ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Τι πρέπει να γνωρίζετε από το webinar Journal du Luxe x Capgemini Invent

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

Περίληψη του webinar Journal du Luxe x Capgemini Invent

Εισαγωγή

Μετασχηματισμός και όχι κατοχή. Μακροζωία αντί για καθεστώς.
Το τελευταίο webinar που διοργανώθηκε από την Le Journal du Luxe, την Capgemini Invent, τη Retailoscope και τη Frog έκανε μια σαφή διαπίστωση: οι κώδικες της πολυτέλειας αλλάζουν ριζικά και οι προσδοκίες των HNWI/UHNWI επαναπροσδιορίζονται.

Διευθυντές πολυτελών οίκων και παράγοντες των τομέων της μακροζωίας, της φιλοξενίας, της ψηφιακής τεχνολογίας και της κινητικότητας μοιράστηκαν τις απόψεις τους σχετικά με αυτές τις αλλαγές.


Να τι πρέπει να θυμάστε.

Θεμελιώδεις τάσεις

Από την κατοχή στη μεταμόρφωση

Η σημερινή πλούσια πελατεία δεν αναζητά πλέον να συσσωρεύσει, αλλά να μεταμορφώσει.
Η πολυτέλεια δεν μετριέται πλέον από το αντικείμενο, αλλά από τον βαθύ αντίκτυπο που έχει στο άτομο.

Αυτό αντανακλάται σε όλους τους τομείς:
– καθηλωτικές διαμονές
– εξατομικευμένα προγράμματα θεραπείας
– Επαγγελματική αεροπορία ως ψυχική άνεση
– η αφήγηση ιστοριών γίνεται storyliving

Η πολυτέλεια πρέπει πλέον να προσφέρει βαθιές εμπειρίες που ενισχύουν την ευημερία, τη μακροζωία,
και την αυτοπραγμάτωση.

Anne-Laure Colcy – Capgemini Invent

Η Anne-Laure Colcy ανοίγει τη συζήτηση με τα αποτελέσματα της έκθεσης New Lines of Luxury.
Μερικά βασικά στοιχεία: Η έκθεση παρουσιάζει την πορεία της πολυτέλειας στην Ευρώπη και την Ελλάδα:

  • το 70% των HNWI σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους για πολυτέλεια το επόμενο έτος
  • Ο κύριος λόγος για την αγορά Επενδύσεις και κληρονομιά
  • Η φιλοξενία είναι η προτιμώμενη κατηγορία, μπροστά από τα αντικείμενα

Μιλάνε για την ανάγκηυπερ-διαχωρισμού και χρήσιμης επιθυμητότητας. Για τους HNWI και UHNWI, η πολυτέλεια δεν έχει πλέον να κάνει μόνο με το τι έχετε στην κατοχή σας. Μετριέται πλέον από την επίδραση που έχει σε αυτούς. Πρέπει να σηματοδοτεί μια εξέλιξη, μια εσωτερική αλλαγή, μια διαρκή μεταμόρφωση.

Αυτό ισχύει για ένα καταφύγιο ευεξίας, μια ιδιωτική πτήση, ένα προϊόν περιποίησης ή μια μάρκα μόδας.

Capgemini

Η Anne-Laure Colcy (Capgemini Invent) επισημαίνει επίσης ότι οι αγορές πολυτελείας δεν είναι πλέον μόνο για αναψυχή. Πρόκειται για μια υλική και μνημειακή επένδυση, αλλά παίζει επίσης τον ρόλο της σε συναισθηματικό, κληρονομικό επίπεδο.

“Ο νούμερο 1 λόγος για την αγορά αγαθών πολυτελείας το 2025, ανεξάρτητα από τον πλούτο, τη γεωγραφία ή τη γενιά
Ένα προϊόν ή μια εμπειρία που μπορεί να μεταβιβαστεί, που αποκτά αξία με την πάροδο του χρόνου”

Οι Gen Z HNWI σχεδιάζουν μορφές κληρονομιάς, ακόμη και πριν δημιουργήσουν οικογένεια.

“Η υγεία είναι ο νέος πλούτος

Η φροντίδα του δέρματος ως ενεργοποίηση της αύρας, Chiara Allegri – Carita

Ποιοι είναι αυτοί
Η Carita είναι ένας οίκος περιποίησης δέρματος υψηλών προδιαγραφών που επαναλανσαρίστηκε πρόσφατα από τον όμιλο L’Oréal Luxe. Ακολουθεί μια ενεργητική, ολιστική προσέγγιση στην περιποίηση της επιδερμίδας, σχεδιασμένη για πελάτες που αναζητούν εσωτερική επανασύνδεση.

Τι βλέπουν
Η περιποίηση της επιδερμίδας δεν είναι πλέον μια υπηρεσία. Γίνεται μια τελετουργία επαναπροσδιορισμού. Οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται περιτυλιγμένοι, κατανοητοί και αναζωογονημένοι.

Η ανταπόκρισή τους
Δημιουργήστε μια “φούσκα”, μια στιγμή αναστολής. Προσφέρετε πραγματική οικειότητα, καλλιεργώντας παράλληλα την αίσθηση της κοινότητας. Ο στόχος δεν είναι πλέον μόνο αισθητικός, αλλά και συναισθηματικός: να αποκαλυφθεί η αύρα του ατόμου.

“Ενεργοποιήστε ξανά τις ενέργειες, αποκαλύψτε την αύρα. Δημιουργήστε μια προσωπική ακτινοβολία”

“Δημιουργήστε μια φούσκα, μια στιγμή αναστολής”

Η Carita αναπτύσσει μια προσέγγιση με επίκεντρο την ενεργειακή επανενεργοποίηση.
Ο στόχος Να προσφέρει μια εμπειρία επανασύνδεσης με τον εαυτό μας, σε ένα οικείο αλλά και συλλογικό περιβάλλον.
Μια στρατηγική προσέγγισης που θέτει την αύρα του πελάτη στο επίκεντρο.

Carita

Η μακροζωία ως η νέα πολυτέλεια, Simone Gibertoni – Clinique La Prairie

Ποιοι είναι αυτοί
Η La Prairie είναι ένα κορυφαίο ελβετικό ίδρυμα που συνδυάζει την προληπτική ιατρική, τη διατροφή, τη νευροεπιστήμη και την ευεξία. Ο χώρος του Μοντρέ υποδέχεται περίπου πενήντα πελάτες, οι οποίοι εποπτεύονται από 350 επαγγελματίες.

Τι παρατηρούν
Η μακροζωία γίνεται παγκόσμια εμμονή. Και όμως όλοι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν για να ζήσουν καλύτερα – αλλά λίγοι το κάνουν. Η πραγματική πρόκληση δεν είναι η πληροφόρηση, αλλά ο μετασχηματισμός.

Μερικά βασικά στοιχεία:

  • Ο αριθμός των ατόμων άνω των 60 ετών πρόκειται να αυξηθεί από 1 δισεκατομμύριο σε 2,1 δισεκατομμύρια τα επόμενα χρόνια
  • Λιγότερο από το 20% της μακροζωίας μας εξαρτάται από τη γενετική
  • το 80% συνδέεται με τον τρόπο ζωής μας: επιγενετική, άγχος, κίνηση, διατροφή κ.λπ

Η απάντησή τους
Ένα εξαιρετικά εξατομικευμένο πρωτόκολλο:

Προτιμήστε μια μακροπρόθεσμη, εξατομικευμένη προσέγγιση, όχι απλώς μια προσέγγιση “γρήγορης διόρθωσης”: πρέπει να αλλάξετε τη συμπεριφορά, όχι μόνο το σύμπτωμα

Γενετική και επιγενετική διάγνωση

Παρέμβαση 4 πυλώνων: φάρμακα, διατροφή, διαχείριση του στρες, κίνηση

Υποστήριξη σε βάθος χρόνου

Η κλινική προσφέρει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο:

  1. Εξαιρετικά ακριβής διάγνωση (γενετική, επιγενετική)
  2. Παρέμβαση 4 πυλώνων: ιατρική, διατροφή, διαχείριση άγχους, κίνηση
  3. Παρακολούθηση με την πάροδο του χρόνου
  4. Πλήρης εξατομίκευση

“Η πρόκληση δεν είναι η πληροφόρηση – είναι ο μετασχηματισμός Με άλλα λόγια, το πρόβλημα σήμερα δεν είναι πλέον η πρόσβαση στη γνώση, αλλά η ικανότητά μας να τη μεταφράσουμε σε βιώσιμη, συνεκτική δράση.

clinique la prairie main

Το θαύμα και τα δεδομένα, στην υπηρεσία του συναισθήματος, Marie Le Roy – Ritz Paris

Ποιοι είναι αυτοί
Ένα εμβληματικό ξενοδοχείο στην Place Vendôme, το Ritz Paris ενσαρκώνει έναatrιμονικό όραμα της πολυτέλειας, εμπλουτισμένο σήμερα με μια δυναμική ψηφιακή στρατηγική. Ο στόχος του: να υποβαθμίσει την εμπειρία χωρίς ποτέ να σπάσει τα μάγια.

Τι παρατηρούν
Η ανερχόμενη γενιά (Millennials και Gen Z) θα αντιπροσωπεύει το 75% των πελατών υπερπολυτελείας μέχρι το 2026. Αυτοί οι πελάτες αναζητούν αόρατη, απρόσκοπτη τελειότητα και θέλουν να μπορούν να κλείσουν μια σουίτα όπως θα έκλειναν ένα αεροπορικό εισιτήριο – αλλά με το πρόσθετο μπόνους της ψυχής.

Η απάντησή τους
Το Ritz ανανέωσε πλήρως την ιστοσελίδα του: σήμερα, οι κρατήσεις για σουίτες που κοστίζουν πάνω από 50.000 ευρώ τη βραδιά μπορούν να γίνουν απευθείας online. Ταυτόχρονα, αξιοποιούν ένα εξαιρετικά προσωποποιημένο σύστημα CRM και μια ρευστή ροή πληροφοριών μεταξύ των τμημάτων.

Η εμμονή τους: να καταγράφουν κάθε στιγμή θαυμασμού για να καλλιεργήσουν τη σχέση.

“Το 100% των έκπληκτων ανατροφοδοτήσεων των πελατών μοιράζεται με το προσωπικό”
“Το CRM μας δεν αφορά την πώληση. Χρησιμοποιείται για να αναγνωρίζουμε, να επεκτείνουμε και να βελτιώνουμε”

Η χρήση των πλατφορμών τους
Με παρουσία στο TikTok, το YouTube και άλλα δίκτυα δημοφιλή στους νέους πελάτες, το Ritz υιοθετεί σύγχρονους πολιτιστικούς κώδικες χωρίς να προδίδει το DNA του.

  • Στόχος για το 2026: 75% υπερπολυτελείς πελάτες = Millennials + Gen Z
  • Κρατήσεις για σουίτες στα 50.000 ευρώ ανά διανυκτέρευση μέσω του δικτυακού τόπου
  • Ισχυρή παρουσία στο TikTok και το YouTube
Ritz

Δημιουργία δεσμών πέρα από τη γευσιγνωσία, Mathilde Mineur – Moët Hennessy

Ποιοι είναι οι Moët Hennessy
Ένας εξαιρετικός όμιλος οίνων και αλκοολούχων ποτών εντός της LVMH, η Moët Hennessy περιλαμβάνει οίκους όπως οι Dom Pérignon, Ruinart, Hennessy και Château d’Yquem. Η Moët Hennessy δεν διαθέτει μόνο τεχνογνωσία προϊόντων, αλλά και λεπτομερή γνώση των εξαιρετικά εξατομικευμένων σχέσεων με τους πελάτες.

Τι παρατηρούν
Η σχέση με την εμπειρία αλλάζει. Οι πελάτες δεν είναι πλέον ικανοποιημένοι με μια εκδήλωση ή έναν τρύγο. Περιμένουν μια ζωντανή σχέση σε βάθος χρόνου, ικανή να τους εμπλέξει σε μια βάση 1 προς 1.

Η απάντησή τους
Μια στρατηγική CRM που κατατμήθηκε σε δύο γραμμές:

  • Ποσοτική: συχνότητα αγοράς, επίπεδο δαπανών, μέσο καλάθι κ.λπ
  • Ψυχογραφική: τρόπος ζωής, αξίες, σιωπηρές προσδοκίες κ.λπ

Ο στόχος δεν είναι πλέον μόνο η αφοσίωση, αλλά ηφυσική πρεσβεία: μετατροπή των πιο εμπλεκόμενων πελατών σε οργανικούς πρεσβευτές της μάρκας.

Η σχεσιακή τους βιτρίνα: το διαμέρισμα
Για να υποδεχθεί αυτούς τους προνομιούχους πελάτες σε ένα οικείο περιβάλλον, η Moët Hennessy άνοιξε ένα εμπιστευτικό διαμέρισμα στο Παρίσι, σχεδιασμένο ως χώρος ακρόασης, ανταλλαγής ιδεών, γευσιγνωσίας και εμβάπτισης στον κόσμο των οίκων. Ένας χώρος στα μισά του δρόμου μεταξύ διακριτικής φιλοξενίας και ιδιωτικής λέσχης.

Αυτός ο φυσικός χώρος γίνεται η συγκεκριμένη ενσάρκωση της εξαιρετικά εξατομικευμένης σχέσης με τον πελάτη: οι άνθρωποι έρχονται εδώ για να μοιραστούν, όχι για να καταναλώσουν.

“Οι 3.000 ενεργοί πελάτες μας δεν επιθυμούν πλέον απλώς μια συνάντηση γευσιγνωσίας.
Θέλουν διάλογο, συνέπεια και ανάμνηση

Ηβασική προσέγγιση είναι να επικεντρωθούμε στην εξατομίκευση, όχι ως πρόσθετη υπηρεσία, αλλά ως δομή της σχέσης. Αυτό που προσφέρεται πρέπει να συντονίζεται με την πορεία ζωής του πελάτη.

Moet Hennessy

Δίνοντας ξανά νόημα στην ιδιωτική πτήση, Isabelle Clerc – AEROAFFAIRES

Ποιοι είναι αυτοί
Για περισσότερα από 30 χρόνια, το AEROAFFAIRES βοηθάει στελέχη, βοηθούς στελεχών και οικογένειες να νοικιάσουν ιδιωτικά τζετ και ελικόπτερα σε όλο τον κόσμο. Ως ανεξάρτητος μεσίτης αερομεταφορών, η εταιρεία βασίζεται σε μια ελαφριά δομή, μια ανθρώπινη αλυσίδα που ανταποκρίνεται και μια φιλοσοφία υπηρεσιών που βασίζεται στην ακρόαση και την αυστηρότητα.

Τι βλέπουν
Οι πελάτες HNWI/UHNWI δεν αναζητούν να εντυπωσιαστούν. Θέλουν να γίνουν κατανοητοί.

Οι προσδοκίες έχουν αλλάξει: αυτό που ήταν εξαιρετικό χθες (ακρίβεια, ευελιξία, εμπιστευτικότητα) είναι πλέον προαπαιτούμενο. Αυτό που κάνει τη διαφορά σήμερα είναι η ακρίβεια των συμβουλών, η ρευστότητα της εμπειρίας και η ανθρώπινη ποιότητα της παρακολούθησης.

Η ανταπόκρισή τους
AEROAFFAIRES αρνείται να αποδεχθεί τα κλισέ “bling” που συνδέονται με τις ιδιωτικές πτήσεις.
Η εταιρεία υποστηρίζει ένα πιο νηφάλιο όραμα, που βασίζεται σε τρεις πυλώνες:

  1. Μια έμπειρη και σταθερή ανθρώπινη αλυσίδα
  2. Εξατομικευμένη υποστήριξη σε κάθε στάδιο της αποστολής
  3. Μια κουλτούρα πρόβλεψης, τόσο σε τεχνικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο

“Οι πελάτες μας δεν θέλουν να εντυπωσιαστούν. Θέλουν να γίνουν κατανοητοί
– Isabelle Clerc, ΔΙΕΥΘΎΝΩΝ ΣΎΜΒΟΥΛΟΣ

Βασική τοποθέτηση: Εγγύηση της ηρεμίας, του σωστού ρυθμού, της κυριαρχίας ακόμη και των πιο αόρατων λεπτομερειών.

IMG 0937

Thomas Prévot – Crypto.com

“Δεν μιλάμε πλέον μόνο για εξατομίκευση. Μιλάμε για συν-κατασκευή”

Το Crypto.com διερευνά πώς οι HNWI μπορούν να συμμετέχουν στη δημιουργία προϊόντων, κοινοτήτων, ακόμη και αφηγήσεων.
Web3, ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία, βιωματική NFT: η μετάβαση από τον πελάτη στον συν-συγγραφέα.


Crypto com

Με λίγα λόγια

Τι θέλουν οι υπερπλούσιοι από την πολυτέλεια σήμερα:

  • Πραγματικό μετασχηματισμό, όχι μόνο συναίσθημα
  • Χρήσιμες εμπειρίες, ριζωμένες στην καθημερινή τους ζωή
  • Μια ρευστή σχέση, βασισμένη στην πρόβλεψη
  • Την ικανότητα επικοινωνίας, τόσο από άποψη περιεχομένου όσο και από άποψη μορφής
  • Λιγότερο αποτέλεσμα. Περισσότερη ακρίβεια