράσινες” αερομεταφορές. Η πράσινη ιδιωτική αεροπορία αναφέρεται στη χρήση ιδιωτικών αεροσκαφών που έχουν μικρότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τα παραδοσιακά αεροσκάφη. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για την επίτευξη αυτού του στόχου:
- Χρήση εναλλακτικών καυσίμων: Η χρήση εναλλακτικών καυσίμων, όπως το FAS ή η ηλεκτρική ενέργεια, μπορεί να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
- Βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων: Τα πράσινα αεροσκάφη μπορούν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες που βελτιώνουν την αποδοτικότητα των καυσίμων. Αυτές περιλαμβάνουν τη χρήση πιο αποδοτικών κινητήρων, ελαφρών υλικών στην κατασκευή αεροσκαφών και προηγμένων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας.
- Βελτιστοποίηση διαδρομών: Τα πράσινα αεροσκάφη μπορούν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες για τη βελτιστοποίηση των διαδρομών πτήσης. Αυτό τους επιτρέπει να μειώσουν τους χρόνους και τις αποστάσεις πτήσης.
- Βελτιστοποίηση αεροδρομίων: Μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας αεροδρομίων, όπως η EDEIS AEROPORTS και η Vinci AEROPORT, εργάζονται για την προώθηση του σεβασμού του περιβάλλοντος στα αεροδρόμια. Οι υποδομές επανασχεδιάζονται ώστε να ανταποκρίνονται στο σύνολό τους στις περιβαλλοντικές προκλήσεις. Η Edeis έχει δημιουργήσει μια υπηρεσία GREEN BUILD’ing για την ανάπτυξη πράσινων αεροδρομίων.
Το 2023, ανόμοιες τάσεις για την επιχειρηματική αεροπορία στην ΕΕ και τις ΗΠΑ.
Οι επιχειρηματικοί πελάτες αναμένεται να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την επαγγελματική αεροπορία.
Είναι δύσκολο να προβλεφθεί με βεβαιότητα ποια θα είναι η πελατειακή βάση της επαγγελματικής αεροπορίας το 2023. Αυτό θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες, όπως η εξέλιξη της παγκόσμιας οικονομικής κατάστασης και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που συνδέονται με την πανδημία COVID-19. Ωστόσο, μπορούμε να αναμένουμε ότι η πελατειακή βάση της επαγγελματικής αεροπορίας θα συνεχίσει να διαφοροποιείται. Πώς θα συμβεί αυτό Καθώς οι εταιρείες διαφόρων τομέων και διαφορετικών μεγεθών ανακαλύπτουν τα πλεονεκτήματα της χρήσης ιδιωτικών αεροσκαφών για επαγγελματικά ταξίδια.
Είναι πιθανό ότι οι μεγάλες εταιρείες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν ιδιωτικά αεροσκάφη για επαγγελματικά ταξίδια. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και αυξάνει την παραγωγικότητα. Οι μικρότερες εταιρείες μπορεί επίσης να είναι πιο διατεθειμένες να χρησιμοποιούν ιδιωτικά αεροσκάφη. Η ανάπτυξη προγραμμάτων επιβράβευσης επιταχύνεται, όπως το Flying Jet Card από τοAEROAFFAIRES. Άλλες πρακτικές, όπως τα ιδιωτικά τζετ με μερική χρήση και η κοινή χρήση ιδιωτικών τζετ, γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς και προσιτές. Το 2023, μία από τις αναδυόμενες τάσεις στον τομέα της επαγγελματικής αεροπορίας θα είναι η συνεχιζόμενη ζήτηση από τους επιχειρηματικούς πελάτες που είναι πεπεισμένοι για τα οφέλη αυτού του μέσου κινητικότητας.
Η επιστροφή των ξένων πελατών στην Ευρώπη.
Πολλοί τομείς, όπως ο τουρισμός, η ξενοδοχειακή βιομηχανία και οι επαγγελματικές αερομεταφορές, ελπίζουν σε μια μεγάλη επιστροφή ασιατών και αμερικανών πελατών στην Ευρώπη το 2023.
Έπειτα από 3 χρόνια αυστηρής πολιτικής απαγόρευσης της απαγόρευσης όλων των ταξιδιών εκτός της χώρας, το άνοιγμα των συνόρων της Κίνας αποτελεί εξαιρετική είδηση για την επιχειρηματική αεροπορία. Ως αποτέλεσμα, η αγορά αυτή αναμένεται να δει αύξηση της ζήτησης από και προς αυτές τις περιοχές. Ο αριθμός αυτός θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με προσοχή, δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης στην Κίνα όσον αφορά το Covid. Οι Κινέζοι είναι οι μεγαλύτεροι δαπανητές για τον τουρισμό (255 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο το 2019), έναντι 127 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους Αμερικανούς.
Οι φορείς της επιχειρηματικής αεροπορίας έχουν τα μάτια τους σταθερά στραμμένα σε αυτές τις δύο ηπείρους, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε άνοδο την αγορά ιδιωτικών τζετ. Οι επόμενοι μήνες θα είναι κρίσιμοι για την επιβεβαίωση αυτών των τάσεων του 2023 στον τομέα της επιχειρηματικής αεροπορίας.
Συγκέντρωση και αναδιάρθρωση των παικτών στην αγορά της επιχειρηματικής αεροπορίας.
Με περισσότερους από 2.000 φορείς που εξυπηρετούν τον τομέα των αερομεταφορών και 449.000 θέσεις εργασίας (το 2021), και με δεδομένο το αβέβαιο παγκόσμιο πλαίσιο, η κατακερματισμένη σήμερα αγορά της ιδιωτικής αεροπορίας θα πρέπει να συνεχίσει να αλλάζει το 2023. Μετά το παράδειγμα της εξαγοράς της Air Hamburg από την VistaJet το 2022, ο αριθμός των εξαγορών και των ομαδοποιήσεων αναμένεται να αυξηθεί το 2023. Αυτή η συγκέντρωση παικτών θα συμβάλει στη διασφάλιση της κερδοφορίας ορισμένων αεροπορικών εταιρειών. Με τον τρόπο αυτό, η αύξηση του κόστους και η βελτιστοποίηση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης των αεροσκαφών θα απορροφηθούν καλύτερα.
Οι κατασκευαστές αεροπορικών εταιρειών εργάζονται σκληρά για να προσφέρουν όλο και πιο καινοτόμα, όλο και πιο αποδοτικά αεροσκάφη.
Είτε πρόκειται για το Boeing, το Dassault ή το Gulfstream, αυτά τα τρία μεγαθήρια της αεροπορικής βιομηχανίας διπλασιάζουν τις προσπάθειές τους για να ξεχωρίσουν από το πλήθος. Αυτό τους επιτρέπει να παραμείνουν στην κούρσα για την αγορά των ιδιωτικών τζετ το 2023. Προσαρμόζονται στις προκλήσεις του αύριο, αποκαλύπτοντας :
- πιο καινοτόμα
- πιο αποδοτικά
- που πάνε όλο και πιο μακριά
- ενώ καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα και εκπέμπουν λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Το 2021, το Falcon 10X έκανε την εμφάνισή του, ακολουθούμενο στενά από τον ανταγωνιστή του, το G800 από το Gulfstream. Το 2022, το Bombardier ήρθε στο προσκήνιο με την ανακοίνωση του Global 8000. Η παραγωγή και παράδοση ιδιωτικών τζετ είναι επομένως μια τάση που αναμένεται να επιβεβαιωθεί στην αγορά της επαγγελματικής αεροπορίας το 2023. Κατά συνέπεια, όλο και περισσότερα τεχνολογικά διαμάντια αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο των αεροσκαφών που διαθέτει ο τομέας της ιδιωτικής αεροπορίας.
Μια αυξανόμενη πρόβλεψη για την αγορά επιχειρηματικής αεροπορίας των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με το Meeting Spotlight, το ACJ (Airbus Coporate Jet) διεξήγαγε έρευνα σε 100 ανώτερα στελέχη στις ΗΠΑ σχετικά με τις τάσεις της επαγγελματικής αεροπορίας το 2023. Οι εταιρείες αυτές έχουν πωλήσεις άνω των 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Οι ερωτηθέντες περιλάμβαναν διευθύνοντες συμβούλους, οικονομικούς διευθυντές, διευθυντές διοικητικών συμβουλίων και ανώτερα στελέχη. Η μελέτη αποκαλύπτει ότι η αγορά της επιχειρηματικής αεροπορίας θα συνεχίσει να πηγαίνει καλά το 2023. Πράγματι, το 89% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι θα χρησιμοποιήσουν ξανά υπηρεσίες επαγγελματικής αεροπορίας το 2023. Αναγνωρίζουν ότι έχουν γίνει “εξαρτημένοι” από αυτό το μέσο κινητικότητας, μετά την κρίση του Covid 19, το οποίο τους προσφέρει πραγματικά κέρδη παραγωγικότητας σε σύγκριση με τις παραδοσιακές εμπορικές αερομεταφορές. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η τάση της ζήτησης για ιδιωτικές πτήσεις θα είναι σαφώς καλή για την επιχειρηματική αεροπορία.
Ποια συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε από τις τάσεις της επιχειρηματικής αεροπορίας για το 2023
Όπως δείχνουν όλες αυτές οι τάσεις, το 2023 επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις για τον τομέα της επιχειρηματικής αεροπορίας. Με ένα τεταμένο γεωπολιτικό πλαίσιο, μια προβληματική παγκόσμια οικονομία και αυξανόμενες τιμές εμπορευμάτων, η Ευρώπη ελπίζει στην επιστροφή των Ασιατών και Αμερικανών πελατών που θα αυξήσουν τη ζήτηση για πτήσεις ιδιωτικών τζετ το 2023. Η επαγγελματική αεροπορία έχει περισσότερα από ένα κόλπα στο μανίκι της για να αποκαταστήσει την εικόνα της και να συνεχίσει να αποτελεί μέρος του αυριανού τοπίου κινητικότητας. Για το AEROAFFAIRES, το 2023 θα είναι η χρονιά της επιτάχυνσης του “πράσινου”. Πράγματι, η εταιρεία αεροπορικών διαμεσολαβήσεων θα εντείνει τις προσπάθειές της, προτείνοντας συστηματικά μια σειρά από αεροσκάφη πιο φιλικά προς το περιβάλλον (turboprops ή αεροσκάφη που χρησιμοποιούν SAF). Τέλος, η εταιρεία, πρωτοπόρος στη δέσμευσή της για το περιβάλλον, θα συνεχίσει να εμπλέκει τους πελάτες της μέσω της EcoTree προγράμματος και των επενδύσεων των πελατών στα γαλλικά δάση.
Θέλετε να ναυλώσετε μια ιδιωτική πτήση Η ομάδα μας είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο για να απαντήσει σε όλα τα αιτήματά σας. Πάρτε γρήγορα μια προσφορά χρησιμοποιώντας τη φόρμα μας στη διεύθυνση απόσπασμα online ή επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας τηλεφωνικά στο +33 (0)1 44 09 91 82 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].