ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Γίνε πιλότος ιδιωτικού τζετ

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Πώς γίνεσαι πιλότος ιδιωτικού τζετ Αυτό είναι το ερώτημα που θέτουν στον εαυτό τους πολλοί λάτρεις. Είτε είστε 13, 20, 35 ή άνω, μπορείτε να αρχίσετε να προετοιμάζεστε για την άδεια εμπορικού πιλότου από τώρα. Σε αυτό το άρθρο, AEROAFFAIRES εξηγούνται όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να βρεθείτε στον αέρα.

Γιατί να γίνετε πιλότος ιδιωτικού τζετ

Είστε νέος πιλότος που βρίσκεται στη διαδικασία τελειοποίησης των δεξιοτήτων του, μαθητευόμενος πιλότος ή εντελώς αρχάριος Ακολουθούν τα κλειδιά της επιτυχίας για να μάθετε να πετάτε ένα ιδιωτικό τζετ, ξεκινώντας από ορισμένες προϋποθέσεις:

Ο πιλότος ιδιωτικού τζετ είναι μια δουλειά με πολλές ευθύνες: εκτός από τη μεταφορά επιβατών ή εμπορευμάτων, θα είστε υπεύθυνος για την κατάρτιση του σχεδίου πτήσης, τον έλεγχο και την προετοιμασία του αεροσκάφους, τη διασφάλιση της άνεσης και της ποιότητας των υπηρεσιών, αλλά πάνω απ’ όλα την ασφάλεια των επιβατών.

Είναι μια δουλειά που οι περισσότεροι άνθρωποι παθιάζονται, επειδή περιλαμβάνει επίσης θυσίες. Σε αντίθεση με τους πιλότους αεροπορικών εταιρειών, δεν θα λάβετε το πρόγραμμά σας ένα μήνα νωρίτερα, αλλά συχνά θα κληθείτε την τελευταία στιγμή, για παράδειγμα. Αυτή η ικανότητα να πετάτε κατά παραγγελία είναι απαραίτητη και σπάνια. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι πάμπλουτοι δεν έχουν αρκετούς πιλότους για τα ιδιωτικά τους τζετ.

Σύμφωνα μεFrançois-Valéry Vannimenusπιλότο ιδιωτικού τζετ Citation 2, οι δεξιότητες που απαιτούνται για να είναι κανείς καλός πιλότος περιλαμβάνουν “να είναι τακτικός, να βρίσκει εύκολα τον προσανατολισμό του στον χώρο, να είναι ανοιχτός και να ακούει τους άλλους”. Μπορεί επίσης να απαιτείται να είστε πολύ διακριτικός εάν μεταφέρετε VIP.

Τέλος, πρόκειται για ένα σωματικά απαιτητικό επάγγελμα, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Πριν από την έναρξη οποιασδήποτε διαδικασίας εκπαίδευσης, βεβαιωθείτε ότι είστε κατάλληλος για τη δουλειά, υποβάλλοντας ιατρικές εξετάσεις κατηγορίας 1. Ο έλεγχος αυτός θα πρέπει να διενεργείται τακτικά στη συνέχεια.

Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ιδιωτικού τζετ

Ορισμένες βασικές πληροφορίες σχετικά με την εκπαίδευση για να γίνετε πιλότος ιδιωτικού τζετ:

Για να γίνετε πιλότος ιδιωτικού τζετ, χρειάζεστε επαγγελματική άδεια. Η άδεια επαγγελματία πιλότου (CPL ) είναι αυτή που σας επιτρέπει να πληρώνεστε για τις πτήσεις. Αποκτάται με την επικύρωση 200 ωρών πτήσης. Παράλληλα, πρέπει να περάσετε τηθεωρητική άδεια ATPL ή “παγωμένη άδεια ATPL”, η οποία περιλαμβάνει 14 πιστοποιητικά.

Αυτά τα προαπαιτούμενα σας επιτρέπουν να ξεκινήσετε τη σταδιοδρομία σας ως συγκυβερνήτης (OPL). Για να γίνετε κυβερνήτης πτήσης (CBD), θα πρέπει να περάσετε το πρακτικό ATPL, δηλαδή 1.500 ώρες πτήσης. Ωστόσο, η κατοχή του πτυχίου CPL δεν αρκεί για να απογειωθείτε στους ουρανούς με τα περισσότερα αεροσκάφη. Γι’ αυτό, πρέπει να λάβετε πρόσθετα προσόντα, όπως το night ή instrument rating (IR), το οποίο σας επιτρέπει να πετάτε σε ειδικές καιρικές συνθήκες.

Τέλος, το μόνο που απομένει είναι να περάσετε την ικανότητα τύπου (QT )για να εξειδικευτείτε σε έναν συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Συνεπώς, η αρχική εκπαίδευση για έναν ιδιωτικό πιλότο είναι η ίδια με εκείνη για έναν επαγγελματία πιλότο. Η διαφορά έγκειται στα πρόσθετα προσόντα που πρέπει να περάσετε.Οι κανονισμοί της εταιρείας επιτρέπουν το πολύ τρεις κατατάξεις τύπου.

Έτσι, ο μαθητευόμενος πιλότος δεν θα χρειαστεί την πρόσθετη άδεια MCC (multi-crew coordination), η οποία απαιτείται για τους πιλότους αεροπορικών εταιρειών που εργάζονται με πλήρωμα.

Τέλος, αν έχετε όρεξη, μπορείτε να γίνετε ο ίδιος εκπαιδευτής πιλότων. Το επάγγελμα αυτό προσφέρει μεγάλες δυνατότητες σταδιοδρομίας και εξέλιξης. Θα ξεκινήσετε από 1.200 ευρώ το μήνα και μπορείτε να κερδίζετε έως και 2.000 έως 3.000 ευρώ το μήνα για ένα FI-IRI-CRI (Flight Instructor – Instrument Flight Instructor – Instrument Flight Instructor – Class Instructor).

Jet Privé - pilotes cockpit
Πηγή φωτογραφίας: Pxhere

Πώς λειτουργεί η εκπαίδευση

Εκπαίδευση πιλότων: τρεις κύριες ροές

Υπάρχουν τρεις τύποι εκπαίδευσης που οδηγούν στην απόκτηση πτυχίου πιλότου. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν το baccalauréat και να έχουν ολοκληρώσει δύο έτη τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με ορισμένες εξαιρέσεις. Το baccalauréat μπορεί να είναι γενικό, επαγγελματικό ή τεχνολογικό. Οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι σπουδαστές συνεχίζουν τις σπουδές τους στις θετικές επιστήμες ή τη μηχανική (CPEG, άδειες, DUT, BTS), πριν επιλέξουν να εκπαιδευτούν για να γίνουν πιλότοι. Υπάρχουν τρεις επιλογές:

    1. Κρατική εκπαίδευση: είναι δωρεάν, αλλά δύσκολα προσβάσιμη. Πραγματοποιείται στηνÉcole nationale de l’aviation civile (ENAC).
    2. Η στρατιωτική οδός: μπορείτε να στρατολογηθείτε από τις τρεις ένοπλες δυνάμεις (αεροπορικές, χερσαίες και θαλάσσιες), είτε περνώντας από διαγωνισμό μετά από δύο χρόνια προπαρασκευαστικών μαθημάτων (θα γίνετε αξιωματικός καριέρας), είτε αμέσως μετά το baccalauréat (θα γίνετε αξιωματικός συμβασιούχος). Μετά από 10 χρόνια υπηρεσίας, μπορείτε να μεταπηδήσετε στον ιδιωτικό τομέα.
    3. Ιδιωτικός τομέ ας: υπάρχουν πολλές ιδιωτικές σχολές πιλότων στη Γαλλία και στο εξωτερικό. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μεταξύ δύο τύπων εκπαίδευσης. Ο πρώτος είναι η εκπαίδευση “δοκίμων “- ορισμένες αεροπορικές εταιρείες προσφέρονται να χρηματοδοτήσουν το σύνολο ή μέρος της εκπαίδευσής σας και στη συνέχεια να σας προσλάβουν. Η Air France είναι μία από αυτές, και αυτή η επιλογή προσφέρεται και στο εξωτερικό. Ο δεύτερος τρόπος είναι η ανεξάρτητη εκπαίδευση. Η ανεξάρτητη εκπαίδευση διαφέρει από αεροπορική εταιρεία σε αεροπορική εταιρεία και είναι πολύ ακριβή. Ένα από τα πλεονεκτήματά της είναι ότι μπορείτε να κατανείμετε την εκπαίδευσή σας, εάν το επιθυμείτε, παρακολουθώντας την σε ενότητες.

Και ανεξάρτητα από την πορεία που θα επιλέξετε, το να είσαι πιλότος είναι πάνω απ’ όλα μια δουλειά που αγαπάς.

Τι μπορείτε να κάνετε στο μεταξύ

Όποια κι αν είναι η ηλικία σας, μπορείτε να αρχίσετε να προετοιμάζεστε από τώρα, θεωρητικά ή/και πρακτικά.

Μπορείτε να αποκτήσετε το Brevet d’initiation aéronautique (BIA) από την ηλικία των 13 ετών για να εξοικειωθείτε με μερικές αεροναυτικές ιστορίες και θεωρίες. Ακολουθεί το Brevet de pilote de base (βασικό πτυχίο πιλότου) στα 15 σας, κατά τη διάρκεια του οποίου μαθαίνετε να χειρίζεστε ένα ελαφρύ αεροσκάφος. Από την ηλικία των 16 ετών, μπορείτε να αποκτήσετε την άδεια ιδιωτικού πιλότου (PPL). Πρόκειται για ένα μη επαγγελματικό πτυχίο, το οποίο σας επιτρέπει να επικυρώσετε 45 ώρες πτήσης σε οποιαδήποτε αεροπορική λέσχη, καθώς και να αποκτήσετε την ικανότητα SPE (εμβολοφόρο αεροσκάφος με έναν κινητήρα). Η διδακτέα ύλη του πτυχίου ιδιωτικού πιλότου περιλαμβάνει επίσης αρκετές ώρες εκπαίδευσης σε προσομοιωτή πτήσης.

Τέλος, για να ξεχωρίσετε, μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε πρόσθετα μαθήματα εκπαίδευσης ως αξιωματικός επιχειρήσεων ή τεχνικός αεροναυπηγικής, για παράδειγμα.

Jet privé à la montagne
Πίστωση φωτογραφίας: Pixabay

Πόσα κερδίζει ένας πιλότος ιδιωτικού τζετ

Πόσα κερδίζει ένας πιλότος ιδιωτικού τζετ Εξηγούμε:

Ο μισθός που κερδίζετε θα εξαρτηθεί από την αεροπορική εταιρεία που σας απασχολεί και από την εμπειρία και την προϋπηρεσία σας. Στην Air France-KLM, ο μισθός κυμαίνεται από 4.000 έως 11.000 ευρώ το μήνα για έναν συγκυβερνήτη και έως 18.500 ευρώ για έναν κυβερνήτη. Ο μισθός ενός πιλότου στην επιχειρηματική αεροπορία θα είναι γενικά υψηλότερος από αυτόν ενός πιλότου στην εμπορική αεροπορία.