ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΣΕΖΟΝ!

Αναζητήστε ένα αεροπλάνο, μια πόλη ή μια πληροφορία…

Παγκόσμιος ηγέτης στην ενοικίαση ιδιωτικών τζετ

Εμβόλιο COVID-19: η διεθνής πρόκληση για τις αεροπορικές εταιρείες

Ενοικίαση ιδιωτικών τζετ
από το 1991

20 000
διαθέσιμες συσκευές

45 000
εγγυημένες πτήσεις

120 000+
επιβάτες

4,9/5
ικανοποίηση πελατών

100%
Αντιστάθμιση άνθρακα

AEROAFFAIRES διαθέτει ειδικό τμήμα για την αεροπορική μεταφορά των εμβολίων COVID-19.

Προκειμένου να καταπολεμήσουμε την πανδημία, έχουμε ξεκινήσει συνεργασίες σε όλο τον κόσμο για να συγκεντρώσουμε τους απαραίτητους πόρους και να ανταποκριθούμε στους περιορισμούς της ψυκτικής αλυσίδας για τη διεθνή μεταφορά εμβολίων και φαρμακευτικών προϊόντων. Προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε όλους τους δυνατούς πόρους και προσπάθειες για να διασφαλίσουμε τη διανομή και την εφοδιαστική του εμβολίου σε όλο τον κόσμο.

Ναύλωση αεροπλάνου μεταφοράς εμπορευμάτων για τη μεταφορά εμβολίων COVID-19

Η τρέχουσα υγειονομική κρίση αναγκάζει τους αερομεταφορείς και τις αεροπορικές εταιρείες να εξετάσουν την υλικοτεχνική τους ικανότητα για πτήσεις εμβολίων, προκειμένου να ανταποκριθούν στις πολιτικές εμβολιασμού των χωρών. Η παράδοση και η προμήθεια εμβολίων αποτελούν προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η μεταφορά του εμβολίου COVID-19 θα απαιτούσε την κινητοποίηση τουλάχιστον 1.000 Boeing 747. Τη στιγμή που οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν ήδη παραγγείλει περίπου 100 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου Covid και η Ευρωπαϊκή Ένωση ζητά 200 εκατομμύρια, το ζήτημα της αεροπορικής εφοδιαστικής συμβαδίζει με τα προγράμματα εμβολιασμού του πληθυσμού. Με την υγειονομική κρίση να επηρεάζει ολόκληρο τον πλανήτη, τα εμβόλια πρέπει να μεταφέρονται το συντομότερο δυνατό και παντού. Η παραγωγή ενός εμβολίου είναι απαραίτητη, αλλά η πολιτική αεροπορία πρέπει επίσης να είναι σε θέση να οργανώσει ένα αποτελεσματικό αεροπορικό δίκτυο για τη διανομή του.

vaccin coronavirus
Πηγή φωτογραφίας: Pxhere

Η αεροπορία και η μεταφορά του εμβολίου COVID-19

Τον Σεπτέμβριο του 2020, η ΙΑΤΑ προειδοποίησε τον κόσμο των αερομεταφορών για την ανάγκη συμμετοχής στη μεταφορά του εμβολίου COVID-19 προκειμένου να διασφαλιστούν τα προγράμματα εμβολιασμού. Χαρακτηρισμένη ως αποστολή πλανητικής σημασίας στον τομέα των αερομεταφορών, η αεροπορία προετοιμάζεται ήδη εδώ και αρκετούς μήνες για να αναλάβει την πρόκληση που θα μπορούσε να θέσει οριστικά τέλος στην επιδημία. Η παραγωγή εμβολίων απαιτεί χρόνο, οπότε ήταν απαραίτητο να σκεφτούμε μπροστά και να αναγκάσουμε τον κόσμο των αερομεταφορών να εξετάσει ειδικές υλικοτεχνικές λύσεις.

Πράγματι, από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάστηκαν να επανεφεύρουν τον εαυτό τους χρησιμοποιώντας αεροσκάφη για πτήσεις φορτίου, παρόλο που τα αεροσκάφη αυτά δεν είναι απαραίτητα κατάλληλα για τέτοιου είδους αποστολές. Το ίδιο ισχύει και για τη μεταφορά φαρμακευτικών προϊόντων, όπως τα εμβόλια, τα οποία απαιτούν ακριβείς προφυλάξεις, πρότυπα και συνθήκες μεταφοράς. Από τη φύση του, ένα εμβόλιο πρέπει να μεταφέρεται γρήγορα στον τόπο όπου χρειάζεται. Συνεπώς, τα αεροσκάφη μεταφοράς φορτίου φαίνεται να είναι τα αεροσκάφη που ταιριάζουν καλύτερα σε αυτή τη συγκεκριμένη ανάγκη.

Το παράδειγμα της Air France

Ενώ η γαλλική αεροπορική εταιρεία κινητοποιήθηκε για τη μεταφορά μασκών και άλλου ιατρικού εξοπλισμού κατά την αρχική περίοδο περιορισμού, πραγματοποιώντας περίπου 135 πτήσεις φορτίου, τώρα αναλαμβάνει το θέμα των εμβολίων. Η Air France αποφάσισε να κινητοποιήσει τον στόλο της για τη μεταφορά εμβολίων κατά του COVID-19. Η αεροπορική εταιρεία διαθέτει 2 φορτηγά αεροπλάνα ικανά να μεταφέρουν 1 εκατομμύριο δόσεις το καθένα. Δεδομένης της επείγουσας κατάστασης, η Air France, όπως και άλλες αεροπορικές εταιρείες, μετατρέπει επίσης ορισμένα από τα αεροσκάφη της για εμπορευματικές μεταφορές. Εκτός από τα φορτηγά αεροπλάνα, περίπου εκατό αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων έχουν κινητοποιηθεί για τη μεταφορά του εμβολίου. Κάθε ένα από αυτά τα αεροσκάφη μπορεί να μεταφέρει περίπου 400.000 δόσεις την ημέρα. Επιπλέον, τα περισσότερα από τα υπόστεγα στο Roissy, τον κόμβο εμπορευματικών μεταφορών της Air France, έχουν επιταχθεί για να εξασφαλιστεί η βέλτιστη υλικοτεχνική υποδομή για τη μεταφορά του εμβολίου. Ορισμένα από τα υπόστεγα είναι τεράστιοι ψυκτικοί θάλαμοι, διασφαλίζοντας ότι η ψυκτική αλυσίδα που απαιτείται για τη σωστή συσκευασία του εμβολίου δεν θα καταρρεύσει μέχρι να χορηγηθεί. Αυτή η υλικοτεχνική πρόκληση ελέγχεται επίσης επί του αεροσκάφους, στα αμπάρια. Σε συνέντευξή της στην Ouest-France στις 25 Νοεμβρίου 2020, η Béatrice Delpuech, Διευθύντρια Ανάπτυξης Ειδικών Προϊόντων της Air France-KLM, εξήγησε ότι τα αεροσκάφη είναι εξοπλισμένα με ειδικά δοχεία για τη μεταφορά εμβολίων που παράγονται από την Pfizer και την BioNTech. Τα εμβόλια αυτά πρέπει να διατηρούνται σε θερμοκρασία περίπου -80 βαθμών. Η Air France χρησιμοποιεί ανιχνευτές που είναι εγκατεστημένοι στα εμπορευματοκιβώτια για να παρακολουθεί τη συσκευασία από απόσταση και να αλλάζει τη θερμοκρασία ανάλογα με τις ανάγκες.

avion Air France
Πηγή φωτογραφίας: Wikimedia

Οι προκλήσεις της ιατρικής ναύλωσης: Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τη μεταφορά εμβολίων

Οι υγειονομικές αρχές απαιτούν τα εμβόλια να μεταφέρονται υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για την αποφυγή ανεπιθύμητων επιπτώσεων, συμπεριλαμβανομένης της αλλοίωσης του προϊόντος. Η AEROAFFAIRES πληροί όλες αυτές τις προϋποθέσεις για τη μεταφορά εμβολίων και φαρμακευτικών προϊόντων.

Σε ποια θερμοκρασία ταξιδεύει ένα εμβόλιο

Ορισμένα φαρμακευτικά προϊόντα, όπως τα εμβόλια, απαιτούν συνεχή έλεγχο της θερμοκρασίας κατά τη μεταφορά. Τα προϊόντα αυτά είναι γνωστά ως θερμοευαίσθητα. Γιατί είναι απαραίτητη η ψυκτική αλυσίδα εμβολίων Σύμφωνα με τους επαγγελματίες του τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, διασφαλίζει ότι η ποιότητα του εμβολίου δεν αλλοιώνεται από την κατασκευή έως τη χορήγηση. Τα εμβόλια πρέπει να μεταφέρονται εντός συγκεκριμένων θερμοκρασιακών ορίων που συνιστώνται από τον ΠΟΥ.

Σε ποιες θερμοκρασίες πρέπει να διατηρούνται τα εμβόλια Τα περισσότερα εμβόλια πρέπει να φυλάσσονται σε θερμοκρασίες μεταξύ 2 και 8 βαθμών Κελσίου, ενώ άλλα πρέπει να καταψύχονται. Ως εκ τούτου, για κάθε εμβόλιο υπάρχει ένα αεροπλάνο μεταφοράς που πληροί τις κατάλληλες συνθήκες για τη σωστή μεταφορά του. Τα κλιματιζόμενα αμπάρια φορτίου και τα ψυγεία είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της ψυκτικής αλυσίδας των εμβολίων καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης.

  • Ποιες είναι οι συνθήκες για τα εμβόλια με θετική θερμοκρασία

Τα περισσότερα εμβόλια πρέπει να μεταφέρονται σε θερμοκρασία μεταξύ 2 και 8 βαθμών Κελσίου. Για να διατηρηθούν στη σωστή θερμοκρασία, χρειάζονται :

-λύσεις παθητικής ψύξης ,

-κλιματιζόμενο χώρο αποθήκευσης.

  • Ποιοι όροι ισχύουν για τα εμβόλια που πρέπει να καταψυχθούν

Τα κατεψυγμένα εμβόλια απαιτούν διαφορετικό τύπο συσκευασίας από τον προηγούμενο, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ποιότητα και η αποτελεσματικότητά τους δεν αλλοιώνονται. Για να επιτευχθεί αυτό, τα εμβόλια αυτά χρειάζονται :

-δοχεία ξηρού πάγου ,

-ενεργά ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της θερμοκρασίας (ιχνηθέτες).

Είναι τα εμβόλια ευαίσθητα στο φως

Τα εμβόλια χάνουν την αποτελεσματικότητά τους εάν εκτεθούν στο ηλιακό φως ή ακόμη και στο τεχνητό φως. Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε αλλοίωση, υπάρχουν διάφοροι τρόποι προστασίας αυτών των προϊόντων, όπως η υπερσυσκευασία ή το σκοτάδι του περιέκτη.

Μεταφορά ενός εμβολίου: η ταχύτητα είναι το ζητούμενο

Καθώς ο χρόνος μεταφοράς είναι πιθανό να επηρεάσει την ποιότητα των εμβολίων, είναι κατανοητό ότι συχνά προτιμάται η αεροπορική μεταφορά. Οι θαλάσσιες μεταφορές, από την άλλη πλευρά, είναι πιο αργές και πιο κατάλληλες για τη μεταφορά ιατρικού εξοπλισμού. Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις στη μεταφορά του εμβολίου COVID-19 είναι επομένως η ταχύτητα που απαιτεί η φύση του. Εκτός του ότι πρέπει να διανέμεται γρήγορα, πρέπει να διανέμεται παντού. Αυτό συνεπάγεται επίσης υλικοτεχνική υποδομή που δεν είναι αποτελεσματική σε κάθε χώρα του κόσμου. Δεν διαθέτουν όλα τα αεροδρόμια χώρους μεταφοράς εμπορευμάτων, τους απαραίτητους ψυκτικούς θαλάμους ή δεν είναι εύκολα προσβάσιμα.

Ένα εξαιρετικά ασφαλές εμβόλιο

Η ζήτηση για ορισμένα εμβόλια, όπως το εμβόλιο COVID-19, είναι τόσο υψηλή που τα προϊόντα αυτά πρέπει να αντιμετωπίζονται με τη μέγιστη δυνατή προσοχή. Δεν είναι ασυνήθιστο να εμφανίζονται στην αγορά πλαστά εμβόλια ή να κλέβονται προϊόντα κατά τη διάρκεια της ναύλωσης. Επομένως, είναι απαραίτητο να οργανωθούν αξιόπιστες και στέρεες δομές ασφαλείας εντός των αεροσκαφών, αλλά και εντός των ίδιων των αεροδρομίων.

Διεθνής αποστολή εμβολίων COVID-19

Όπου κι αν χρειαστεί να μεταφέρετε τα εμβόλιά σας, οι ομάδες μας δεσμεύονται να σας βρουν το αεροσκάφος που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας και να σας βοηθήσουν στην παράδοση υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Με ένα διεθνή στόλο αεροσκαφών, μπορούμε να μεταφέρουμε εμβόλια οπουδήποτε στον κόσμο.

Τι είδους αεροσκάφη μπορεί να παρέχει η AEROAFFAIRES για τη μεταφορά των εμβολίων COVID-19

Η AEROAFFAIRES διαθέτει 5 κατηγορίες φορτηγών αεροσκαφών για να διεκπεραιώσει τις ανάγκες σας για μεταφορά εμβολίων:

Αεροπλάνο με έλικα ιδανικό για μικρές και μεσαίες αποστάσεις. Χωρητικότητα φορτίου: 300 kg έως 3 τόνους.

Παραδείγματα:

TP 600

-km/h

-εμβέλεια: 1740 χλμ

Beech 1900

-ταχύτητα: 500 km/h

-εμβέλεια: 1600 χλμ

Pilatus PC12

-ταχύτητα: 500 km/h

-εμβέλεια: 2.500 χλμ

Pilatus PC-12 gris en vol
Πίστωση φωτογραφίας: Wikimedia
  • Κατηγορία τροφοδότης

Αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου για μεσαίες αποστάσεις. Χωρητικότητα φορτίου: 10 έως 30 τόνοι. Μπορεί να φτάσει σε μικρά περιφερειακά αεροδρόμια.

Παραδείγματα:

Boeing 737-100

-ταχύτητα: 900 km/h

-εμβέλεια: 3400 χλμ

British aerospace BAE 146

-ταχύτητα: 894 km/h

-εμβέλεια: 2909 km

  • Κατηγορία περιφερειακό φορτηγό αεροσκάφος

Πρώην αεροσκάφος που έχει μετατραπεί σε αεροσκάφος μεταφοράς εμπορευμάτων και χαρακτηρίζεται από ένα μόνο διάδρομο. Ιδανικό για πτήσεις μεσαίων αποστάσεων. Χωρητικότητα φορτίου: 25 έως 65 τόνοι.

Παραδείγματα:

Boeing 757 C

-km/h

-εμβέλεια: 6300 χλμ

  • Κατηγορία φορτηγού αεροσκάφους μεγάλης εμβέλειας

Πρώην επιβατικό αεροσκάφος που μετατράπηκε επίσης σε αεροπλάνο φορτίου. Μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτίου από το περιφερειακό φορτηγό αεροσκάφος: 50 έως 70 τόνοι. Ιδανικό για τη μεταφορά εμβολίων σε μεγάλες αποστάσεις.

Παραδείγματα:

Boeing 767F

-km/h

-εμβέλεια: 7890 km/h

Airbus A310

-ταχύτητα: 901 km/h

-εμβέλεια: 8050 χλμ

  • Κατηγορία ευρείας μεταφοράς

Η μεγαλύτερη κατηγορία εμπορευματικών αεροσκαφών, ιδανική για μεγάλες και πολύ μεγάλες αποστάσεις. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι δεν μπορούν να το φιλοξενήσουν όλα τα αεροδρόμια. Χωρητικότητα φορτίου: 70 έως 110 τόνοι.

Παραδείγματα:

Airbus A300-600ST Beluga

-ταχύτητα: 700km/h

-εμβέλεια: 5000 χλμ

B747F

-ταχύτητα: 920 km/h

-εμβέλεια: 9800 χλμ

Boeing MD-11F

-ταχύτητα: 954 km/h

-εμβέλεια: 12.270 χλμ

Δημόσια υγεία και εμβολιασμοί στη Γαλλία

Από τις 27 Δεκεμβρίου είναι δυνατόν να εμβολιαστούν στη Γαλλία με το εμβόλιο Pfizer BioNTech. Η εκστρατεία έχει ξεκινήσει, με τους πρώτους ανθρώπους που εμβολιάζονται να είναι οι ηλικιωμένοι που ζουν σε ιδρύματα και οι επαγγελματίες του τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, οι οποίοι διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Στη συνέχεια θα εμβολιαστούν τα πιο ευάλωτα άτομα, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει υποχρεωτική απαίτηση εμβολιασμού από την πλευρά της κυβέρνησης ή του Υπουργείου Υγείας. Το πρόγραμμα εμβολιασμού θα πρέπει να προσαρμόζεται στις παραδόσεις δόσεων που λαμβάνει η Γαλλία καθώς αυτές φτάνουν. Σημαντικό να γνωρίζετε: το εμβόλιο είναι δωρεάν για όλους.

Πετάτε με το AEROAFFAIRES

Θα θέλατε μια προσφορά για ασφαλές ταξίδι με AEROAFFAIRES Μπορούμε να προσαρμοστούμε στις ανάγκες σας στο απαιτήσεις υγείας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +33 1 44 09 91 82, οι ειδικοί μας είναι στη διάθεσή σας.