Αυτοί οι δύο παράγοντες της αεροναυτικής βιομηχανίας αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να μοιραστούν τις γνώσεις τους για να συνεργαστούν σε ένα κοινό σχέδιο: να αναπτύξουν τις αερομεταφορές του μέλλοντος, λαμβάνοντας υπόψη τις περιβαλλοντικές προκλήσεις. Το Cassio 1, ένα υβριδικό-ηλεκτρικό αεροσκάφος, θα βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της πρόκλησης.
Η VoltAero είναι γνωστή για την οικογένεια αεροσκαφών Cassio. Ξεχωρίζουν από τα άλλα αεροσκάφη επειδή είναι υβριδικά ηλεκτρικά αεροσκάφη. Αυτή η νεοφυής επιχείρηση έχει συνεργαστεί με την Edeis, μια εταιρεία που ειδικεύεται στις υποδομές και τον αερομεταφορέα.
Μαζί, θέλουν να εργαστούν προς την κατεύθυνση των βιώσιμων αερομεταφορών, με βάση ηλεκτρικά αεροσκάφη χαμηλού θορύβου και χαμηλών εκπομπών.
Για το λόγο αυτό, οι δύο εταιρείες σχεδίασαν μια περιοδεία στη Γαλλία με το Cassio 1, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως τις 11 Ιουλίου 2021.
Πίστωση φωτογραφίας @VoltAero
Ποιοι είναι οι VoltAero & Edeis, οι δύο πρωτοπόροι της βιώσιμης εναέριας κινητικότητας
ΗVoltAero είναι το πνευματικό παιδί πρώην μηχανικών της Airbus. Με πάνω από 50 χρόνια εμπειρίας, η εταιρεία είχε την ιδέα να δημιουργήσει την οικογένεια ηλεκτρικών και υβριδικών αεροσκαφών Cassio. Η διαφορετικότητά της είναι και η δύναμή της, απέναντι στις περιβαλλοντικές προκλήσεις του αύριο. Το αεροσκάφος Cassio, το οποίο βρίσκεται επί του παρόντος σε δοκιμαστικό στάδιο, αναμένεται να αρχίσει να πωλείται στα τέλη του 2022.
Η Edeis ιδρύθηκε το 2008 και είναι ηγέτης στον τομέα της μηχανικής και της λειτουργίας υποδομών. Στόχος της είναι να ενισχύσει την περιφερειακή ελκυστικότητα, εξασφαλίζοντας την παρουσία υποδομών αεροδρομίων υψηλής ποιότητας. Η εταιρεία επιβλέπει σήμερα 19 γαλλικά αεροδρόμια.
Αυτές οι δύο γαλλικές εταιρείες σκοπεύουν να φέρουν την επανάσταση στις αερομεταφορές του αύριο. Με τον τρόπο αυτό, υιοθετούν μια κοινωνικά υπεύθυνη προσέγγιση της κλιματικής αλλαγής.
Η προσέγγιση αυτή είναι ακόμη πιο ευπρόσδεκτη, δεδομένου ότι φαίνεται να αποτελεί λύση σε έναν νόμο που ψηφίστηκε από τη γαλλική Εθνοσυνέλευση τον περασμένο Απρίλιο. Ο νόμος “Κλίμα και ανθεκτικότητα” απαγορεύει τις πτήσεις εντός της χώρας που διαρκούν λιγότερο από 2,5 ώρες. Στόχος είναι να ενθαρρυνθούν οι Γάλλοι να χρησιμοποιούν λιγότερο ρυπογόνα μέσα μεταφοράς, όπως το τρένο, για μικρές αποστάσεις.
Πώς σκοπεύουν αυτοί οι δύο εταίροι να θέσουν τα πράγματα σε εφαρμογή
Για να επιτύχουν τον κοινό τους στόχο, οι δύο εταιρείες θα δημιουργήσουν ένα οικοσύστημα που θα ευνοεί τα υβριδικά ηλεκτρικά αεροσκάφη, ιδίως για πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων.
Τελικά, προβλέπεται η δημιουργία σχετικών κέντρων διανομής, καθώς και σχολών εκπαίδευσης και διαφόρων εγκαταστάσεων.
Η VoltAero θα προμηθεύσει τα αεροσκάφη, ενώ η Edeis θα επικεντρωθεί στην παροχή και διαχείριση των υποδομών του αεροδρομίου.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών και υβριδικών αεροσκαφών
Το Cassio έχει χωρητικότητα τεσσάρων έως δέκα επιβατών και μπορεί να πετάξει έως και 3,5 ώρες χωρίς διάλειμμα. Με εμβέλεια 1.200 χιλιομέτρων, αυτό το αεροσκάφος έχει ταχύτητα πλεύσης 360 km/h, οπότε μπορεί να πραγματοποιήσει εσωτερικές πτήσεις χωρίς δυσκολία.
Έχει μεγάλες δυνατότητες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορους σκοπούς, από εμπορικές πτήσεις μέχρι ιατρικές εκκενώσεις. Έτσι, χάρη στα χαρακτηριστικά του και το ευρύ φάσμα τύπων πτήσης που διαθέτει, το αεροσκάφος αυτό θα μπορούσε πραγματικά να έχει σημαντική θέση στις διαπεριφερειακές πτήσεις τα επόμενα χρόνια.
Για να πάμε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα, διαθέτει ευρωπαϊκή πιστοποίηση EASA CS23 στην κατηγορία των μονοκινητήριων αεροσκαφών και είναι επίσης κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την VoltAero.
Σε μια συμβατική πτήση, ο ηλεκτροκινητήρας θα χρησιμοποιείται για την απογείωση, πριν βασιστεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης μόλις βρεθεί στον αέρα για να επεκτείνει την εμβέλεια.
Θα προσφερθούν τρεις εκδόσεις του Cassio:
- Το Cassio 330, το οποίο μπορεί να μεταφέρει τέσσερα άτομα και έχει συνδυασμένη υβριδική-ηλεκτρική ισχύ 330 κιλοβάτ.
- Το Cassio 480, το οποίο μεταφέρει έξι επιβάτες με συνδυασμένη υβριδική-ηλεκτρική ισχύ 480 κιλοβάτ.
- Και τέλος, το Cassio 600, με χωρητικότητα για έως και δέκα πελάτες και σχετική υβριδική-ηλεκτρική ισχύ 600 κιλοβάτ.
Η πρώτη πτήση γύρω από τον κόσμο με υβριδικό αεροσκάφος
Για να αναδείξουν την επιθυμία τους να προσφέρουν βιώσιμη και πιο υπεύθυνη εναέρια κυκλοφορία, η VoltAero και η Edeis είχαν την ιδέα να προσφέρουν τον πρώτο γύρο της Γαλλίας με υβριδικό αεροσκάφος. Στόχος αυτών των πτήσεων είναι να γνωρίσουν οι επαγγελματίες του κλάδου το Cassio 1 κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής φάσης.
Από τις 5 Ιουλίου έως τις 10 Ιουλίου 2021, αυτή η περιοδεία στη Γαλλία θα περιλαμβάνει όχι λιγότερες από δέκα γαλλικές πόλεις.
Ξεκίνησε από την Lorientστη Βρετάνη, προτού μεταβεί στη Πύργοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τελικά έφτασε στην Havreτη Δευτέρα 5 Ιουλίου. Στη συνέχεια, το αεροπλάνο έκανε μια ενδιάμεση στάση στο Toussous-le-Noble την Τρίτη, πριν κατευθυνθεί προς το Troyes και Ντιζόντην επόμενη ημέρα. Στη συνέχεια, την Πέμπτη, το Cassio 1 προσγειώθηκε στο Annecyπριν συνεχίσει για το Aix-en-Provence. Αυτή η περιοδεία στη Γαλλία συνεχίστηκε το Σάββατο 10 Ιουλίου, με μια στάση στο Nîmes πριν φτάσει στην Τουλούζη Το αεροδρόμιο Francazal. Τέλος, το Cassio 1 προσγειώθηκε στον τελικό του προορισμό, Rochefortτο Σάββατο 11 Ιουλίου 2021.
Πίστωση φωτογραφίας @VoltAero
Μέχρι το τέλος αυτής της περιοδείας στη Γαλλία, θα έχουν διανυθεί περισσότερες από 28 ώρες πτήσης και θα έχουν διανυθεί τουλάχιστον 2.600 χιλιόμετρα.
Σε κάθε στάση θα προσφέρονται ξεναγήσεις, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να εκτιμήσουν το σχεδιασμό, σε συνδυασμό με την αθόρυβη τεχνολογία του υβριδικού-ηλεκτρικού αεροσκάφους του. Θα υπάρχουν επίσης ενημερωτικές συνεδρίες που θα βοηθήσουν τους επισκέπτες να κατανοήσουν πώς προέκυψε αυτή η καινοτομία.
Η περιοδεία θα αποτελέσει επίσης μια ευκαιρία για τους επαγγελματίες του κλάδου να ανακαλύψουν το Cassio 1. Οι δύο αυτές εταιρείες θα μπορέσουν να προκαλέσουν την περιέργεια όσων ασχολούνται με τις αερομεταφορές σχετικά με τις προκλήσεις της περιφερειακής κινητικότητας, που είναι ένα κοινό θέμα για όλους μας.
Αυτές οι έξι ημέρες επιδείξεων θα συνοδεύονται επίσης από μια διπλή πρόκληση για τη VoltAero και την Edeis, από τεχνικής και οργανωτικής άποψης. Η πρώτη αφορά το Cassio 1, το οποίο θα πρέπει να αποδείξει την αξία του προτού μπορέσει να διατεθεί στην αγορά στο εγγύς μέλλον. Η δεύτερη αφορά την υλικοτεχνική υποδομή της εκδήλωσης, την οποία θα επιβλέψει η Edeis.
Οι ειδικοί μας στις αερομεταφορές είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο για την ιδιωτική σας πτήση στο +33 (0) 1 44 09 91 82. Μη διστάσετε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας απόσπασμα online για να λάβετε μια εκτίμηση τιμής για την ιδιωτική σας πτήση.