ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΣΕΖΟΝ!

Ζητήστε προσφορά
Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Γίνε πιλότος στη Γαλλία: Οι 6 καλύτερες σχολές αεροπορίας

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Θέλετε να γίνετε πιλότος αεροπορικής εταιρείας ή αναρωτιέστε για τις διάφορες διαδρομές προς αυτό το συναρπαστικό επάγγελμα

Είτε είστε ένας μελλοντικός φοιτητής που αναζητά καθοδήγηση είτε απλά είστε περίεργος για τον κόσμο της αεροπορίας, αυτή η πηγή είναι για εσάς.

Η ομάδα μας από επαγγελματίες της ιδιωτικής αεροπορίας και των αερομεταφορών θα σας καθοδηγήσει στους διαφορετικούς διαθέσιμους δρόμους καριέρας.

Θα βρείτε μια σαφή, συγκριτική ανάλυση των καλύτερων αεροπορικών σχολών στη Γαλλία, καθώς και πρακτικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βρείτε το δρόμο σας σε αυτή την απαιτητική περιπέτεια, η οποία όμως είναι προσιτή σε όσους προετοιμάζονται αυστηρά.

Το επάγγελμα του πιλότου: αυστηρότητα, πάθος και ανθεκτικότητα

Υπεύθυνοι για τη μεταφορά των επιβατών από το σημείο Α στο σημείο Β, οι πιλότοι είναι αυτό που είναι γνωστό ως πλήρωμα καμπίνας. Οι αποστολές τους είναι οριζόντιες και ακολουθούν μια μακρά και πολύπλοκη πορεία: λαμβάνουν χώρα πριν, κατά τη διάρκεια και ακόμη και μετά την πτήση.

1. Πριν από την πτήση

Πριν από κάθε πτήση, πραγματοποιείται ενημέρωση για να εξηγηθούν οι τεχνικές πτυχές του αεροσκάφους: ασύρματος, επικοινωνίες, γεωγραφικός εντοπισμός, όργανα πλοήγησης κ.λπ. Πρέπει να ελεγχθεί ένας πολύ ακριβής κατάλογος ελέγχου και τα καθήκοντα κατανέμονται μεταξύ των πιλότων. Γενικά, ένας πιλότος είναι υπεύθυνος για την “επιθεώρηση πριν από την πτήση”, δηλαδή την εξωτερική εμφάνιση του αεροσκάφους. Ο άλλος πιλότος πηγαίνει απευθείας στο εσωτερικό του αεροσκάφους για να το διαμορφώσει και να προετοιμάσει το σχέδιο πτήσης. Αυτή η φάση προετοιμασίας είναι ουσιαστική και πρέπει να διεξάγεται προσεκτικά, ιδίως όταν υπολογίζεται η απαιτούμενη ποσότητα καυσίμων και μελετώνται οι καιρικές συνθήκες.

2. Κατά τη διάρκεια της πτήσης

Ως το μοναδικό άτομο στο αεροσκάφος, ο πιλότος πρέπει να είναι διορατικός, ευαίσθητος και αρκετά ψύχραιμος για να αντιμετωπίσει τα διάφορα ενδεχόμενα. Για τον λόγο αυτό, εκτός από το υψηλό αίσθημα ευθύνης και τις αναλυτικές ικανότητες, τα πληρώματα πτήσης πρέπει να έχουν άριστη υγεία και καλή σωματική και νευρική αντοχή. Σχετικά με το θέμα αυτό, το αν διαθέτουν ή όχι ιατρικό πιστοποιητικό εγείρει πολλά ερωτήματα. Απαιτείται έλεγχος κατηγορίας 1 PNT σε αεροναυτικό ιατρικό κέντρο. Κατά τη διάρκεια αυτού του ιατρικού ελέγχου, θα εξεταστούν διάφοροι παράγοντες:

  • όραση ,
  • ακοή
  • η παρουσία νευρολογικών προβλημάτων
  • καρδιακά προβλήματα, κ.λπ

Στο πιλοτήριο, ο πιλότος ενεργεί σε πολλά επίπεδα: ελέγχει όλες τις παραμέτρους, παρακολουθεί τους υπολογιστές του αεροσκάφους και παραμένει σε συνεχή επαφή με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Ο πιλότος, ο οποίος αυτοματοποιείται όλο και περισσότερο, παραμένει ένας πολύπλοκος κλάδος, που απαιτεί ορισμένη τεχνογνωσία και καλή γνώση των συστημάτων πλοήγησης. Ως υπεύθυνος για το πλήρωμα και τους επιβάτες, οι πιλότοι χρειάζονται δύο επιπλέον χορδές στο δοξάρι τους: αίσθηση της πρόβλεψης και άψογη γνώση της αγγλικής γλώσσας.

3. Μετά την πτήση

Η αποστολή του πιλότου ολοκληρώνεται λίγες ώρες μετά την προσγείωση. Πρέπει να υποβάλουν αναφορά για την πτήση, δηλαδή να επικοινωνήσουν και να μεταφέρουν τις παρατηρήσεις τους.

Αυτές μπορεί να αφορούν τη συντήρηση του αεροσκάφους: στόχος είναι η βελτίωση της ασφάλειας των πτήσεων και η πρόβλεψη τυχόν περιστατικών σε μελλοντικές πτήσεις.

Σταδιοδρομία του πιλότου

Η καριέρα του πιλότου προσφέρει πολλές δυνατότητες και ευκαιρίες εξέλιξης στις διάφορες βαθμίδες.

Σε γενικές γραμμές, ξεκινάτε ως αξιωματικός πιλότος σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων και στη συνέχεια σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Μετά από περίπου δέκα χρόνια εμπειρίας, γίνεστε κυβερνήτης σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων και, τέλος, κυβερνήτης σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Το να γίνεις εκπαιδευτής κυβερνήτης σε συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους είναι το αποκορύφωμα της καριέρας ενός πιλότου.

Πριν φτάσετε σε αυτό το στάδιο, είναι προφανώς απαραίτητη μια σειρά μαθημάτων κατάρτισης και προσόντων.

Εδώ ρίχνουμε μια ματιά στο τι χρειάζεται για να σπουδάσει κανείς για να γίνει πιλότος αεροπορικής εταιρείας ή ιδιωτικός πιλότος..

Εκπαίδευση στην αεροπορία: πώς γίνεσαι πιλότος

Για να γίνεις πιλότος απαιτείται μακρά μαθητεία και στέρεη εκπαίδευση στο έδαφος.

Είτε ακολουθήσετε τη “βασιλική” κρατική διαδρομή των grandes écoles είτε παράλληλες σπουδές (πληρωμένα προσόντα, στρατός), η εκμάθηση του πιλότου απαιτεί πολύ χρόνο.

Οι σπουδές είναι ιδιαίτερα επιλεκτικές, με περίπου τριάντα υποψηφίους να λαμβάνονται στην ENAC (Εθνική Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας) κάθε χρόνο.

Διατίθενται διάφορες κρατικές σπουδές, σε διαφορετικά επίπεδα:

  • Postbac
  • Bac+2 από επιστημονική σχολή
  • PPL (Άδεια Ιδιωτικού Πιλότου), CPL (Άδεια Εμπορικού Πιλότου) και θεωρητική άδεια ATPL (Άδεια Πιλότου Αεροπορικών Μεταφορών)

Τα διάφορα διπλώματα που απονέμονται με την ολοκλήρωση αυτών των σπουδών είναι πολυάριθμα και αποτελούν επένδυση χρόνου και χρήματος. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να επιλέξετε το σωστό πρόγραμμα σπουδών που ταιριάζει στους στόχους σας και στις πιθανότητες επιτυχίας σας.

Μετά την ολοκλήρωση αυτών των μαθημάτων, ο ακαθάριστος μηνιαίος μισθός για έναν αρχάριο είναι περίπου 2.000 ευρώ. Ωστόσο, αυτό ποικίλλει ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία, τον τύπο του αεροσκάφους, τις διανυόμενες αποστάσεις κ.λπ.

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 6 γαλλικών αεροπορικών σχολών: η σύγκριση

Ακολουθεί η συγκριτική μας έκθεση σχετικά με τις 6 καλύτερες σχολές αεροπορίας στη Γαλλία, με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

  • κατάταξη στον πίνακα κατάταξης των καλύτερων σχολών μηχανικών στη Γαλλία ,
  • φάσμα των προσφερόμενων θεωρητικών μαθημάτων (πτυχία/μεταπτυχιακά) στην αεροπορία και την αεροναυπηγική ,
  • διδασκόμενα προγράμματα πρακτικής εκπαίδευσης πιλότων
  • διαθέσιμες εγκαταστάσεις και εξοπλισμός ,
  • κόστος ανά έτος σπουδών,
  • διάρκεια σπουδών.

1. ISAE-Supaéro

  • κατάταξη: 4
  • αριθμός προγραμμάτων: 14
  • πιλοτικό πρόγραμμα: μεταπτυχιακό δίπλωμα αεροναυπηγικής μηχανικής
  • εγκαταστάσεις: στόλος εννέα αεροσκαφών, πλατφόρμα αυτόνομων συστημάτων για microdrones και ρομπότ, προσομοιωτές πτήσης και πλατφόρμα νευροεργονομίας, αεροσήραγγες, αεροακουστική αεροσήραγγα, πάγκος δοκιμών στροβιλοκινητήρων, αίθουσα ραδιοεπικοινωνίας ελεγχόμενη από λογισμικό, επίγειος σταθμός παρακολούθησης και λειτουργίας δορυφόρων, κέντρο διοίκησης και ελέγχου δορυφόρων
  • κόστος ανά έτος σπουδών (Γάλλος φοιτητής): 4.800 ευρώ
  • διάρκεια σπουδών: 24 μήνες πλήρους φοίτησης

2. ESTACA

  • κατάταξη: 8
  • αριθμός προγραμμάτων: 8
  • πιλοτικό πρόγραμμα: αεροναυπηγός μηχανικός (master) και εκπαίδευση πιλότων αεροπορικών εταιρειών
  • εγκαταστάσεις: προσομοιωτές, ερευνητικά εργαστήρια, αεροσήραγγες
  • κόστος ανά έτος σπουδών (Γάλλος φοιτητής): 7.990 ευρώ
  • διάρκεια σπουδών: 12 μήνες πλήρους φοίτησης

3. École Centrale de Nantes

  • κατάταξη: 15
  • αριθμός προγραμμάτων: 2
  • πιλοτικό πρόγραμμα: N/A
  • εγκαταστάσεις: σήραγγες ανέμου, κέντρο δυναμικών και στατικών δοκιμών, πλατφόρμα ταχείας παραγωγής
  • κόστος ανά έτος σπουδών (Γάλλος φοιτητής): 2.500 ευρώ
  • διάρκεια σπουδών: 36 μήνες πλήρους φοίτησης

4. Πολυτεχνικό Ινστιτούτο Εξελιγμένων Επιστημών (IPSA)

  • κατάταξη: 36
  • αριθμός προγραμμάτων: 2
  • πιλοτικό πρόγραμμα: αεροδιαστημικός μηχανικός (master)
  • εγκαταστάσεις: αεροσήραγγες, ερευνητικά εργαστήρια, ευφυείς υπολογιστές
  • κόστος ανά έτος σπουδών (Γάλλος φοιτητής): 5.500 ευρώ
  • διάρκεια σπουδών: 36 μήνες πλήρους φοίτησης

5. École Nationale Supérieure de Mécanique et d’Aérotechnique (ISAE – ENSMA)

  • κατάταξη: 53
  • αριθμός προγραμμάτων: 2
  • πιλοτικό πρόγραμμα: αεροναυτική μηχανική και ενέργεια (μεταπτυχιακό)
  • εγκαταστάσεις: ερευνητικά εργαστήρια
  • κόστος ανά έτος σπουδών (Γάλλος φοιτητής): 7.300 ευρώ
  • διάρκεια σπουδών: 24 μήνες πλήρους φοίτησης

6. ENAC

  • κατάταξη: 65
  • αριθμός προγραμμάτων: 12
  • πιλοτικό πρόγραμμα: Δίπλωμα πιλότου αεροπορικών μεταφορών (μόνο για πτυχιούχους ή σπουδαστές προπαρασκευαστικών μαθημάτων)
  • εγκαταστάσεις: στόλος 121 αεροσκαφών, ειδικοί προσομοιωτές πτήσης, προηγμένοι προσομοιωτές ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, αεροδυναμικές, ηλεκτρονικές, πληροφορικές και γλωσσικές υποδομές, τέσσερα ερευνητικά εργαστήρια
  • κόστος ανά έτος σπουδών (Γάλλος φοιτητής): 1.300 ευρώ
  • διάρκεια σπουδών: 36 μήνες πλήρους φοίτησης

Ανεξάρτητα από το πρόγραμμα σπουδών που θα επιλέξετε, ο επαγγελματίας πιλότος είναι πρωτίστως ένας άνθρωπος με πάθος.

Οι ειδικοί μας σε θέματα αεροπορίας είναι διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο για να σας βοηθήσουν με την ιδιωτική σας πτήση στο +33 (0) 1 44 09 91 82. Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική προσφορά μας για να λάβετε μια εκτίμηση τιμής για την ιδιωτική σας πτήση.

  • Ποιες είναι οι εναλλακτικές λύσεις για να γίνει κάποιος πιλότος στη Γαλλία

    Εκτός από τις μεγάλες σχολές μηχανικών και το ENAC, υπάρχουν ιδιωτικά εκπαιδευτικά προγράμματα (όπως οι ATO – εγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί) και στρατιωτικά προγράμματα (Armée de l’Air et de l’Espace). Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν επίσης προγράμματα δοκίμων, όπου η εκπαίδευση χρηματοδοτείται μερικώς ή πλήρως με αντάλλαγμα την επαγγελματική δέσμευση.

  • Μπορώ να γίνω πιλότος αεροπορικής εταιρείας χωρίς να πάω σε σχολή μηχανικών

    Ναι, είναι δυνατή η απόκτηση πτυχίου εμπορικού πιλότου (CPL) ή πτυχίου πιλότου αερομεταφορών (ATPL) μέσω εγκεκριμένων οργανισμών κατάρτισης (ATO) χωρίς πτυχίο μηχανικού.

    Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να προτιμούν υποψηφίους από προγράμματα σπουδών αναγνωρισμένα για την ακαδημαϊκή τους αυστηρότητα.

  • Τι αντίκτυπο έχει η ιατρική πιστοποίηση κατηγορίας 1 στην καριέρα ενός πιλότου

    Το ιατρικό πιστοποιητικό κατηγορίας 1 είναι υποχρεωτικό για να εργαστείτε ως πιλότος αεροπορικής εταιρείας. Εάν το πιστοποιητικό αυτό χαθεί (για ιατρικούς λόγους), οι πιλότοι μπορεί να ανακαταταγούν ή να διακοπεί η καριέρα τους. Ορισμένοι πιλότοι ασχολούνται με την εκπαίδευση, τη διοίκηση ή τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας.

  • Πώς μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε πιλοτικές μελέτες, οι οποίες είναι συχνά πολύ δαπανηρές

    Εκτός από τις επιχορηγήσεις (ιδίως για την ENAC), μπορούν να βοηθήσουν εξειδικευμένα τραπεζικά δάνεια, χορηγοί (λέσχες αεροπορίας, εταιρείες) ή συστήματα όπως το CPF (Compte Personnel de Formation). Τα προγράμματα δοκίμων αεροσκαφών καλύπτουν επίσης μέρος του κόστους.

  • Μπορούν οι πιλότοι των ενόπλων δυνάμεων να ενταχθούν στην πολιτική αεροπορία

    Ναι, μετά από επανεκπαίδευση. Πρέπει να περάσουν τα πολιτικά προσόντα (όπως το ATPL) και ενίοτε να παρακολουθήσουν ειδικές ενότητες (διαχείριση πολιτικής εναέριας κυκλοφορίας, ειδικές διαδικασίες για αεροπορικές εταιρείες). Η εμπειρία τους συχνά εκτιμάται.

  • Υπάρχει όριο ηλικίας για να γίνει κάποιος πιλότος αεροπορικής εταιρείας

    Δεν υπάρχει αυστηρό όριο ηλικίας για την έναρξη της κατάρτισης, αλλά οι εταιρείες συχνά επιβάλλουν ένα ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης (συνήθως 35-40 ετών) για να εξασφαλίσουν μια αρκετά μακρά σταδιοδρομία.

  • Τι ρόλο παίζει ο προσομοιωτής πτήσης στην εκπαίδευση

    Οι προσομοιωτές σας επιτρέπουν να εκπαιδεύεστε σε πολύπλοκες καταστάσεις (κακές καιρικές συνθήκες, βλάβες) χωρίς κίνδυνο. Είναι απαραίτητοι για την επικύρωση των προσόντων σε συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους (όπως το A320 ή το B787).

  • Μπορούν οι αλλοδαποί πιλότοι να εργαστούν στη Γαλλία

    Ναι, υπό την προϋπόθεση ότι οι άδειές τους είναι αναγνωρισμένες (μέσω του EASA, του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας) και ότι γνωρίζουν καλά τη γαλλική γλώσσα (τουλάχιστον επίπεδο 4 του ICAO για τις αεροπορικές επικοινωνίες).

  • Πώς εξελίσσονται οι τεχνολογίες στην εκπαίδευση των πιλότων

    Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας (VR), της τεχνητής νοημοσύνης για την ανάλυση των επιδόσεων και των διαδικτυακών μαθημάτων αυξάνεται, αλλά για την απόκτηση άδειας εξακολουθούν να απαιτούνται πραγματικές ώρες πτήσης.

  • Είναι δυνατόν να ειδικευτείτε στην πτήση ιδιωτικών αεροσκαφών ή επαγγελματικών τζετ

    Ναι, μέσω πρόσθετης εκπαίδευσης (όπως π.χ. πτυχία σε επαγγελματικά αεροσκάφη) και συσσωρευμένης εμπειρίας. Οι δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών (για VIP) είναι ένα πλεονέκτημα.

  • Τι επίπεδο αγγλικών απαιτείται για την εξάσκηση

    Το επίπεδο ICAO 4 (επιχειρησιακό) είναι υποχρεωτικό, αλλά οι αεροπορικές εταιρείες συχνά απαιτούν το επίπεδο 5 ή 6 (τρέχον) για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων. Οι εξετάσεις όπως η ELPAC είναι τυποποιημένες.

  • Πώς διαχειρίζεστε το τζετ λαγκ και την κούραση σε μια καριέρα μεγάλων αποστάσεων

    Οι πιλότοι ακολουθούν αυστηρά πρωτόκολλα (διαχείριση ύπνου, διατροφή) και έχουν ρυθμισμένα προγράμματα (ελάχιστος χρόνος ανάπαυσης μεταξύ των πτήσεων).

  • Ποια είναι η προσφυγή μου σε περίπτωση αποτυχίας μου στη διαδικασία επιλογής σχολείου

    Δοκιμάστε ξανά την τύχη σας μετά από πρόσθετη προετοιμασία, απευθυνθείτε σε ιδιωτικούς ΑΤΟ ή επιλέξτε να αποκτήσετε άδεια ιδιωτικού πιλότου (PPL) προτού υποβάλλετε εκ νέου αίτηση.