ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Οι συνέπειες του Brexit για την επιχειρηματική αεροπορία

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Την Ιανουαρίου 2021, το Ηνωμένο Βασίλειο αποχώρησε επίσημα από την Ευρωπαϊκή Ένωση μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις. Την ίδια ημερομηνία τέθηκε σε ισχύ η Συμφωνία Εμπορίου και Συνεργασίας που συνδέεται με το Brexit. Ένα τμήμα αυτής της συμφωνίας αφορά τις αερομεταφορές. Θέτει τα θεμέλια για το επιχειρησιακό πλαίσιο και τα δικαιώματα όλων: από τους επιβάτες και τις εμπορευματικές μεταφορές μέχρι τους βρετανικούς και ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς. Η συμφωνία αυτή είναι η απάντηση στις ανησυχίες του τομέα των αεροπορικών μεταφορών, ο οποίος είναι ήδη πολύ εύθραυστος.

Μεταξύ των σημαντικότερων αλλαγών είναι η εξέλιξη του τρόπου με τον οποίο πραγματοποιούνται οι πτήσεις των δημόσιων μεταφορών εντός του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτές οι ενδοκρατικές πτήσεις υπόκεινται πλέον σε έγκριση από τις αρχές πολιτικής αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου, και η επιχειρηματική αεροπορία δεν αποτελεί εξαίρεση.

Τι αντίκτυπο θα έχουν οι νέες συνθήκες εναέριας κυκλοφορίας στην ιδιωτική αεροπορία

Η αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση οδήγησε σε ορισμένες αλλαγές στα δικαιώματα πτήσεων και υπερπτήσεων μεταξύ των δύο αυτών περιοχών.

  • Απαιτούνται νέες άδειες

Συνολικά, τα δικαιώματα υπέρπτησης και πτήσης από και προς το έδαφος του άλλου μέρους παραμένουν εγγυημένα για όλους τους αερομεταφορείς της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτό ισχύει για τις τακτικές και μη τακτικές αεροπορικές εταιρείες, καθώς και για τους φορείς εκμετάλλευσης ιδιωτικών τζετ και ελικοπτέρων. Έτσι, εξακολουθεί να είναι δυνατή η πτήση πτήση με ιδιωτικό τζετ μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και άλλης χώρας της ΕΕ με ευρωπαϊκό ή βρετανικό αερομεταφορέα.

Ωστόσο, οι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς που επιθυμούν να πετάξουν προς το Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να διαθέτουν άδεια αερομεταφορέα εξωτερικού. Για την απόκτησή της, πρέπει να υποβληθεί αίτηση στις αρχές πολιτικής αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον δικτυακό τόπο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου: https://www.caa.co.uk/ Commercial-industry/Airlines/Licensing/Foreign-carrier-permits/About-foreign-carrier-permits/

Αντίθετα, οι αερομεταφορείς του Ηνωμένου Βασιλείου που επιθυμούν να πετάξουν προς την Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να λάβουν άδειες πτήσης από τον Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EASA). Οι διαδικασίες αυτές είναι σχετικά απλές και δεν εμποδίζουν τις αεροπορικές εταιρείες. Ορισμένες έχουν ήδη διαπραγματευτεί ομαδοποιημένες άδειες για να αποφύγουν τις χρονοβόρες διαδικασίες.

  • Αποκατάσταση των δικαιωμάτων ενδομεταφορών

Ο όρος καμποτάζ αναφέρεται στη μεταφορά ανθρώπων ή εμπορευμάτων μεταξύ δύο αερολιμένων σε μια χώρα, με αεροσκάφος νηολογημένο εκτός των συνόρων της ίδιας χώρας. Πρόκειται για μία από τις έξι ελευθερίες του αέρα, τους κανόνες που διέπουν τις διεθνείς αεροπορικές μεταφορές και τις αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές. Πρακτικά, ο στόχος του καμποτάζ είναι η προστασία της εγχώριας βιομηχανίας από τον ξένο ανταγωνισμό.

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προς το συμφέρον του ελεύθερου εμπορίου, τα κράτη μέλη μοιράζονται τα ίδια δικαιώματα ενδομεταφορών. Ωστόσο, όσον αφορά το Ηνωμένο Βασίλειο, οι κανόνες έχουν αλλάξει μετά το Brexit. Οι φορείς εκμετάλλευσης αεροσκαφών της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου υπόκεινται πλέον σε διαφορετικά δικαιώματα ενδομεταφορών. Αυτό σημαίνει ότι οι ευρωπαίοι φορείς εκμετάλλευσης ιδιωτικών τζετ δεν μπορούν πλέον να πετούν αποκλειστικά εντός του Ηνωμένου Βασιλείου. Αντίστροφα, ένας φορέας εκμετάλλευσης του Ηνωμένου Βασιλείου δεν μπορεί πλέον να πετάξει αποκλειστικά εντός μιας ευρωπαϊκής χώρας. Ωστόσο, εάν η πτήση διασχίζει ένα σύνορο, για παράδειγμα μια πτήση Παρίσι Le Bourget LBG – Άμστερνταμ AMS, μπορεί να εκτελεστεί από φορέα εκμετάλλευσης του Ηνωμένου Βασιλείου, δεδομένου ότι δεν πραγματοποιείται σε μία μόνο χώρα.

  • Επιπτώσεις στις τιμές των ιδιωτικών τζετ

Είναι πιθανό η αποκατάσταση των δικαιωμάτων ενδομεταφορών να έχει αντίκτυπο στις τιμές. Από την Ιανουαρίου 2021, μόνο οι αερομεταφορείς του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να εκτελούν πτήσεις εντός του Ηνωμένου Βασιλείου. Συνεπώς, υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός στις πτήσεις αυτές. Αυτή η μείωση του ανταγωνισμού οδηγεί σε μείωση της προσφοράς ιδιωτικών τζετ. Ωστόσο, εάν η προσφορά είναι μικρότερη από τη ζήτηση, τότε η τιμή της μίσθωσης ενός ιδιωτικού τζετ εντός του Ηνωμένου Βασιλείου είναι πιθανό να αυξηθεί. Για άλλες πτήσεις, ωστόσο, υπάρχει μικρός κίνδυνος αύξησης των τιμών.

  • Οι συνέπειες για τους πελάτες μας

Για τους πελάτες τουAEROAFFAIRES, οι εν λόγω όροι και προϋποθέσεις δεν έχουν καμία επίπτωση. Στην πραγματικότητα, ως μεσίτης αεροπορικών εταιρειών, είμαστε σε επαφή με πάνω από εκατό αεροπορικές εταιρείες σε όλη την Ευρώπη. Όποιο και αν είναι το αίτημά σας: ενοικίαση ιδιωτικού τζετ ελικόπτερα , για ομαδικές πτήσεις, με την οικογένειά σας, α ιατρικός επαναπατρισμός…και τον προορισμό σας, είμαστε στη διάθεσή σας για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες σας.

Οι ειδικοί μας στις αερομεταφορές είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα για την ιδιωτική σας πτήση στο +33 (0) 1 44 09 91 82. Μη διστάσετε να επισκεφθείτε το απόσπασμα online για να λάβετε μια εκτίμηση τιμής για την ιδιωτική σας πτήση.