“Δασόλ Αεροναυτική είναι ένας γαλλικός κατασκευαστής αεροναυτικής. Αυτή η βιομηχανική ομάδα ιδρύθηκε το 1929. Ιδρύθηκε από Μαρσέλ Ντασώ. Στον τομέα της αεροναυτίας, ειδικεύεται στο αεροπορικό μεταφορικό και κατασκευάζει κυρίως στρατιωτικά αεροσκάφη, αλλά και ιδιωτικά τζετ που προορίζονται για επαγγελματική αεροπορία.
Σας λέμε τα πάντα για την ιστορία και τα επιτεύγματα αυτής της γαλλικής εταιρείας: από τα πρώτα αεροπλάνα μέχρι το πιο recente Falcon 10X.
Δασόλ Αεροναυτική, σήμερα:
Ορισμένα νούμερα:
Σήμερα, Δασόλ Αεροναυτική, με κύκλο εργασιών 7,2 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2021, απασχολεί 12 371 εργαζόμενους. Το 75 % από αυτούς εργάζονται στη Γαλλία.
Ο κατασκευαστής αεροναυτικής ανακοινώνει 2 100 Falcon και 1 000 πολεμικά αεροσκάφη σε υπηρεσία.
Η εταιρεία εντάσσεται στην κατάταξη του 2023 των 100 πιο κοινωνικά υπεύθυνων εταιρειών. (πηγή Ινστιτούτο Statista)
Ένας δεσμευμένος κατασκευαστής Falcon:
Η εταιρεία είναι δεσμευμένη σε πολλές πτυχές:
- Κλιματική και περιβαλλοντική δέσμευση : Η Δασόλ Αεροναυτική είναι μέλος της επιτροπής για την προστασία του περιβάλλοντος της ICAO (Οργάνωση του διεθνούς πολιτικής αεροπορίας). Στο πλαίσιο αυτό, δεσμεύονται να εργαστούν για μια ουδετερότητα σε επίπεδο άνθρακα μέχρι το 2050. Ο κατασκευαστής αεροναυτικής δεσμεύεται να χρησιμοποιεί βιώσιμα καύσιμα (SAF). Η εταιρεία Δασόλ συμμετέχει επίσης στο πρόγραμμα έρευνας Clean Sky, ώστε να βρει εναλλακτικές λύσεις για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
- Κοινωνικό : ο κατασκευαστής αεροσκαφών προάγει την ισότητα ευκαιριών και τη διαφορετικότητα. Η εταιρεία επιθυμεί να διατηρήσει τους εργαζομένους της μέσω ενός ελκυστικού και εμπνευσμένου κοινωνικού μοντέλου.
Η ιστορία της Δασόλ Αεροναυτικής
Δασόλ Αεροναυτική είναι ένας κλάδος που ανήκει στον όμιλο Δασόλ (όπως Δασόλ-Συστήματα ή Ακινήτων Δασόλ για παράδειγμα). Ο ιδρυτής της, Μαρσέλ Δασόλ, γεννήθηκε Μαρσέλ Φερδινάντ Μπλοχ. Για την ιστορία, άλλαξε το επώνυμό του από “”Μπλοχ”” σε “”Δασόλ”” το 1949. Αυτό το όνομα προήλθε από τον κωδικό “”χάρνταςσο”” που χρησιμοποιούσε ο αδελφός του, στρατηγός κατά τη διάρκεια της Αντίστασης. Επιπλέον, η εταιρεία Δασόλ Αεροναυτική δεν πήρε αυτήν την ονομασία παρά το 1990 (νωρίτερα ονομαζόταν AMD-BA).
Η προέλευση του Δασόλ από το 1918
- 1918 : στο τέλος του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, Μαρσέλ Δασόλ (ο οποίος ονομαζόταν ακόμα Μπλοχ τότε) μαζί με τη SEA: Κοινωνία Αεροναυτικών Μελετών. Τότε προχώρησαν σε παραδόσεις 300 διθέσιων αεροσκαφών (Αεροσκάφη πολέμου) που προορίζονταν για την γαλλική αεροπορία.
- 1930 : μια αλλαγή ομάδας πραγματοποιείται και μαζί δημιουργούν μια νέα σειρά αεροπλάνων: αεροπλάνα μάχης για τον στρατό της Γαλλίας:
- ένα ταχυδρομικό αεροπλάνο τριπλού κινητήρα
- ένα βαρέος βομβαρδιστής
- ένα αεροσκάφος που προορίζεται για μεταφορές το οποίο είναι τετρακινητήριο,
- ένα καταδιωκτικό μονής θέσης
Όλα αυτά τα αεροπλάνα ονομάζονται MB, ακολουθούμενα από έναν αριθμό ανάλογα με το μοντέλο.
- 1938 : Πριν βρεθεί κάτω από τις ριπές του 2ου παγκοσμίου πολέμου, ο Μαρσέλ Δασόλ ιδρύει ένα νέο εργοστάσιο στο Σεν-Κλουό στην περιοχή του Παρισιού. Αυτό είναι σήμερα το κύριο γραφείο μελέτης του βιομηχανικού ομίλου. Σε αυτό το εργοστάσιο, θα δημιουργήσει προπέλες, καθώς και κινητήρες.
Η ιστορία της Δασόλ Αεροναυτικής συνεχίζεται μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο
- 1945 : Αυτή η χρονιά σηματοδοτεί μια νέα υποστήριξη και επέκταση των εργοστασίων του Μαρσέλ Δασόλ. Ένα εργοστάσιο στο Μπουλόν θα μετονομαστεί σε “”Μπουλόν Αεροπλάνα Μαρσέλ Μπλοχ”” και ένα εργοστάσιο στο Ταλένς (Νέα Ακουιτανία) ονομάζεται με τον ίδιο τρόπο. Τέλος, το κύριο εργοστάσιό του στο Σεν-Κλουό υιοθετεί την ίδια ονομασία, δείγμα ενότητας του αεροναυτικού ομίλου.
- 1947 : Νέες αεροναυτικές δημιουργίες βλέπουν το φως της ημέρας περιλαμβάνοντας την οικογένεια των Μυστήριο-Εταίρεων. Ορισμένες εξαγωγές ορισμένων μοντέλων πραγματοποιούνται στο Ισραήλ καθώς και στην Ινδία. Αυτές είναι οι πρώτες γαλλικές εξαγωγές στον τομέα της αεροναυτικής.
Είναι επίσης αυτή την περίοδο που το Μυστήριο II, που δημιουργήθηκε από τον κατασκευαστή αεροναυτικής, γίνεται το πρώτο αεροπλάνο που σπάει το φράγμα του ήχου. Αυτό προκαλεί ενδιαφέρον καθώς οι Ηνωμένες Πολιτείες (κατόπιν συμφωνίας με το ΝΑΤΟ) προχωρούν σε παραγγελία περισσότερων από 220 αεροσκαφών.
- Από το 1949 έως το 1952 : νέα εργοστάσια ανοίγουν κυρίως στη Μερίγνακ (Νέα Ακουιτανία), καθώς και στο Βιλαρός (Île-de-France).
- 1955 : Ο Μαρσέλ Δασόλ θεωρεί καλό να συγκεντρώσει όλες τις επιχειρήσεις του στην επιχείρηση του Σεν-Κλουό, της οποίας ο διευθυντής θα είναι ο Μπένο Κλοντ Βαλιέρς.
- 1956 : Η οικογένεια των αεροπλάνων Μιράζ αρχίζει σταδιακά να δημιουργείται και να αυξάνει τις εξαγωγές της. Αυτά τα αεροπλάνα είναι αληθινές εξελίξεις στον τομέα της αεροναυτικής και της μηχανικής. Το Μιράζ III φτάνει τότε την υπερηχητική ταχύτητα Mach 2.
Η Δασόλ Αεροναυτική εισέρχεται στην αγορά της επαγγελματικής αεροπορίας
- 1960 : Είναι η έναρξη των παραδόσεων πολιτικών αεροσκαφών. Προερχόμενο από τεχνολογίες που εισήχθησαν στα στρατιωτικά αεροσκάφη, το Μυστήριο-Φάλκον εισέρχεται στην αγορά. Είναι το πρώτο διπλό κινητήρα επαγγελματικό τζετ της Δασόλ. Αυτό θα κατακτήσει γρήγορα την αμερικανική αγορά, καθώς αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες όπως η “Pan Am” επιταχύνουν την παραγγελία αεροσκαφών.
- 1971 : Μετά την απόκτηση της εταιρείας Bréguet Aviation, η Δασόλ επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε πολλά προγράμματα ανάπτυξης στρατιωτικών αεροπλάνων, όπως:
- αεροπλάνα για θαλάσσιες περιπολίες
- τα Άλφα Τζετ (τα τζετ της Πατρόνης της Γαλλίας)
- τα μαχητικά αεροσκάφη όπως το Μιράζ 2000 που επωφελείται από την κατασκευή πραγματικών καινοτόμων τεχνολογιών.
- 1974 : Είναι στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Λίτλ Ροκ του Άρκανσο, όπου ανοίγει το εργοστάσιο Dassault Falcon Jet. Αυτό είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στην οικογένεια των επαγγελματικών τζετ Falcon.
Η διαδοχή της εταιρείας
- Απρίλιος 1986 : Ο Μαρσέλ Δασόλ πεθαίνει και αφήνει ως κληρονόμο τον Σερζ Δασόλ, τον γιο του, ο οποίος αναλαμβάνει τη διεύθυνση της εταιρείας του.
- 1987 – 1996 : Για περίπου δέκα χρόνια, λόγω της παγκόσμιας πτώσης του τομέα αεροναυτικής, η εταιρεία Δασόλ αναγκάζεται να αναδιοργανωθεί και να μειώσει το προσωπικό της. Σε αυτά τα χρόνια, σχεδόν 60% των εργαζομένων αναγκάστηκαν να φύγουν από την επιχείρηση.
- 1993 και 1995 : αντίστοιχα πραγματοποιούνται οι πρώτες πτήσεις του Falcon 2000 και του Falcon 900EX.
- 1999 : Σημαντική ημερομηνία καθώς η Δασόλ Αεροναυτική, τότε ειδικός σε στρατιωτική αεροπορία, βλέπει τον κύκλο εργασιών της να φτάνει το 68% στον τομέα της πολιτικής αεροπορίας.
Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Αεροναυτική – Ραφαέλ
Η είσοδος και η χρήση υπολογιστών στη δημιουργία των αεροσκαφών Δασόλ
- 2000 : Ο Σερζ Δασόλ εγκαταλείπει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, ο Charles Edelstenne τον διαδέχεται.
- 2000 – 2015 : Η τεχνολογική εξέλιξη με την άφιξη της πληροφορικής επιτρέπει στον κατασκευαστή να μοντελοποιεί τα μοντέλα τους απευθείας σε εικονικό επίπεδο. Αυτό επιτρέπει ταυτόχρονη εργασία των ομάδων, παρέχοντας έτσι σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και αύξηση της παραγωγικότητας. Αυτή είναι η περίοδος (το 2005) κατά την οποία το πρωτότυπο του Falcon 7X, τριπλού κινητήρα, κατασκευάζεται και καθίσταται άμεσα επιχειρησιακό, χωρίς να υποστεί καμία τροποποίηση.
- 2013 : Ο Έρικ Τραππιέ είναι ο νέος (και τρέχων) διευθύνων σύμβουλος της Δασόλ Αεροναυτικής.
- 2016 : Το Dassault Falcon 8X πραγματοποιεί την πρώτη του πτήση στην αγορά επαγγελματικής αεροπορίας. Ταυτόχρονα, το Ραφαέλ, το μαχητικό αεροσκάφος, εξάγεται και πωλείται διεθνώς. Σύμβολο της αεροπορικής μάχης. 36 Ραφαέλ έχουν παραδοθεί και η προσγείωσή τους γίνεται στην Ινδία αυτή τη χρονιά.
- 2021 : Το Falcon 6X απογειώνεται για πρώτη φορά (μετά την ακύρωση του έργου Falcon 5X). Αυτή η χρονιά χαρακτηρίζεται επίσης από έναν εντυπωσιακό κύκλο εργασιών 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, που πραγματοποιείται κυρίως με πολλές παραγγελίες Ραφαέλ. Στις 6 Μαΐου 2021, η Δασόλ Αεροναυτική παρουσιάζει το Falcon 10X.
- 2025 : Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το 2025 ελπίζουμε να δούμε στην αγορά την άφιξη του Falcon 10X.
Η δημόσια εμφάνιση της Δασόλ Αεροναυτικής
Τα γαλλικά αεροπλάνα της Δασόλ έχουν καλή φήμη και έχουν ήδη κάνει πολλές δημόσιες εμφανίσεις. Πράγματι, για τις παρελάσεις της 14ης Ιουλίου, έχουν ήδη εμφανιστεί με την πάροδο των χρόνων:
- το Δασόλ Μιράζ 2000
- το Δασόλ Φάλκον 50
- το Δασόλ Σούπερ-Εταίρος
- το Δασόλ Ραφαέλ.
Τα παρατηρούμε να περνούν κάθε χρόνο από το κύκλο των Ηλυσίων έως την πλατεία Κονκόρντ. (Κατά τη διάρκεια ορισμένων χρόνων, αυτή η παρέλαση μπορούσε να γίνει από την πλατεία των Αναπήρων στο Παρίσι προς την πλατεία Κονκόρντ, όπως το 1913 ή το 1930 για παράδειγμα).
Έτσι, θα έχετε παρατηρήσει ότι η ομάδα αεροναυτικής της Δασόλ δραστηριοποιείται σε πολλούς τομείς και βιομηχανίες. Καλύπτει παράλληλα μια δραστηριότητα αεροναυτικής στον πολιτικό και στρατιωτικό τομέα και επίσης στον διαστημικό τομέα.
Η δραστηριότητα διαστήματος της Δασόλ Αεροναυτικής
Η γαλλική επιχείρηση διαχειρίζεται παράλληλα μια δραστηριότητα δημιουργίας διαστημικών οχημάτων, αλλά και αποστολών πυροτεχνίας. Τα 3 διαστημικά οχήματα που έχουν δημιουργηθεί έχουν διαφορετικούς σκοπούς.
Καταρχάς, επιθυμούν να μελετήσουν την πιθανότητα μεταφοράς προκειμένου να μπορέσουν να εκτοξεύσουν έναν δορυφόρο σε χαμηλή τροχιά. Αυτό, χάρη κυρίως σε μια αεροπορική εκτόξευση.
Άλλες πτυχές όπως η αεροδυναμική και η θερμοδυναμική μελετούνται σε διαστημικά κράτη.
Στο επίπεδο των πυροτεχνικών δραστηριοτήτων, η Δασόλ Αεροναυτική είναι ένας πραγματικός προμηθευτής αεροναυτικής. Προμηθεύει πολλές αναλώσιμες, καθώς και συστήματα και εξοπλισμό για αεροσκάφη. Επιπλέον, αφού περάσουν οι φάσεις δοκιμών, αυτές οι δημιουργίες εκμεταλλεύονται και σε δορυφόρους, για παράδειγμα. Αλλά, είναι επίσης πάνω σε εκτοξευτές όπως το Vega ή το Ariane, και ακόμη και σε εκτοξευτές εκτός Ευρώπης.
nEUROn, Ραφαέλ και Φάλκον 8X. Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Αεροναυτική
Η στρατιωτική δραστηριότητα αεροναυτικής της Δασόλ Αεροναυτικής
Το Ραφαέλ, διπλό κινητήρα μαχητικό αεροσκάφος
Δεσμευμένο για την εθνική άμυνα με αυτά τα προγράμματα αεροναυτικής, ο κατασκευαστής αεροναυτικής κατασκευάζει, εδώ και καιρό, το εμβληματικό του αεροσκάφος μαχητικού: το Ραφαέλ Δασόλ.
Αυτό το κόσμημα της στρατιωτικής αεροπορίας πραγματοποίησε την πρώτη του επιχειρησιακή πτήση το 1986. Εξαιρετικό, αυτό το στρατιωτικό αεροπλάνο είναι ευέλικτο και μπορεί επίσης να εκτελεί πολλές αποστολές ταυτόχρονα, όλα κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Είναι ικανό, για παράδειγμα, να εκτελεί αποστολές άμυνας, ενώ κάνει αεροπορική αναγνώριση αλλά και καταστάσεις επίθεσης επιφάνειας. Οι πιλότοι δεν έχουν δικαίωμα στο σφάλμα. Αυτό είναι το γεγονός όταν απογειώνονται από ένα αεροπλανοφόρο του οποίου η πίστα είναι πολύ περιορισμένη. Ευτυχώς, το αεροπλάνο διαθέτει καθίσματα εκτόξευσης.
Πραγματική αστυνομία του ουρανού σε περίπτωση σύγκρουσης, το Ραφαέλ αναδεικνύει την χαρακτηριστική του επιβίωση και μυστικότητα ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, διαθέτει εργαλεία αυτοπροστασίας καθώς και μια εμπλουτισμένη γκάμα όπλων, απαραίτητων σε επικίνδυνες ζώνες. Είναι η ελίτ των γαλλικών μαχητικών αεροσκαφών.
Τέλος, οι επιδόσεις αυτού του στρατιωτικού αεροπλάνου παρατηρούνται επίσης στην υπερηχητική ταχύτητα που επιτυγχάνει το Ραφαέλ. Με μέγιστη ταχύτητα 2223 km/h, δηλαδή Mach 1,8.
Η αποστολή του Δασόλ στην στρατιωτική υποστήριξη
Είναι μια αποστολή που εκτελεί ο κατασκευαστής αεροναυτικής στον τομέα της άμυνας. Πράγματι, παρέχει τη βοήθειά του σε πολλές πτυχές, είτε είναι logistical και τεχνικές.
Η παρακολούθηση των ενεργειών τους γίνεται σε περίπου 1000 στρατιωτικά αεροσκάφη που επιχειρούν εντός της γαλλικής αεροπορίας, αλλά και στο εξωτερικό. Η Δασόλ δεσμεύεται να υποστηρίζει τα αεροσκάφη κατά τη διάρκεια της διάρκεια ζωής τους, η οποία είναι περίπου 40 χρόνια. Η επιχείρηση υποστηρίζει διάφορους τύπους αεροσκαφών που παραδίδονται όπως:
- το Ραφαέλ
- τα Άλφα Τζετ (αεροπλάνα της Πατρόνας της Γαλλίας)
- διάφορα μοντέλα της σειράς Μιράζ
Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Αεροναυτική
Το πρόγραμμα Neuron
Η γαλλική εταιρεία διαχειρίζεται από το 2006 το πρόγραμμα Neuron (nEUROn).
Αυτό είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα που στοχεύει στη δημιουργία ενός στρατιωτικού αεροσκάφους που δεν θα περιέχει κανέναν πιλότο ή πλήρωμα. Οι πρώτοι στόχοι του στηρίζονται κυρίως σε προκλήσεις καινοτομίας και τεχνολογίας.
Προς το παρόν, ο κατασκευαστής αεροναυτικής επιθυμεί να επιβεβαιώσει την τεχνολογία αεροναυτικής που έχει πραγματοποιηθεί για τον έλεγχο και την ενεργοποίηση ενός αυτόνομου στρατιωτικού αεροσκάφους, χωρίς κανέναν επάνω του.
Πολλοί στόχοι έχουν ήδη επιτευχθεί κατά τη διάρκεια των πτήσεων επίδειξης. Μεταξύ άλλων, το αεροσκάφος είναι ικανό αυτόνομα να εκτελεί αξιολόγηση απειλών τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα, καθώς και αναγνώριση, τοποθέτηση, κ.λπ…
Αυτό το σχέδιο εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου και προσπαθεί να διευρύνει το πεδίο των τεχνολόγων του, ώστε αυτό το αυτόνομο στρατιωτικό αεροσκάφος να είναι στην αιχμή καινοτομίας.
Τα Falcon πολλαπλών αποστολών
Τα αποκαλούμε Falcon πολλαπλών αποστολών γιατί αυτά μπορούν να απαιτηθούν τόσο για στρατιωτικές αποστολές, όσο και για πολιτικές λειτουργίες. Αυτά τα αεροπλάνα διαθέτουν μακρύ εύρος δράσης.
Σε αυτή την κατηγορία θα βρείτε:
- τα Falcon-Μαρίνα
- τα Falcon 2000MRA
- Falcon 900MPA
Αυτά τα αεροσκάφη διαθέτουν ευρύ αεροδυναμικό σώμα. Οι δυνατότητες για διάφορες διατάξεις και η προσαρμογή σε όλους τους τύπους αποστολών γίνονται περισσότερο βελτιστοποιημένες. Κάθε αεροπλάνο προσαρμόζεται και εκτελεί διαφορετικές αποστολές όπως:
- παρακολούθηση
- μεταφορά στρατιωτικού υλικού
- θαλάσσιες παρεμβάσεις
- ρυμούλκηση
- ιατρικές εκκενώσεις
Η πολιτική δραστηριότητα αεροναυτικής της Δασόλ Αεροναυτικής
Η οικογένεια Falcon
Όταν ακούτε το όνομα Falcon, αντιμετωπίζετε σίγουρα μια οικογένεια πολιτικών αεροπλάνων που προορίζεται για την επαγγελματική αεροπορία. Όχι, δεν θα βρείτε ένα μόνο αεροπλάνο επίγειας αεροπορίας στη Δασόλ. Από λίγα χρόνια, αυτή παραγωγή αεροπλάνων επαγγελματικής αεροπορίας ικανοποιεί πολλές κριτήρια και προσφέρει μια πλούσια γκάμα σε επίπεδο μετακίνησης. Αυτή η οικογένεια των επαγγελματικών τζετ αποτελεί άλλωστε ένα μέρος από τους ηγέτες στον τομέα των τζετ ευρείας καμπίνας.
Ορισμένα βασικά στοιχεία του Δασόλ Φάλκον:
Η μεγάλη οικογένεια των Falcon υπογράφει σε συνδυασμό με μια διασφάλιση ποιότητας, ασφάλειας, της οποίας η φήμη δεν χρειάζεται να γίνει κατανοητή στην αεροναυτική αγορά. Αυτά τα ορισμένα στοιχεία το αποδεικνύουν :
- 2500 : είναι ο αριθμός των αεροπλάνων Falcon που κυκλοφορούν σήμερα.
- 80 : αντιπροσωπεύει τον αριθμό χωρών στον κόσμο που κατέχουν ένα επαγγελματικό τζετ Falcon.
- 16 εκατομμύρια : αυτές είναι οι συγκεντρωμένες ώρες πτήσης για τα 2500 Falcon (για πληροφορίες, αυτό αντιστοιχεί σχεδόν σε 8 μήνες συνεχών πτήσεων ανά τζετ!)
Για τη συντήρηση όλων αυτών των συσκευών, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τη Δασόλ Φάλκον Σέρβις, ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα συντήρησης που βρίσκεται στο Παρίσι Λε Μπουρζέ. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να παρακολουθήσετε τη έκθεση του Μπουρζέ για να το δείτε με τα δικά σας μάτια.
Τα κοινά σημεία και τα πλεονεκτήματα των διαφόρων Falcon
Η οικογένεια των Falcon διαθέτει ένα σημαντικό πλεονέκτημα λόγω του ότι οφέλη από τις αποκτήσεις που έγιναν στα στρατιωτικά αεροσκάφη που κατασκεύασε η Δασόλ στο παρελθόν.
Ιδιωτικά τζετ με υψηλό επίπεδο καινοτομίας
Πράγματι, αυτό αντιπροσωπεύει σημαντικές πρόοδοι όσον αφορά την τεχνολογική καινοτομία. Αυτές οι εξελίξεις είναι αξιοσημείωτες κυρίως στα συστήματα που υπάρχουν στον θόλο του πιλοτηρίου, αλλά και στο επίπεδο της αεροδυναμικής των επαγγελματικών αεροσκαφών ή και στην αναβάθμιση της ποιότητας πτήσης.
Τα αεροπλάνα Dassault Falcon εκλύουν λιγότερο CO²
Επιπλέον, με έμφαση στη μείωση των εκπομπών CO2, όλα τα επαγγελματικά τζετ Falcon διασφαλίζουν ότι καταναλώνουν κατά μέσο όρο 30 έως 50% λιγότερο από τους αντιπάλους τους. Οπότε, τα Falcon Dassault αποτελούν μέρος των λιγότερο ρυπογόνων αεροπλάνων (με τις λιγοστές εκπομπές CO2) στην αγορά επαγγελματικής αεροπορίας.
Τα ιδιωτικά τζετ Falcon διαθέτουν αναγνωρίσιμο σχεδιασμό και άνεση
Πέρα από τις επιδόσεις, είναι επίσης μερικές φορές στο επίπεδο της αισθητικής, της λειτουργικότητας και του σχεδιασμού όπου το Falcon ξεχωρίζει. Πράγματι, η καμπίνα αυτών των ιδιωτικών αεροσκαφών προσφέρει μεγάλη άνεση και αξιοσημείωτη.
Σημειώνεται η διαρκής αναπροσαρμογή της Δασόλ Αεροναυτικής προτού να προτείνει και να ανανεώσει τα εσωτερικά της ώστε να καλύψει τις πιο απαιτητικές ανάγκες. Είναι, για παράδειγμα, η περίπτωση του Falcon 8X του οποίου η καμπίνα έχει επανασχεδιαστεί και επαναστατηθεί 5 χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία.
Ο στόλος των επαγγελματικών αεροπλάνων Falcon της Δασόλ Αεροναυτικής
Σας προσκαλούμε να ανακαλύψετε στο κάτω μέρος αυτού του άρθρου περισσότερες πληροφορίες και τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με τα διάφορα αεροπλάνα της οικογένειας Falcon. Αλλά, εδώ από τώρα μια παρουσίαση του στόλου επαγγελματικών αεροπλάνων της Δασόλ.
Falcon 900LX :
Στη σειρά των Falcon 900, αυτό το τελευταίο είναι πιστοποιημένο το 2010. Με μια υψηλότερη αυτονομία από τους προκατόχους του, αυτό το επαγγελματικό τζετ μακράς διαδρομής μπορεί να συνδέσει τη Μόσχα με τη Νέα Υόρκη, ή το Πεκίνο με το Παρίσι.
Αυτό το τριπλό κινητήρα φιλοξενεί 6 επιβάτες με αναντιστοιχία άνεσης καμπίνας.
Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Αεροναυτική
Falcon 2000 (μοντέλα S και XLS) :
Έχοντας αποκτήσει την πιστοποίηση τους το 2013, αυτά τα αεροσκάφη ανήκουν στους ηγέτες της κατηγορίας των “Super Midsize jets”.
Ικανός να φιλοξενήσει μεταξύ 8 και 12 επιβατών, αυτά τα αεροπλάνα πραγματοποιούν, χωρίς ενδιάμεσο σταθμό, δρομολόγια Παρίσι-Μαρακές για παράδειγμα. Έχουν εύρος δράσης περίπου 6000 έως 7000 km.
Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Αεροναυτική
Falcon 7X :
Μέσα στη λειτουργία από το 2005, μετράμε ήδη περισσότερα από 270 Falcon 7X σε κυκλοφορία σήμερα. Με την αυτονομία άνω των 11000 km, αυτό το επαγγελματικό αεροπλάνο μπορεί να μεταφέρει έως και 14 επιβάτες σε μεγάλες αποστάσεις.
Πολυτελές ιδιωτικό τζετ, που συνδυάζει ταχύτητα και άνεση, όλα έχουν σχεδιαστεί ώστε να έχετε μία ευχάριστη διαδρομή.
Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Αεροναυτική
Falcon 8X :
Μέσα στην επιχείρηση το 2016, αυτό το τελευταίο έχει κάνει ανανέωση στον τομέα της καμπίνας. Η Δασόλ Αεροναυτική επιβεβαιώνει έτσι την επιθυμία της να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί όσο το δυνατόν καλύτερα στις ανάγκες των πελατών της. Το Falcon 8X μπορεί να ταξιδέψει σε μακρινές αποστάσεις σχεδόν 12000 km. Σεις το Παρίσι – Χονγκ Κονγκ χωρίς ενδιάμεσες στάσεις.
Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Φάλκον
Falcon 6X :
Το τελευταίο αεροπλάνο της οικογένειας Falcon έχει φτάσει στην αγορά το 2021 κάνοντας την πρώτη του πτήση.
Στην αιχμή της τεχνολογίας, έχει γίνει μια πρωτοπορία στην επαγγελματική αεροπορία. Προσφέρει προηγμένες εκδόσεις ιδιαίτερα όσον αφορά τις διατάξεις πιλοτηρίου. Σας προσφέρει, επίσης, μια μακρινή πτήση με απόλυτη άνεση με δυνατότητα φιλοξενίας 16 ατόμων.
Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Αεροναυτική
Falcon 10X :
Αυτό το τελευταίο έχει ανακοινωθεί για άφιξη το 2025. Το Falcon 10X, είναι η υπόσχεση πολλών καινοτομιών. Η πιο ευρύχωρη καμπίνα της επαγγελματικής αεροπορίας, ή ένας τομέας δράσης σχεδόν 14000 km, είναι αυτό που θα επιτύχει αυτό το ιδιωτικό αεροπλάνο τα επόμενα χρόνια.
Πηγή φωτογραφίας : Δασόλ Αεροναυτική
Οι κύριες προκλήσεις και αξίες της Δασόλ Φάλκον στην επαγγελματική αεροπορία
Με σχεδόν 17 000 ιδιωτικά τζετ σε κυκλοφορία παγκοσμίως σήμερα, είναι σημαντικό να μπορεί κανείς να ξεχωρίσει. Και αυτό ακριβώς κάνει η Δασόλ διαλαλώντας αξίες που είναι ιδιαιτερότητες της επαγγελματικής αεροπορίας.
- Ευελιξία : Ταξιδεύετε όπου θέλετε, όποτε το επιθυμείτε! Η επαγγελματική αεροπορία προσαρμόζεται σε κάθε είδους καταστάσεις και περιορισμούς.
- Κέρδος χρόνου : σύμφωνα με μελέτες, κατά μέσο όρο κερδίζετε 2.30 ώρες σε μια πτήση με ιδιωτικό τζετ (σε σύγκριση με τις εμπορικές πτήσεις). Αυτή η οικονομία χρόνου φτάνει μερικές φορές μέχρι 5 ώρες. Σε έναν κόσμο όπου ο χρόνος είναι χρήμα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η επαγγελματική αεροπορία είναι η λύση. Η Δασόλ δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ετοιμότητα των αεροπλάνων να είναι λειτουργικά σε ελάχιστο χρόνο.
- Ένα βέλτιστο εργασιακό περιβάλλον : γιατί να προσφέρετε καμπίνες ακόμα πιο μοντέρνες, ήσυχες και συνδεδεμένες; Διότι είναι μερικές φορές πραγματικοί τόποι εργασίας. Να κάνετε μια συνάντηση σε ένα ιδιωτικό τζετ; Είναι απολύτως δυνατό. Η βελτιστοποίηση του χρόνου σχετίζεται με την βελτιστοποίηση και την άνεση των επιβατών στην καμπίνα. Γι’αυτό η Δασόλ Αεροναυτική ανανεώνει τα εσωτερικά των ιδιωτικών τζετ (όπως για το Falcon 8X που ανακαινίστηκε πρόσφατα).
- Εργαλείο παραγωγικότητας : όπως αναφέρθηκε παραπάνω, στη μεικτή αεροπορία, ο χρόνος είναι πολύτιμος. Χάρη σε όλα όσα προσφέρουν τα ιδιωτικά τζετ σε θέματα τεχνολογίας και άνεσης, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η συγκέντρωση και η απόδοση είναι στο προσκήνιο.
Στην AEROAFFAIRES, κάνουμε το παν για να σας προτείνουμε τα επαγγελματικά τζετ που σας ταιριάζουν. Εάν επιθυμείτε να κάνετε κράτηση για την ιδιωτική πτήση σας σε ένα ιδιωτικό αεροσκάφος της Δασόλ Αεροναυτικής, επικοινωνήστε μαζί μας στο +33 (0) 1 44 09 91 82, ή συμπληρώστε την διαδικτυακή προσφορά. Οι αεροπορικοί μας ειδικοί θα απαντήσουν στο αίτημά σας.“