Antonov An-225 cargo plane for rent
Antonov An-225 cargo plane for rent

Ανακαλύψτε το ANTONOV AN-225


  • Αεροπλάνα φορτίου
  • Εσωτερικό της καμπίνας σε 3,5m ύψους
  • Μέχρι 14 000 km αυτονομίας πτήσης
  • Ταχύτητα πλεύσης του 850 km/h

Περιγραφή ANTONOV AN-225

Θέλετε να προσλάβετε το μεγαλύτεροαεροσκάφη μεταφοράς φορτίου στον κόσμο Ήρθατε στο σωστό μέρος: τοAntonov An-225: ο γίγαντας των ουρανών. Ποιες είναι οι αποστολές του Υπάρχει ακόμη τοAntonov AN-225 παρά τη ρωσοουκρανική σύγκρουση Το AEROAFFAIRES σας δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για αυτό το θρυλικό αεροσκάφος, το οποίο λατρεύεται παγκοσμίως από τους λάτρεις της αεροπορίας.

Τι είναι τοAntonov AN-225

ΤοAntonov An-225 είναι ένα αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που σχεδιάστηκε από τον ουκρανικό κατασκευαστή αεροσκαφών Antonov. Πρόκειται για ένα σοβιετικό μεταφορικό αεροσκάφος ευρείας ατράκτου που τέθηκε σε υπηρεσία το 1988 μετά την παρθενική του πτήση. Έγινε μύθος για τους λάτρεις της αεροπορίας και τους κατασκευαστές αεροσκαφών. Με το παρατσούκλι Mriya, “όνειρο” στα ουκρανικά, ή Κοζάκος από το ΝΑΤΟ, το An-225 είναι ένα μοναδικό και ασυνήθιστο μοντέλο στον κόσμο της αεροναυπηγικής. Είναι το μεγαλύτερο αεροσκάφος που έχει κατασκευαστεί ποτέ, τόσο για φορτίο όσο και για επιβάτες. Είναι επίσης το μοναδικό που είναι εξοπλισμένο με έξι στροβιλοκινητήρες, πρωτοποριακό από πολλές απόψεις.

l'an 225 - avion cargo à terre
Πηγή φωτογραφίας: Pixabay

ΤοAntonov An-225: ο Ηρακλής της πολεμικής αεροπορίας

Πρόκειται για το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο όσον αφορά το μέγιστο βάρος απογείωσης και το μήκος. Αρχικά αναπτύχθηκε για να μεταφέρει το σοβιετικό διαστημικό λεωφορείο Buran, αλλά μετά τη διακοπή του διαστημικού προγράμματος, μετατράπηκε σε ένα γιγαντιαίο αεροσκάφος βαρέων φορτίων (jumbo jet).

Το An-225 είναι το πρώτο jumbo jet που μπορεί να μεταφέρει έως και 250 τόνους σε μια εμβέλεια μεταξύ 4.000 και 14.000 χιλιομέτρων, ανάλογα με το φορτίο του.

Το αεροσκάφος αυτό χρησιμοποιείται για το φορτίο και όχι για εμπορικές πτήσεις. Πραγματοποιεί πτήσεις μεγάλων και μεσαίων αποστάσεων. Το αεροσκάφος αυτό διαθέτει εξαιρετική ικανότητα φόρτωσης (ωφέλιμο φορτίο). Διαθέτει χώρο αποσκευών περίπου 1.300 τετραγωνικών μέτρων, γεγονός που του επιτρέπει να μεταφέρει βαριά και ογκώδη φορτία, όπως βιομηχανικό εξοπλισμό, γεννήτριες, δορυφόρους ή ακόμη και άλλα αεροσκάφη. Η μέγιστη χωρητικότητα φορτίου του είναι περίπου 250 τόνοι.

Με αυτό, η πτήση κάθε είδους φορτίου εντυπωσιακών διαστάσεων ήταν πλέον εφικτή!

Το An-225 ναυλώνεται για στρατηγικές μεταφορές, όπως η αερομεταφορά ιστών ανεμογεννητριών. Κυρίως όμως χρησιμοποιείται ως στρατιωτικό αεροσκάφος για τη μεταφορά μηχανοκίνητου στρατιωτικού εξοπλισμού (άρματα μάχης, ελικόπτερα).

Η πρώτη του αποστολή ήταν η μεταφορά του ρωσικού διαστημικού λεωφορείου Buran, βάρους 62 τόνων, το οποίο μετέφερε σφηνωμένο στο πίσω μέρος της καμπίνας του. Με το ίδιο αυτό λεωφορείο έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην αεροπορική έκθεση του Παρισιού το 1989.

Οι διαστάσεις της ατράκτου αυτού του αεροσκάφους κόβουν επίσης την ανάσα, γεγονός που το διαφοροποιεί από τα άλλα αεροσκάφη. Το An-225 έχει διαστάσεις :

    • 88 μέτρα μήκος
    • 18 μέτρα ύψος
    • άνοιγμα φτερών 89 μέτρα.

Σε αυτό το τελευταίο σημείο, το αεροσκάφος κατατάσσεται τρίτο στον κόσμο πίσω από το Stratolaunch και το H-4 Hercules. Το ίδιο ισχύει και για το ωφέλιμο φορτίο του αεροσκάφους:

    • 43,32 μέτρα μήκος
    • πλάτος 6,4 μέτρα
    • 4,4 μέτρα ύψος.

Το μέγιστο βάρος απογείωσής του είναι περίπου 640 τόνοι, καθιστώντας το έναν πραγματικό γίγαντα του αέρα. Τροφοδοτείται από έξι στροβιλοκινητήρες, που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα πλεύσης περίπου 850 km/h.

L'an 225 - avion cargo en remplissage
Πίστωση φωτογραφίας: Flickr

Η ιστορία τουAntonov An-225, του μεγαλύτερου φορτηγού αεροπλάνου στον κόσμο

Το An-225 κατασκευάστηκε αρχικά για να αντικαταστήσει τοAn-124, τον προκάτοχό του στη σειριακή παραγωγή, και έτσι να γίνει το μεγαλύτερο και βαρύτερο αεροσκάφος του κόσμου σε υπηρεσία.

Αναπτύχθηκε μέσα σε μόλις 4 χρόνια, από το 1984 έως το 1988, την πρώτη φορά που ανέβηκε στους ουρανούς, έσπασε πάνω από εκατό παγκόσμια ρεκόρ, μεταξύ των οποίων το μέγιστο βάρος απογείωσης και το μεγαλύτερο ύψος που επιτεύχθηκε με βαρύ φορτίο.

Ωστόσο, η κατάρρευση της ΕΣΣΔ το 1991 φρέναρε την καριέρα του An-225 μέχρι το 2001. Από εκείνο το έτος και μετά, το αεροσκάφος χρησιμοποιήθηκε και πάλι από την ουκρανική αεροπορική εταιρεία Antonov Airlines μέχρι το 2022, οπότε και καταστράφηκε κατά τη διάρκεια της ρωσοουκρανικής σύγκρουσης.

Το 2009, υποβλήθηκε σε μια σειρά από επεμβάσεις για να παραμείνει λειτουργικό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Το 2016, γινόταν λόγος για την ολοκλήρωση του δεύτερου μοντέλου και την επανεκκίνηση της παραγωγής σε γραμμή συναρμολόγησης με τον κινεζικό κατασκευαστή AICC. Μέχρι σήμερα, ωστόσο, υπάρχει μόνο ένα παράδειγμα.

Το 2011, η Γαλλία και το Μάλι θα χρησιμοποιήσουν τοAntonov An-225 για στρατιωτικές επιχειρήσεις (μεταφορά εξοπλισμού και στρατευμάτων). Η Ιαπωνία θα το χρησιμοποιήσει επίσης για ανθρωπιστικές αποστολές.

Πρόσφατα, οι υπηρεσίες του χρησιμοποιήθηκαν στο πλαίσιο της επιδημίας Covid-19. Προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Châlons-Vatry για να παραδώσει προμήθεια μασκών από την Κίνα στη Γαλλία.

Την άνοιξη του 2020, θα χρησιμοποιηθεί από την κυβέρνηση του Κεμπέκ για την προμήθεια ιατρικού εξοπλισμού για την καταπολέμηση της πανδημίας.

Αυτό το μοναδικό αεροσκάφος αποτελεί σύμβολο τηςαεροναυπηγικής μηχανικής και της εξαιρετικής μεταφορικής ικανότητας. Συχνά γίνεται αντιληπτό όταν προσγειώνεται σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο λόγω του εντυπωσιακού του μεγέθους. ΤοAntonov An-225 παραμένει ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα στην αεροπορία και συνεχίζει να γοητεύει τους λάτρεις της αεροπορίας σε όλο τον κόσμο.

Διάφορα ανέκδοτα για το An-225

Στην Κίνα, το An-225 έχει τη δική του θέση στην πίστα του διεθνούς αεροδρομίου Tianjin Binhai.

Το αεροσκάφος εμφανίζεται σε βιντεοπαιχνίδια όπως το Battlefield: Bad Company 2 και το Fire Department 3.

Τι συνέβη στοAntonov An-225

Στα τέλη Φεβρουαρίου του 2022, κατά τη διάρκεια μαχών μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, οι Ρώσοι κατέστρεψαν ολοσχερώς το αεροσκάφος AN-225. Αυτό ανακοινώθηκε από δημοσιογράφους σε όλο τον κόσμο. Η είδηση αυτή σήμανε το τέλος και τον θάνατο του Ηρακλή των ουρανών και θλίβει τους πολλούς οπαδούς αυτού του θρυλικού αεροσκάφους σε όλο τον κόσμο.

Ενοικιάστε ένα An-25 με το AEROAFFAIRES:

Έχετενα μεταφέρετεμεγάλο όγκο εμπορευμάτωνΕπικοινωνήστε με το AEROAFFAIRES, το οποίο ειδικεύεται στις πτήσεις φορτίου. Η ομάδα εμπειρογνωμόνων του θα μπορέσει να σας συμβουλεύσει για τη ναύλωση του αεροσκάφους που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.

Διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, οι ειδικοί μας θα σας βοηθήσουν σε όλα τα επείγοντα αιτήματά σας και θα βρουν λύσεις στις καλύτερες τιμές, ακριβώς όπως ένας διαμεταφορέας.

Στείλτε μας το αίτημά σας στη φόρμα απόσπασμα online ανά πάσα στιγμή.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +33 (0)1 44 09 91 82 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]

Χρειάζεστε μια εκτίμηση τιμής;

Ζητήστε προσφορά

Εμπορικά χαρακτηριστικά του ANTONOV AN-225

Το An-225 πραγματοποίησε μια σημαντική πτήση για την κυβέρνηση του Κεμπέκ το 2020, στο πλαίσιο της επιδημίας Covid-19. Η εκφόρτωση διήρκεσε οκτώ ώρες. Πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ενός υπερυψωμένου κινητού γερανού που ήταν εγκατεστημένος στο χώρο αποσκευών.

Το An-225 διαθέτει 32 τροχούς.

Εκτιμήστε την πτήση σας online και λάβετε την προσφορά σας μέσω email.

Τεχνικά χαρακτηριστικά του ANTONOV AN-225

Αεροσκάφος

  • Κατασκευαστής ANTONOV
  • Μοντέλο AN-225
  • Κατηγορία Αεροπλάνα φορτίου

Πρακτικές πληροφορίες

  • Πιλότοι 2
  • Πλήρωμα πλοίου Όχι
  • Όγκος του χώρου αποσκευών 1200 m³

Καμπίνα

  • Ύψος καμπίνας 3,5 m
  • Πλάτος καμπίνας 6,4 m

Εκτέλεση

  • Ταχύτητα πλεύσης 850 km/h
  • Αυτονομία 14 000 km

Τιμή

  • Τιμή ενοικίασης 27 300 €/ώρα
  • Τιμή αγοράς 250 000 000 €

Ανακαλύψτε τον ονλάιν συγκριτή μας

AEROAFFAIRES σε αριθμούς

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Εμβέλεια του ANTONOV AN-225

Μετακινήστε το κεντρικό σημείο στον χάρτη ανάλογα με τη θέση εκκίνησής σας.

Κύρια πλεονεκτήματα του ANTONOV AN-225

  • Ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος περίπου 43 μέτρα, πλάτος 6,5 μέτρα και ύψος 4,5 μέτρα. Μπορεί να φιλοξενήσει 1200 κυβικά μέτρα φορτίου. Ο εσωτερικός του γερανός μπορεί να ανυψώσει βάρος έως και 30 τόνους.
  • Το An-225 μπορεί να μεταφέρει έως και 250 τόνους φορτίου σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων.

Χρειάζεστε μια εκτίμηση τιμής;

Ζητήστε προσφορά

Εχετε ερωτήσεις; Επικοινωνήστε με την ομάδα μας

Titre de la page : ANTONOV AN-225 frontal lors de l'atterrissage

Texte alternatif :

Ιζαμπέλ ΚΛΕΡΚ

Διευθύνων Σύμβουλος AEROAFFAIRES

Titre de la page : ANTONOV AN-225 frontal lors de l'atterrissage

Texte alternatif :

Φρανσουά-Ξαβιέ ΚΛΕΡΚ

Ιδρυτής AEROAFFAIRES

Οι αεροπορικοί μας ειδικοί είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουν σε κάθε βήμα της κράτησής σας.

  • Μπορεί το An-225 να προσγειωθεί οπουδήποτε

    Όχι, καθώς τοAn-225 είναι αεροσκάφος ευρείας ατράκτου, δεν μπορεί να προσγειωθεί σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο.

  • Μπορεί το An-225 να μεταφέρει οποιοδήποτε είδος φορτίου

    Ναι, με το αεροσκάφος An-225 μπορούν να μεταφερθούν όλα τα είδη αγαθών, τιμαλφών, οχημάτων και πολλά άλλα.

  • Καταστράφηκε πράγματι το έτος 225

    Κατά τη διάρκεια της ρωσο-ουκρανικής σύγκρουσης, τοAn-225 καταστράφηκε τον Φεβρουάριο του 2022. Τίποτα δεν έχει απομείνει από το αεροσκάφος, το οποίο στεγαζόταν σε υπόστεγο βόρεια του Κιέβου.

Παρόμοια αεροσκάφη ANTONOV AN-225