ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Βιοκαύσιμα (SAF): το μέλλον της επαγγελματικής αεροπορίας

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Σε μια εποχή που τα περιβαλλοντικά ζητήματα βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, οι αερομεταφορές και οι επιχειρηματικές αερομεταφορές χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής. Οι αερομεταφορές ευθύνονται για το 3% των εκπομπών CO2 παγκοσμίως. Παρομοίως, μεταξύ 2005 και 2019, η επαγγελματική αεροπορία εκτιμάται ότι αύξησε τις εκπομπές CO2 κατά 31%. Ωστόσο, σε μια προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος, η αγορά των αερομεταφορών υιοθετεί όλο και περισσότερο τα βιοκαύσιμα για να περιορίσει τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις. Τι είναι λοιπόν αυτά Πώς μπορούν οι επιχειρηματικές αερομεταφορές να καθορίσουν την τάση για πιο βιώσιμες αερομεταφορές; Το AEROAFFAIRES ρίχνει μια ματιά στην κατάσταση.

Τι είναι τα βιοκαύσιμα (SAF)

Το βιοκαύσιμαβιοκαύσιμα ή SAF – Sustainable Aviation Fuels – είναι μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στη χρήση παραφίνης στα αεροσκάφη. Δημιουργούνται από οργανικά, μη ορυκτά υλικά, συχνά φυτικής προέλευσης. Μπορούν να προέρχονται από γεωργικά απόβλητα, για παράδειγμα, ή από φυτά όπως οι ηλίανθοι ή τα δασικά υπολείμματα.

Ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δηλώσει την επιθυμία της να επιτύχει μηδενικές εκπομπές C02 έως το 2050, η ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα θα περιλαμβάνει τη χρήση βιοκαυσίμων. Το 2019, η χρήση βιοκαυσίμων στον τομέα των αερομεταφορών ήταν μόλις 0,1%, αλλά η γαλλική κυβέρνηση σχεδιάζει να αυξήσει το ποσοστό αυτό. Το 2022, σχεδιάζει να αυξήσει το ποσοστό στο 1%, στη συνέχεια στο 2% μέχρι το 2025 και τέλος στο 5% μέχρι το 2030.

Μέχρι σήμερα, τα βιοκαύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με 50% συμβατική παραφίνη. Ωστόσο, οι κινητήρες των αεροσκαφών είναι κατεργασμένοι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν 100% βιοκαύσιμα.

Η χρήση βιοκαυσίμων θα επέτρεπε επομένως μια σημαντική μείωση σχεδόν 80% στις εκπομπές C02 των αερομεταφορών.

Επιχειρηματική αεροπορία: μοχλός για πιο βιώσιμες αερομεταφορές

biocarburant
Πηγή : @Neste

Πρέπει να σημειωθεί ότι το κόστος των βιοκαυσίμων είναι υψηλότερο από αυτό της βασικής παραφίνης που χρησιμοποιείται. Αυτό αποτελεί εμπόδιο για τις μεγάλες εμπορικές αεροπορικές εταιρείες, επειδή τα αεροσκάφη τους είναι μεγαλύτερα και χρησιμοποιούν περισσότερη παραφίνη. Ωστόσο, για τα μικρά ιδιωτικά αεροσκάφη, η διαφορά τιμής είναι μικρότερη και έχει μικρότερο αντίκτυπο στον τομέα της επαγγελματικής αεροπορίας.

Επιπλέον, τα βιοκαύσιμα δεν παράγονται ακόμη σε επαρκείς ποσότητες για να καλύψουν όλες τις ανάγκες των αερομεταφορών. Ωστόσο, η ζήτηση για βιοκαύσιμα αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.

Επιπλέον, γνωρίζουμε ότι η υγειονομική κρίση έχει φέρει στο προσκήνιο οικολογικά ζητήματα. Πράγματι, κατά τη διάρκεια του έτους κατά το οποίο οι εμπορικές αεροπορικές εταιρείες ήταν καθηλωμένες στο έδαφος, οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν. Ταυτόχρονα, η επιχειρηματική αεροπορία εκδημοκρατίστηκε για να αντισταθμίσει την έλλειψη προσφοράς από τις εμπορικές αεροπορικές εταιρείες. Η υιοθέτηση των βιοκαυσίμων είναι επομένως απαραίτητη στον τομέα των αερομεταφορών κατά παραγγελία. Καθώς είναι απλούστερη η εφαρμογή αυτού του τύπου κατανάλωσης, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η επιχειρηματική αεροπορία θα αποτελέσει μοχλό για πιο υπεύθυνες αερομεταφορές.

Έργα επιχειρηματικής αεροπορίας για τον περιορισμό της ρύπανσης

Στη Γαλλία, μόνο το αεροδρόμιο της Παρίσι Le Bourget και Clermont Ferrand τα οποία τροφοδοτούνται με βιοκαύσιμα, αλλά κατά τη διάρκεια του έτους θα εξοπλιστούν και άλλα αεροδρόμια.

Ωστόσο, εκτός από τα βιοκαύσιμα, υπάρχουν και άλλα έργα σε εξέλιξη. Για πολλούς, τα έργα αυτά αναδεικνύουν τη χρήση του υδρογόνου ως αντικαταστάτη των παραδοσιακών καυσίμων. Αυτή είναι η πιο βιώσιμη λύση που υπάρχει, αλλά βρίσκεται ακόμη σε στάδιο σχεδιασμού. Airbus προβλέπει ότι οι συσκευές που θα λειτουργούν με υδρογόνο θα είναι διαθέσιμες μέχρι το 2035. Εμείς θα πρέπει να περιμένουμε μερικά χρόνια ακόμη.

Βλέπουμε επίσης την εμφάνιση σχεδίων ηλεκτρικών συσκευών, όπως το Volocopterτο CityAirBus ή το 100% ηλεκτρικό ιδιωτικό τζετ Alice. Ομοίως, αυτά τα έργα βλέπουν το φως της ημέρας, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν πολύ λίγα από αυτά που χρησιμοποιούνται και τίθενται σε λειτουργία στην επιχειρηματική αεροπορία. Η απλούστερη και πιο άμεση λύση είναι τα βιοκαύσιμα, τα οποία έχουν ήδη εισαχθεί.

Τα βιοκαύσιμα από μόνα τους θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 50% της πορείας προς την ουδετερότητα του άνθρακα έως το 2050, σε σύγκριση με το 35% για τις νέες τεχνολογίες. Τα βιοκαύσιμα δεν αποτελούν τεχνολογική πρόκληση. Τα σημερινά αεροσκάφη είναι ήδη πιστοποιημένα ώστε να χρησιμοποιούν κατά 50% βιώσιμα καύσιμα. Ωστόσο, πρέπει να επιταχύνουμε την ανάπτυξη της αλυσίδας παραγωγής.

Λέει ο Bruno Even, διευθύνων σύμβουλος τηςAirbus Helicopters.

Στο AEROAFFAIRES, είμαστε αφοσιωμένοι στο περιβάλλον και συνεργαζόμαστε στενά με εταίρους και έργα βιοποικιλότητας. Έχουμε επίσης δημιουργήσει το δικό μας Sky C02 το οποίο αντισταθμίζει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όλων των πτήσεών μας, υποστηρίζοντας ένα έργο αποψίλωσης των δασών.

Η ομάδα μας είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων και των αργιών. Ανταποκρινόμαστε γρήγορα στο αίτημά σας από απόσπασμα online ή μέσω τηλεφώνου στο +33144099182 / +33144099182.