Αεροπορική εταιρεία Airbus

location airbus neo aeroaffaires

Η Airbus είναι ένας ευρωπαϊκός κατασκευαστής αεροναυτικής. Ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’60, μετά τη συγχώνευση πολλών κατασκευαστών και αεροναυτικών οντοτήτων στην Ευρώπη. Η έδρα της βρίσκεται κοντά στην Τουλούζη στη Γαλλία, ακριβώς στο Blagnac. Αυτός ο κατασκευαστής αεροσκαφών, που προηγουμένως ονομαζόταν Airbus Commercial Aircraft, ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευή αεροσκαφών επιβατικών γραμμών για μακρινές πτήσεις. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αεροσκαφών στον κόσμο της αεροναυτικής. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το μισό των αεροσκαφών επιβατικών γραμμών στον κόσμο της αεροπορικής μεταφοράς ανήκει στην Airbus και εκμεταλλεύεται από πολλές αεροπορικές εταιρείες. Η Airbus ανταγωνίζεται άμεσα τον αμερικανικό κατασκευαστή αεροναυτικής Boeing. Θα δούμε μαζί την ιστορία, τις δραστηριότητες, τις μετοχές της Airbus καθώς και τον στόλο αεροσκαφών της.

Η προέλευση του κατασκευαστή αεροναυτικής Airbus
Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο κόσμος της αεροναυτικής αναπτύσσεται. Δημιουργούνται τουρμπίνες αλλά και πολλά αεροσκάφη που προορίζονται για τη μεταφορά επιβατών ή για φορτίο κυρίως. Είτε είναι πολιτικά, στρατιωτικά ή εμπορικά. Έρχονται τότε οι δεκαετίες του ’60 και η αύξηση της αεροπορικής μεταφοράς, όποια κι αν είναι αυτή. Το 1965, στην έκθεση του Bourget, οι ευρωπαίοι παράγοντες του κόσμου της αεροναυτικής συζητούν για σχέδια αεροσκαφών προκειμένου να ξεχωρίσουν από τους αμερικανικούς γίγαντες και τα μεγάλα αεροσκάφη τους. Έπρεπε να βρουν μια διαφορετική αγορά. Αυτή αποδεικνύεται ότι είναι η μεταφορά πολλών επιβατών σε κοντινές και μεσαίες αποστάσεις. Όπως τα αεροπορικά λεωφορεία, οι “Air Bus”. Οι παράγοντες και οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αεροναυτικής, έχοντας όλοι τις αντίστοιχες αποστολές τους, αναρωτιούνται αν θα πρέπει να ενωθούν. Υιοθετούν τότε το όνομα Airbus, που γίνεται έτσι ένας ευρωπαϊκός κατασκευαστής αεροναυτικής.

Τα πρώτα σχέδια του κατασκευαστή αεροναυτικής Airbus από το 1965

1965: ένα πρώτο σχέδιο αεροσκάφους μεγάλης χωρητικότητας βλέπει το φως της ημέρας. Μεταξύ Γαλλίας, Αγγλίας και Γερμανίας, το σχέδιο που προκύπτει είναι ένα αεροσκάφος με χωρητικότητα περίπου 225 θέσεων.
1966-1967: αυτή η περίοδος σηματοδοτεί την ιστορία της Airbus με την εμφάνιση του σχεδίου Airbus A300. Τα μέλη της Airbus αναπτύσσουν ένα αεροσκάφος μεγαλύτερης χωρητικότητας, 300 θέσεων, με κόστος 190 εκατομμυρίων λιρών. Αυτά θα καλυφθούν από τα διάφορα κράτη μέλη της Airbus. Με ποσοστό 37,5% για τη Γαλλία και την Αγγλία, και 25% για τη Γερμανία.
1968: ο στόχος που είχε θέσει η Airbus ήταν να φτάσει τις 75 παραγγελίες τουλάχιστον προκειμένου να προχωρήσει το σχέδιο του A300. Ωστόσο, πολλές αεροπορικές εταιρείες δεν βρήκαν προφανές ενδιαφέρον για αυτό το αεροσκάφος. Η Airbus δεν είχε λάβει καμία παραγγελία όταν έφτασε ο Ιούνιος του 1968. Ωστόσο, είχαν ήδη υπογραφεί συνεργασίες, κυρίως με την Lockheed και την Rolls-Royce, οι οποίες έπρεπε να εξοπλίσουν με κινητήρες τα A300. Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί μια λύση. Τότε εμφανίζεται το A300B. Είναι μια μειωμένη έκδοση του A300. Θα είναι ένα ελαφρύτερο αεροσκάφος με λιγότερες θέσεις από τις 300 που προβλέπονταν. Ωστόσο, η Αγγλία αποσύρεται από αυτό το σχέδιο. Η Γερμανία και η Γαλλία χρηματοδοτούν τότε το σχέδιο κατά 50% η καθεμία.
1969: Οι 2 χώρες συμμαχούν με μια συμφωνία που επιτεύχθηκε στην Αεροπορική Έκθεση του Bourget. Λανσάρουν τότε το A300B, ένα διπλό κινητήρα αεροσκάφος 226 θέσεων. Θα έχει το πλεονέκτημα να είναι πιο οικονομικό από τα άλλα αεροσκάφη του ανταγωνισμού (κυρίως τετρακινητήρια ή τρικινητήρια). Πολλές αναδιοργανώσεις στην ομάδα Airbus και για αυτό το σχέδιο θα πραγματοποιηθούν. Διαπιστώνεται ότι οι Κάτω Χώρες συμμετέχουν στο σχέδιο και συμμετέχουν οικονομικά με ποσοστό 6,6%.
1970: Οι αεροναυτικές ομάδες Aerospatiale και Deutsche Airbus ενώνονται για να σχηματίσουν επίσημα την ομάδα Airbus Industrie. Αυτή η ομάδα είναι μια GIE (Ομάδα Οικονομικού Συμφέροντος) που συγκεντρώνει πολλές εθνικότητες. Η έδρα της βρίσκεται στο Παρίσι. Η ομάδα Airbus Industrie προεδρεύεται από τον Franz-Josef Strauss. Στη συνέχεια, άλλες ευρωπαϊκές αεροναυτικές οντότητες εντάσσονται στην ομάδα Airbus. Αυτό ισχύει κυρίως για τον ισπανικό κατασκευαστή αεροσκαφών CASA.

Πηγή Φωτογραφίας: Airbus
Η ενεργοποίηση των αεροσκαφών του κατασκευαστή αεροναυτικής Airbus

1974: το πρώτο μοντέλο του A300B έχει πραγματοποιήσει την πρώτη του εμπορική πτήση. Το αρχικό σχέδιο του A300B έχει αναπτυχθεί σε πολλά μοντέλα (από το A300B1 έως το B11) προκειμένου να ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις της αγοράς. Μια έκδοση για αεροπορικό φορτίο, μια ελαφρύτερη έκδοση, μια αυξημένη εμβέλεια, μια μειωμένη προσγείωση ή ακόμα και μια επιμηκυμένη έκδοση, πολλά αεροσκάφη έχουν μπορέσει να κάνουν τις δοκιμές πτήσης τους και να αποδείξουν την αξία τους στη συνέχεια. Αυτή τη χρονιά, είναι η πρώτη φορά που το αεροσκάφος A300 χρησιμοποιείται από μια αεροπορική εταιρεία, την Air France. Αυτή είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες που επιλέγουν αεροσκάφη μεγάλης χωρητικότητας. Το αεροσκάφος πραγματοποιεί την πρώτη του πτήση για εμπορικούς σκοπούς τον Απρίλιο μεταξύ του Παρισιού και του Λονδίνου.
1978: Η Airbus προσπαθεί να εδραιωθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες εδώ και μερικά χρόνια αλλά χωρίς επιτυχία. Τότε, αυτή τη χρονιά, ο κατασκευαστής καταγράφει τις πρώτες πραγματικές παραγγελίες από την αμερικανική εταιρεία Eastern Air Lines (EAL), με παραγγελία 23 μοντέλων B4 του A300. Τα διάφορα μοντέλα του A300 είναι μια μεγάλη επιτυχία και εισέρχονται σε σοβαρό ανταγωνισμό με τον αμερικανικό γίγαντα Boeing. Αυτό δίνει στην Airbus την επιθυμία να κατασκευάσει νέα μοντέλα αεροσκαφών πιο προσαρμοσμένα στη ζήτηση των αεροπορικών εταιρειών. Διότι το αρχικό μοντέλο του A300 οφείλει εν μέρει την επιτυχία του στην Air France, η οποία χρειάζεται μεγάλα αεροσκάφη, αλλά αυτό δεν ισχύει για όλες τις αεροπορικές εταιρείες. Το σχέδιο ενός νέου μοντέλου μπαίνει σε εφαρμογή, πρόκειται για το A310 που παρουσιάστηκε το 1978 στο Ανόβερο κατά τη διάρκεια μιας αεροπορικής έκθεσης.
1979: το A310 γοητεύει, και πολλές αεροπορικές εταιρείες ήδη παραγγέλνουν. Εάν το Ηνωμένο Βασίλειο είχε αποσυρθεί από το προηγούμενο σχέδιο, συμμετέχει με ποσοστό 20% στην ανάπτυξη του A310. Η Γαλλία και η Γερμανία με 37,9% η καθεμία, και η Ισπανία με 4,2%.
1982: δοκιμαστική πτήση για το A310.
1983: οι πρώτες παραδόσεις του αεροσκάφους για τις Swissair και Lufthansa κυρίως. Πολλές εκδόσεις θα κατασκευαστούν από την Airbus (για παράδειγμα το A310-200, το A310-300 ή το A310-600). Αυτές οι διάφορες εκδόσεις θα παρουσιάσουν τροποποιήσεις στην πτέρυγα, την ουρά, αλλά και στη χωρητικότητα του αεροσκάφους, ή ακόμα και μια έκδοση φορτίου για παράδειγμα.
1984: η παραγωγή των μοντέλων A300B σταματά.

Ο στόλος αεροσκαφών του κατασκευαστή αεροναυτικής Airbus διαφοροποιείται

Στις αρχές της δεκαετίας του ’80, η Airbus βλέπει μια ευκαιρία και μια ζήτηση για την κατασκευή αεροσκαφών περίπου 150 θέσεων, που μπορούν να διανύσουν μεσαίες αποστάσεις. Για να ανταγωνιστεί το Boeing 737-200 κυρίως, η GIE προβλέπει ένα σχέδιο παρόμοιου αεροσκάφους. Το 1981, το σχέδιο A320, ένα αεροσκάφος 150 θέσεων, τίθεται σε εφαρμογή. Για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, ο κατασκευαστής επιθυμεί τα μελλοντικά του αεροσκάφη να είναι πιο οικονομικά σε καύσιμα και να διαθέτουν τεχνολογικές προόδους (θα σημειωθεί η εμφάνιση ηλεκτρικών ελέγχων κυρίως).
1984: σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη του A320. Οι παραγγελίες είναι ήδη σε εξέλιξη, 80 αεροσκάφη για 5 αεροπορικές εταιρείες.
1988: Το πρώτο αεροσκάφος επιβατικών γραμμών A320 πραγματοποιεί τις πρώτες του αποστολές. Στη Γαλλία, εγκαινιάστηκε στην Τουλούζη το προηγούμενο έτος. Η Air France το έθεσε σε κυκλοφορία το 1988. Το A320 γνώρισε μεγάλη επιτυχία και μάλιστα εκθρόνισε τον αμερικανικό ανταγωνιστή Boeing, κυρίως με μια μεγάλη παραγγελία από την Pan Am, μια αμερικανική αεροπορική εταιρεία.

Το A320 είναι κατά κάποιο τρόπο ένα μοχλό για τον κατασκευαστή αεροναυτικής Airbus, ο οποίος θεωρείται τότε ένας από τους πιο σημαντικούς κατασκευαστές παγκοσμίως. Αυτό το μοντέλο αεροσκάφους κατέχει το ρεκόρ των 400 παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν πριν από την κυκλοφορία του, σε σύγκριση με μόλις 15 για το μοντέλο A300.

1989: εκμεταλλευόμενη την επιτυχία του A320, η Airbus αποφασίζει να δημιουργήσει το A321, ένα πιο επιμηκυμένο μοντέλο, με χωρητικότητα 186 επιβατών.
Δεκαετία του ’90: Η Airbus διαφοροποιεί τη γκάμα των αεροσκαφών της και αυξάνει την ταχύτητα παραγωγής. Δημιουργεί διάφορες εκδόσεις του A320 (A318, A319 ή ακόμα A321). Επίσης, παράγει νέα αεροσκάφη μακρινών πτήσεων όπως τα A330 και A340 (διατηρώντας πάντα στο μυαλό της να ξεχωρίσει από την Boeing και το νέο της μοντέλο, κυρίως το Boeing 767).
1993 – 1994: αντίστοιχα, είναι οι πρώτες θέσεις σε λειτουργία των πρώτων A340 και A330.
1995: μια μικρότερη έκδοση του A320, το A319 πραγματοποιεί την πρώτη του πτήση. Αυτό το αεροσκάφος είναι σημαντικό διότι η έκδοση A319-114 χρησιμεύει ως αναφορά για τα πρώτα επιχειρηματικά αεροσκάφη της Airbus Corporate Jets (ACJ) το 1999.

Πηγή φωτογραφίας: Airbus
Ο κατασκευαστής αεροναυτικής Airbus μετά τα χρόνια 2000
Στο τέλος της δεκαετίας του ’90, η ομάδα Airbus αναδιοργανώνεται ώστε να παραμείνει μια ενωμένη και ανταγωνιστική δομή απέναντι στον αμερικανικό γίγαντα, και κυρίως να περιορίσει τα κόστη. Συγχωνεύσεις μεταξύ διαφόρων αεροναυτικών ομάδων πραγματοποιούνται και το 2001, η Airbus ανήκει κατά 80% στην EADS (που σχηματίστηκε με την Aérospatiale, CASA και DASA) και κατά 20% στην BAE Systems. Η έδρα της Airbus βρίσκεται στην Τουλούζη στη Γαλλία. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της είναι ο Noël Forgeard.

2000: ένα φιλόδοξο σχέδιο ξεκινά, μελέτες είχαν ήδη ξεκινήσει τη δεκαετία του ’80. Πρόκειται για ένα μεγάλο αεροσκάφος, με χωρητικότητα έως 800 άτομα που θα ονομαστεί A3XX. Αυτό το σχέδιο μετονομάζεται σε Airbus A380 όπως το γνωρίζουμε σήμερα, το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο για τη μεταφορά επιβατών. Σε αυτή την ημερομηνία, η Airbus έχει ήδη καταγράψει μια παραγγελία 55 αεροσκαφών από 6 αεροπορικές εταιρείες.
2005: το A380 πραγματοποιεί την πρώτη του δοκιμαστική πτήση. Κατά τη διάρκεια της δημιουργίας, ορισμένες πτυχές του αεροσκάφους είναι δύσκολα υλοποιήσιμες. Ιδιαίτερα στην τελική συναρμολόγηση των διαφόρων τμημάτων του αεροσκάφους. Οι παραδόσεις του A380 καθυστερούν. Τα πρώτα αεροσκάφη που προορίζονται για τις αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να είναι διαθέσιμα το 2007. Λόγω αυτών των συνεχών καθυστερήσεων, η Airbus καταγράφει ζημία 4,8 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες (όπως η Emirates για παράδειγμα) ζητούν χρηματικές αποζημιώσεις. Για να αντιμετωπίσει την κατάσταση, η Airbus αποφασίζει να αναδιοργανώσει τις διάφορες παραγωγικές της εγκαταστάσεις και να ομογενοποιήσει τα συστήματα παραγωγής.
2005: μια μικρή αναφορά για τα κύρια αεροσκάφη της Airbus, είναι γνωστό ότι εκείνη την εποχή, το A320 αντιπροσωπεύει μόνο του το 75% των παραγγελιών του κατασκευαστή.
2006: Η Airbus αναπτύσσει ένα νέο αεροσκάφος, το A350. Θα παρουσιαστεί αυτή τη χρονιά στο Farnborough. Αυτό το αεροσκάφος με ευρύ αεροδρόμιο θα ανταγωνιστεί το Boeing 777. Διαθέτει χωρητικότητα 350 επιβατών. Η πρώτη του πτήση πραγματοποιήθηκε το 2013.
2007-2008: σχέδια αναδιοργάνωσης (Power8, Power8 plus κυρίως) τίθενται σε εφαρμογή. Πρέπει να μειωθούν τα κόστη, κάτι που οδηγεί σε σχεδόν 10.000 απολύσεις και έντονες διαμαρτυρίες. Ορισμένες εγκαταστάσεις πωλούνται, και άλλες μεταφέρονται.
2011: ανησυχώντας για τα περιβαλλοντικά ζητήματα, η Airbus αποκαλύπτει το σχέδιο NEO (New Engine Option). Θα εφαρμοστεί στο A320neo που καταναλώνει τότε 15% λιγότερα καύσιμα. Αυτό το μοντέλο αεροσκάφους γίνεται τότε με 1425 παραγγελίες, το πιο περιζήτητο αεροσκάφος πριν από την κυκλοφορία του.
Δεκαετία του 2010: Η Airbus εδραιώνει την παγκόσμια παρουσία της στην αγορά αεροναυτικής. Καταγράφει διαδοχικά ρεκόρ παραγγελιών και παραγωγής κατά τη διάρκεια αυτών των ετών.

Αυτή τη στιγμή και από το 2018, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας είναι ο Guillaume Faury.

Ο κατασκευαστής αεροναυτικής Airbus μετά την υγειονομική κρίση

2020 – 2021: η αεροναυτική ομάδα, επηρεασμένη από την κρίση του Covid-19, ανακοίνωσε ότι έχασε το 2020, 481 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, το 2021, οι παραγγελίες αυξήθηκαν, καταγράφοντας τότε έσοδα 363 εκατομμυρίων ευρώ στο πρώτο τρίμηνο.

Το 2021 επίσης σηματοδοτεί μια πειραματική προσπάθεια από την Airbus που χρησιμοποίησε για πρώτη φορά 100% βιοκαύσιμα για μία από τις πτήσεις της. Αυτή η πρωτοβουλία εντάσσεται στην προοπτική της ουδετερότητας άνθρακα στην αεροπορία μέχρι το 2050.

Ιανουάριος 2022: ο κατασκευαστής Airbus υπογράφει 36 μεγάλες παραγγελίες για την αρχή του έτους. Επίσης, πραγματοποίησε 30 παραδόσεις αεροσκαφών κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα για περίπου είκοσι πελάτες. Επιπλέον, ο κατασκευαστής αεροναυτικής παρέδωσε το πρώτο του ACJ TwoTwenty στην ελβετική αεροπορική εταιρεία Comlux. Είναι ένα Airbus 220-100 διαμορφωμένο ειδικά σε έκδοση επιχειρηματικού αεροσκάφους.
Φεβρουάριος 2022: Με την παράδοση των αεροσκαφών Airbus, ο κατασκευαστής ανακοινώνει ότι το 2021 ήταν χρονιά ρεκόρ. Στην πραγματικότητα, ο κατασκευαστής είχε ιστορικό κέρδος 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Με 611 παραδιδόμενα εμπορικά αεροσκάφη, δηλαδή αύξηση 8% σε σύγκριση με το 2020.

Πηγή φωτογραφίας: Airbus
Τα βασικά στοιχεία της Airbus
Ο κατασκευαστής αεροναυτικής μπορεί να χαρακτηριστεί από μερικούς σημαντικούς αριθμούς μέχρι σήμερα:

130.000 υπάλληλοι από περισσότερες από 100 εθνικότητες.
180: είναι ο αριθμός των εγκαταστάσεων της Airbus σε όλο τον κόσμο.
12.000: είναι ο αριθμός των προμηθευτών που διαθέτει η Airbus.

Οι διάφορες δράσεις του κατασκευαστή αεροναυτικής Airbus
Η Airbus δεν είναι μόνο εμπορικά αεροσκάφη που αναγνωρίζονται όπως το A320 ή το A380. Είναι επίσης πολλές δράσεις και επιτεύγματα σε άλλους τομείς. Ήδη στην παραγωγή εμπορικών αεροσκαφών φυσικά, αλλά και στην κατασκευή ελικοπτέρων (Airbus Helicopter), συσκευών που προορίζονται για την άμυνα, το διάστημα καθώς και την ασφάλεια. Ο στόχος της εταιρείας είναι να συνδέσει τους πληθυσμούς και να προσφέρει καινοτόμες και ασφαλείς λύσεις.
Τέλος, η Airbus δίνει μεγάλη σημασία στην κατασκευή αεροσκαφών όλο και πιο υπεύθυνων, πιο καθαρών, λιγότερο ρυπογόνων και πάντα στην αιχμή της βιομηχανίας. Εντάσσεται σε μια διαδικασία κατασκευής υβριδικών αεροσκαφών, πιο πράσινων και οικολογικών, ηλεκτρικών ή ακόμα και drones χωρίς πιλότους για παράδειγμα. Το μέλλον της κινητικότητας είναι ένας τομέας που η Airbus εκμεταλλεύεται και καινοτομεί συνεχώς.

Τα διάφορα σχέδια της Airbus για μια βιώσιμη αεροπορία
Το θέμα της μηδενικής εκπομπής είναι πρωτοπόρος για τον κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής στηρίζεται σε 4 τομείς και αναπτύσσει διάφορα σχέδια.
Πρώτα απ’ όλα, η Airbus δημιουργεί συσκευές που έχουν ως στόχο να μην εκπέμπουν CO2. Αυτό ισχύει με το σχέδιο τους CityAirBus για παράδειγμα. Ένα ηλεκτρικό eVTOL που έχει ήδη πραγματοποιήσει πολλές δοκιμές πτήσης.
Στη συνέχεια, η αεροναυτική ομάδα προβλέπει συσκευές που τροφοδοτούνται με υδρογόνο. Για την Airbus, το υδρογόνο είναι μια πολύ υποσχόμενη πηγή που θα μειώσει τον αντίκτυπο της αεροπορίας στο παγκόσμιο κλίμα. Έχουν σχέδιο να εξοπλίσουν τα εμπορικά τους αεροσκάφη μέχρι το 2035.
Έπειτα, ο κατασκευαστής χρησιμοποιεί επίσης μια φυσική ενέργεια, δηλαδή τον ήλιο για να τροφοδοτήσει αυτές τις συσκευές. Ηλιακά πάνελ θα μπορούσαν να συλλέγουν ηλιακή ενέργεια και να την μετατρέπουν σε σύστημα πρόωσης για τα αεροσκάφη του. Αυτή τη στιγμή, είναι μια διαστημική συσκευή, ο Zephyr, που τροφοδοτείται αποκλειστικά από τις ηλιακές ακτίνες.
Τέλος, η Airbus επιθυμεί επίσης να επαναστατήσει την αστική αεροπορική κινητικότητα. Οι αεροπορικές μεταφορές της πόλης του μέλλοντος είναι ήδη σε εξέλιξη. Ηλεκτρικά αεροπορικά οχήματα κατασκευάζονται για να προσφέρουν λύσεις στην κινητικότητα στην πόλη. Η Airbus έχει μάλιστα δημιουργήσει έναν ειδικό τομέα για αυτό το σχέδιο, την Airbus Urban Mobility.

CityAirbus NextGen Πηγή Φωτογραφίας: Airbus
Ο στόλος του κατασκευαστή αεροναυτικής Airbus
Η Airbus έχει κατασκευάσει πολλά αεροσκάφη, αεροπλάνα και ελικόπτερα τόσο για εμπορικές αποστολές όσο και για στρατιωτικές, διαστημικές ή ακόμα και για έργα βιώσιμων αεροσκαφών για την αεροπορία του αύριο.
Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τις σελίδες αυτών των κύριων εμπορικών αεροσκαφών που κάνουν τη φήμη του γίγαντα της αεροναυτικής σήμερα: Airbus A319, Airbus A320, Airbus A321, Airbus A340, Airbus A330, Airbus A350, Airbus A318 ELITE, ACJ 220 ή ακόμα και το CityAirBus.
Τώρα γνωρίζετε λίγο περισσότερα για τον γίγαντα της αεροναυτικής. Στην AEROAFFAIRES, είμαστε διαθέσιμοι 24/7, συμπεριλαμβανομένων Σαββατοκύριακων και αργιών. Ανταγωνιζόμαστε γρήγορα την αίτησή σας για προσφορά online αλλά και τηλεφωνικά στο +33 1 44 09 91 82.