ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Ποια αεροδρόμια είναι προσβάσιμα σε ιδιωτικά τζετ

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Κατά γενικό κανόνα, ένα επαγγελματικό τζετ μπορεί να προσγειωθεί σε μεγάλους διαδρόμους και σε πολυσύχναστα αεροδρόμια.

Ωστόσο, είναι σπάνιο να δει κανείς ένα ιδιωτικό τζετ του τύπου Phenom 300 ή Falcon 7X ιδιωτικό τζετ να προσγειώνεται σε ένα μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο, όπως το Heathrow του Λονδίνου ή το Παρίσι Charles De Gaulle. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η πλειονότητα των επαγγελματικών τζετ χρησιμοποιεί αεροδρόμια που προορίζονται για την επαγγελματική αεροπορία. Όπως το Παρίσι Le Bourget, ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ευρώπης. Η Γαλλία είναι μία από τις χώρες με τα περισσότερα μικρά αεροδρόμια, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες ιδιωτικών τζετ να φτάσουν όσο το δυνατόν πιο κοντά στον τελικό προορισμό τους. Η Γαλλία διαθέτει περισσότερα από 400 αεροδρόμια και αεροδρόμια, εκ των οποίων τα 80 διαθέτουν τελωνειακή υποδομή. Ωστόσο, δεν μπορούν όλα τα ιδιωτικά αεροσκάφη να πετάξουν σε κάθε προορισμό. Ιδιαίτερα σε αεροδρόμια όπως το Courchevel. Ή σε εκείνα με πολύπλοκες προσεγγίσεις, όπως το Σεν Τροπέ, ακόμη και αν πρόκειται για τον ίδιο τύπο αεροσκάφους.

Ποιες είναι οι παράμετροι για την πρόσβαση σε ένα αεροδρόμιο ή όχι Γιατί ένα ιδιωτικό αεροσκάφος μπορεί να προσγειωθεί στο Courchevel και ένα άλλο όχι, ειδικά αν πρόκειται για τον ίδιο τύπο αεροσκάφους Ποια πλεονεκτήματα έχουν τα μικρότερα αεροδρόμια ή εκείνα που είναι αφιερωμένα στην επαγγελματική αεροπορία και με ποια κριτήρια επιλέγονται Και ποια είναι τα μειονεκτήματα των διεθνών αεροδρομίων για την επαγγελματική αεροπορία

Ο κατάλογος είναι μακρύς, και εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας:

  • το μήκος του διαδρόμου προσγείωσης και η επιφάνειά του (από σκυρόδεμα, γρασίδι ή άλλο)
  • την αντοχή του διαδρόμου προσγείωσης και απογείωσης
  • το επίπεδο των υπηρεσιών διάσωσης και πυρόσβεσης αεροσκαφών (ARFF)
  • τις ώρες λειτουργίας και την πιθανή παράταση
  • την παρουσία τελωνειακών αρχών (συνοριακή αστυνομία PAF)
  • Παρουσία σταθμού παραφίνης
  • Αν υπάρχει ή όχι διαθέσιμος εξοπλισμός ή φορτηγά αποπάγωσης

Πρέπει επίσης να γίνει διάκριση μεταξύ των πτήσεων Δημόσιας Επιβατικής Μεταφοράς (εμπορικές πτήσεις) και των πτήσεων Ιδιωτικής Μεταφοράς με ιδιωτικά τζετ ιδιοκτητών, οι οποίες δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις όσον αφορά τις επιδόσεις προσγείωσης και απογείωσης. Για παράδειγμα, ένα Falcon 7X ιδιοκτήτης τζετ θα μπορεί να προσγειωθεί στον διάδρομο la Mole St Tropez, ενώ στις Δημόσιες Επιβατικές Μεταφορές επιτρέπεται η προσγείωση μόνο του στροβιλοελικοφόρου PC12.

Τέλος, στο Πόλη του Λονδίνου, Μπολτσάνο ή Gstaad για παράδειγμα, τα ιδιωτικά αεροσκάφη πρέπει να έχουν τα προσόντα και τις επιδόσεις τους επικυρωμένες από τον κατασκευαστή και, φυσικά, οι πιλότοι πρέπει να έχουν επικαιροποιημένα προσόντα για τις συγκεκριμένες προσεγγίσεις.

Σε αυτό το άρθρο, οι ειδικοί μας στις αερομεταφορές εξηγούν πώς να επιλέξετε το σωστό αεροδρόμιο για το ταξίδι του επαγγελματικού σας τζετ.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός αεροδρομίου αφιερωμένου στην επιχειρηματική αεροπορία

Τα πλεονεκτήματα των αεροδρομίων που είναι αφιερωμένα στα ιδιωτικά τζετ

Τα επιχειρηματικά αεροδρόμια είναι σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των χρηστών επαγγελματικών τζετ. Επισκέπτονται κυρίως για την ευελιξία, την ηρεμία και την άνεση που προσφέρουν. Αεροδρόμια όπως το Παρίσι Le Bourget, το Λονδίνο Luton, το Βιέννη-Schwechat, το Ρώμη Ciampino ή το Μιλάνο Linate προσφέρουν αποκλειστική πρόσβαση σε ιδιωτικές πτήσεις:

aéroport du Bourget
Πηγή φωτογραφίας: Aeroaffaires
  • Εύκολη πρόσβαση, συχνά κοντά στο κέντρο της πόλης

Με περισσότερα από 400 αεροδρόμια στη Γαλλία, είναι εύκολα προσβάσιμα από οποιαδήποτε γαλλική πόλη. Επιπλέον, το πολύ μικρότερο μέγεθός τους σημαίνει ότι αυτά τα αεροδρόμια βρίσκονται πολύ πιο κοντά στις πόλεις από ό,τι ένα μεγάλο αεροδρόμιο. Η απογείωση από ένα ιδιωτικό αεροδρόμιο μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 15 λεπτών από την άφιξή σας.

Συγκριτικά, το αεροδρόμιο Roissy Charles de Gaulle καλύπτει συνολική έκταση 33 km2. Ενώ, Le Bourget, το επιχειρηματικό αεροδρόμιο του Παρισιού έχει έκταση μόλις 5,5 km2.

Το πολύ μικρότερο μέγεθός τους σημαίνει επίσης ότι η επιβίβαση γίνεται πολύ πιο γρήγορα μόλις φτάσετε στο αεροδρόμιο.

  • Ιδιωτικοί τερματικοί σταθμοί για τους επιβάτες που περιμένουν με FBOs (Fixed Base Operators)

Οι FBOs είναι ιδιωτικοί τερματικοί σταθμοί αφιερωμένοι στην επιχειρηματική αεροπορία. Αυτά τα τερματικά βρίσκονται κυρίως σε ειδικά αεροδρόμια. Όταν φτάνετε σε ένα αεροδρόμιο που εξυπηρετεί τακτικά ιδιωτικά αεροσκάφη, πηγαίνετε κατευθείαν σε έναν FBO. Μόλις φτάσετε, εσείς και οι αποσκευές σας θα φροντιστείτε από το επιχειρησιακό προσωπικό.

Σε αυτούς τους τερματικούς σταθμούς πραγματοποιούνται οι τελωνειακοί έλεγχοι πριν από την πτήση. Αυτοί οι τερματικοί σταθμοί υποδέχονται τους επιβάτες διακριτικά και αποκλειστικά. Αυτό επιτρέπει γρήγορους ελέγχους, κατά τη διάρκεια των οποίων δεν χάνεται ούτε λεπτό.

Εάν φτάσετε νωρίς, οι ιδιωτικοί τερματικοί σταθμοί διαθέτουν αίθουσες VIP που προσφέρουν ευρύ φάσμα υπηρεσιών. Διατίθενται επίσης αίθουσες συνεδριάσεων.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα Σας προτείνουμε το αυτό το άρθρο, το οποίο ασχολείται με τους αερομεταφορείς.

Salon privé du terminal FBO Dassault Falcon Service
Photo credit: Dassault Aviation
  • Απογείωση και προσγείωση με χρονοθυρίδες μόνο για επαγγελματικά αεροσκάφη

Όσον αφορά την απογείωση και την προσγείωση, τα αεροδρόμια είναι άριστα εξοπλισμένα για την εξυπηρέτηση ιδιωτικών τζετ. Αυτό σημαίνει ότι αυτά τα στάδια της πτήσης μπορούν να ολοκληρωθούν με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες και το συντομότερο δυνατό.

Οι περιορισμοί των μικρών αεροδρομίων και αερολιμένων

Από την άλλη πλευρά, είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε ότι δεν είναι όλα τα μικρά αεροδρόμια σε θέση να φιλοξενήσουν όλα τα ιδιωτικά τζετ. Υπάρχουν πολλά επιλεκτικά κριτήρια για την επιλογή του κατάλληλου αεροδρομίου για το ταξίδι σας.

  • Τεχνικές επιδόσεις και όρια δημόσιων επιβατικών μεταφορών

Ορισμένα αεροδρόμια έχουν συγκεκριμένες τεχνικές απαιτήσεις που υπαγορεύουν ποιοι πιλότοι και αεροσκάφη μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά.

Αυτές περιλαμβάνουν το μήκος του διαδρόμου και τις καιρικές συνθήκες. Στην πραγματικότητα, μόνο ορισμένα αεροσκάφη, όπως τα turboprop, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται το αεροδρόμιο Saint Tropez, το οποίο διαθέτει έναν σύντομο διάδρομο προσγείωσης και απογείωσης 1.100 μέτρων. Αυτό σημαίνει ότι μόνο αεροσκάφη όπως τα Pilatus PC12 μπορούν να προσγειωθούν εκεί με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για να μάθετε περισσότερα, δείτε τις διαφορές μεταξύ των Δημόσιες επιβατικές μεταφορές και ιδιόκτητες πτητικές μεταφορές.

Ενδέχεται επίσης να υπάρχουν προβλήματα με την επιφάνεια του διαδρόμου προσγείωσης και απογείωσης. Ορισμένοι διάδρομοι προσγείωσης και απογείωσης είναι μόνο με γρασίδι. Μην ανησυχείτε, υπάρχουν διαθέσιμα αεροσκάφη για να προσαρμοστούν σε αυτούς τους διαδρόμους. Το Pilatus PC24 ή το P68 από το Vulcanair.

Τέλος, υπάρχουν ορισμένα altiports (αεροδρόμια μεγάλου υψομέτρου), όπως το Courchevel, τα οποία είναι γνωστό ότι είναι δύσκολα προσβάσιμα. Λίγα αεροσκάφη μπορούν να προσγειωθούν εκεί, καθώς ο διάδρομος είναι απότομος και μικρός (500 μέτρα). Πολύ λίγα αεροσκάφη μπορούν να προσγειωθούν σε αυτά τα αεροδρόμια. L’AVIATOR TP 600 μπορούν να προσγειωθούν στο Courchevel για παράδειγμα.

Επιπλέον, οι καιρικές συνθήκες ενδέχεται να απαιτούν από τους πιλότους να έχουν προσόντα για πτήσεις με οπτικούς κανόνες (VFR). Πράγματι, όταν ο καιρός είναι ιδιόρρυθμος, η πτήση και κυρίως η προσγείωση με τη χρήση οργάνων (IFR) είναι αδύνατη. Όταν χρησιμοποιείτε έναν μεσίτη ασφαλίσεων, θα ελέγξει αυτά τα κριτήρια για τους πιλότους και τα αεροσκάφη.

Aviation TP 600 jet privé sur la neige à courchevel
Πηγή φωτογραφίας: Alpine Airlines
  • Διοικητικά και τελωνειακά όρια

Στη Γαλλία, δεν διαθέτουν όλα τα αεροδρόμια τις απαραίτητες άδειες για την έξοδο από τον χώρο Σένγκεν. Μόνο τα αεροδρόμια με σημεία διέλευσης των συνόρων (PPF) έχουν άδεια απογείωσης πτήσεων που προορίζονται για έξοδο από τον χώρο Σένγκεν. Η Γαλλία διαθέτει συνολικά 72 αεροδρόμια με PPF. Όταν κάνετε κράτηση για την πτήση σας και μας λέτε τον προορισμό σας, θα αποφασίσουμε αν θα σας επιτρέψουμε να απογειωθείτε από αεροδρόμιο με σημείο διέλευσης συνόρων. Για πτήσεις εντός των 26 χωρών της ζώνης Σένγκεν, όλα τα γαλλικά αεροδρόμια μπορούν να υποδεχθούν επιβάτες.

Στη συνέχεια, ως πιστοποιημένη πτήση δημόσιας μεταφοράς, ανάλογα με τον αριθμό των επιβατών και το αεροσκάφος, υπάρχουν προϋποθέσεις ασφαλείας. Συγκεκριμένα, ένας ορισμένος αριθμός ατόμων πρέπει να είναι παρών στο αεροδρόμιο. Αυτή η φυσική και ανθρώπινη παρουσία εξαρτάται από το επίπεδο ταξινόμησης του αεροσκάφους. Το επίπεδο του αεροσκάφους εξαρτάται από το μέγεθος και την άτρακτό του. Εάν προσγειωθεί αεροσκάφος επιπέδου 5, τότε στο χώρο πρέπει να υπάρχει σύστημα προστασίας επιπέδου 5. Εάν δεν υπάρχει το αναμενόμενο επίπεδο προστασίας, τότε το ιδιωτικό αεροσκάφος δεν μπορεί να προσγειωθεί στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο.

Τέλος, ορισμένα αεροδρόμια λειτουργούν μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας και δεν επιτρέπεται να δέχονται επιβάτες τη νύχτα. Και πάλι, οι ειδικοί μας σε θέματα αερομεταφορών θα σας προτείνουν μόνο αεροδρόμια που είναι κατάλληλα για εσάς.

Μπορεί ένα ιδιωτικό τζετ να πετάξει σε ένα διεθνές αεροδρόμιο

Η απάντηση είναι ναι, ένα ιδιωτικό τζετ έχει το δικαίωμα να πετάξει σε διεθνές αεροδρόμιο. Ωστόσο, είναι σπάνιο να δούμε ένα ιδιωτικό τζετ Citation Mustang να προσγειώνεται στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου. Δείτε λοιπόν πώς λειτουργεί η διαδικασία πτήσης ενός ιδιωτικού τζετ από ένα εμπορικό αεροδρόμιο. Θα μπορέσετε να δείτε τις διαφορές μεταξύ ενός διεθνούς αεροδρομίου και ενός αεροδρομίου αφιερωμένου στην ιδιωτική αεροπορία. Θα καταλάβετε επίσης γιατί είναι προτιμότερο να απογειώνεστε από ένα αεροδρόμιο με ένα ιδιωτικό τζετ.

Citation mustang jets privés posés à l'aéroport
Πηγή φωτογραφίας: Cessna Citation

Έλλειψη γρήγορης πρόσβασης

Τα διεθνή αεροδρόμια είναι πολύ πολυσύχναστα μέρη. Για να φτάσετε εκεί με αυτοκίνητο, είναι προτιμότερο να πάτε νωρίς. Συχνά υπάρχει πολύς κόσμος στους δρόμους, λόγω του αριθμού των ταξιδιωτών, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις. Χρόνος που οι επιβάτες ιδιωτικών τζετ δεν έχουν την πολυτέλεια να χάσουν. Επιπλέον, το μέγεθος του αεροδρομίου σημαίνει ότι χάνεται χρόνος. Για να φτάσετε στο σωστό τερματικό σταθμό, πρέπει πρώτα να βρείτε το δρόμο σας μέσα από το πλήθος. Τέλος, ο μεγάλος αριθμός επιβατών που χρησιμοποιούν αυτά τα αεροδρόμια δεν αποτελεί εγγύηση για την ασφάλεια της υγείας. Τα μικρότερα αεροδρόμια, από την άλλη πλευρά, ενισχύουν τα συνιστώμενα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Δυσκίνητες διοικητικές διαδικασίες

Όταν ταξιδεύετε με αεροπλάνο, είναι απαραίτητο να περάσετε από διοικητικούς ελέγχους που διενεργούνται από τα τοπικά τελωνεία. Σε ένα κανονικό αεροδρόμιο, οι έλεγχοι αυτοί μπορεί να είναι χρονοβόροι και κουραστικοί. Πριν φτάσετε στους τερματικούς σταθμούς, ενδέχεται να υπάρχουν μεγάλες ουρές μεταξύ εσάς και των ελέγχων σας. Ωστόσο, αν ταξιδεύετε μέσω ενός μικρού αεροδρομίου, οι έλεγχοι αυτοί είναι ταχύτεροι, οπότε μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα επιβιβαστείτε στην πτήση σας το συντομότερο δυνατό. Κατά την άφιξη, οι συνοριακοί έλεγχοι είναι επίσης ταχύτεροι και λιγότερο περιοριστικοί σε ένα αεροδρόμιο αφιερωμένο στις επαγγελματικές πτήσεις.

Προτεραιότητα απογείωσης δίνεται στις πτήσεις των εμπορικών αερογραμμών

Εάν έχετε πετάξει ποτέ με εμπορική αεροπορική εταιρεία, τότε γνωρίζετε ότι η αναμονή μεταξύ επιβίβασης και απογείωσης μπορεί να είναι μεγάλη. Ένα ιδιωτικό τζετ δεν θα έχει ποτέ προτεραιότητα έναντι ενός εμπορικού αεροσκάφους. Σε ένα αεροδρόμιο όπως το Roissy Charles de Gaulle στο Παρίσι, όπου απογειώνονται καθημερινά 1.300 αεροσκάφη, εξαιρουμένων των κρίσεων υγείας, η αναμονή για την απογείωση μπορεί να είναι μεγάλη. Δεδομένου ότι η πλειονότητα των πτήσεων ιδιωτικών τζετ περιλαμβάνει ταξίδια διάρκειας μίας έως τριών ωρών, κάθε λεπτό είναι πολύτιμο. Ειδικά αν προσθέσετε σε αυτό τον παράγοντα της τιμής: ένα ιδιωτικό τζετ ενοικιάζεται με την ώρα.

Πληροφοριακά, ένα επιχειρηματικό αεροδρόμιο όπως το Le Bourget στο Παρίσι έχει 150 πτήσεις την ημέρα. Αυτό είναι δέκα φορές λιγότερο από το αντίστοιχο διεθνές αεροδρόμιο. Χάρη σε αυτόν τον μικρότερο αριθμό πτήσεων, η απογείωση από ένα αεροδρόμιο είναι επομένως πολύ γρήγορη.

Η διαδικασία προσγείωσης για ένα ιδιωτικό τζετ σε ένα μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο δεν είναι ευνοϊκή

  • Η προσγείωση

Όταν ένα ιδιωτικό τζετ πρέπει να προσγειωθεί στην πίστα ενός διεθνούς αεροδρομίου, πρέπει να προσαρμοστεί στον τρόπο προσγείωσης ενός αεροσκάφους. Αυτό γίνεται για να μην διαταράξει τα σχέδια προσγείωσης του πύργου ελέγχου που οργανώνει τις αφίξεις.

Συνήθως, αν και οι δύο τύποι αεροσκαφών είναι εξίσου γρήγοροι, ένα ιδιωτικό τζετ είναι πιο αργό στην προσγείωση από ένα αεροσκάφος. Έτσι, προκειμένου να προσαρμοστούν στην οργάνωση ενός διεθνούς αεροδρομίου, τα ιδιωτικά τζετ πρέπει να προσγειώνονται ταχύτερα από ό,τι σε ένα αεροδρόμιο που είναι αφιερωμένο σε αυτά.

Αυτή η αύξηση της ταχύτητας για ένα μικρό αεροσκάφος συνεπάγεται, πρώτον, ότι ο πιλότος είναι πιο έμπειρος. Δεύτερον, η υψηλότερη ταχύτητα προσγείωσης για ένα ιδιωτικό τζετ οδηγεί σε ενοχλήσεις που μειώνουν την απαιτούμενη άνεση σε αυτά τα αεροσκάφη.

  • Άφιξη στον διάδρομο προσγείωσης

Μόλις βρεθείτε στον διάδρομο προσγείωσης, η διαδικασία προσγείωσης δεν έχει τελειώσει. Στο έδαφος, το ιδιωτικό τζετ πρέπει να εγκαταλείψει τον διάδρομο προσγείωσης το συντομότερο δυνατό. Με τον κίνδυνο να χάσει τη χρονοθυρίδα προσγείωσης για το επόμενο αεροσκάφος. Έτσι, το ιδιωτικό τζετ πρέπει να επιταχύνει και πάλι στο έδαφος για να φτάσει στη θέση του. Για άλλη μια φορά, η αύξηση της ταχύτητας στο έδαφος έχει ως αποτέλεσμα την ανεπιθύμητη μείωση της άνεσης. Επιπλέον, τα διεθνή αεροδρόμια είναι τεράστια, οπότε πρέπει να βρείτε το δρόμο σας για να φτάσετε στη θέση σας. Οι πιλότοι ιδιωτικών τζετ που δεν είναι συνηθισμένοι σε αυτά τα αεροδρόμια είναι γνωστό ότι χάνουν τον δρόμο τους ανάμεσα σε όλα τα αεροσκάφη.

Αυτός ο χρόνος που ξοδεύεται στον λαβύρινθο των διαδρόμων προσγείωσης μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις στους επιβάτες των επαγγελματικών τζετ.

Τέλος, σε ένα αεροδρόμιο αφιερωμένο στα ιδιωτικά τζετ, με μικρότερη δομή, στην κλίμακα του αεροσκάφους. Τα επαγγελματικά τζετ δεν χάνουν χρόνο στους διαδρόμους προσγείωσης και απογείωσης.

  • Στάθμευση και συντήρηση αεροσκαφών

Μόλις ολοκληρωθεί η φάση της προσγείωσης, το αεροσκάφος πρέπει να σταθμεύσει. Τα περισσότερα μεγάλα αεροδρόμια δεν διαθέτουν κατάλληλους χώρους στάθμευσης για ιδιωτικά αεροσκάφη. Έτσι, το ιδιωτικό τζετ καταλήγει σε ένα υπόστεγο μακριά από τους τερματικούς σταθμούς, μακριά από το σημείο όπου θα βρίσκονται οι επόμενοι επιβάτες.

Επιπλέον, πρέπει να μεταφερθούν ορισμένα εργαλεία για να εξασφαλιστεί η τέλεια συντήρηση του αεροσκάφους. Αυτός ο επιπλέον χρόνος που δαπανάται είναι ίσως μία πτήση λιγότερη που θα μπορούσε να προσφέρει το επαγγελματικό τζετ.

Τέλος, σε ένα διεθνές αεροδρόμιο, το κόστος στάθμευσης είναι υψηλότερο για τα ιδιωτικά τζετ από ό,τι για τα αεροσκάφη. Αυτά τα πρόσθετα έξοδα βαρύνουν τον μισθωτή του αεροσκάφους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στο AEROAFFAIRES συνιστούμε πάντα να πετάτε από ένα μικρότερο αεροδρόμιο. Θα εξοικονομήσετε χρόνο, θα είστε πιο άνετοι και θα επωφεληθείτε από έναν πιο ανταγωνιστικό ναύλο.

Επαγγελματικό ή διεθνές αεροδρόμιο για ένα ιδιωτικό τζετ, τι πρέπει να επιλέξετε

Εάν έχετε ειδικές απαιτήσεις ή εάν επιθυμείτε να ταξιδέψετε με ιδιωτικό τζετ από διεθνές αεροδρόμιο, αυτό είναι προφανώς εφικτό. Ωστόσο, οι συνθήκες δεν είναι οι ίδιες σε ένα μικρό αεροδρόμιο.

Από την άλλη πλευρά, ακόμη και σε ένα διεθνές αεροδρόμιο, είναι δυνατόν να φέρετε έναν πράκτορα επιχειρήσεων. Αυτός ή αυτή θα φροντίσει τα πάντα για εσάς μέχρι να επιβιβαστείτε στο ιδιωτικό σας τζετ.

Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα

Μη διστάσετε να επισκεφθείτε το απόσπασμα online για να λάβετε μια εκτίμηση τιμής για την ιδιωτική σας πτήση σε 2 ώρες ή επικοινωνήστε μαζί μας στο +33 (0) 1 44 09 91 82.